Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Director de servicios funerarios
  2. Funeraria

Escrito por la empresa

Når sorgen fylder, kan det føles overvældende at skulle planlægge en begravelse – en opgave, der kan virke tung midt i smerten. Derfor er bedemand Annika Bruun personligt involveret fra start til slut, for at støtte dig og dine nærmeste, så afskeden bliver smuk og værdig. Med mere end 10 års erfaring i bedemandsfaget bliver hver eneste detalje håndteret med omtanke, respekt og forståelse. ​Et stærkt netværk og et dybt engagement i lokalsamfundet sikrer en personlig kontakt, der gør en forskel. Der er altid mulighed for at komme i kontakt med den samme bedemand gennem hele forløbet, uden skiftende ansigter, så der skabes en følelse af tryghed og kontinuitet. Der vil med andre ord være en fast bedemand, der følger jer gennem hele forløbet.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

13 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Annika Bruun gjorde min søsters…

Annika Bruun gjorde min søsters bisættelse nemmere at komme igennem. Hun ordnede alt for os på en kærlig og omsorgsfuld måde, kunne svare på alle spørgsmål og kom med den gode ide, at jeg selv kunne dekorere urnen. Jeg vil varmt anbefale bedemand Bruun

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Bodil

Tusind tak for dine smukke ord. Det var en ære at få lov til at hjælpe jer i en svær tid, og jeg er glad for, at I følte jer trygge og godt taget hånd om gennem hele forløbet.

Det glæder mig også, at idéen med selv at dekorere urnen gav mening for jer – det skabte en helt særlig og personlig afsked.
Jeg er taknemmelig for at du vil anbefale Bedemand Bruun.

De bedste hilsner
Annika
Bedemand Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg kan ikke takke dig nok, Annika ❤️

Jeg fik anbefalet Annika personligt, da jeg meget uventet stod i mit livs krise. Anbefalingen var "hun vil gå gennem ild og vand for dig", og jeg må sige, at det er den følelse, jeg står tilbage med. Annika fik den svære planlægning til at glide uproblematisk med stor professionalisme og empati, hun havde blik for alle detaljerne, når det sejlede for mig, og hun sørgede for at alt gik op i en højere enhed omkring afskeden med min elskede kæreste. Jeg følte mig så grebet og tryg midt i alt det triste og svære. ❤️
Jeg kan ikke takke dig nok for det smukke forløb, Annika.

18 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Mette

Tusind tak for dine rørende ord. Det betyder mere, end jeg kan beskrive, at du har følt dig tryg og støttet i en tid, hvor alting var allermest sårbart.
At få lov til at hjælpe dig med at skabe en smuk og værdig afsked for din kæreste har været et stort ansvar og et stort privilegium.

Tak fordi du delte din oplevelse — og tak for tilliden.

De bedste hilsner
Annika

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Den bedste bedemand

I forbindelse med min søns død, havde jeg brug for en pålidelig, omhyggelig og omsorgsfuld bedemand til at hjælpe med planlægning og afvikling af begravelsen.
Her fik jeg meget fin hjælp fra Annika, som jeg ikke kan rose nok.
Annika var hele tiden et skridt foran og var effektiv samtidig med forståelse for min situation. Annika var meget omsorgsfuld hele vejen igennem.

Tusind tak for hjælpen!!

Med kærlig hilsen
Jarka

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Jarka

Tusind tak for dine rørende ord. Det gør et stort indtryk på mig, at du har følt dig støttet og tryg i en tid, hvor sorgen fylder alt.

Det betyder meget at høre, at du oplevede processen som omsorgsfuld, omhyggelig og tryg, og at jeg kunne være et skridt foran, når du havde allermest brug for det. Midt i en så hjerteskærende situation er det min fornemmeste opgave at bære så meget som muligt for dig.

Tak for din tillid — og tak fordi du delte din oplevelse.

De bedste hilsner
Annika

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top professionel

Jeg var på ukendt territorium, da min far pludselig døde, og jeg for første gang skulle have kontakt til en bedemand. Efter at have talt med flere faldt valget på Annika, og vi kunne ikke have valgt bedre.

Annika har gennem hele processen været top professionel, fleksibel og løsningsorienteret, altid ét skridt foran og har fået det hele til at forløbe gnidningsfrit. Hun har en skarp fornemmelse for tone og stemning. Både ved de indledende møder og under selve bisættelsen, hvor hun styrede det hele og holdt en knivskarp og smuk tale. Der var bred enighed blandt de tilstedeværende om, at det ikke kunne være gjort bedre.

Det har været en stor lettelse at kunne fokusere på alt det andet og føle sig tryg ved, at alt det praktiske var i sikre hænder.
Jeg kan ikke anbefale Annika varmt nok.

17 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Jeppe

Jeg er virkelig rørt over, at du har delt din oplevelse midt i en svær tid.

Det glæder mig, at du følte dig tryg gennem forløbet, og at både de praktiske ting og selve afskeden forløb, som du ønskede.

Tak for dine ord og for den tilliden du har vist mig, ved at jeg måtte stå ved jeres side.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I trygge hænder

Vi følte os i trygge hænder fra begyndelsen. Annika lyttede til vores ønsker og de blev indfriet til punkt og prikke.
Annika er et meget behageligt menneske, og man kan mærke, der er styr på alt i alle detaljer - intet er overladt til tilfældigheder. Nem at kontakte og vender hurtigt tilbage, hvis der er ting, man har bedt hende tage sig af.

23 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Bente

Mange tak for den fine anmeldelse.
Jeg er glad for, at I har haft et godt forløb her hos mig.

Jeg ved, at tryghed betyder alt i jeres situation, og derfor er jeg glad for at høre, at I har følt jer i trygge hænder.

De bedste hilsner
Annika
Bedemand Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk service ved 2 gange bisættelse

Vi er 3 søskende som kun har rosende ord til Bedemand Bruun.

Vi har brugt bedemand Bruun 2 gange først ved vores mors bisættelse sidste år i november og nu igen her i november ved vores fars bisættelse.

Bedemand Bruun er hele vejen igennem professionel, udfører sit arbejdet perfekt og har samtidig en fantastisk empati når man som pårørende står i en svær og sårbar tid, det var virkelig noget vi søskende værdsatte 🙏❤️

Vi må bare sige, at vi har været ovenud tilfredse med at ha brugt Bedemand Bruun begge gange og vil klart anbefale dem til andre.
De varmeste hilsen
Familie Christensen

29 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Familien Christensen

Jeg vil gerne takke jer oprigtigt for jeres meget fine og rørende anmeldelse.

Det glæder mig meget at høre, at I har følt jer godt støttet både ved jeres mors bisættelse sidste år og nu igen ved jeres fars bisættelse.

At I har valgt at betro mig opgaven begge gange, og at I har været tilfredse med forløbet, er en stor anerkendelse, som jeg er meget taknemmelig for.

De bedste hilsner
Annika
Bedemand Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Annika gjorde en stor forskel i en svær…

Annika gjorde en stor forskel i en svær og trist tid. Hun er utrolig lyttende, støttende, seriøs og professionel. Vi var meget trygge igennem hele forløbet og der var styr på alt. Meget opmærksom på alle vores følelser og sorg som hun håndterede med stor omhu og empati.

13 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Lotte

Tusind tak for dine smukke og rørende ord.

Det betyder virkelig meget for mig at vide, at jeg har kunnet være en støtte for jer i en så svær og trist tid.
Jeg er glad for, at I har følt jer trygge og omsorgsfuldt mødt gennem hele forløbet.

Tak for jeres tillid og den fine anmeldelse.

De bedste hilsner
Annika
Bedemand Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

En smuk, tryg og personlig afsked

Vi stod i en svær tid med mange følelser og praktiske ting, der skulle ordnes, og jeg er dybt taknemmelig for den måde Annika tog hånd om min fars begravelse. Hun havde fuldstændig styr på alt, var effektiv og altid klar til at svare på spørgsmål – uanset tidspunkt på døgnet.
Det betød meget, at hun tog sig tid til at komme hjem til os for at holde møde, og at hun personligt kom forbi med urnen, så vi selv kunne dekorere den og gøre den personlig. Hun stod endda klar med tusser, så vi kunne tegne på min fars kiste, og hun forstod hurtigt, hvor vigtigt det var for os, at afskeden ikke blev for stiv og traditionel.
Hun var på bølgelængde med vores idéer og kom selv med forslag, der passede perfekt – bl.a. grøftekantsblomster, som gjorde det både smukt og sprudlende, præcis som vores far var.
Jeg følte hele vejen igennem, at vi var i trygge hænder, og at alt blev taget hånd om med både professionalisme og menneskelighed. Tak for at hjælpe os med at give min far en smuk og personlig afsked i hans helt egen ånd.

13 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Lukas

Jeg er dybt taknemmelige for din smukke anmeldelse.
Jeg er glad for, at du følte dig tryg og godt støttet i en svær tid. Og at vi sammen fik skabt en personlig afsked.

Tak for tilliden og for at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
Annika Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Vi følte os i gode og trygge hænder

Vi følte os i gode og trygge hænder. Lige fra vores mors død på plejehjemmet, og efterfølgende bisættelse. Vi fik masser af gode råd og vejledning med på vejen. En varm anbefaling.

8 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Helle

Tusind tak for dine varme og rørende ord. Det betyder meget for mig at vide, at I følte jer trygge og godt støttet i en svær tid.

Jeg er taknemmelig for jeres tillid og den fine anmeldelse.

De bedste hilsner
Annika Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg kan på det varmeste anbefale…

Jeg kan på det varmeste anbefale Annika, som står bag Bedemand Bruun.
Fra første opringning til efterfølgende spørgsmål har hun været en livline for os i forbindelse med min svogers død. En støtte og indlevelse jeg aldrig har oplevet før. Den smukkeste "afgang" i en svær tid.

21 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Lone

Tusinde tak for de flotte ord.
Jeg er glad for at jeg måtte være din livline i en svær tid.

De bedste hilsner
Annika Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Det var simpelthen en enestående oplevelse…

Det var simpelthen en enestående oplevelse at få kontakt med Bedemand Bruun. Engageret, venlig, behagelig og behjælpelig på alle mulige og umulige måder. Det helt unikke var en reel interesse i mennesket bag, som stod tilbage med sorgen - ikke bare muligheden for en god handel, men meget mere end det - en hensyntagen og indlevelse i hele situationen, som var en utrolig hjælp i det mest udsatte tidspunkt af livet. Jeg kan 100% anbefale dem hvis du ønsker den mest optimale oplevelse i en sådan svær situation!

23 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Jan

Tak for den fine anmeldelse og de meget flotte ord, der følger med.
Jeg er glad for, at du har følt dig godt hjulpet i en svær tid.

De bedste hilsner
Annika Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Professionel og empatisk

Annika Bruun formåede at gøre min brors begravelse til en smuk og værdig oplevelse for os alle. Hun var fra første telefonkontakt og til hun overrakte os båre-buketkortene i en smuk konvolut yderst professionel, men også empatisk. Vi kan på det varmeste anbefale Annika som bedemand.

20 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære Stine S.

Tusind tak for dine varme ord og din flotte anmeldelse.
Det betyder meget for mig, at jeg kunne være med til at skabe en smuk og værdig afsked for din bror og støtte jer igennem denne svære tid.

De bedste hilsner
Annika Bruun

Valorada con 5 estrellas sobre 5

God oplevelse i en svær tid

Annika Bruun tog på bedste vis hånd om os i forbindelse med min mors dødsfald i marts. Annika tog teten uden at være anmassende og imødekom vores sorg på en naturlig måde, som gjorde det nemmere for os at være i situationen. Hun gik langt for at sørge for, at bisættelsen blev som vi ønskede, og alt forløb som det skulle på dagen. Varme anbefalinger

19 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Bedemand Bruun

Respuesta de Bedemand Bruun

Kære KR

Tusinde tak for de rosende ord.

Jeg er glad for at jeg har kunnet medvirke til, at skabe en fin dag for jer ved bisættelsen.

De bedste hilsner
Annika Bruun

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más