Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great company with fantastic customer service and advice, bought the hubby some roof lights, bonnet scoop and nudge bar. Really nice lads who gave me all the information I needed

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered some heavy duty mats for my Toyota hilux and they didn’t fit properly ! I emailed to tell the company and I was really worried what the response would be as there are so many bad companies o... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a bumper from eBay and also sidebar steps to go on my Ford ranger. Both super poor quality obviously made from poor material from China. Plastic brittle cheap looking on both products. Both... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A great help over the phone, roof rails delivered promptly and well packaged, the parts look and feel like very good quality although I haven't actually fitted them yet, is it ever going to stop rain... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de accesorios para automóviles

Escrito por la empresa

We stock a huge range of 4×4 performance and styling parts – from highest quality sport grilles to side steps, mudflaps, roof rails and more; you are sure to find exactly what you’re looking for in our store. We offer only the highest quality products so you can get the look you want for your ride without paying over the odds. When you shop with Predator4x4™ there are no hidden charges – we stock and ship our expansive range of products from our UK-based warehouse with next day delivery available on most. Need some assistance? Not a problem – our dedicated customer support team are on-hand to answer any questions you may have; and with 30 years experience between them they are always happy to help


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

416 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 79% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Great product

21 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi James.
I hope you are well.

Thank you for taking your time to leave a review we really do appreciate this!

We do hope you are enjoying your new purchase! And if you do have any questions please do not hesitate to get in touch.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ford Ranger T6 T7 T8 11-22 – City Style Nudge Bar

Top Quality product and the installation was smooth. It took about 20 minutes and the fit was precise, with no drilling required. The mounting points lined up perfectly with the existing chassis, If you're looking for light front-end protection that enhances your truck's appearance without compromising on safety or performance, I’d definitely recommend considering a nudge bar. It's a worthwhile upgrade for both city driving and light off-roading.

19 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Ben.
I hope you are well.

Thank you for taking your time to leave a 5 star review we really do appreciate this.

The nudge bars are a great bit of kit and as you have found out take little to no time to install. We do hope you do choose ourselves again in the near future!

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Customer Service

I never normally write reviews, however I think it’s deserved. Just want to thank the customer service team, after needing to return a product the teams response was on point, quick, helpful and friendly. Jake, Sam, Matt and Ryan thank you!

Dan.

17 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Dan,
I hope you are well.

Thank you for leaving such a nice review.

The guys here will help where possible and in a fast manner. I can only apologize that you had to return this item but I can see a full refund has been issued.

Any questions in the future please do get in touch and we will be able to help where possible.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service 👏 quick delivery

Great service 👏 quick delivery. Really happy with the purchase was brand new and totally transformed my car . Thanks guys 10/10

14 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi David.
I hope you are well.

Thank you for taking your time to leave such a nice review.

I do hope you are enjoying yoour new grill for the Range Rover sport. It is a great bit of kit and being a bolt on upgrade it is as simple as take your old one off and fit ours and away you go and does transform the front end by quite an amount!

I do hope you choose ourselves again in the near future.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing Customer Service

Further to a recent order I made I would just like to say how brilliant you and your team are, your customer service is amazing and your prompt response to queries and refunds is quick and hassle free.

Thanks again for your fantastic assistance.

13 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Kidders.
I hope you are well.

It is great to hear from you again! Thank you for taking your time to leave us a review we really do appreciate this! .

Our team will help anyone out who are looking for new parts for there vehicle and will locate a suitable option. I am glad we had been able to help you and that you are happy with your purchase.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The service was excellent

The service was excellent, and the delivery and the steps fitted perfectly.

8 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Darren.
I hope you are well.

Thank you for leaving a review we really do appreciate this!

That is great to hear you are happy with your order. All our items are designed to be bolt on upgrades and are pretty straight forward to install.

We do like to opt for a quick delivery for all our customers so they can get there parts fitted as soon as possible.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible experience

Bought some defender roof rails, came faulty , would not send me new ones had to send these back first , right pain so just sent them back for a refund , 12 days to get a refund thru PayPal, joke company selling cheap rubbish , stay away u have been warned !!
Yes they were good at collecting the faulty goods , in fact brilliant but 12 working days to get a refund thru PayPal, that's just not good enuff , some has my money for 12 days

1 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi David.
I hope you are well.

I am very sorry to hear that you have had such an experience with yourselves.

I can assure you this is not the case. I have been going through our chat log. Our team have been there every step of the way. The way our policy works is that if an item does arrived with issues we have to arrange a courier collection prior for a replacement being issued. As soon as the collection has been arranged the same day a replacement will of been sent. And being able to collect from any UK address we are versatile but sadly no option from yourself happened.

This has since been collected and a full refund issued.

Kind Regards
Sam

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Can’t even send an email!

Ordered a tailgate strut kit. No instructions in the box. After calling 3 times to be emailed instructions and told “they’re coming through shortly” I gave up, threw the kit away and ordered from Rebel Trucks UK instead

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Bradley.
I hope you are well.

I am very sorry to hear that you have faced a negative experience I can assure you we will help where possble. Sadly we currently do not yet offer a direct fitting guide.

I have checked our messages to yourself and can see our team have done nothing but help where possible. They had located a guide to help with regards to fitting and are on hand to help you all the way.

All items are to be designed by professional as our items not something you would want to DIY fit.

I am very sorry we couldn't help you this time.

Kind Regards.
Sam
4x4predator

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased

Easy ordering process, quick delivery, great product. I needed to contact the guys and they responded very quickly. Very pleased overall.

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Jim
I hope you are well.

it is great to hear from you again and thank you for taking the time to leave us a review we really do appreciate this.

We do hope you are enjoying your new purchase, we do strive on a fast delivery service as we understand the excitement of new car parts!

Any questions in the mean time please do not hesitate to get in touch

Kind Regards
Sam
4x4Predator.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Tried to cancel my order about an hour…

Tried to cancel my order about an hour after ordering as I ordered the wrong one. They ignored me and posted it 2 days later. Scam company

4 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Mitch.
I hope you are well.

Apologies to hear that! I can confirm no one is ever ignored it is impossible. All our customs do get a response within 24 hours.

I can see your order had been processed and dispatched at the time of you wanting to cancel. We did explain this and provided the tracking number and that you can refuse delivery of the parcel and it will be returned back to ourselves at no extra cost to you.

Once it arrives back a full refund issued.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent product and customer service …

Excellent customer service excellent product fitted perfectly on my kuga and they even honoured the 15 % off for Easter as I was awaiting email and missed the cut of point for Easter promotions a great shout out to the staff excellent service will use again

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Garry,
I hope you are well.

Thank you for taking the time to leave a review we really do appreciate this!.

The discount at easter was a crazy one, I am glad the guys had been able to help you and that you are happy with your new items for the Kuga!

Any questions in the mean time pleas do not hesitate to get in touch.

Kind Regards
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very pleased

My experience of this company has been absolutely brilliant parts arrived very quickly and as they are an affordable company I was able to purchase quite a few items that I wanted to create the Look of my new truck that I was after.
I can highly recommend them and I will be buying from them again in the future. Thank you for a great experience 4x4predator. 😃

3 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi there.
I hope you are well.

Thank you for the kind words and 5 star review we really do appreciate this!.

I am very happy to hear that all parts you have received have been a direct fit, we do strive on a bolt on upgrade service and all parts are designed here in sunny Manchester haha.

We do hope you choose ourselves again in the near future.

Kind Regards
Sam
4x4Predator.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I bought some LandRover Defender side…

I bought some LandRover Defender side steps from Predator 4x4 in Aug 2023, for the last 6 months they have shown increasing signs of poor quality, all corners of each side step have had flaking and corrosion on them to the point they now need to be replaced. When contacted them they said they only offer a 12 month warranty and could only offer me a discount to buy replacements with the same 12 month warranty. Really disappointing that the company understands they have provided a sub-standard product but not willing to replace or offer help with it. Be aware the of the limited 12 month warranty. I would happily provide the photos I provided the company to show the problems but there is no place for it.

1 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Keith.
I hope you are well.

Oh I am very sorry to hear that you have faced a negative experience with your order and I can see our team have done nothing but try to help where ever possible in regards to this. We do have a 12 months warranty on all our items. Out of the 12 months we are limited in what can be offered but I do see the team have gone above and beyond with offering a discount on replacement set for yourself.

Please be aware that with any such item that has been painted it is the same as car paint and requires to be looked after and kept on top of with cleaning it especially with the harsh winters we have with the salt on the road.

I can only apologize we couldn't work with yourself but due to purchasing in 2023 we are unable to replace and to be threatened with a negative review if we didn't replace them feels very unprofessional and borderline black mail.

Kind Regards.
Sam
4x4Predator.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A very good experience—the package was…

A very good experience—the package was prepared and shipped very quickly from the warehouse. However, the delivery company should be changed; I paid for fast delivery within 48 hours, and after 5 days I still haven't received the package.

16 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Hi Alexandru
I hope you are well.


Thank you for the 5 stars we really do appreciate.

We do strive on a fast delivery option for all customers as we do know the excitement of wanting to install new parts. And being a bolt on upgrade they are a quick install and I am sure you will enjoy.

We do hope to have you custom again in the near future.

Kind Regards.
Sam.
4x4Predator

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ranger roof rail

Bought a roof rail system for a ford ranger 2014+, had an issue with it and the chaps at 4x4 predator sorted it out for me no problem.
10/10

23 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good afternoon
Sean

Thank you very much for the 5 star review!

Firstly I do apologise here for the issue you have had however I am very glad to see that this was rectified with your self

We do also strive to ensure all customers have a happy experience when purchasing from us and do go above and beyond to resolve any issues

If there is any more assistance required please do feel free to contact us at sales@4x4predator.co.uk

Kind regards
Jake
Predator4x4

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Recently purchased a set of roof rails…

Recently purchased a set of roof rails for my ranger, rails fitted well but I was disappointed on how the plastic covers fit. I'm having to hold them on with silicone.

1 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good afternoon
Mark

I am sorry to see you have had an issue here with the end caps. This is not something we have previously come across before so we are eager to look into.

I have requested information from yourself so we can look into this but please do also feel free to contact us at sales@4x4predator.co.uk and we will certainly have this investigated

Kind regards
Jake
Predator4x4

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent roof rack ,I have had over 20…

Excellent roof rack ,I have had over 20 with cars I’ve owned and this onto far the best looks really classy and strong

12 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good afternoon
Briand

Thank you for the 5 star review! This is greatly appreciated by the team here at Predator

I am very glad you are happy with your purchase of this roof rack and I and glad this is standing out!

If there is any more assistance required please do feel free to contact us at sales@4x4predator.co.uk

Kind regards
Jake
Predator4x4

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great item

Great item

Fast delivery

21 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good afternoon
Sam

Thank you very much for the 5 star review!

This does mean a lot to us hear at Predator4x4. I am very glad to hear that you do like your item and that this was delivered quickly

If there is any more assistance required please do feel free to contact us at sales@4x4predator.co.uk

Kind regards
Jake
Predator4x4

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great seller

Great seller. They have been very responsive and very helpfull. Buy with confidence!

12 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good afternoon
Norbert

Thank you very much for the 5 star review! This does mean a lot to us here at Predator.

We do pride our selves in having excellent customer service.

If there is any more assistance required please do feel free to contact us at sales@4x4predator.co.uk

Kind regards
Jake
Predator

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Still haven’t received my order after I…

Still haven’t received my order after I paid for premium shipping 4 days ago

11 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 4x4predator

Respuesta de 4x4predator

Good morning
Darran

Thank you for taking my phone call this morning.

I can see that the items have been dispatched with parcel force and please do find the tracking numbers here CD6814122 + XA9671581.

I have checked the tracking and can see that they are showing as being delivered today at 10:19am.

If you can please double check this and get back to us on the following email to confirm sales@4x4predator.co.uk

Kind regards
Jake
Predator4x4

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más