Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Ver más
La empresa ha respondido
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Ver más
La empresa ha respondido
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Ver más
La empresa ha respondido
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Ver más
La empresa ha respondido
Escrito por la empresa

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dinamarca
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

Respuesta de Zizzi
Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

Respuesta de Zizzi
Tilasin trikoot, joissa oli reikä sauman kohdalla. Olisin voinut korjata ja pitää ne, jos olisin saanut oikean alennuksen tuotteesta. Minulle tarjottiin - 30% ale! Tästäpä tuli sitten isompi kulu yrityksellenne kun palautin tuotteen. Ei kovin myyntihenkistä palvelua.

Respuesta de Zizzi
Selkeät tuotteiden kokotaulukot. Tuotteet kuvatunlaiset. Nopea toimitus ja todella sujuva, helppo ja nopea tuotteiden vaihto. Kaikki toimi hienosti, ei mitään parannettavaa ollut tässä ostokokemuksessa.

Respuesta de Zizzi
Zizzi keinonahkainen takki. Oikean koon valitseminen oli helppoa kokotaulukon avulla. Mitoitus sopii minulle. Toimitus oli nopea. Yleensä palautus on myös helppo tehdä. Tällä kerralla sitä ei tarvinnut. Tuote on sitä mitä luvattiin ja täydellinen minulle.

Respuesta de Zizzi
Verkkokauppaa on sujuva käyttää ja tilaukset toimitetaan nopeasti.
Harmillista oli se, että tuotteen mitat eivät olleet sivuilla oikein ja koon vaihtaminen onnistui vain kerran. Vasta kolmannella yrityksellä sain nimittäin tilattua oikean kokoisen takin, mutta siinä kohtaa on jo maksettu palautusmaksu ja toimituskulut kahdesta edellisestä väärästä koosta, vaikka virhe ei tällä kertaa ollut omassa päädyssä.

Respuesta de Zizzi
Olen aina löytänyt zizziltä hyviä paitoja, mekkoja ja housuja. Itse asiassa parhaat housut joita olen käyttänyt elämässäni on zizzin housut joita olen aika ajoin ostanut aina uudet kappaleet.
Olen kumminkin hyvin pettynyt takkeihin. Olen ostanut useamman takin teiltä (ainakin 5) joista vain yksi on toiminut enemmän kuin muutaman vuoden. Yhden takin vetoketju meni rikki muutamassa kuukaudessa... Niistä hajoaa joka kerta vetoketju tavalla tai toisella. Nytkin hajosi samaan aikaan välikausitakista ja talvitakista vetoketjut. Valitettavasti on ostettava takit jatkossa jostain muualta...

Respuesta de Zizzi
Katselen usein liikkeen mainoksia ja vihdoin uskaltauduin tilaamaan. Selviydyin melko vaivattomasti loppusuoralle asti. Kun piti valita maksuvaihtoehto tuli ongelmia. Lopulta valitsin Klarnan, koska sitä ei tarvinnut maksaa heti vaan vasta
tuotteen saavuttua. Tavara saapui ja nyt odottelen
maksutapahtumaa.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet tulivat nopeasti ja vastasivat verkkokaupassa listattuja kokoja. Pisteet myös siitä, että ainakin minun pakettini oli pakattu järkevän kokoiseen muovipakkaukseen sen sijasta, että pakkausmateriaalia olisi ollut liikaa kuten monissa muissa verkkokaupoissa.

Respuesta de Zizzi
Helppoa tilata, sopiva koko, takki tuntui laadukkaalta. Erittäin hyvä tarjous, nopea toimitus.

Respuesta de Zizzi
Ostin viidet ale rintaliivit . Katsoin kokotaulukkonne, mittasin itseni ja sen myötä valitsin suosittelemanne liivien koon..pieleen meni, totaalisesti ! Yhdetkään liivit eivät menneet lähellekään edes kiinni, että olis saanut minkäänlaista selvyyttä koosta. Ihmettelen tällaista kokotaulukkoa joka ei pidä pienissäkään määrin paikkaansa !! Palautukseen meni kaikki liivit.

Respuesta de Zizzi
Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että olen löytänyt Zizzistä sopivia vaatteita itselleni, vaikka en olekaan hoikka. Kaupasta sopivia vaatteita ei ole löytynyt. Lisäksi hintataso on kukkarolleni sopiva, joten sekään ei ole ollut esteenä tarpeellisten vaatehankintojen tekemiselle.

Respuesta de Zizzi
Kävin eilen torstaina Kuopion Matkuksen Zizzi-myymälässä illasta ja haluan antaa kiitokseni loistavalle myyjälle! En mennyt ostamaan mitään tiettyä, mutta lähdin pois ison kassin kanssa. Hän oli todella mukava ja ammattitaitoinen ja jopa sovitti ylleen neuleen, kun näki sen minulla olevan hankalaa. Hän ei tyrkyttänyt, mutta sopivasti otti vinkit puheestani ja esitti muutamia tuotteita, jotka sitten ostinkin.

Respuesta de Zizzi
Olin tilannut mekon liikkeeseen.
Sain kokeilla sen rauhassa ja myyjä kävi katsomassa oliko sopivan kokoinen. Ostin mekon,ei tarvinnut palauttaa.

Respuesta de Zizzi
Vuosia asiakkaana olleena tiedän jo tilatessani saavani
istuvia vaatteita (kiitos vaatteiden mitoista). Ei ole tarvinnut palautella takaisin.

Respuesta de Zizzi
Ihana kauppa minun kokoisille naisille.
Mallit sopivat minun vartalon muotoihin hyvin.
Minusta tuotteet ovat myös kohtuu hintaisia.
Tilatut tuotteet ovat saapuneet aina hyvin kohtuullisessa ajassa.

Respuesta de Zizzi
Vaatteet ovat tyylikkäitä ja mukavan hintaisia ja kokoja löytyy myös tosi isoille naisille.

Respuesta de Zizzi
Kaikki aina toiminut hienosti.Tilasin väärän kokoisen mekon, ja palautus sujui mainiosti.Vaatteet minulle sopivia, ja aina tulleet nopeasti.

Respuesta de Zizzi
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.