1-800-PACK-RAT Opiniones 

1510
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Well my container is 6 days late since the first date they gave me and I have scheduled labor twice to unload based on them telling me it would arrive. If you call the waiting time has been an hour an... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Pack rat moved us from Minnesota to Texas. Dropping and picking up container was done very professionally and on point. One thing that could have some improvement on is the communication of where the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From ordering online to scheduling to move container, and then final pick up. Everything went great. I had to contact customer service a few times and they were always very professional. I had billi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We hired them to move our stuff, and then learned later it was actually with a different company. One called zippy shell. I wish this had been clearer, especially when trying to get any information. I... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Compañía naviera
  2. también en la categoría
  3. Servicio de logística

Escrito por la empresa

1-800-PACK-RAT is the portable storage and moving company that makes moving and storage simple across the United States. With portable storage containers, customers have the flexibility to choose on-site storage, warehouse storage, local moving, long-distance moving or any combination.


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,0

Todas las opiniones

(1510)

127 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Costs less, great containers

Loved the containers. Several sizes, strong and sturdy, easy to load. Wonderful sales department, answering all questions, making revisions to schedule, very accommodating. Do not take their recommendation for Hire-A-Helper! Go to UHaul Movers. Quote from Hire-A-Helper was $1500. Uhaul was $345 for same job. Same for loading and unloading. Problem was in delivery of pods. One was delivered on time, the other delayed by 8 hours. Communication during this delivery was a long wait for each call. I was given much differing info each time I called. One pod was scheduled to be delivered to the wrong storage facility and had I not called, would have been. Seems like some employees don't make changes in system. Try to schedule your move in spring, fall or winter. Summer moves are their peak season and mistakes are made. Overall, I would choose them again because of the thousands I saved over other moving company. I'll know next time to stay in contact with them once my pods are picked up.

20 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Thank you for sharing your detailed feedback with our team, P. We are glad to know your move went well overall.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

It started with a "5" but within hours…

It started with a "5" but within hours later at present "1-2". I made a reservation today June 25,24 re: monthly on site storage. They sent the G-Mail contract which included an added insurance [silver plan $34.95 mo.]. I was never asked if I accepted or declined, it was "slipped in". No, no, no! Had I been asked I would definitely decline - I only have Goodwill items - not needed!!! I have made 5-6 attempts within hours or the reservation & call 3-4-5 have all been stalled & diverted with pitches & fast talkers! Let it be on the record that I checked no boxes of AGREEMENT. They state "3-days" to cancel. However it's if my # is highlighted & then diverted from getting through.The # claimed for all customer service & cancellations, questions, etc. is 1-800-772-5728 (1-800-PACK-RAT). This aversion to my attempts surely concerns me! All I want is that insurance eliminated! Update - I tried again (I'm so frustrated!) They put you on a recording of continuous diversions, delay & stalls! No getting through! I am sure all the gravy money is from this insurance tactic!

24 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

April, we would like to apologize for the issues you experienced with the contract and customer service. We would like to find out more about this. Would you mind sharing your Order ID and a phone number or email address so a team member can investigate?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A Nightmare!

Our experience on a local move with this company was nothing short of a nightmare. They repeatedly missed deadlines to deliver or pickup pods saying they were short of drivers. When the pods were finally picked up from our new location only two were picked up. We called and were told the notes indicated the third could not be picked up because the ground was wet-total nonsense-they had just picked up the other two. We then get an email from them stating the third would be picked up the following week and the driver would call ahead-that did not happen as well as the amount quoted in the email for transportation costs did not match what we were debited. Called their billing department and was on hold the better part of 25 minutes. The girl could not answer any questions and we were told our only option was to wait indefinitely until a supervisor could come on the line but she did not know how long that would be. I would give this company a -10 if possible. We are now contacting our bank about the charges and the BBB in Central Ohio.

29 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Steve, who has are very sorry for the delays and poor customer service you have experienced. Would you mind sharing your Order ID and a phone number or email address so we can have someone look into this?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is the Worst Company!

This is the Worst Company!! Don’t trust them when they tell you when to expect a delivery or a pick up of a container. They have lied about both and caused us so much stress. They have also charged hundreds more than they quoted. I have been waiting all day for the container filled with all my things to be delivered, I called and was reassured that they were coming today. They said it might be as late as 10pm, well it’s 10:30pm and it’s not here. I had hired movers to help unload at 8am tomorrow morning, but the container was Never delivered so now I have to pay the movers for their time! And who knows if they’ll have time to unload when it eventually arrives! Pack Rat did this on the pick up end too, and didn’t pick up the loaded container when they promised and our apartment threatened to fine us for leaving the container too long. It’s been an utter nightmare dealing with this company.
ORDER NUMBER 2924887

9 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Lorrie, your feedback is appreciated. It is always our goal to provide an stress-free move, and we apologize that this was not your experience. A member of our resolution team will be reaching out to you soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

MISTAKE TO DO BUSINESS WITH PACK RAT

Informed the DAY it was to arrive that it would not be delivered. Representative told me that I needed an attitude adjustment when I could not accommodate the date the company wanted to deliver one. Then charged $250 because I could not change my plans to meet THEIR choice. Writing in to CEO. Worse business practices arrogant customer service people who are empowered to mistreat customers. *DO NOT CHOOSE THIS COMPANY YOU WILL BE SORRY ! * You are paying for hassles headaches and hours on the phone

7 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

B, we are deeply sorry for the delays and the poor customer service you experienced. We would like to talk to you more about this, but we are unable to find your account. Would you mind sharing your Order ID and a phone number or email address?

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Room for improvement…

There is so much to like about this company. Getting all of the details together for a cross-country move was made easy by the team at 1800PACKRAT. It was obvious they have done this many times before and their confidence gave me peace of mind.
I received a price in an email that included all of the details. I also received a contract that I read and signed. But then I got charged $517.48 cents for something I do not remember agreeing to, nor was it included in the email with all of the prices. I called and they said is was a "fuel surcharge" that I agreed to. I said, "Ok, it does seem odd that this was not included in any price I was given, but if I agreed to it and don't recall, just show me where I agreed to it." Despite several attempts to find out where I agreed to the fuel surcharge, 1800PACKRAT has yet to show me where/when they ever told me about this.
At worst, this is very dishonest. At best, they need to include this amount in the same quote/pricing as the rest of what people are expected to pay.

Added 4-23-24. Yes, this will be the third time I have requested a breakdown of my bill AND a copy of the file where I agreed to pay the full surcharge. Order 2906058.

7 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Brad, we are very sorry for the miscommunications regarding the fuel surcharge. If you would like for us to have a team member review your account and contact you, please share your Order ID and a phone number or email address.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not use this company

Do not use this company. They have hidden fees, they don’t tell you about like diesel fee. Then when you try logging into your account you don’t have access because their site is always having technical issues. The pod that was delivered to me had rust and holes, the guy said sorry that’s all we had. The seal is hanging off, I took plenty of pictures. It’s hard to get someone on the line to assist you. I ask them to send me a new email with a breakdown with all fees and they say they send and no emails. Don’t do it. Read all reviews from all sources.
My phone is 661 4548566. You can call me

21 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

We are deeply sorry for the issues that occurred with billing, the website, and the container you received. We want to learn more about your experience. Would you mind providing us with your Order ID and a phone number or email address?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rat Pack service department is horrible and doesn't do…

Rat Pack service department doesn't do anything it says. Basically, we were supposed to be called ahead of time for delivery. They did not call and then left the container in the wrong spot. For pick up, there were supposed to call and they didn't and they came early and took off before we were finished moving furniture into the house, and they brought it back as we called as they were driving down the street with our furniture. The furniture was damaged when dropped back. To file a claim is so labor intensive, I didn't bother. They moved it again to a new location and I scheduled a pick up and they said I could pro-rate it, to coordinate pick and then after they picked up, charged a full month. Alesia on the phone was useless and promised to check into it and call me back in 24 hours. 4 days later I called and was told by another person after being on the phone for 25 minutes hold, they would issue the refund in 4 days and if I didn't get it, it meant the billing department did not approve. I asked to the billing department and was put back on hold and after 30 minutes I hung up. DON'T EVER USE PACK RAT.

11 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Diane, we are very sorry for the issues you experienced. If you would like us to have a member of our Resolution Team reach out to you to learn more, please provide your Order ID and a phone number or email address.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Good experience up until final destination drop off

Dealing with Pack Rat was a very good experience up until my when me container was supposed to be delivered to my new house. The original drop off on 2/20/24 at my address in IL and then pick up on 2/26/24 went just fine. However, I received a call from pack rat on 3/4/24 stating that my container has been delayed. They told me that the driver that was supposed to drive my container down to Florida bailed out of the job at the very last min. My container was suppose to leave the storage facility in Bartlett IL on 2/27 and I was not notified of this issue until 3/4. It has been over a week and Pack rat still can't find a driver to drive my container down to my new home in Florida. How does this company not have a backup plan in place for when this stuff happens? I've called in to the support line for the past 4 days and have been very calm with them as I understand it does no good yelling at a customer service rep for something that is not their fault but there is still no improvement on them finding a driver. I was under the impression that Pack rat moved their own containers then find out that they actually source a 3rd party moving company to do it. How does this company not have a back up plan for when drivers back out last minute or use a handful of 3rd party companies to do this job??? Our container was supposed to arrive at the new address on 3/7/24 and they have no idea now when it will even leave IL to get down to FL. Everything I own is in the container and my wife and I are sitting down here now waiting on a undetermined time of when our belongings will arrive at our new home, this is unacceptable. The only reason why I went with Pack Rat was because of the rate they gave me, at this point I feel like I should have just gone with PODS or a different moving company. This issue needs to be resolved ASAP!

5 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Anthony, we are deeply sorry for the extended delays and the hardship this is causing your family. Would you mind sharing your Order ID and a phone number or email address so we can have a team member investigate this and reach out to you directly?

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Keep an eye on these rats...

We rented 2 pods from PackRat. They were to be picked up, stored, then redelivered to our new home once we purchased it. While the service was fine, this is the worst company I've dealt with when it comes to their bookkeeping abilities. Every time I spoke to someone, or received a bill, the amount due was wildly different from what I was quoted, and from the information on their online portal. When I would call, they'd always fix the errors I found, but calling them every few days was not helpful during the stress of a tri-state move. The entire job ended up costing $1200 more than the original quote.

I received a "Past Due" letter from them today. I had been on automatic payments and paid in full upon final delivery of our pods last week. When I called, the representative confirmed that I have a $0 balance. This is just the most recent example that's fresh in my mind, but the whole experience has left me feeling taken advantage of by a highly disorganized company. If you're going to hire them, keep a close eye on the costs/indescrepencies, ask for everything in writing, and prepare to be on the phone with them A LOT while you try to protect your money during an already stressful time.

5 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Monique, we sincerely apologize for the billing issues that occurred due to errors on our end. Thank you for taking the time to leave detailed feedback for our team, as we are always working to improve our services.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

THE AUDACITY!!!

I recently had an incredibly frustrating experience with Pack Rat that left me feeling disappointed and disheartened. From start to finish, the company's lack of communication, incompetence, and unprofessionalism were evident.

It all began with Pack Rat's failure to pick up the container on time. Despite their promises of punctuality, they caused unnecessary delays and inconvenience. To make matters worse, when I reached out to Parker, an employee of Pack Rat, he assured me that my order would be back on schedule. However, his promises turned out to be empty and misleading.

When I escalated my concerns to Chris, a supervisor at Pack Rat, his attitude was absolutely appalling. Instead of empathizing with my situation or attempting to find a solution, he displayed a dismissive and condescending tone. This kind of behavior is simply unacceptable and reflects poorly on the company as a whole.

The lack of professionalism and disregard for customer satisfaction demonstrated by Parker and Chris is deeply concerning. It raises serious doubts about Pack Rat's commitment to its customers and their overall reliability as a service provider.

I strongly advise anyone considering Pack Rat's services to think twice. Their incompetence, unprofessionalism, and lack of communication will only lead to frustration, wasted time, and unnecessary expenses. Look for a company that values its customers, takes their commitments seriously, and provides the level of service you deserve. Pack Rat is clearly not that company.

26 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Mike, we apologize for the unexpected delays and issues that occurred during your move. It is always our goal to provide a stress-free and seamless move, and we are sorry to hear this wasn't your experience. If you would like us to have a team member look into this further and reach out to you directly, please provide your Order ID and phone number.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Huge Mistake I made - Massive Incompetence and Rude Service

What can I say, the incompetency here is mind boggling. Or possibly, a calculated and formalized business process incorporating intentional misinformation. Whatever you are told by ANYBODY in this company, make sure you get it signed in writing, because the left hand and the right hand must be speaking disparate foreign languages to each other.

When they quote they do not tell you there will be a fuel surcharge. Its in the fine print though. And when they send you the bill for $4,500 there is no detail in that bill. No indicating how the amount was arrived at.

When they give you ANY date for anything make sure they verify it in writing via email and then call the next day to re verify the validity of it. Isn't this utterly ridiculous?? Well no, it's the reality of day to day business experience with 1-800-Pack-Rat

I was told the 16th. I lined up labor 4 the 16th. When I called back in to talk about the youtube video on the undisclosed fuel surcharge, subsequent conversation revealed, well NO the 16th was NOT going to happen and the earliest date now was the 18th, but I could call in early next week and possibly they might be able to schedule the 16th. But we will put a request in to waive the Fuel Surcharge. I reorganized my labor for the 18th with a hold on the 16th. Then I got the bill and called back early in the week. Now its, sorry, we cannot do 16th and now cannot do 18th either, earliest now is the 22nd. And when asking for the detail on the bill it turns out they did charge me the fuel surcharge in spite of telling me they would not. I am funny about some things, when someone repeatedly sticks a needle in my butt I get angry. Angrier still if that same someone tells me I am out of line getting upset. I reschedule labor for 22nd. the morning of 22nd I call in and am told its scheduled for 2:45 - 5:45 but that its not certain. Later my machine gets a message that the Container has not yet Arrived and therefore cannot be delivered. Are You Kidding!!! they could have told me that when I called in the morning.

I call in to talk to customer service and the first CS rep tells me not to holler at her, I ask her to escalate to someone who has more experience and understands NOT to tell an angry customer that he is out of line being angry. the next CS person, Ian, hangs up on me. They have $5,200 of my money and are repeatedly NOT doing what they have said they will do and I am the one out of line. Screw them, I have NEVER seen this level of utter incompetence and complacency about their incompetence. I am 68 yrs old and this company is BY FAR the Worst I have ever seen. I will tell this story over and over and over and post it everywhere and anywhere I can. What a major mistake I made here - don't you do the same.

Whatever Business rating you see for this incompetent business, check out the multitude of negative reviews. It takes time and energy to write a review re telling a story like this. That alone ought to give you an idea of whether it's a fair and credible story.

I wrote all of the above on or around the 22nd of January - in fairness I did receive a phone call from a quite good representative of the company a day or so later and though she did most everything well to mollify me, by that point the damage is past recovering. She offered me a $300 credit and all that did was insult me. I told her to keep the $300 as I did not want anyone from the company to be able to say that they made it all OK with the customer. Since that time they have on two more occasions NOT called the correct number to alert the appropriate person that the container was being delivered and two more times when I called in quite angry I was hung up on by customer service so it appears that they actually prep their CR people to just hang up on any really angry customers.

Again I will say, I am 68 yrs old and this company is THE WORST I have encountered - DO NOT GIVE THESE PEOPLE YOUR CREDIT CARD!!

22 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Thomas, we are very sorry to see you did not have a good experience with us. Please share your Order ID and phone number so a team member can investigate this and reach out to you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service

#1. They did not place the storage unit where we asked.
#2. My wife is physically mute due to voice box removal due to cancer. When I called to get the pack rat picked up, the customer service rep would not speak to me since My wifes name was only on the account. I tried to explain the situation, and the rep refused. Which...I do understand, but when I asked for a supervisor, She refused to let me speak to them. We even just asked basic questions and it was like pulling teeth to get her to answer. This is by far the worst online customer service I have ever had. I would not recommend pack rats to anyone!

10 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

We are deeply sorry to hear about this, Laura. Please contact us at marketing@1800packrat.com or 1-800-722-5728 so that we can look into this.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extra fees and 6 day late pick up

When I first booked with Pack Rat, I had an excellent sales representative who could not match our rate from Pods- but did one better and included all taxes, fees and first months rent for us for the price of 3500$ to move from NY to CA. This reps name was Amanda and I give her 5 stars for her helpfulness, kindness and friendly banter.
As soon as my 8ft container arrived it was too small. I immediately called and asked for a bigger container. The next size up was double the size at 16ft. BUT it could not get to me for an additional 4 days. I told them forget it I will make do with what I have because my husband was leaving that day for California and he wouldn’t be here to help me load the heavy furniture. They sent me out a container anyway even though I had told them to forget it- so the driver showed up at my house with a new container and I had to tell him I never ordered it. No big deal right? WRONG. Because of this, my original scheduled date was canceled and changed to the day of the new pod being delivered (that I never asked for). I called 12/21 to confirm pick up for 12/22 which was my original requested date where they told me they couldn’t pick it up that date because they were booked. Then it was the weekend and Christmas. The soonest my container could be picked up was 12/28. Now my things will arrive 6 days late, and I have a 1 year old so now I will have no bed pots pans basically nothing.
I called for compensation and they told
Me they’d look into it. Quality insurance reviewed my call and said I never scheduled pick up for 12/22, that I scheduled for 11/27 (the day they tried to deliver the bigger pod)- so they couldn’t do anything for me and told me they wouldn’t compensate me.
Yesterday my container was picked up and I was charged a 2nd months rent and $4032. I called today to see why and apparently when “everything was included” on booking- that didn’t include gas? They said they sent me an email that states about gas but my email says nothing about gas- instead they sent it while I was on the phone with them. They offered to refund half my gas which I accepted but I am still unhappy as I wasn’t told about gas upon booking.
For all of this trouble I would have went with Pods or basically any other container/moving service. The employee I spoke with, Amanda who refused to give me a last name, was very rude on the call and said I was accusing them of lying to me when I said “I think quality assurance made a mistake and reviewed the wrong phone call because my original call I specifically stated pick up for 12/22”. So I had to tell her I never called them liars I said I think they made a mistake. I would give 0 stars if I could. Also, they do not return phone calls because I’ve been waiting for a call back since 12/21 about if they could schedule me for an earlier pick up date since my things are going to picked up and arriving 6 days later than scheduled. And now the extra fees? Extremely disappointed with PackRat especially considering this is my second time using them and I am a return customer.

29 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

We apologize for the inconvenience and thank you for reaching out here. I've sent your order number to our team and one of them will reach out directly to you.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Poor communications

Very easy to schedule at front end with the sales person, but he did not mention the diesel surcharge. When the final charge went through, it was about $500 more than quoted. I called and was first told of the surcharge for diesel over $3.25/gal. Diesel was nowhere near that price a couple weeks earlier when I booked. I was told the pickup driver at my origination city would call an hour before arrival. I ran an errand and when I returned, he was loading the pod before I locked it. I received no call. Had I returned much later, the pod would have shipped unlocked. The worst (non)communication was failure to notify me when it arrived on the other side of the country. When I became concerned and called, their first available destination drop off was day 30 from initial drop off, one day before they would begin charging an additional storage fee. Not notifying me when the pod arrived cross country sure seems like a ploy to run up storage fees. On a positive note, the drivers on both ends were very professional otherwise. Pod was sturdy and in great condition. Inside tie down hooks were adequate. Nothing shifted, broke or disappeared. Pod has latch for 2 locks.

23 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Rocky, we apologize for the issues you experienced with the fuel surcharge and your delivery date. We'd like to speak with you to learn more and rectify where we can. Would you mind sharing your Order ID and phone number so someone can reach out to you directly?

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unprofessional. Destroyed property.

For starters we used "zippy shell" which is actually this company. Salesman was very polite and seemed to listen. Gave us a price that would save about $1000 from using that big company with the red logo. What a deal! The day the pod showed up we saw it had a cage inside of it. What is this? Goodbye the extra square footage that we needed. Ok strike one. Packed it like absolute pros and everything was neat and tidy, ready for the move. We asked that they store the pod for about 3 weeks while we looked for a place to live. Once we found it and I called to set up delivery I spoke with the local representative who was fairly abrasive but did schedule it to get there the following weekend. When it arrived is when the actual fun started. We unpacked and noticed half of our bed that was strapped to said cage was missing and one of our bicycles had bent/destroyed handlebars. We called and when we spoke again to that same local representative we were met with a very condescending tone and muttering under the breath of, "well what did you expect strapping things to the cage." OK great, so now we're out a $700 bed and a $500 bicycle. We were made aware that they aren't responsible for said items so right there we've already lost the money we thought we saved from going with the "other" company. Now we move on to the real fun part. We had said from the get-go that this was a government move or PCS. They understood this and had us pay extra for weight tickets which are required for reimbursement. Same condescending local representative told me for several weeks there was a "mistake" and they didn't have them. We went back and forth for about 2 weeks until we finally got them. All in all I think the 1 star is fair because we did in fact get most of our stuff moved, but the money you think you're saving with these guys is NOT worth it if you value your stuff. Being talked to condescendingly by their representative is also very unprofessional and I'm shocked they don't monitor calls to prevent or reprimand that kind of behavior. If you're military or DOD or just someone moving across the country who expects professionalism and getting what you pay for, do yourself a favor and avoid these guys.

5 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Tom, we sincerely apologize for the challenges you faced during your move. We regret any inconvenience caused by the cage inside the pod and the damage to your belongings. Your feedback is valuable, and we take it seriously. We are committed to improving our services and addressing your concerns promptly. Please reach out to our team at your convenience so someone can look into this.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s been 2 weeks I don’t even have a…

It’s been 2 weeks I don’t even have a bed . This company is the worst ! Do yourself a favor and book with a diferent company you will regret

5 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Evelyn, we deeply apologize for the delays you experienced during your move and for the issues that caused you. Thank you for taking the time to speak with a member of our Dispatch Team so that we could discuss the events that transpired during your move and process compensation.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I scheduled a long distance move from…

I scheduled a long distance move from Washington State to Utah. I had to have the pods delivered to friend's house because my driveway and street where on a hill. I scheduled the first pod to be delivered Tuesday Aug 22nd, and for it to be picked up Tuesday Aug 29th. I received a call Tuesday afternoon, saying they had over booked pickups and wouldn't be able to get to us until Thursday the 30th . I told the operator I needed the pod to be picked as it was at a Neighbor's house, and they were headed out of town for the weekend and the pod was blocking their UTV and trailer. She informed me they could not do it Wednesday, and the soonest it would be picked up Thursday first thing 8AM. Well that didn't happen the driver showed up at 12:44PM. the second and third pods went a lot smoother. After getting all 3 pods filled, they were transported to Utah. I scheduled delivery for October 12th. On Oct 11th I called customer service to ask what time I could expect the delivery. I was informed that not every facility gives you a window. I was told I would get call 1 hour before delivery. Well Thursday Oct. 12th 9AM, I hear a truck pull up in front of my house and honk. My husband had to go out and rearrange cars, so the pods could be set in the driveway due to our HOA. While backing the first pod into the driveway the driver hit our tree and took down a pretty large branch. My husband informed the driver it wasn't a big deal, and the branch was hanging low. We asked the driver when we could expect the 2nd pod. He said he had some stuff to do, and he would be back. Around 2 PM he returned the same way no call and a honk when he arrived. I then scheduled the pickup of both empty containers for Oct. 16th, by calling customer service. I advised the operator of the no call to let me know when they were coming, and the honking. I asked if he would note my account to please call 1 hour before arrival. 8:45AM Oct. 16 the same driver shows up to pick up the empty pods. The driver backs up and starts to load the pod. As he is bringing the pod back to the truck, the pod gets stuck on a tree branch. it very well could have been pushed up and then it would have been fine. Except the driver showed no regard that the pod was causing the limb to break. The driver gets the pod on the truck and acts like nothing happened. I asked why he didn't stop and let me move the branch? He proceeded to say, " It's your husband's fault for not being there to help him". I very well could have helped him. The driver then said your husband said it was no big deal to break the tree. I told him it was not a big deal the other day as the branch was hanging low. However, it is a big deal today as now the tree is very bare on one side. The driver proceeded to talk very loud at me. I had HVAC guys at my house and, even they said, "what the heck is this guy think he is doing, and who does he think is talking to a customer like that". it was VERY unprofessional and a very poor example of customer service. The driver then said "When he returned with my last pod, he was going to set in in the street". This statement made me so mad as we have an HOA and NO parking on my side of the street. I went inside and tried to call customer service. I spent 47 minutes on the phone talking to a representative, and being transferred to a supervisor, that I never talked to. I hung up and called back to spend another 13 minutes on the phone without talking to a supervisor. I called back and 54 min to get the same result. I called back again and spent another 27 min on the phone. This time I told the representative I didn't want to be transferred. She informed she didn't have a supervisor available. She would email them and have someone call me back today. When the driver showed up at 1:30PM, again with no call. He said nothing to me, put the 3rd pod in the driveway and took the 2nd empty one. I finally received a call from a supervisor at 5:30PM. the supervisor said if I wanted to file a for the broken tree, he could get the paperwork to my landlord as we are renting. he then told me he could compensate me $100 for the situation. This to me seems like an insult. I feel like none of this should have ever happened. I would not recommend Pack Rat for your moving needs, especially the Utah location.

16 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Kellie, we deeply apologize for the issues you experienced during your move. A member of our Resolution Team has attempted to contact you so we could discuss the events that transpired during your move and provide adequate compensation for your experience. Please let us know if there is anything further that we can do to assist.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience

Great experience. I was quoted a price by Relocation Manager Mimi Majors, that was correct throughout the move. Our move was from Central Florida to Southern California. The process exceeded my expectations and was a lot smoother than I expected from unit drop-off and pickup and to my final destination. I liked that the unit would be put in storage until we were ready, and we could access it with 24-48 hours' notice if we needed to remove anything. The move to our final destination was very smooth, and the drivers were friendly and courteous. I would definitely recommend this service for long distance move.

14 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

Thanks for the kind words! It's great to know that we were able to provide you with the highest levels of service. Our goal will always be to provide the best experience and we love knowing yours was no different. Please let us know what we can do for you in the future.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bogus Charges

They added more than $50 per month in bogus taxes about which we NOT informed at any time (and the sales tax percentage in our state is 6% , not 25%.

18 de junio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de 1-800-PACK-RAT

Respuesta de 1-800-PACK-RAT

LD, we are very sorry for any billing issues you are experiencing. Would you mind providing your Order ID and phone number so a team member can investigate this and reach out to you directly?

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más