Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Helppo löytää tuotteita. Koot vastaavat hyvin.

Respuesta de Zizzi
Asiantunteat myyjät
Näkevät heti, mikä koko on sopiva.
Koska olen alusta asti käyttänyt Zizzin tuotteita, he tietävät tyylini, makuni.
Liivejä olen tilannut myymälään,ne on helppo käydä sovittamassa siellä. Ellei ole huvät, ne voi jättää palautukseen heti.

Respuesta de Zizzi
Olen ollut pääasiassa tyytyväinen asioidessani liikkeessä sekä myös netissä. Liikkeissä olen aina saanut hyvää ja positiivista asiakaspalvelua.

Respuesta de Zizzi
- laaja valikoima
- minulle sopivaa mallistoa
- edulliset hinnat
- nopeat toimitukset
- helppo palauttaa sopimattomat asut

Respuesta de Zizzi
Zizzilta on tosi hyvin räätälöity vaateet, pahem puoli on ommelletu saman hyvin kuin oikea puoli. Ne on tehty myös vähän isommille naisille.

Respuesta de Zizzi
Isokokoisia vaatteita hyvään hinttan. Tilaus ja palautus toimii hyvin.

Respuesta de Zizzi
Kivoja malleja ja hyvät ohjeet kokoihin. Farkut ainakin jotka tilasin oli venyviä, joista olisi voinut ottaa yhden pienemmän.

Respuesta de Zizzi
Verkkokaupassa ostamisessa erityisen helppoa teki kokosuositukset, jotka myös pitivät hyvin paikkansa. Myös vaihtoprosessi oli sujuva ja yksinkertainen!

Respuesta de Zizzi
Tuotteet olivat kuvauksen mukaiset. Toimitus oli nopeaa.

Respuesta de Zizzi
Nopea toimitus, näkee lopullisen tuotteen koon, mitat

Respuesta de Zizzi
I am so glad that I have found Zizzi. 😊 For a plus sized person, buying clothes online isn't that easy. It's hard to say when you order a size, if it will really fit you. Though the website offers you all the size charts etc., they don't always correspond to your size. Sometimes, the clothes don't come in the color that you ordered or in the size that you ordered. And, customer service can be a bit of a headache.
But, I have purchased from Zizzi many times, in the stores as well as online. The products have been as described, size perfect, delivery on time. It's very easy to buy from Zizzi whether online or from the stores. I haven't had any issues with my purchases so far! I have never had to go to the customer service with any complaint. Full points for that! ☑
I would gladly recommend Zizzi to any plus sized compatriots all over the world! Keep up the good work. 👍

Respuesta de Zizzi
Asiakaspalvelu on aina parasta mahdollista liikkeessä! Vaatteita löytyy erilaisia ja montaa eri kokoa. Verkkosivut on hyvät, selkeät ja toimivat. Toimitus usein nopeaa!

Respuesta de Zizzi
Palautus oli tehty helpoksi, toivottavasti maksun palautus myös toimii yhtä hyvin.
Housuissani oli pieni virhe saumassa, korjasin sen itse.

Respuesta de Zizzi
Nopea toimitus. Hyvä hinta-laatusuhde. Laaja valikoima.

Respuesta de Zizzi
Oma koko löytyi helposti hyvien mittataulukoiden avulla, laadukkaat vaatteet, helppo palautussysteemi.

Respuesta de Zizzi
Sopimattomien tuotteiden palautus toimi hyvin. Tuotevalikoima on laaja. Ehkä kaipaisin vielä pitkähihaista t-paitaa ilman printtejä, mikä sopisi jakun alle. Mielellään ei liian avaraa kaula-aukkoa. Merinovillaisia voisi olla enemmän.

Respuesta de Zizzi
Suhteellisen nopea toimitus ja ohut tikkitakki oli esitteen mukainen. Toivoisin enemmän luonnonkuitupuseroita. Hameissa polyesteri ja muut keinokuidut on ok kun eivät viru takamuksessa paljon istuessa. Esim. polvipituiset tai leveähelmaiset hameet eivät sovi henkilölle, jolla on paksut jalat ja ylipainoa reilusti. Nilkkapituiset kapeat hameet sensijaan pukevat paremmin. Yöpaitoihin enemmän valinnanvaraa. Pitkiä, romanttisia kaipaan. Kun katsoo esim. Temun tarjontaa, siellä on myynnissä kauniita vaatteita ja yöpukuja, jotka ovat valitettavasti usein keinokuitua. Tämä nyt ei ollut varmaan sitä mitä kaipasitte.

Respuesta de Zizzi
Minulla oli vaikeuksia verkko-ostosten kanssa. Soitin Zizzi liikkeeseen, Ideapark Lempäälä, siellä hyvin ystävällinen myyjätär alkoi selvittää asiaa, soitti minulle ja kertoi mistä vaikeuteni johtuivat. Huomenna teen tilaukseni uudelleen, silloin varmaan kaikki onnistuu. Tuli hyvä mieli erittäin iloisesta ja hyvästä palvelusta, mitä kyllä ko liikkeessäkin aina saa. KIITOSC😍

Respuesta de Zizzi
Hyvät kokotaulukot ja mitat joiden mukaan on helppo tilata. Valikoimaa on laidasta laitaan jokaiselle jotakin.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.