Altegio: Business Management App Opiniones 

24
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ich möchte mich ganz herzlich bei Liana und Arina bedanken. Sie haben uns dabei geholfen, unsere Filiale in das Programm Altejo einzuführen. Sie waren immer erreichbar und haben alle Fragen beantworte... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I was dreading the software change, but Altegio's onboarding team made the setup incredibly easy. Love the transparent pricing too, no hidden fees per booking! Since switching, the automation has been... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Legjobb szalonmenedzsment rendszer, könnyen kezelhető, a magyar ügyfélszolgálat közvetlen, segítőkész mindig számíthatunk rájuk. Zsombor sokat segített nekünk. Nálunk nincs recepciós, mindent appli... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Total Scam! They take money, But dont give service during the Trial week, just drag the time, so it would end and u wont be able to get ur money. They push on you to take longer period package, t... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Compañía de software
  2. también en la categoría
  3. Proveedor de software

Escrito por la empresa

Altegio is a comprehensive business management & online appointment scheduling software designed to enhance the efficiency of service-based businesses. It offers 24/7 all-in-one cloud-based SaaS ecosystem. Altegio is particularly beneficial for local service industries such as beauty, wellness, sports, and healthcare sectors. The platform includes over 30 modules that support team management, finance handling, inventory control, and more. Additionally, it automates essential business functions like staff scheduling, notifications, inventory management, payrolls, and accounting. This platform is ideal for small to medium-sized enterprises as well as franchises and chains looking to streamline operations and improve customer engagement.


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

24 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 77% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(24)

23 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with Altego

During my time using this platform, I’ve faced ongoing bugs, glitches, and errors that never get resolved.
The support team constantly promises that “the issue has been escalated” or “we’ll update you once it’s fixed,” but nothing ever changes. In fact, the number of problems only keeps growing — affecting both the quality of service and the financial side of my business.

There is no accountability, no clear communication, and no real solutions — only endless excuses and vague promises.

Using this platform is risky for any business, especially if you have more than one team member.
Even Google Calendar performs far more reliably without all these constant issues.

Bottom line: no client focus, no tangible support — just collecting payments and giving empty promises.
I do not recommend this platform.

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Altegio: Business Management App

Respuesta de Altegio: Business Management App

Tatiana, thank you for taking the time to share a review. The feedback raised here was analysed in detail, and every point discussed during the collaboration was taken into account.

During the cooperation period, a large number of requests were submitted, including proposals for individual workflow changes and feature modifications. All of them were documented, evaluated, and discussed during the Zoom call on September 30. Many of the requests required product development outside the standard scope of support, which naturally involves longer implementation timelines.

The support team provided regular updates, followed escalation procedures, and clarified how the system functions in its current form. The main challenge in the process was the difference between the expected pace of custom development and the time such work normally requires.

Altegio operates with established service standards and performance metrics used by businesses in more than 80 countries. Part of these standards includes maintaining a respectful communication environment for both clients and team members. Some interactions within this case were emotionally intense, which made the dialogue more complex than usual.

Your feedback has been registered and reviewed. The team appreciates the effort put into sharing detailed comments and wishes Tatiana continued success with a setup that aligns fully with preferred workflows and communication style.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Legjobb szalonmenedzsment rendszer

Legjobb szalonmenedzsment rendszer, könnyen kezelhető, a magyar ügyfélszolgálat közvetlen, segítőkész mindig számíthatunk rájuk. Zsombor sokat segített nekünk. Nálunk nincs recepciós, mindent applikáción vezetek. A vendégek imádják hogy google vagy instagramon foglalnak időpontot.
Profi, komplex még egyszerűen használható.

1 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Altegio: Business Management App

Respuesta de Altegio: Business Management App

Thank you so much for sharing this experience. It’s great to hear that the system supports the salon’s daily work and that the Hungarian support team — especially Zsombor — has been helpful along the way.

Many businesses operate without a receptionist, so it’s wonderful to know that managing everything through the app feels smooth and convenient. Clients booking through Google or Instagram is a strong sign that the setup works well and that the online journey is clear for them.

Your kind words about the balance between professional features and easy usage mean a lot. The team truly appreciates the feedback and is glad the platform contributes to a well-organized and efficient workflow.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely horrendous experience

Absolutely horrendous experience with this company.
After signing up, I was contacted by one of their managers who told me that, due to the nature of my work, I would need to pay extra or commit to a double-year membership. They were extremely persistent in trying to upsell me.

Over the next week and a half, I struggled to get their system to work — speaking to three different technical support representatives — and it became clear that the platform is not user-friendly. Most issues require internal intervention; clients cannot resolve things on their own.

Eventually, I told them I no longer wished to continue and requested a refund. They refused, stating that refunds are not possible.

So, in the end: two weeks wasted, no access to a functioning service, lost money on membership fees and website integration, and to top it off, the manager refused to provide contact details for feedback or complaints when I asked.

Extremely disappointing and unprofessional experience.

4 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Altegio: Business Management App

Respuesta de Altegio: Business Management App

Hello Ksenia,

Thank you for taking the time to share your experience — even though it’s difficult for us to read, your feedback is important and helps us improve.

We’re truly sorry that your interaction with our team and the platform didn’t meet your expectations. Your frustration is completely understandable, especially knowing that our software didn’t meet your specific needs. We recognize that each business is unique, and while we aim to cover a wide range of scenarios, not every individual case is fully supported yet. That said, we genuinely care about our clients and are constantly improving the platform — adding new features based on the needs we hear most often.

We’ve reviewed your case in detail. Regardless of the fact that the service was already in use and integrations were started, we’ve gone ahead and approved both refunds. The refund totals €88.22 (after Stripe's processing fees) and was send to you in the end of April, 2025.

What matters to us most is that you feel heard and treated fairly. We're grateful you gave us a try — and should you ever decide to return, you’ll be more than welcome.

If you have any remaining concerns or want to share anything further, you can always reach out to our customer support team directly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Refund refused after discovered bugs

I bought 2 appointment places from them. From the beginning it was a problem with Gooogle calendar sync. They kept telling me that i didn’t set correctly, after hours of setting, their support accepted that it is a bug from their side.

Button of online booking doesn’t integrate.

Their data base have bugs, as a lot of times when you try to make an appointment to your existing client, you have to do it manually.

Their support instead of solving the problem just put the sales guy to convince you to keep the platform.

Totally not recommend!

Update:
i didnt agree with your solution? your solution was to leave google calendar and use only yours, classic creation of dependece on a service

5 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Altegio: Business Management App

Respuesta de Altegio: Business Management App

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience wasn’t as expected.

Regarding the issues you mentioned — including the Google Calendar sync — our technical team did confirm the bug and acknowledged it. We offered step-by-step support to resolve the setup difficulties and were ready to assist with full onboarding. However, you chose not to continue with the suggested solutions.

There were no critical errors affecting the core functionality of the platform, and most of the challenges could have been resolved through continued collaboration with our team.

Our refund policy states that we’re unable to issue refunds after the service has been used or after a certain period. These policies help us maintain fair and consistent service for all users and ensure operational stability.

We genuinely regret that your expectations weren’t met and wish you the best with your current solution. If you decide to return in the future, we’ll be glad to support you.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más