Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

this is the 3rd time that i am ordering a replacements. Each time is $40 which seems excessive. I will not be purchasing from this company in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This company has been great to deal with. Had a few questions regarding install, and their support walked me through some troubleshooting. Next, one of the lights was periodically not working. I reach... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fate can be vicious topped with a run of bad luck. Simply months after I installed my new Dual Beam, Hi & Low Beams - H4 (9003/HB2) - Full Xenon HID Bulb kit a deer out of nowhere smashed my headlight... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I purchased LED headlights back in 2020 and have been using them happily ever since. They have been the best set of LED’s I’ve ever experienced. Fast forward to March 2024 and headlights started flick... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de bombillas
  2. también en la categoría
  3. Tienda de accesorios para automóviles

Escrito por la empresa

XenonPro.com is a North Carolina-based leader in automotive lighting products and car safety accessories. We specialize in LED and HID bulbs for headlights as well as dashcams and portable emergency jump starters. Our mission is to help Americans and Canadians drive safely and to ensure they have the tools and accessories required while driving or when in a state of emergency on the road.


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

642 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(642)

39 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Well I ordered a set of headlight bulbs…

Well I ordered a set of headlight bulbs from this place I used there online find your bulb put in my information and they sent them to me go to the dealership to have them installed they tell me there wrong you need 1bulb not two have online chat with the people at XenonPro they tell me there right I tell them there not request return here’s were it gets good I have to pay $17.00 dollars to return them then they charge me $30.00 restocking fee for there mistake WOW went to auto zone a guy hands the right bulb in 2 minutes so if I could rate them a zero stars I would what a JOKE and Rip-off ARTIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Taylor,

Thank you for your review. One of our team members will reach out to you to get a better understanding of the situation.

If there is an error in our catalogue and it was indeed a mistake on our end, there should not have been a restocking fee.

We will be calling you in the next 24-72 hours. We look forward to speaking with you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great seller with excellent customer…

Great seller with excellent customer service. I had an issue on my end and they corrected it swiftly. Highly recommended!

10 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi HJ!

Thank you for your review. We are happy to hear our team was able to assist you! We hope to serve you again soon and wish you very happy holidays!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super Easy Warranty Replacement…

I bought some LED headlights in 2020 and one of them failed. I reached out to customer service. They verified I was me, confirmed my shipping information and sent me some new lights. No fuss at all!!

10 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hello!

Thank you for your review and kind words. We hope to serve you again soon and wish you very happy holidays!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer support is A+

Customer support is A+! If the bulb kits are as good as the customer service then you'll have one more delighted customer!

4 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi DJS,

Thank you for your review! We look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a no hassle experience with these…

I had a no hassle experience with these people .
Went into a l live chat and the problem resolved in fifteen minutes with new replacement coming the following business day.

29 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi John,

Thank you for your review and kind words! Happy holidays!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This company honors its warranty…

This company honors its warranty immediately and is extremely helpful in getting to the root of the problem. Their customer service agents are very polite and they help walk you through the replacement process.

27 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Justin,

Thank you for your review and kind words! Happy holidays!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sub-par customer service

Bought back in Dec 2019. They will not replace parts, they blame your car for the issues. Shipping also takes very long and there is no compensation for the delayed "express" shipping, even though it clearly said they'd refund shipping cost if it was delayed. Initiated a chargeback and bank got me all my money back. XenonPro was very uncooperative and hesitant to refund. Their items are literally the same quality as the stuff on AliExpress for $20(same packaging too!) They also kept making excuses about late shipment and didn't own up to it.

Edit: in the review they are claiming I couldn't do a warranty claim because I chargebacked. This is untrue. They denied the claim and shipping reimbursement, and then I chargebacked

20 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hello Ivan,

Thank you for your review. The reason we could not warranty your order is because you filed a chargeback with your credit card, which is a violation of our terms and voids your warranty.

Please don't hesitate to contact us should you need anything else.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

Great customer service. Just chatted with Kevin to make a warranty claim (which I've done several times) & the process is very simple & easy.

5 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Sean,

Thank you for your review and kind words! We look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice product

The product functions well for now. It's nice to have the headlights upgraded.

20 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Yuan-Siao,

Thank you for your review. We hope you enjoy your new lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always great quality

Always great quality. Well manufactured and priced reasonably. Thanks Xenon Pro!

14 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Robert,

Thank you for your review and kind words. We look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kevin and Allen in the warranty…

Kevin and Allen in the warranty department awesome customer service thank u and keep up the good work fellas

22 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Adrian,

Thank you for your review and feedback! We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

Kevin answered me very quickly on their chat service and helped to trouble shoot my install. It looked like maybe a faulty ballast and so they're sending me an entire new kit
My kit was the 9007Hid kit

19 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Arlin,

Thank you for your review and kind words. We are so happy to hear that you had a pleasant experience with our team. We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The product is junk

The product is junk. The light aren’t even bright enough to see the road. The glass broke before I even got the bulb in. The lock threads spin around the body of the bulb. I am not impressed. I payed a lot of money for them and I was pretty disappointed.
I could have payed for brand new headlight bodies for my truck for the amount I payed for these overpriced bulbs

2 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Braxton,

Thank you for your review and sorry to hear about your unusual experience with our lights.

It sounds a lot like you received a defective or damaged product because our bulbs should be nice and bright and the locking tabs should not be spinning around the body.

Please get in touch with our support team and we'll get that replaced for you free of charge right away.

Thank you!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Products but even better customer service

They 100% stood behind their product and sent me a full replacement set no questions asked. By far the most pleasant warranty experience I have ever had and I will be a return customer because of this.

12 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Brandon,

Thank you for your review and kind words. We will always stand by our warranty and be there to serve you. We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kevin was easy and great to work…

Kevin was easy and great to work with...Great warranty and service!!

9 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Mr Rathe,

Thank you for your review and kind words! We hope you enjoy your lights and we look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful in the live chat Kevin did…

Very helpful in the live chat Kevin did a good job they stand behind there warranty as said great job

31 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Samuel,

Thank you for your review. We are so happy to hear that Kevin was able to assist you to your satisfaction. We look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This people are awesome great CS.

This people are awesome great CS.

29 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi E R,

Thanks for your feedback and kind words. We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service!

Very helpful and quick to resolve my problem!

25 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi J,

Thanks for your review! We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you to the technical team for…

Thank you to the technical team for their support and guidance in getting my new bulbs to work in my vehicle.

20 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi DEH,

Thank you for your review. We are so glad to hear our technical team was able to assist you with your new bulbs. We hope you enjoy them and look forward to serving you again soon!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I highly recommend doing business with them.

Great products at a fair price. Their technical knowledge has been great when I have contacted them and their customer service has been spectacular! I highly recommend doing business with them. One last note, they stand behind what they sell.

11 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de XenonPro

Respuesta de XenonPro

Hi Gerald,

Thank you for your review and kind words. We hope you enjoy your lights and look forward to serving you again soon!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más