Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unbelievable I purchased product from Anolon. I paid through a third party(Zip),however I did not receive 3 item that I am paying for and Anolon will not reimburse me or send me the 3 items. Their cus... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is my second set of Analon cookware, having recieved the first set some 20+ years ago as a birthday present (keen cook). The only reason to replace is the creation of an outdoor kitchen where t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

We bought our first set of Anolon pots with lids over 10 years ago. They have performed and lasted well although the surfaces are now starting to wear. So we decided to replace them and stay loyal to... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst Customer Service ever Purchased set at Kohls Jan 2023. 4QT developed coating peeling/delamination. Filed claim Dec 2023, Analon responded Dec 22 with Claim #262425 and that I would be contace... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de encimeras
  2. también en la categoría
  3. Tienda de artículos para el hogar
  4. Tienda de suministros de cocina

Escrito por la empresa

We're a professional gourmet brand, loved by chefs across the globe. If the kitchen is your happy place, then fill it with cookware that sparks serious joy. We bring out the best in our cookware so you can bring out the best on every plate, and have been perfecting our craft since 1984, when we developed the first hard-anodized, smooth-interior nonstick cookware. Since then, we've continued to innovate, honing & developing the technology that matches your passion for creating delicious culinary masterpieces. We know that culinary inspiration comes from both Grandmother and Instagram, that a menu can be minimalist, multicultural, modern—sometimes all three—and that great culinary experiences range from simple to seasonal to special. We know it's about the journey - not the destination. The art and act of cooking is nourishing in itself. And we exist to give you the inspiration and confidence to explore your craft, and experiment. As cooking, eating, and entertaining continue to nourish all of us, journey with us to find your happy place; extracting every last drop of joy along the way. "For keen cooks with a sense of style, these thick-based pans are outstanding, with heat distribution that puts most other pans sets to shame, and whose non-stick coating doesn't chip & lasts years." - The Independent


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

154 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,8

Todas las opiniones

(154)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unbelievable I purchased product from…

Unbelievable I purchased product from Anolon. I paid through a third party(Zip),however I did not receive 3 item that I am paying for and Anolon will not reimburse me or send me the 3 items. Their customer service is a nightmare, I did not receive no invoice showing what they sent me nor did I receive any email on what they shipped to me. I am thoroughly disappointed and hope no one else receives the same treatment.

3 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I'm writing this in the hope that…Anolon may actually contact me

I'm writing this in the hope that Anolon will reply and give me a phone number to call in the UK. I first wrote about my damaged frying pan on July 16, didn't get a reply saying the email had been received. Is there a phone number I can call to talk about the fact that after just a year the non-stick part of the item is literally peeling off

16 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello. I'm sorry to hear about the issue with your frying pan and the lack of response to your initial inquiry. Please accept our apologies for any inconvenience caused. You can reach Anolon customer service in the UK at the following phone number: 0151 482 8282 or you may send your claim through https://kitchenwarexpress.co.uk/pages/contact-us We should be able to assist you with your warranty claim and address the problem with your frying pan. Thank you for your patience and understanding.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Best avoided - UK March 2024

******Warning********
These are terrible (actually boiling in pans ok - frying just awful). I thought they were a scam product.
Everything sticks to the frying pans. Food is burnt on the outside - uncooked on the inside. Awful. My husband spent over £500 on these terrible products. I have chucked them all into a box and out of my kitchen. That's the best use for them 👏

4 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

MY Anolon frying pan cost loads of…

MY Anolon frying pan cost loads of money and has a life time waranty.Thats what you are led to believe... yes that is what they say... that is how this product is marketed.nothing but a very clever marketing con.I have had my Pan for maybe 3years.The non stick is bubbling and very carbonised with bits of carbon flaking off.that is my problem.Their waranty is not fit for purpose.i am not even going to bother trying to send it back as its to stressful to argue over a waranty that dos not cover their product.fraud

24 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst Customer Service ever

Worst Customer Service ever

Purchased set at Kohls Jan 2023. 4QT developed coating peeling/delamination. Filed claim Dec 2023, Analon responded Dec 22 with Claim #262425 and that I would be contaced in 3-5 days. Never did. At least 20 or more subsequent email attempts by me were never answered. Phone calls to Analon are useless...no one answers, and infrequent voice mail attempts are not returned. Around Jan 2024, a 5QT arrived, which I have. Wanted a 4QT. no use for duplicate 5QT. Last couple of months I am sending BOLD AND LARGE FONT, requests to satisfy my case. Absolutely NOTHING! My career has been in Sales and Customer Satisfaction for decades and I've never experienced this type of response. Please help!!

13 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Seemingly non-existent customer service

My husband was sooo excited about this cookware but when it arrived, the stock pot was unusable. The grid/grate on it is sticking out of the bottom. Since it arrived about 2 weeks ago, we have sent 3 emails to different addresses (each were replied to with the statement "this address is not monitored"), we have called 2 different numbers (one just loops, no matter what option, the other says they don't take calls), and sent in a ticket on their website. We have not yet received any responses or assistance in replacing this faulty product.

20 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Customer Service

What a great service the company kept me updated all the way through the order process. Would definitely recommend buying online through them.

2 de febrero de 2024
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service and that you appreciated the updates throughout the order process. Your recommendation means a lot to us. If you ever need anything else or have further comments, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good price for a great pan

Good price for a great pan. Closing down sale for analon.co.uk gave good discount. Hope they last as long as previous analon pans.

31 de enero de 2024
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

It sounds like you snagged a fantastic deal on a high-quality pan our Anolon website! Closing down sales can offer some excellent discounts. Anolon is known for producing durable and reliable cookware, so hopefully, your new pan will serve you well for years to come, just like your previous ones. If you have any questions or need assistance in the future, don't hesitate to reach out. Happy cooking!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wonderful cookware

Great product replacing Anolon pans that we have used daily for the past 20years!

23 de enero de 2024
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that our product is serving as a worthy replacement for your Anolon pans, which served you well for the past 20 years. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your continued satisfaction.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Customer Service

My order was delivered damaged. I’ve put in two ticket requests and received a reply that I would receive a message in 1 to 3 business days. I have not received any replies. Tried calling multiple times only to get a recording and no way to talk to customer service. I’ve used Anolon cookware for seven years and loved it until now. Horrible customer service. So disappointed!

26 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

We apologise for the inconvenience caused and the delay in getting back to you.

We understand how frustrating it can be when your order arrives damaged, and we are truly sorry for the inconvenience caused. Our team is currently experiencing a high volume of enquiries, causing a slight delay in response time.

In the meantime, we've requested some additional information so that we can escalate your queries and ensure a prompt response.

If you prefer immediate assistance, our phone lines tend to get quite busy during peak hours. However, we can schedule a call back for you at a time that works best for you. Please let us know your preferred time and contact number or leave a voicemail.

We understand your frustration, and assure you that we value your loyalty. We want to address your concerns and regain your trust.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter swiftly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst Customer Service Anywhere

The worst customer support I've experienced anywhere ever. I order a pasta maker along with few other times. I did not receive the pasta maker or an explanation why I hadn't. I've emailed the customer service email on 3 separate occasions along with numerous phone calls. Please save yourself the money and time dealing with this company.

7 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

We're sorry to hear about your unpleasant experience. However, we think there might be some confusion here.

First and foremost, we would like to clarify that we do not manufacture or sell pasta makers. It seems like you may have mistaken our company for another one.

If you were trying to reach the customer support of a specific pasta maker company, we would recommend double-checking the details and contacting them directly. We're sure they'll be able to assist you with your concerns regarding the missing pasta maker.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Damaged oans

2 of the 8 pans we ordered were damaged upon receipt, which, after waiting over a week for delivery, simply isn't good enough. They will be returned for replacements.

3 de enero de 2024
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello Dan. I'm sorry to hear about the inconvenience with the damaged pans you received. It's certainly frustrating when items arrive in less than perfect condition, especially after a significant wait for delivery. We will be in contact to your claim to further assist you. Please accept our apologies for the inconvenience that it has caused you. Thanks, Consumer Care Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never again

I ordered a skillet online for £ 42,00. The skillet arrived in a box with a price of £ 20,00 stuck on it. I wrote customer care to ask why and to adequate the price. They answered me 6 days later ignoring my query.. I wrote again, this time upset, asking how to send the skillet back and they answered me 4 days later ignoring again what requested. I had to raise the tone and finally obtained the address. Poor customer service, untruly prices. Never again!

7 de diciembre de 2023
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello Andrea, we are truly sorry to hear about your experience. That's certainly not the level of service we aim to provide. It's disappointing to learn about the discrepancy in pricing and the delayed and unsatisfactory responses from our customer care team. Your feedback is crucial, and I'll make sure to escalate this issue to ensure it's addressed internally. We value your patronage and hope to regain your trust in the future - Consumer care team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order

Easy to order, arrived quickly and great to use. What’s not to like!

22 de noviembre de 2023
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

We're thrilled to hear that your experience with us was seamless – from easy ordering to quick delivery – and that the product is great to use! We appreciate your positive feedback. If you ever have more orders or questions, feel free to reach out. Thanks for choosing us!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy ordering process

Easy ordering process, fast response with details of delivery which was very quick.

15 de noviembre de 2023
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello Thyra. I'm delighted to hear that you had an easy ordering process and received a fast response with details of delivery, which was also quick. It's always great when the entire purchasing experience is smooth and efficient. Enjoy your purchase! Regards, Consumer Care Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Help

Help! I need to return my new, unopened frypans and cannot get any help from Anolon. How do I contact (I have left several messages ), I have sent email... no response. I have filed a "ticket", no response.How can I return this order

21 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello Arlene. I'm sorry to hear that you didn't receive any response from your return request. If your order was purchased in Anolon UK, you may contact us on: https://anolon.co.uk/pages/contact My apologies for the disappointment that it has caused you. Thanks, Consumer Care Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I purchased 5 Anolon pots and pans…

I purchased 5 Anolon pots and pans throughout 5 years. In all fairness they held up better than some of my higher end pots and pans. The issue I have with this company is there lifetime warranty is non existing. When you go to there website they will not honor the warranty if your pan has scratches, if it's faded or if the nonstick finish is worn-out. They put several pictures showing examples. But that is exactly what my pans look like dispite me taking good care of them and using high-end, non metal utensils. No company, that makes anodized, nonstick finish pots or pans will last forever, regardless if you do not abuse or overheat them. I'm surprised that they do not know that. In other words they have to appear they same as when you purchased them so why would you be returning them. Also, you can not speak with a live representative. In summary if you can get them on sale for a fare price get them but do not count on a lifetime Warranty

19 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Anolon UK

Respuesta de Anolon UK

Hello Ramon. Thank you for sharing your experience with Anolon pots and pans. It's unfortunate to hear about the challenges you've faced with the lifetime warranty and the restrictions mentioned on our website. Warranty policies can vary between companies, and it's essential for consumers to be aware of the terms and conditions. If you require further assistance, please reach us on https://anolon.co.uk/pages/contact Please accept our apologies for the disappointment and inconvenience that it has caused you. Thanks, Consumer Care Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más