Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Laaja valikoima vaatteita, jotka näyttävät kauniilta ja istuvat isolle keholle. Vähän ylihinnoiteltu laatuun nähden, mutta alennuksia on usein. Plussaa mukavista ja käytännöllisistä ominaisuuksista, esim hameessa taskut ja piilotettu joustovyötärö.

Respuesta de Zizzi
Ihania mekkoja! Nopea toimitus. Helppo myös palauttaa ne, jotka eivät istuneet.

Respuesta de Zizzi
Ostaminen ja palautus helppoa. Nopea toimitus.

Respuesta de Zizzi
Tilasin netistä Zizziltä uimapuvun, ensimmäinen tilaukseni joten pientä jännitystä tuotteen sopivuus/istuvuus, mittatataulukkoa käytin.
Uimapuku vastasi kokoa, oli kuvan kaltainen ja tosi istuva. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.

Respuesta de Zizzi
Sivusto on selkeä ja siellä on helppo liikkua ja etsiä tuotteita.

Respuesta de Zizzi
Tilatut tuotteet tulivat melko nopeasti. Palautus liian suurista housuista onnistui loistavasti myymälässä ja Raision Myllyn myymälässä on loistava myyjä, joka auttoi tilaamaan uuden tuotteen.

Respuesta de Zizzi
Verkkosivut ovat selkeät ja kaikissa tuotteissa on hyvin tietoa sekä monia kuvia tuotteesta. Tuotemitat ovat hyvin paikkansa pitäviä ja näin ollen helppo löytää oma koko valikosta. Zizzillä on hyvät palautuskäytännöt, jos ei tuote sopinutkaan omalle vartalolle. Sekä maksutavat ovat monipuoliset, vaikkakin pieni miinus siitä että otetaan lisämaksu esim.klarnan käytöstä. Maksuaika varmasti nykypäivänä on monelle pelastus niin voi huoletta sovittaa ensin ennen kuin tarvitsee maksaa ja jos onkin vielä tarve palauttaa niin ei tule turhaa rahansiirtoa edestakaisin.

Respuesta de Zizzi
Tuotteet olleet laadukkaita palautus onnistuu hyvin ilman lisäkuluja. Turun ja Oulun myymälöiden asiakaspalvelu loistava.

Respuesta de Zizzi
Olen jo vuosia ollut Zizzin asiakas ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Vain kerran olen saanut väärän tuotteen kaikista niistä kymmenistä ja kymmenistä tilauksista, joita olen tehnyt. Tuolloinkin palautus ja hyvitykseen liittyneet asiat toimivat mallikkaasti. Olen myös tarvittaessa aina saanut pikaisesti tuen kautta apua, jos kysyttävää on tullut. Voin vain suositella!

Respuesta de Zizzi
Helpot palautukset, nopeat toimitukset. Kokoja on usein ale-tuotteissakin runsaasti jäljellä. Verkkokaupassa kaikki on selkeästi jäsennelty ja tuotteita voi hakea myös tyylin mukaan, mikä on kiva, kun muissa verkkokaupoissa en ole samantapaista mahdollisuutta nähnyt tai löytänyt.

Respuesta de Zizzi
Kun on tullut kiloja lisää iän myötä, täältä löytyy hyviä vaatteita isoillekin naisille. Housujen pituuksia saisi olla myös lyhyemmille naisille. Tilatut tuotteet tulevat suhteellisen nopeasti, maksuvaihtoehtoja saisi olla enemmän. Tuotteet ovat laadukkaita.

Respuesta de Zizzi
Kun olen löytänyt oikean koon , kaikki siunaus hyvin . Teillä hyvä valikoima , kun vaan liike olisi Kou volassa

Respuesta de Zizzi

Respuesta de Zizzi
Nopea tilauksen toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu liikkeessä.

Respuesta de Zizzi
Olen todennut, että kaikki Zizzin vaatteet on päästävä kokeilemaan päälle ennenkuin tekee ostopäätöksen. Tästä johtuen en tee nettiostoksia. Vaikka koko olisi sopiva, päälle vedettäessä jotkut vaatteet ei vaan "toimi".
Liikkeessä käydessä ei aina ole jotain mielekästä ja taas toisinaan niitä on niin paljon, että joutuu karsimaan :) harmillisesti omalla paikkakunnalla ei Zizzin liikettä ole, lähimpään reilut 200km.
Mutta yleisesti ottaen löytyy paljon vaatteita joita tulee pidettyä viimeiseen asti.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet on niin kauniita isokokoisemmillekin naisille.
Löytyy vaihtoehtoja niin monia.
Monipuolinen. Muodikas.
Zizzi arvostaa kaikkia naisia!

Respuesta de Zizzi
Myymälässä Kuopion Matkuksessa oli hyvä ja ystävällinen myyjä, katsoi sopivan koon. Helsinkiläisenä teen ostokset verkossa joten hän helpotti valintaa. Isoja kokoja on vaikea löytää mutta teiltä niitä saa ja tyyliini sopivia. Tarjouskirjeitä tule turhan tiheään minun tarpeisiini.

Respuesta de Zizzi
Verkkokaupan valikoiman selaaminen hieman hankalaa suodatinten vuoksi, kokovalinnasta huolimatta näytti tuotteet joissa ko koko loppunut. Nopea toimitus, helppo palautus myymälään jossa aivan ihana asiakaspalvelu.

Respuesta de Zizzi
Mielestäni mukavat ja käytännölliset vaatteet plus koolle. Kaipaisin ehkä enemmän väriä, tunikoita ja alennuksia.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.