Zizzi Opiniones 4539

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Kauniit+istuvat vaatteet, laatu keskinkertainen

Laaja valikoima vaatteita, jotka näyttävät kauniilta ja istuvat isolle keholle. Vähän ylihinnoiteltu laatuun nähden, mutta alennuksia on usein. Plussaa mukavista ja käytännöllisistä ominaisuuksista, esim hameessa taskut ja piilotettu joustovyötärö.

13 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei K H

Suuret kiitokset harkitusta ja rehellisesta arvostelustasi.

Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät laajasta vaatemallistostamme ja arvostat istuvuutta, muotoilua ja käytännöllisiä yksityiskohtia. Rakastamme luoda vaatteita, jotka tekevät jokapäiväisestä pukeutumisesta sekä tyylikästä että mukavaa.

Arvostamme myös palautettasi hinnoittelusta ja laadusta. Se on arvokasta tietoa, jonka jaamme tuotetiimimme kanssa, sillä pyrimme jatkuvasti parantamaan kokoelmiamme ja säilyttämään reilun hinnoittelun.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihania mekkoja

Ihania mekkoja! Nopea toimitus. Helppo myös palauttaa ne, jotka eivät istuneet.

3 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Virpi!

Kiitos ystävällisestä arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät Mekot ja että tilauksesi saapui nopeasti. On hienoa kuulla, että myös palautusprosessi oli sinusta helppo, juuri siltä haluamme Zizzillä shoppailemisen tuntuvan.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ostaminen ja palautus helppoa

Ostaminen ja palautus helppoa. Nopea toimitus.

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Ann-Marie!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että sekä ostaminen että palauttaminen on helppoa ja että olet tyytyväinen nopeaan toimitukseen. Juuri sitä me pyrimme tarjoamaan.

Arvostamme palautettasi ja toivotamme sinut tervetulleeksi Zizziin pian uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilasin netistä Zizziltä uimapuvun

Tilasin netistä Zizziltä uimapuvun, ensimmäinen tilaukseni joten pientä jännitystä tuotteen sopivuus/istuvuus, mittatataulukkoa käytin.
Uimapuku vastasi kokoa, oli kuvan kaltainen ja tosi istuva. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.

11 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Nina!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia kuullessamme, että ensimmäinen tilauksesi meiltä oli erinomainen kokemus ja että uimapuku istui täydellisesti ja näytti aivan kuvan kaltaiselta. Juuri sitä me toivomme jokaiselle asiakkaallemme: sovitus, joka tuntuu juuri sopivan hyvältä ja antaa itsevarmuutta.

Olemme iloisia, että olet tyytyväinen ostokseesi ja toivomme, että tervetuloa pian uudelleen Zizziin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sivusto on selkeä ja siellä on helppo…

Sivusto on selkeä ja siellä on helppo liikkua ja etsiä tuotteita.

10 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Seija!

Kiitos ystävällisestä arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät verkkosivustoamme selkeänä ja helppokäyttöisenä. Pyrimme aina tekemään verkkokaupassa asioinnin Zizzillä niin sujuvaksi ja nautinnolliseksi kuin mahdollista.

Arvostamme palautettasi ja toivomme näkevämme sinut pian uudelleen!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tilatut tuotteet tulivat melko…

Tilatut tuotteet tulivat melko nopeasti. Palautus liian suurista housuista onnistui loistavasti myymälässä ja Raision Myllyn myymälässä on loistava myyjä, joka auttoi tilaamaan uuden tuotteen.

8 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Jaana!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia kuullessamme, että tilauksesi saapui nopeasti ja että palautusprosessi myymälässä sujui mutkattomasti. On erityisen hienoa kuulla, että sait niin avuliaan palvelun ihanalta myyjältämme Mylly-myymälässä. Kerromme varmasti ystävälliset sanasi siellä olevalle tiimille.

Arvostamme todella, että jaoit kokemuksesi kanssamme, ja toivomme voivamme toivottaa sinut pian tervetulleeksi uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Monipuolinen ja helppokäyttöinen

Verkkosivut ovat selkeät ja kaikissa tuotteissa on hyvin tietoa sekä monia kuvia tuotteesta. Tuotemitat ovat hyvin paikkansa pitäviä ja näin ollen helppo löytää oma koko valikosta. Zizzillä on hyvät palautuskäytännöt, jos ei tuote sopinutkaan omalle vartalolle. Sekä maksutavat ovat monipuoliset, vaikkakin pieni miinus siitä että otetaan lisämaksu esim.klarnan käytöstä. Maksuaika varmasti nykypäivänä on monelle pelastus niin voi huoletta sovittaa ensin ennen kuin tarvitsee maksaa ja jos onkin vielä tarve palauttaa niin ei tule turhaa rahansiirtoa edestakaisin.

7 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Nita!

Suuret kiitokset harkitusta ja yksityiskohtaisesta arvostelustasi.

Olemme iloisia kuullessamme, että pidät verkkosivustoamme helppokäyttöisenä ja arvostat yksityiskohtaisia tuotetietoja ja -kuvia. Teemme kovasti töitä, jotta verkkokauppa olisi mahdollisimman selkeä ja kätevä. On myös hienoa tietää, että koot, palautusehdot ja maksuvaihtoehtomme tekevät kokemuksestasi sujuvan ja huolettoman.

Kiitos vielä kerran arvokkaasta palautteestasi ja ystävällisistä sanoistasi - ne merkitsevät meille paljon!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Laadukas

Tuotteet olleet laadukkaita palautus onnistuu hyvin ilman lisäkuluja. Turun ja Oulun myymälöiden asiakaspalvelu loistava.

7 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä kirsi

Kiitos paljon mukavasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut niin positiivinen kokemus Zizzistä!

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon, ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota tyylejä ja palvelua, jotka saavat sinut tuntemaan olosi parhaaksi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sujuvaa

Olen jo vuosia ollut Zizzin asiakas ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Vain kerran olen saanut väärän tuotteen kaikista niistä kymmenistä ja kymmenistä tilauksista, joita olen tehnyt. Tuolloinkin palautus ja hyvitykseen liittyneet asiat toimivat mallikkaasti. Olen myös tarvittaessa aina saanut pikaisesti tuen kautta apua, jos kysyttävää on tullut. Voin vain suositella!

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Iida

Kiitos paljon ystävällisistä sanoistasi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidät ostoksistasi meillä ja että vaatteemme saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. Juuri sitä me tavoittelemmekin!

Olemme erittäin iloisia, että olet osa Zizzi-yhteisöä, ja toivomme voivamme jatkossakin inspiroida sinua tyylillä, jota rakastat.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihana Zizzi!

Helpot palautukset, nopeat toimitukset. Kokoja on usein ale-tuotteissakin runsaasti jäljellä. Verkkokaupassa kaikki on selkeästi jäsennelty ja tuotteita voi hakea myös tyylin mukaan, mikä on kiva, kun muissa verkkokaupoissa en ole samantapaista mahdollisuutta nähnyt tai löytänyt.

14 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Asiakas!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidät palautusprosessiamme helppona, toimituksiamme nopeina ja alennustuotevalikoimaamme hyvin varusteltuna ja monipuolisena. Juuri tähän pyrimme. On myös hienoa tietää, että arvostat verkkokauppamme järjestelmää ja tyylien mukaan hakemisen mahdollisuutta.

Palaute merkitsee meille paljon, ja olemme niin iloisia, että nämä yksityiskohdat auttavat tekemään ostokokemuksestasi sujuvan ja nautinnollisen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arvosteluni kaupalle Zizzi

Kun on tullut kiloja lisää iän myötä, täältä löytyy hyviä vaatteita isoillekin naisille. Housujen pituuksia saisi olla myös lyhyemmille naisille. Tilatut tuotteet tulevat suhteellisen nopeasti, maksuvaihtoehtoja saisi olla enemmän. Tuotteet ovat laadukkaita.

30 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Jaana

Kiitos paljon mukavasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut niin positiivinen kokemus Zizzistä!

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon, ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota tyylejä ja palvelua, jotka saavat sinut tuntemaan olosi parhaaksi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kun olen löytänyt oikean koon

Kun olen löytänyt oikean koon , kaikki siunaus hyvin . Teillä hyvä valikoima , kun vaan liike olisi Kou volassa

25 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Martta

Kiitos paljon ystävällisistä sanoistasi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidät ostoksistasi meillä ja että vaatteemme saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. Juuri sitä me tavoittelemmekin!

Olemme erittäin iloisia, että olet osa Zizzi-yhteisöä, ja toivomme voivamme jatkossakin inspiroida sinua tyylillä, jota rakastat.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tuotteet tulivat nopeasti

24 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Mari

Kiitos paljon mukavasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut niin positiivinen kokemus Zizzistä!

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon, ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota tyylejä ja palvelua, jotka saavat sinut tuntemaan olosi parhaaksi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nopea toimitus

Nopea toimitus. Sadetakki toimii!

30 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Heidi

Kiitos paljon mukavasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut niin positiivinen kokemus Zizzistä!

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon, ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota tyylejä ja palvelua, jotka saavat sinut tuntemaan olosi parhaaksi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arviointi

Nopea tilauksen toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu liikkeessä.

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hyvä Mervi

Kiitos paljon ystävällisistä sanoistasi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidät ostoksistasi meillä ja että vaatteemme saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. Juuri sitä me tavoittelemmekin!

Olemme erittäin iloisia, että olet osa Zizzi-yhteisöä, ja toivomme voivamme jatkossakin inspiroida sinua tyylillä, jota rakastat.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Vaatteen istuvuus

Olen todennut, että kaikki Zizzin vaatteet on päästävä kokeilemaan päälle ennenkuin tekee ostopäätöksen. Tästä johtuen en tee nettiostoksia. Vaikka koko olisi sopiva, päälle vedettäessä jotkut vaatteet ei vaan "toimi".
Liikkeessä käydessä ei aina ole jotain mielekästä ja taas toisinaan niitä on niin paljon, että joutuu karsimaan :) harmillisesti omalla paikkakunnalla ei Zizzin liikettä ole, lähimpään reilut 200km.
Mutta yleisesti ottaen löytyy paljon vaatteita joita tulee pidettyä viimeiseen asti.

23 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Maija!


Suuret kiitokset harkitusta ja rehellisesta arvostelustasi. Ymmärrämme täysin, mitä tarkoitat – vaikka koko olisi oikea, istuvuus ja tyyli voivat tuntua erilaisilta, kun kokeilet vaatteita päälläsi. Siksi suosittelemme aina käymään myymälöissämme, kun se on mahdollista, ja olemme todella pahoillamme, että sinulla ei ole sellaista lähelläsi. Ymmärrämme, kuinka hankalaa se varmasti on.


On kuitenkin hienoa kuulla, että olet löytänyt monia Zizzi-vaatteita, joita olet voinut käyttää ja nauttia pitkään – se tekee meidät todella iloisiksi. Palaute on todella arvokasta, ja jatkamme työtä tehdäksemme verkkokaupasta niin helppoa ja luotettavaa kuin mahdollista sinun kaltaisillesi asiakkaille.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Muodikas

Vaatteet on niin kauniita isokokoisemmillekin naisille.
Löytyy vaihtoehtoja niin monia.
Monipuolinen. Muodikas.
Zizzi arvostaa kaikkia naisia!

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että tykkäät vaatteistamme ja arvostat tarjontamme monipuolisuutta ja trendikkäitä tyylejä. Meille merkitsee paljon, että sinusta tuntuu, että Zizzi juhlistaa ja arvostaa kaikkia naisia - juuri sitä me edustamme.

Odotamme innolla, että voimme toivottaa sinut pian tervetulleeksi uudelleen nauttimaan kauniista ja voimaannuttavasta muodista.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Myymälässä Kuopion Matkuksessa oli hyvä…

Myymälässä Kuopion Matkuksessa oli hyvä ja ystävällinen myyjä, katsoi sopivan koon. Helsinkiläisenä teen ostokset verkossa joten hän helpotti valintaa. Isoja kokoja on vaikea löytää mutta teiltä niitä saa ja tyyliini sopivia. Tarjouskirjeitä tule turhan tiheään minun tarpeisiini.

14 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei!

Suurkiitos ystävällisestä ja yksityiskohtaisesta arvostelusi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että sait niin ystävällistä ja avuliasta palvelua Kuopio Matkus -myymälästämme. Juuri tällaista kokemusta haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme. On myös hienoa kuulla, että tyylimme ja kokomme sopivat sinulle hyvin.

Ymmärrämme täysin palautteesi tarjoussähköpostiemme lähetystiheydestä. Emme halua koskaan rasittaa asiakkaitamme, mutta tällä hetkellä ainoa vaihtoehto on peruuttaa tilaus.

Kiitos vielä kerran, että jaoit ajatuksesi kanssamme, arvostamme sitä todella paljon.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Verkkokaupan valikoiman selaaminen…

Verkkokaupan valikoiman selaaminen hieman hankalaa suodatinten vuoksi, kokovalinnasta huolimatta näytti tuotteet joissa ko koko loppunut. Nopea toimitus, helppo palautus myymälään jossa aivan ihana asiakaspalvelu.

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Mo!

Suurkiitos rehellisestä ja harkitusta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että olit tyytyväinen nopeaan toimitukseemme, helppoon palautusprosessiimme ja ystävälliseen asiakaspalveluumme. Juuri tällaista kokemusta pyrimme tarjoamaan.

Arvostamme todella palautettasi verkkokaupan suodattimista. Ymmärrämme, kuinka turhauttavaa voi olla, kun varastosta loppuvia tuotteita ilmestyy koon valitsemisen jälkeen. Olemme ottaneet kommenttisi huomioon ja välitämme sen verkkokauppatiimillemme parannusehdotuksena.

Kiitos, että autat meitä parantamaan palveluitamme ja että teet ostoksia Zizzillä!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Mukavat vaatteet

Mielestäni mukavat ja käytännölliset vaatteet plus koolle. Kaipaisin ehkä enemmän väriä, tunikoita ja alennuksia.

28 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Marina!

Suurkiitos rehellisen palautteesi! Olemme täysin samaa mieltä - mukavat ja käytännölliset vaatteet ovat välttämättömiä. Arvostamme myös todella palautettasi, joka koskee lisää värejä, Tunikat ja alennuksia. Sinun kaltaisesi käyttäjien antama palaute auttaa meitä parantamaan kokoelmiamme ja tarjouksiamme.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más