APEMAN Official Opiniones 

171
•
TrustScore: 1 sobre 5

1,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Suction cup became brittle in the sun and crumbled. Twice I requested a new mounting suction cup (not a camera) and they won't even acknowledge receiving my request. Camera is useless without mounti... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought some cameras, no longer use them but Apeman are still taking payments to the value of £15 every month from my bank despite me putting a block on the card payments. Trying to sort this with Mast... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ich benötige ein Ersatzteil für eine Apeman Kamera. Mein Mann hat versucht eine Telefonnummer herauszufinden ohne Erfolg. Daher schrieb er etwa im Mai eine E-Mail an die Firma Apeman, doch... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cheap H55 trail camera Worked once then nothing. Manual useless and useless in several languages! Wall mount almost impossible to use. External power socket cannot be used with case closed so NOT... Ver más

Información sobre la empresa

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Your spirit of adventure! Tag #ShotOnAPEMAN to get featured. https://t.co/IlHZjhHzUy


Información de contacto

1,2

Muy malo

TrustScore: 1 sobre 5

171 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,2

Todas las opiniones

(171)

14 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wenn es Minussterne zu vergeben wären

Wenn es Minussterne zu vergeben wären, dann würde Apemann diese bekommen. So eine minderwertige Ware! Unfassbar.
Rücksendung nach Spanien, auf eigene Kosten, Hermes kann diese Adresse in Spanien aber nicht finden, obwohl es die Rücksendeadresse ist, die Apemann mir als Mail geschickt hat.
Fazit: Geld für die Schrotware weg und auch noch für ein Auslandspaket! Also Leute kauft da bloß nicht!

22 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

There are several issues

There are several issues. There is no software support available or if there is they are not allowing end users access. I want to update and have not had any success with support. Almost all reputable manufactures of trail cameras have firmware available. The other issue is I had is the 2 H70's i used always fogged up with temp changes and rain. I even tried to use anti fog spray without any luck. I have 3 other manufactures trail cameras out at the same time and they had no issues with fogging. I would not recommend the H70 even at the money they are asking.

1 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Videoprojecteur apeman lc650

Honnêtement appareil qui au début génial par contre a peine un an d utilisation et image noircie et du bruit aucun sav seul conseil de leur par taper sur mon videoprojecteur à fuir produit attirant de prime abord mais un sérieux jemenfoutisme après allé sur des marque plus sérieuses

30 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stay away from Apeman products

Purchased a new Apeman 420D dual Dashcam and within a few days a problem started. The screen kept showing “not enough storage “, bearing in mind this was a new formatted 32gb sd card and hardly driven. Format the sd card again and seemed to start working again until the “not enough storage” appeared again. Turns out it’s a common fault after searching online. Some people have flashed the latest version on and worked again or stuck with having to format every so often which could be whilst driving when you actually need no distractions and the camera to be working fine and not checking every 2 mins.

Contacted Apeman and they got back to me and asked for the version I was running etc. after they wanted the receipt for purchase and offering to compensate me, they just disappeared and no more contact for last 2 weeks. They don’t care their products don’t work, simple.

1 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Longevity questionable

I bought an Apeman Camera just over 12 months ago and was very impressed with the quality against price. Just after the warranty period expired the camera stopped functioning at night as it appeared the led lights had packed up and was failing to capture as a night cam. It still works in daylight but disappointed it didn't last longer.

29 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Apeman dishonest 24 month warranty claims

My Apeman C580 WiFi dash cam stopped working & refused to switch on, after the guarantee expired. Although I registered for the 24 month warranty, customer care refused to replace the device after I sent them a video. Since then the dash cam went to trash can. I will never buy any of their products again. Stay away from purchasing their products, it's sold under false misleading marketing!

27 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Projector: Better to sit in the dark and think about how to kill yourself.

Where to begin?

The product is not sufficient quality, it's the same as any projector you might buy off amazon for cheaper.

The 'free returns' line is a lie.

As a consumer in the UK, I have the right to cancel any goods sold online within the cooling off period.

I've been speaking to them for over a week (emailing more than once a day), so far they've not acknowledged the Consumer Goods Act or the fact that they need to offer a free return.

I will never buy from this company again, and wish I'd checked them out on trust pilot before.

22 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy a dash cam from apeman

Do not buy a dash cam from apeman. They do not honor the 1 year warranty. My screen blanks out and they have every excuse as to why it's all your fault and they lie to you and give every excuse as to why they aren't going to replace the item. Remember it's all my fault not they're fault.

17 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have already emailed them about my…

I have already emailed them about my situation regarding their dashcam and they never respond back to me as this was my second attempt to contact them. I had bought a dashcam from them since March and recently it has given out as it would intermittently stop recording. I am highly positive it is still under warranty and I am looking forward to getting a replacement. If not, I will spend my money elsewhere and never shopping from this company ever again.

26 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I can't fault the service or the…

I can't fault the service or the product. I wrote to them asking for advice; this was received immediately and I was not pushed to buy a top of the range product.
I ordered and received the package within 3 days; I did have a query as there were functions on the camera that were not in the booklet. Again, I received a very quick explanation.
The camera performs well and I would certainly buy from this firm again.

16 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Smooth Purchase

Purchase went smooth, part of the order was lost in the shipping process and when contacted, apeman customer service reached out and offered to ship a replacement. They provided great service and overall support . I’ve purchased many of their products and will continue to do so in the future.

13 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Apeman Customer Service

Apeman is the absolute best!! I had a problem w/the motherboard of a DVD Player, and they promptly resolved the problem, shipping another one out in its place. I bought the 15.5 swivel - screen, and it made a big hit for a Birthday Gift!! Thank You So Much Apeman!! ⭐⭐⭐⭐⭐

15 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Thank you very much for your support of our products and your recognition of our services. It is our great honor to receive your affirmation. We will work harder in the future, and we hope that you will continue to support us in the future!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

package arrived and it's been opened…

package arrived and it's been opened before

Contacted them and email has been blocked

Very very disapointed

can't even contact them

7 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Dear customer,

First of all, we are very sorry that our products did not bring you a satisfactory shopping experience. At the same time, thank you very much for your previous support for our products.

Regarding the packaging problem you mentioned, this may be some problems in the middle of logistics and transportation. Regarding the situation that the letter cannot be sent, this may be related to the mailbox. If possible, would you like to tell us what products you purchased and your registered name? In this way, we can check your order status, and if possible, we hope to be able to find your contact information so that we can contact you to help you solve your problem.

We want our customers to have a perfect shopping experience, but we're sorry to disappoint you this time. If you want, you can tell us your order number and we can check your order for you. If you have other questions, you can also let us know and we will do our best to help you solve them.

Have a great day today!

Best wishes to you~

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing

I have other apman products that are good normally have been pre-owned, but this time I decided il treat myself and get new but how disappointed I was, firstly they use Hermes/Evri to deliver so that alone should be enough to avoid this company, secondly they don't respond to emails. I find this hugely disappointing. With me I was not able to test the item as the items where not delivered, I have now asked PayPal to look in to this and hopefully they will be able to sort this out for me. Has really put me off buying ape-man products and recommending it to anyone anymore.

21 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Dear Blu Rose,

First of all, I am very sorry that our products did not bring you a satisfactory shopping experience. At the same time, thank you very much for your previous support for our products.

Regarding the logistics issue you mentioned, because we choose the logistics provider according to the destination, we will choose the logistics provider that is more convenient for delivery, to ensure that our customers can receive our products as soon as possible.

Regarding the problem you mentioned that we did not reply to your email, this may be because the letter was intercepted or for other reasons, we did not receive your letter. As long as we receive letters from customers, we will definitely reply to customers promptly.

We want our customers to have a flawless shopping experience, but we are sorry to have disappointed you this time. If you want, you can tell us your order number and we can check your order for you. If you have other questions, you can also let us know, we will do our best to help you solve your problems.

Have a nice day!

Best wishes to you~

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy an Apeman H 70 trail camera…

I purchased an Apeman H 70 trail camera in September 2021 and it worked well. I stored it for the winter, removing the batteries. In March I set it up again and it would not switch on, I wrote to Apeman sending photos of the camera to show its pristine condition and they have refused to replace the camera under their grantee saying it is no longer available and offering me a 10% discount on a replacement. If you are considering buying an Apeman product of ANY description don't, as they do not honour their grantee promise. If I could give this company no stars I would.

21/06/22. In response to the reply from Apeman the camera is still under warranty it was purchased in September 2021 and it is confirmed on page 16 that “Apeman Trail camera carries a 12 month warranty from date of purchase” which this company will not comply with. The warranty is fictitious as they have no intention of replacing faulty products and it is for this reason I suspect that Amazon have removed them from their sales platform. So I repeat my warning, Do Not buy any products from this company.

20 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Dear Geofffrey,

First of all, it is a pity that our products did not bring you a perfect shopping experience.

Regarding the situation that you contact our after-sales team but we cannot provide you with new products, we would like to explain to you here because our products have instructions on the product warranty time in the manual and product page. The product is out of warranty, so sorry we can't send you a new product directly. But in order to thank you for purchasing our products, our colleagues offer you a discount as compensation, and sincerely hope you can accept it~

If the product is naturally damaged within the warranty period, we will definitely fulfill our warranty commitment. But if this caused you any inconvenience, we sincerely apologize again!

If you have other questions and need our help, you can contact us in time, and we will do our best to help you solve your problems!

Best wishes to you~

Update 6/22/22
Regarding the product warranty, I'm sorry I read the wrong information before. If your product is under warranty, you can directly contact Amazon for a refund. If you don't know what information you need to provide to Amazon, you can contact our after-sales team. They will send you the contact details and required information.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

1 year warranty was honored, new camera was sent.

Update 7/15/22
I just received a replacement camera. It is appreciated, it took 1½ months and a lot of emails.
------------------------------
In July of 2021, I bought a C770 Apeman Dash Cam. I like it's ease of use and performance so much that I bought a 2nd one in July 2021 and a 3rd in August 2021. In June of 2022, within the stated 1 year warranty, the rear camera of one of them stopped working and was only a black screen. My initial contacts with the email address printed the instruction booklet was not helpful, I got an "undeliverable" error the 5 times I tried to email that address. I found a way within their website to send a message which was promptly replied to. However I was told that because I bought it through Amazon, Apeman had no way of replacing or refunding my defective within warranty product. I was told by Apeman that due to policies from Amazon, Apeman was unable to do anything. I then contacted Amazon and asked them directly if Apeman had to follow any Amazon policies that prevented then from refunding or replacing my defective product. The answer from Amazon was a clear no. I again contacted Apeman asking them to honor their 1 year warranty of their product. I was told it was a "different platform" and that there wasn't a way to do this. It took a lot of undeliverable emails and a few more back and forth internal website messages to find out that though the booklet states my camera has a 1 year warranty and to contact Apeman with any issues, they say they are not able to honor that. It's bad enough to have had purchased 1 camera knowing the warranty is of no value, but now, if either or both of the other 2 cameras stop working within that 1 year period, it doesn't matter, I'm out of luck because I bought it on Amazon. This is not good service, in anyone's opinion. I've had a lot of people ask me about my dash cam. The front cam is still working but moving forward, if anyone asks me if I'd recommend Apeman, I will tell them about my experience of the warranty not being honored because I bought it on Amazon.

Update 6/16/22
After reaching out again to Apeman because they stated they would "be responsible for you" I was again told that they cannot refund or replace the product. They again suggested I contact Amazon (who has already told me that I am out of the 3 month window for a refund or return) I have again asked Apeman company what "we will be responsible for you" means as it doesn't mean they plan to honor the warranty because I have asked them to a couple of times.

Update 6/20/22
I returned Apeman's email asking them to explain what "we will be responsible for you" means. I have not gotten a response.

Update 6/22/22
Just going in circles with the Apeman company. They never seem to receive anything unless I type it here. They know I want them to honor their 1 year warranty, they just keep saying (here) to contact them and they will "be responsible for you" I guess they are just waiting for the year mark to come and go. Then what? Tell me it's out of warranty? If they reply again here, it won't matter, it seems they want me to give up. Amazon told me the Apeman store was closed because Amazon's policies were not being followed.I don't know what that meant exactly but what I do know is that I will never buy an Apeman product again.

Updated 7/4/22
I just received an email from Cass at Apeman. They said

"Sorry to bother you~ I am writing to you to follow up on whether your problem has been solved?
 
If not, please contact us in time, we will try our best to help you."

So I again send a reply to that email address and it will not deliver. Why do they keep telling me they are going to help me yet never do anything beyond send me emails. Trust Pilot seems to be the only way Apeman sees my messages. I just want them to replace my C770 defective rear camera with a black screen because it is within their 1 year warranty. Yes, I got it at Amazon but Amazon has a 90 day return policy and told me to contact Apeman. Apeman keeps referring me back to Amazon, who says Apeman's Amazon store is closed. Stuck in a loop with neither company honoring the 1 year warranty. It has been less than 1 year as I type this on 7/4/22

Update 7/5/22
Cass, please provide me here with a phone number so that I may speak with someone and give them the information you asked for via email. Each time I reply to Apeman's emails, the email will not deliver to Apeman, so I have no way to provide Apeman through emails, the information requested. I cannot put the personal information here, so I need your phone number so I can provide the info for another C770 dash cam. Thank you.

Update 7/11/22
I sent the information you had requested on your website contact. Please confirm receipt of that information. You had said that Apeman was going to send me another camera.
Thank you.

12 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

First of all, I'm very sorry for causing you some trouble because of our products.

Regarding the issue, you mentioned that we cannot replace the new product for you, because the store where you purchased the product is now closed, we are sorry that we cannot send you the new product directly. However, according to your situation, during the warranty period, if there is a quality problem with the product, you can directly contact Amazon for follow-up processing.

If you do not know how to proceed, you can contact us and we can tell you the specific steps. Although the store where you purchased the product no longer sells the product, since you purchased the product from our store, we will be responsible for you.

If you have any other questions, you can contact us in time, we will help you solve the problems.

best wishes

Update 6/17/22
If your order is within one year, you can use the screenshot to illustrate that the seller agrees to the customer's request for a refund, so that Amazon customer service can help you with subsequent refunds. If you encounter any problems, please let us know. We will try our best to help you solve your problem~

Update 6/21/22
I'm sorry that we did not receive your relevant letter. If it is convenient, you can send us the content of your letter, and we can make inquiries for you and help you answer your doubts~

Update 6/23/22
We will not ignore the letters of each of our customers. As long as we receive feedback from customers, we will definitely solve problems for customers in time. But because you said that you have not received our reply, this situation is generally not very common, so in order to find out the source of the problem, would you like to include the subject or name of your letter or other content that you think is convenient for querying your email send it to us? We can inquire about the specific situation for you by email.

update 7/5/22
Thank you very much for your reply. We have found your letter based on your information, and we have contacted the relevant staff according to your problem and arranged a suitable solution for you. You can try again to see if the letter is sent normally, and I hope to receive your letter as soon as possible. If you still can't reply, you can also contact us here.

update 7/6/22
We are very sorry that we do not have telephone service at the moment, we can only contact you by email. You can directly enter our website and click on the help below to contact us. Or please check your email settings. Sorry for the inconvenience this caused you.

Update 7/14/22
We have received the information you sent and registered for you, and we have contacted the relevant staff to arrange delivery for you as soon as possible. If you have other questions, please let us know in time, we will do our best to help you solve your problems, and wish you a happy life!

Update 7/18/22

I'm so sorry that you wasted so long because of the store, glad you finally got the new product. If you have any questions in the future, you can contact our after-sales team directly, and our after-sales team will do our best to help you solve your problems. Finally, I wish you all the best!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Apeman H45

Bought an Apeman H45 during lockdown, but as we were getting the garden renovated we didn’t get to use it. We opened it up and set it up the other day (June 2022) and noticed it just turns off after 5 seconds. We searched online for help and came across so many reviews saying the same problem. We went on to Amazon to see about returning it and the shop is now gone.

Don’t waste your hard earned cash on this product! Severely disappointed!

6 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Dear Caroline,

First of all, I'm sorry for not replying to your message in time, and at the same time, we are very sorry for the problem you encountered.

Regarding the Amazon question you mentioned, because the Amazon store where you purchased the product is currently closed, it is now impossible to contact us directly through Amazon, sorry for the inconvenience caused.

Regarding the problem with your product, because the specific problem is not particularly clear, we may not be able to arrange a suitable solution for you temporarily. If possible, please describe your problem in more detail. Rest assured, we will help you solve your problem!

best wishes!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unhappy with H45 camera

Unhappy with H45 camera. Weatherproof seal failed after only 18 months intermittent use. Water wrecked camera. No support from Apeman as outside the 12 months warranty.

2 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de APEMAN Official

Respuesta de APEMAN Official

Hello dear customer,

First of all, I'm sorry for not replying to your message in time. We are very sorry for the problem you mentioned.

Regarding the product problem you mentioned, because the actual life of the product will be affected by the use environment, it may cause the product to have the problem you described. Secondly, because our product manual and website clearly state the warranty time, we are sorry, according to the regulations, we cannot directly arrange for you to send new products or refund.

However, our aim is that we can make our customers have a perfect shopping experience, so we can arrange other suitable solutions for you. If you wish, you can contact us and we can help you with follow-up questions.

Best wishes to you and your family!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más