En smuk, tryg og personlig afsked
Vi stod i en svær tid med mange følelser og praktiske ting, der skulle ordnes, og jeg er dybt taknemmelig for den måde Annika tog hånd om min fars begravelse. Hun havde fuldstændig styr på alt, var effektiv og altid klar til at svare på spørgsmål – uanset tidspunkt på døgnet.
Det betød meget, at hun tog sig tid til at komme hjem til os for at holde møde, og at hun personligt kom forbi med urnen, så vi selv kunne dekorere den og gøre den personlig. Hun stod endda klar med tusser, så vi kunne tegne på min fars kiste, og hun forstod hurtigt, hvor vigtigt det var for os, at afskeden ikke blev for stiv og traditionel.
Hun var på bølgelængde med vores idéer og kom selv med forslag, der passede perfekt – bl.a. grøftekantsblomster, som gjorde det både smukt og sprudlende, præcis som vores far var.
Jeg følte hele vejen igennem, at vi var i trygge hænder, og at alt blev taget hånd om med både professionalisme og menneskelighed. Tak for at hjælpe os med at give min far en smuk og personlig afsked i hans helt egen ånd.
13 de agosto de 2025
Opinión espontánea