Zizzi Opiniones 4537

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Belleza y bienestar

Escrito por la empresa


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helppo löytää tuotteita

Helppo löytää tuotteita. Koot vastaavat hyvin.

5 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Nina!

Kiitos, että käytit aikaasi jakaaksesi palautteesi! On hienoa kuulla, että valikoimamme oli helppo selata ja että koot sopivat sinulle hyvin. Pyrimme aina tekemään ostosten tekemisestä niin sujuvaa ja luotettavaa kuin mahdollista, joten kokemuksesi merkitsee meille paljon.

Jos tarvitset apua tai sinulla on kysyttävää, olemme aina täällä auttamassa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Asiantunteat myyjät

Asiantunteat myyjät
Näkevät heti, mikä koko on sopiva.
Koska olen alusta asti käyttänyt Zizzin tuotteita, he tietävät tyylini, makuni.
Liivejä olen tilannut myymälään,ne on helppo käydä sovittamassa siellä. Ellei ole huvät, ne voi jättää palautukseen heti.

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Katja!

Kiitos, että jaoit ajatuksellisen palautteesi. On ihana kuulla, kuinka hyvin sinusta huolehditaan myymälässä ja että henkilökuntamme voi opastaa sinut oikean kokoiselle tuotteelle. Arvostamme todella luottamusta, jonka olet antanut meille vuosien varrella, ja on paljon merkinnyt, että tunnet meidän ymmärtävän tyylisi ja mieltymyksesi.

On myös hienoa kuulla, että rintaliivien tilaaminen myymälään ja niiden sovittaminen siellä toimii sinulle hyvin. Haluamme prosessin olevan mahdollisimman helppo ja miellyttävä, ja kokemuksesi osoittaa, että olemme oikealla tiellä.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tyytyväinen asiakas

Olen ollut pääasiassa tyytyväinen asioidessani liikkeessä sekä myös netissä. Liikkeissä olen aina saanut hyvää ja positiivista asiakaspalvelua.

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Asiakas!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinulla on ollut hyviä kokemuksia sekä myymälöissämme että verkossa.

Merkitsee meille paljon, että korostat saamasi positiivisen asiakaspalvelun myymälöissä. Tiimimme tekevät kovasti töitä luodakseen vieraanvaraisen ja avuliaan ilmapiirin, joten palautteesi lämmittää todella sydäntämme.

Kiitos, että käytit aikaasi jakaa kokemuksesi.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Valikoimassa valinnanvaraa

- laaja valikoima
- minulle sopivaa mallistoa
- edulliset hinnat
- nopeat toimitukset
- helppo palauttaa sopimattomat asut

4 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Leila!

Suurkiitos mahtavasta arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että laaja valikoimamme ja mallistomme toimivat sinulle hyvin ja että pidät hintojamme kohtuullisina.

On myös ihana tietää, että koet toimitusten olevan nopeita ja että palautusprosessi tuntuu helpolta, kun jokin ei sovi aivan oikein. Juuri tällaisen kokemuksen haluamme kaikkien asiakkaidemme saavan.

Kiitos, että käytit aikaasi palautteesi jakamiseen kanssamme.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zizzilta on tosi hyvin räätälöity…

Zizzilta on tosi hyvin räätälöity vaateet, pahem puoli on ommelletu saman hyvin kuin oikea puoli. Ne on tehty myös vähän isommille naisille.

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Imbi!

Suuret kiitokset rehellisen ja harkitun arvostelusi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät vaatteitamme hyvin leikatuina ja että ne istuvat sinulle hyvin.

Samalla olemme pahoillamme kuullessamme kokemuksestasi, jossa saumat ovat epätasaisia toiselta puolelta toiselle. Se ei ole se laatustandardi, jota pyrimme saavuttamaan, ja arvostamme todella, että toit sen esiin. Palaute jaetaan tuotetiimimme kanssa, jotta he voivat tutkia tätä ja työskennellä johdonmukaisuuden parantamiseksi.

Kiitos vielä, että käytit aikaa jakaa kokemuksesi kanssamme.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Isokokoisia vaatteita hyvään hinttan

Isokokoisia vaatteita hyvään hinttan. Tilaus ja palautus toimii hyvin.

16 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Heidi!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät isot koot vaatteidemme hintaa hyvänä ja että sekä tilaaminen että palautus toimivat sinulle ongelmitta.

Palaute merkitsee meille paljon, ja arvostamme sitä, että käytät aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Kivoja malleja

Kivoja malleja ja hyvät ohjeet kokoihin. Farkut ainakin jotka tilasin oli venyviä, joista olisi voinut ottaa yhden pienemmän.

28 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Janita!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät Mallit ja että koko-ohjeet ovat hyödyllisiä.

On myös hyvä palaute, että farkut olivat joustavammat kuin odotin. Ymmärrämme, että tämä voi vaikuttaa istuvuuteen, ja kommenttisi auttaa meitä ohjaamaan muita asiakkaita entistä paremmin. Jos tarvitset apua vaihtoon liittyen, voit aina ottaa meihin yhteyttä osoitteessa help@zizzifashion.com.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Suositus!

Verkkokaupassa ostamisessa erityisen helppoa teki kokosuositukset, jotka myös pitivät hyvin paikkansa. Myös vaihtoprosessi oli sujuva ja yksinkertainen!

3 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Siiri!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että verkko-ostosten tekeminen tuntui helpolta ja että kokosuositukset vastasivat niin hyvin toisiaan.

On myös hienoa tietää, että vaihtoprosessi oli sujuva ja helppo. Palautteesi merkitsee meille paljon ja arvostamme, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tuotteet olivat kuvauksen mukaiset

Tuotteet olivat kuvauksen mukaiset. Toimitus oli nopeaa.

27 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Mira!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että tuotteet vastasivat kuvausta ja että toimitus saapui nopeasti.

Arvostamme, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Nopea toimitus

Nopea toimitus, näkee lopullisen tuotteen koon, mitat

6 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Satu!

Suurkiitos arvostelusi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että tilauksesi saapui nopeasti ja että tuote vastasi odottamaasi kokoa ja mittoja — se merkitsee meille paljon.

Kiitos vielä, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good products and trustworthy company

I am so glad that I have found Zizzi. 😊 For a plus sized person, buying clothes online isn't that easy. It's hard to say when you order a size, if it will really fit you. Though the website offers you all the size charts etc., they don't always correspond to your size. Sometimes, the clothes don't come in the color that you ordered or in the size that you ordered. And, customer service can be a bit of a headache.
But, I have purchased from Zizzi many times, in the stores as well as online. The products have been as described, size perfect, delivery on time. It's very easy to buy from Zizzi whether online or from the stores. I haven't had any issues with my purchases so far! I have never had to go to the customer service with any complaint. Full points for that! ☑

I would gladly recommend Zizzi to any plus sized compatriots all over the world! Keep up the good work. 👍

30 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hi,

Thank you so much for this absolutely wonderful review — it truly made our day to read it. We know how challenging online shopping can be when you’re plus-size, so it means a lot to hear that you feel confident and comfortable ordering from us.

We’re really happy that the sizing, colours, and delivery have all lived up to your expectations, both online and in-store. And hearing that you’ve never needed to contact customer service is a huge compliment — we couldn’t ask for better feedback.

Thank you as well for recommending us to others. That kind of trust means the world to us.
We’ll keep doing our very best to make sure every experience stays just as positive.

All the best,
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Asiakaspalvelu on aina parasta

Asiakaspalvelu on aina parasta mahdollista liikkeessä! Vaatteita löytyy erilaisia ja montaa eri kokoa. Verkkosivut on hyvät, selkeät ja toimivat. Toimitus usein nopeaa!

6 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Ira!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että koet aina erinomaista asiakaspalvelua myymälässä ja että nautit vaatteiden laajasta valikoimasta eri kokoja.

On myös hienoa kuulla, että pidät verkkosivustoamme selkeänä ja helppokäyttöisenä ja että toimitukset saapuvat yleensä nopeasti. Palaute merkitsee meille paljon ja arvostamme todella, että käytät aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Palautus oli tehty helpoksi

Palautus oli tehty helpoksi, toivottavasti maksun palautus myös toimii yhtä hyvin.
Housuissani oli pieni virhe saumassa, korjasin sen itse.

7 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Anna-Maija!

Kiitos arvostelustasi! Ilostumme kuullessamme, että palautusprosessi oli sinulle helppo.

Ikävä kuulla, että housuissasi oli pieni sauman ongelma. Se ei ole sellainen kokemus, jonka haluamme asiakkaidemme saavan. Vaikka olisitkin saanut sen korjattua itse, arvostamme, että kerrot siitä meille, jotta voimme jakaa tiedon tuotetiimillemme.

Jos saat koskaan jälleen viallisen tuotteen, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nopea toimitus

Nopea toimitus. Hyvä hinta-laatusuhde. Laaja valikoima.

4 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tiina!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että olet tyytyväinen nopeaan toimitukseen, hyvään hinta-laatusuhteeseen ja laajaan valikoimaan, jota tarjoamme.

Arvostamme, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen, ja olemme iloisia, että sinulla oli positiivinen kokemus Zizzillä asioinnista.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helppoa asiointia

Oma koko löytyi helposti hyvien mittataulukoiden avulla, laadukkaat vaatteet, helppo palautussysteemi.

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Heidi!

Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että löysit koon helposti käyttämällä koko taulukkojamme ja että olet tyytyväinen sekä vaatteidemme laatuun että palautusprosessiin.

Arvostamme todella, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen, ja toivomme, että nautit Zizzi-vaatteistasi!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Laaja tuotevalikoima,

Sopimattomien tuotteiden palautus toimi hyvin. Tuotevalikoima on laaja. Ehkä kaipaisin vielä pitkähihaista t-paitaa ilman printtejä, mikä sopisi jakun alle. Mielellään ei liian avaraa kaula-aukkoa. Merinovillaisia voisi olla enemmän.

7 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Annette!

Suuret kiitokset ihanasta ja yksityiskohtaisesta palautteestasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että palautusprosessi sujui mutkattomasti ja että arvostat laajaa tuotevalikoimaamme.

Ehdotuksesi lisätä valikoimaan pitkähihaisia T-paidat ilman kuvioita ja kapeammalla pääntiellä – etenkin merinovillasta valmistettuja – on todella arvokas. Välitämme palautteesi ehdottomasti suunnittelutiimillemme, sillä pyrimme aina laajentamaan valikoimaamme monipuolisilla ja mukavilla vaatteilla.

Kiitos vielä, että käytit aikaasi jakaa ajatuksiasi – se todella auttaa meitä parantamaan palvelua!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Suhteellisen nopea toimitus

Suhteellisen nopea toimitus ja ohut tikkitakki oli esitteen mukainen. Toivoisin enemmän luonnonkuitupuseroita. Hameissa polyesteri ja muut keinokuidut on ok kun eivät viru takamuksessa paljon istuessa. Esim. polvipituiset tai leveähelmaiset hameet eivät sovi henkilölle, jolla on paksut jalat ja ylipainoa reilusti. Nilkkapituiset kapeat hameet sensijaan pukevat paremmin. Yöpaitoihin enemmän valinnanvaraa. Pitkiä, romanttisia kaipaan. Kun katsoo esim. Temun tarjontaa, siellä on myynnissä kauniita vaatteita ja yöpukuja, jotka ovat valitettavasti usein keinokuitua. Tämä nyt ei ollut varmaan sitä mitä kaipasitte.

3 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Seija!

Suuret kiitokset huomaavaisesta ja yksityiskohtaisesta palautteestasi — se on todella arvokasta! Olemme todella iloisia kuullessamme, että toimitus oli nopea ja että toppatakki vastasi odotuksiasi.

Ymmärrämme täysin näkökulmasi materiaaleihin ja tyyleihin. Kommenttisi luonnonkuiduista, hameiden istuvuudesta ja muista Yöasut ovat todella arvokkaita. Välitämme palautteesi suunnittelutiimillemme, sillä etsimme aina tapoja laajentaa valikoimaamme hengittävämmillä kankailla ja kehon muotoja korostavilla istuvuuden vaihtoehdoilla joka kehon tyypille.

Kiitos vielä, että käytit aikaasi jakaa ajatuksiasi – se auttaa meitä todella parantamaan ja luomaan kokoelmia, jotka vastaavat paremmin asiakkaidemme toiveita.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Minulla oli vaikeuksia verkko-ostosten…kanssa

Minulla oli vaikeuksia verkko-ostosten kanssa. Soitin Zizzi liikkeeseen, Ideapark Lempäälä, siellä hyvin ystävällinen myyjätär alkoi selvittää asiaa, soitti minulle ja kertoi mistä vaikeuteni johtuivat. Huomenna teen tilaukseni uudelleen, silloin varmaan kaikki onnistuu. Tuli hyvä mieli erittäin iloisesta ja hyvästä palvelusta, mitä kyllä ko liikkeessäkin aina saa. KIITOSC😍

6 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Marget!

Suuret kiitokset ystävällisestä ja harkitusta arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että Ideapark Lempäälässä sijaitsevan Zizzi-myymälämme tiimi pystyi auttamaan sinua, kun sinulla oli ongelmia verkkokauppa-tilauksesi kanssa.

On ihanaa, että myyjä käytti aikaa soittaaksesi sinulle takaisin, selittääkseen tilanteen ja varmistaakseen, että tunnet olosi luottavaiseksi jatkossa. Lämmin ja tukeva palvelu on juuri se, mitä haluamme jokaisen asiakkaan kokevan, joten palautteesi merkitsee todella paljon.

Toivomme, että uusi tilauksesi sujuu huomenna ongelmitta, ja olemme iloisia kuullessamme, että sinusta tuntuu aina hyvältä, kun vierailet myymälässä. Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Parhaat vaatteet meille pullukoille

6 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Pirjo-Leena!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme iloisia kuullessamme, että pidät vaatteistamme ja että ne sopivat sinulle hyvin. Zizzissä tavoitteemme on saada jokainen nainen tuntemaan itsensä itsevarmaksi, tyylikkääksi ja mukavaksi omassa ihossaan.

Ystävälliset sanasi merkitsevät meille paljon, ja olemme niin iloisia, että sinäkin kuulut Zizzi-yhteisöön.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hyvät kokotaulukot ja mitat joiden…

Hyvät kokotaulukot ja mitat joiden mukaan on helppo tilata. Valikoimaa on laidasta laitaan jokaiselle jotakin.

5 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Zizzi

Respuesta de Zizzi

Hei Tanja!

Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että koko- ja mittaulukkomme tekevät tilaamisen helpoksi sinulle ja että arvostat saatavilla olevaa laaja valikoimaa vaihtoehtoja.

Palaute merkitsee meille paljon, ja olemme iloisia, että pidät Zizzillä shoppailun sekä yksinkertaisena että nautinnollisena.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más