Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Laaja mallisto, tällä hetkellä paljon uutuuksia lempivärissäni ❤️

Respuesta de Zizzi
Tilasin mekon ja sain siihen kivan%alennuksen.Sain myös lähetyksen noudon myymälään 0€ 👍sain myös sovittaa kokoa ja tarvittaessa vaihtaa.Ensimmäisisdä nettitilauksissa oli vaikeaa arvioida kokoa ,nyt huomasin että on kiva uutuus kun laittaa ympärysmitat saa oman koon,👍👍usein tilaan netistä ja siellä tuotteet houkuttelevia.myymälä usein vähän sekava ja ei niin tasokkaan oloinen ja jossain tuotteissa materiaalit ei niin tasokkaita.Palvelu yleensä kyllä hyvää👍
Uusi Myllyn myymälä vielä käymättä,se varmaan astetta tasokkaampi.

Respuesta de Zizzi

Respuesta de Zizzi
Olen ollut Zizzin asiakas siitä saakka kun se on ollut Jumbossa. Kehitys on ollut positiivista niin mallistojen kuin sähköisten palveluidenkin suhteen. Loistava asiakaspalvelu, helppo palauttaa ja vaihtaa ostokset ja verkkokaupan koot vastaavat hyvin kokotaulukkoa. Ei siis mitään valitettavaa.
Hinta laatusuhde myös hyvä.

Respuesta de Zizzi

Respuesta de Zizzi
Tuotteet vastasivat mainosta ovat hyvä laatuisia ja tulivat pikaisesti

Respuesta de Zizzi
Ostokokemus itsessään on aina ollut hyvä, mutta kaipaan liikkeeseen isompia kokoja. Kummallista, kun en voi 2xl/52–54-kokoisena ostaa aina edes Zizzin liikkestä, jonka pitäisi olla kuitenkin pluskokoisten kauppa. Esimerkiksi farkut ovat vain 52-kokoon liikkeessä, ja löydän mm. Lindexiltä liikkestä farkkuja 54-koossa.

Respuesta de Zizzi
Sopivan kokoisia vaatteita isompi kokoisille naisille ja hyvälaatuisia. Ihanat värit vaihtoehdot, jotka tulevat postissa ajallaan

Respuesta de Zizzi
Tilaus oli helppo ja tuotteet tulivat viikon sisällä postin automaattiin

Respuesta de Zizzi
Kuvat vastaa yleensä tuotetta, nopea postitus ja hyvät tuotteet. Myös palautus toimii hyvin.

Respuesta de Zizzi
- Hienoa, että vaatemallit ovat "pullukoita", joihin on helpompi isokokoisten asiakkaiden samaistua.
- Huonoa, että monet vaatteet, esim. mekot, ovat malliltaan todella lyhyitä, harvemmin löytyy midi-malleja. Lisäksi ainakin minua harmittaa erilaiset "hörhelöt" (rusetit, rimsut jne) vaatteissa. Harva keski-ikäinen ostaisi sellaisia perusvarastoonsa.
- Joskus kaipaisi jotain korkealaatuista tuotetta, esim. villaneuletta - enkä tarkoita sellaista, jossa on 5 % villaa ja loput keinokuitua

Respuesta de Zizzi
Mikä: henkilökunta
Miksi: aina ystävällistä ja välitöntä
Missä: Turku, Skanssi
Ilo asioida ❤️

Respuesta de Zizzi
Isolle tytölle löytyy päällepantavaa :) Kiva toppaliivi!

Respuesta de Zizzi
Teiltä tuli ilmoitus tuotteesta, jota toivoin saavani. Toimitus tuli nopeasti.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet ovat laadukkaita, poislukien vetoketjut. Vetoketjut hajoavat alle vuodessa, joten ekologisesti tiettyjen tuotteiden ostaminen ei ole järkevää. Vaatteet näyttävät hyvältä ja ovat ajattomia.

Respuesta de Zizzi
Zizziltä löytyy meille D-mitoitetuille naisille ihania kauniita naisellisia vaatteita. Mittataulukot selkeät. Nopea toimitus. Ilmainen palautus.

Respuesta de Zizzi

Respuesta de Zizzi
Tein tilauksen elokuun lopussa ja sain sen 11 syyskuuta hitaasti saapui paketti mutta saapui kuitenkin. Asiakaspalvelu oli helppoa niin postin kun zizzin puolelta ja osasivat auttaa kun alkoi huolestuttaa että saapuuko ollenkaan. No loppu hyvin kaikki hyvin.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.