Zizzi Opiniones 4539

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Laaja mallisto

Laaja mallisto, tällä hetkellä paljon uutuuksia lempivärissäni ❤️

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Suvi!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että nautit laajasta valikoimastamme, ja vielä enemmän siitä, että löysit paljon uusia tyylejä suosikkivärisi. Juuri tällaisen ostoskokemuksen me haluamme luoda.

Toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tilasin mekon ja sain siihen…

Tilasin mekon ja sain siihen kivan%alennuksen.Sain myös lähetyksen noudon myymälään 0€ 👍sain myös sovittaa kokoa ja tarvittaessa vaihtaa.Ensimmäisisdä nettitilauksissa oli vaikeaa arvioida kokoa ,nyt huomasin että on kiva uutuus kun laittaa ympärysmitat saa oman koon,👍👍usein tilaan netistä ja siellä tuotteet houkuttelevia.myymälä usein vähän sekava ja ei niin tasokkaan oloinen ja jossain tuotteissa materiaalit ei niin tasokkaita.Palvelu yleensä kyllä hyvää👍
Uusi Myllyn myymälä vielä käymättä,se varmaan astetta tasokkaampi.

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Elina!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että olet tyytyväinen sekä vaatteidemme laatuun että nopeaan ja sujuvaan toimitukseen. On erityisen hienoa tietää, että arvostat keskittymistämme tarjoamaan tyylejä, jotka sopivat ja imartelevat monenlaisia Vartalotyypit – juuri siitä Zizzi on kyse.

Toivotamme sinut tervetulleeksi pian uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Ripeämpää toimintaa!

Toimitus on hidasta.

25 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tirjo!

Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että toimitus kesti odotettua kauemmin! Se ei todellakaan ole kokemus, jonka pyrimme tarjoamaan.

Välitämme tämän eteenpäin, jotta voimme jatkaa parantamisessa. Jos tarvitset edelleen apua tilauksesi kanssa, ota meihin suoraan yhteyttä.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Minulle löytyy sopia vaatteita.

12 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Auli!


Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että löysit vaatteita, jotka sopivat sinulle hyvin – juuri siitä Zizzi on kyse.


Toivotamme sinut tervetulleeksi pian uudelleen.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Olen ollut Zizzin asiakas siitä saakka…

Olen ollut Zizzin asiakas siitä saakka kun se on ollut Jumbossa. Kehitys on ollut positiivista niin mallistojen kuin sähköisten palveluidenkin suhteen. Loistava asiakaspalvelu, helppo palauttaa ja vaihtaa ostokset ja verkkokaupan koot vastaavat hyvin kokotaulukkoa. Ei siis mitään valitettavaa.
Hinta laatusuhde myös hyvä.

19 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Marjukka!


Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Meille on todella tärkeää, että olet ollut Zizzin asiakas alusta alkaen – arvostamme todella uskollisuuttasi. Olemme iloisia kuullessamme, että olet huomannut positiivista kehitystä sekä mallistoissamme että verkkopalveluissamme, ja että asiakaspalvelumme, palautukset ja kokojen tarkkuus vastaavat odotuksiasi.


On myös hienoa kuulla, että olet tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen – juuri sitä me pyrimme saavuttamaan. Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I like.

Suht nopea toimitus, tuotteet laadukkaita. I like.

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Hannele!


Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että olet tyytyväinen nopeaan toimitukseen ja tuotteidemme korkeaan laatuun – se merkitsee meille paljon.


Toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin uudelleen.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tuotteet vastasivat mainosta ovat hyvä…

Tuotteet vastasivat mainosta ovat hyvä laatuisia ja tulivat pikaisesti

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Hannele!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että tilauksesi saapui nopeasti ja että tuotteet vastasivat odotuksiasi. Juuri tällaisen kokemuksen haluamme asiakkaillemme tarjota.

Toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Isommat koot liikkeeseen

Ostokokemus itsessään on aina ollut hyvä, mutta kaipaan liikkeeseen isompia kokoja. Kummallista, kun en voi 2xl/52–54-kokoisena ostaa aina edes Zizzin liikkestä, jonka pitäisi olla kuitenkin pluskokoisten kauppa. Esimerkiksi farkut ovat vain 52-kokoon liikkeessä, ja löydän mm. Lindexiltä liikkestä farkkuja 54-koossa.

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Iira!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme. Olemme iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut hyviä ostokokemuksia yleisesti, mutta olemme todella pahoillamme, ettet ole löytänyt tarvitsemiasi kokoja myymälästä. Ymmärrämme täysin, kuinka turhauttavaa se on, varsinkin kun Zizzi on omistautunut isot koot muodille.

Palaute on meille erittäin tärkeää, ja jaamme huomautuksesi asianomaiselle tiimille, jotta voimme jatkaa isompien kokojen saatavuuden parantamista myymälöissämme. Sillä välin voit myös löytää laajemman kokovalikoiman verkossa osoitteesta **zizzi.fi**, jossa valikoima on laajempi kuin yksittäisissä myymälöissä.

Toivomme, että annat meille uuden mahdollisuuden vastata odotuksiisi, ja jos tarvitset apua tiettyjen tuotteiden löytämisessä omaan kokoon, asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua aina mielellään osoitteessa **[asiakaspalvelu@zizzi.fi](mailto:asiakaspalvelu@zizzi.fi)**.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sopivan kokoisia vaatteita isompi…

Sopivan kokoisia vaatteita isompi kokoisille naisille ja hyvälaatuisia. Ihanat värit vaihtoehdot, jotka tulevat postissa ajallaan

21 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Annukka!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että arvostat valikoimaamme oikeissa mitoissa, vaatteiden laatua ja värivalikoimaa. On myös hienoa tietää, että tilaukset saapuvat ajoissa.

Toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tilaus oli helppo ja tuotteet tulivat…

Tilaus oli helppo ja tuotteet tulivat viikon sisällä postin automaattiin

10 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei a

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelusta ja neljästä tähdestä! Odotamme innolla, että saamme palvella sinua jatkossakin ja toivottavasti ansaita viidennen tähden.

Ystävällisin terveisin
Team Zizzi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

tilauksen nopea toimitus on plussaa

15 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tuula!

Suurkiitos arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että olit tyytyväinen tilauksesi nopeaan toimitukseen – se on juuri sellaista palvelua, jota haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme.

Toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Laadukkaita vaatteita

Kuvat vastaa yleensä tuotetta, nopea postitus ja hyvät tuotteet. Myös palautus toimii hyvin.

16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Katja

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelusta ja neljästä tähdestä! Odotamme innolla, että saamme palvella sinua jatkossakin ja toivottavasti ansaita viidennen tähden.

Ystävällisin terveisin
Team Zizzi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Parantamisen varaa olisi

- Hienoa, että vaatemallit ovat "pullukoita", joihin on helpompi isokokoisten asiakkaiden samaistua.
- Huonoa, että monet vaatteet, esim. mekot, ovat malliltaan todella lyhyitä, harvemmin löytyy midi-malleja. Lisäksi ainakin minua harmittaa erilaiset "hörhelöt" (rusetit, rimsut jne) vaatteissa. Harva keski-ikäinen ostaisi sellaisia perusvarastoonsa.
- Joskus kaipaisi jotain korkealaatuista tuotetta, esim. villaneuletta - enkä tarkoita sellaista, jossa on 5 % villaa ja loput keinokuitua

13 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Ilona!

Kiitos, että käytit aikaa ja jaoit kanssamme yksityiskohtaisen palautteesi. Olemme iloisia kuullessamme, että arvostat kurvikkaiden Mallit käyttöä – meille on erittäin tärkeää, että asiakkaamme voivat samaistua vaatteidemme esillepanoon.

Samalla ymmärrämme täysin huomiosi tyyleistä ja materiaaleista. Tiedämme, että mieltymykset vaihtelevat, ja kommentit hameen pituudesta, muotoilun yksityiskohdista ja toiveesta saada enemmän laadukkaita, luonnollisia kankaita, kuten villaa, ovat erittäin arvokkaita. Sinun kaltaisesi käyttäjien antama palaute auttaa juuri meitä tuotekehitystiimiä suunnitellessamme tulevia mallistoja.

Arvostamme todella rehellisyysasi ja jaamme ajatuksesi asianomaiselle tiimille. Toivomme, että löydät meiltä jatkossakin inspiraatiota – ja että voimme yllättää sinut lisäämällä valikoimaamme sellaisia tuotteita, joita etsit.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ilo asioida

Mikä: henkilökunta
Miksi: aina ystävällistä ja välitöntä
Missä: Turku, Skanssi

Ilo asioida ❤️

11 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Mäkinen

Kiitos paljon upeasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että Zizzi on ollut sinulle hieno kokemus ja että olet löytänyt tyylikkäitä vaatteita, jotka sopivat hyvin ja saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi.

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon. Toivomme voivamme jatkossakin tarjota sinulle upeita tyylejä ja hyvää palvelua.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Isolle tytölle löytyy päällepantavaa :)…

Isolle tytölle löytyy päällepantavaa :) Kiva toppaliivi!

15 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Arja

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelusta ja neljästä tähdestä! Odotamme innolla, että saamme palvella sinua jatkossakin ja toivottavasti ansaita viidennen tähden.

Ystävällisin terveisin
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Teiltä tuli ilmoitus tuotteesta

Teiltä tuli ilmoitus tuotteesta, jota toivoin saavani. Toimitus tuli nopeasti.

4 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Sari

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelusta ja neljästä tähdestä! Odotamme innolla, että saamme palvella sinua jatkossakin ja toivottavasti ansaita viidennen tähden.

Ystävällisin terveisin
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Laadukkuus ja vetoketjut

Vaatteet ovat laadukkaita, poislukien vetoketjut. Vetoketjut hajoavat alle vuodessa, joten ekologisesti tiettyjen tuotteiden ostaminen ei ole järkevää. Vaatteet näyttävät hyvältä ja ovat ajattomia.

12 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Iida

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelusta ja neljästä tähdestä! Odotamme innolla, että saamme palvella sinua jatkossakin ja toivottavasti ansaita viidennen tähden.

Ystävällisin terveisin
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihania naisellisia D-mitoitettua vaatteita

Zizziltä löytyy meille D-mitoitetuille naisille ihania kauniita naisellisia vaatteita. Mittataulukot selkeät. Nopea toimitus. Ilmainen palautus.

11 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Jaana

Kiitos paljon upeasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että Zizzi on ollut sinulle hieno kokemus ja että olet löytänyt tyylikkäitä vaatteita, jotka sopivat hyvin ja saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi.

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon. Toivomme voivamme jatkossakin tarjota sinulle upeita tyylejä ja hyvää palvelua.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nopea toimitus

Nopea toimitus, kauniit vaatteet.

10 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Tomoko

Kiitos paljon upeasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että Zizzi on ollut sinulle hieno kokemus ja että olet löytänyt tyylikkäitä vaatteita, jotka sopivat hyvin ja saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi.

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon. Toivomme voivamme jatkossakin tarjota sinulle upeita tyylejä ja hyvää palvelua.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tein tilauksen elokuun lopussa ja sain…

Tein tilauksen elokuun lopussa ja sain sen 11 syyskuuta hitaasti saapui paketti mutta saapui kuitenkin. Asiakaspalvelu oli helppoa niin postin kun zizzin puolelta ja osasivat auttaa kun alkoi huolestuttaa että saapuuko ollenkaan. No loppu hyvin kaikki hyvin.

13 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Liisa!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme ja kirjoitit arvostelun.

Ikävä kuulla, että pakettisi saapuminen kesti odotettua kauemmin, mutta olemme iloisia, että se saapui sinulle lopulta turvallisesti. On hienoa tietää, että sekä asiakaspalvelumme että postipalvelumme voivat tukea sinua matkan varrella.

Jatkamme työtä varmistaaksemme, että tulevat toimitukset sujuvat paremmin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más