Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant customer service. Placed an order which was lost by courier, sent an email to best4balls and they responded almost immediately with the next steps. Problem was sorted very fast. Have used a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We have just used Best4Balls for a massive golf event we are holding. Daryl from Best4Balls couldn't have been more helpful or supportive. Everything clearly explained with proofs sent through pro... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What shame this company has taken to leaving spam links in our forum pages. Not only is it the height of bad manners trying to piggyback on other peoples success (would you think it OK for Tesco to gi... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic service and even better product. I ordered bespoke golf balls as a last minute order for a stag do due to another company letting us down. I ordered the balls on Sunday afternoon and... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Club de golf

Información proporcionada por diversas fuentes externas

For all your personalised golfing and sports balls needs. Printed golf balls, sports balls and equipment for corporate and retail customers.


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

212 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

What an excellent company Best4balls are!

Best4balls were fantastic from start to finish, dealing with my emails and calls promptly and efficiently. I am delighted with the final product. I will definitely use them again.

21 de enero de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thanks for leaving us a positive review Jim. We so pleased you are are happy with your cap. We look forward to hearing for your again in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best 4 all

Fast service and delivery. Also great prices!

10 de enero de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review. We're very happy you were pleased with our service and delivery.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where are my balls?

I ordered monogrammed golf balls for a Christmas present on 5th December, it's now the 29th December and, despite several phone calls/emails/promises, I'm still waiting. They've taken my money and now don't seem to care, it's all the Royal Mail's fault apparently. I will not deal with this company again.

29 de diciembre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Your order was shipped on the 7th December with Royal Mail, and they have confirmed today that the parcel has been lost.
We sent you the tracking details by email, and soon after contacted Royal Mail to investigate the whereabouts of the parcel.

If a parcel has been lost we will offer a full refund or a re-print (usually same day).
Unfortunately we did not have time to re-print as we received your email on 5pm Friday 21st December.

Royal Mail are usually excellent for all our small parcels, but we have been let down on this occasion.
We closed for a few days over Christmas but we have made the full refund, and we apologise for the inconvenience.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

flexible & very friendly service…

flexible & very friendly service combined with efficiency & a good product (in my case customised printing 15 individual player names on a batch of hockey balls). no hesitation in recommending.

13 de diciembre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave a review. We're pleased you are happy with your hockey balls, we strive to offer the best service for bespoke orders.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Five star service

Fantastic service, and great communication from the staff. After a little mix up with an order, it was dealt with immediately and was no problem at all. Five star service!

3 de diciembre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review. We're glad you are happy with our service despite the mix up!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helpful

Helpful, friendly and professional service throughout the entire buying process. I had not used this company before but would highly recommend them and will certainly use them again.

7 de noviembre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Hi Holly, thank you for taking the time to leave us a positive review. We're so pleased you are happy with your golf balls and look forward to dealing with you in the future.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

After an excellent service and great…

After an excellent service and great quality product the team went above and beyond to find the invoice and resend it after I misplaced the first. Thank you so much! We will no doubt look to use your services again.

16 de octubre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Hi Anya, thank you for taking the time to leave us a review. We're pleased we could help with locating your invoice and that you are happy with the product which you ordered.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered some golf balls with a…

I ordered some golf balls with a picture & printed wording as a joke for a friend. The wording was a swear word. The balls arrived with an asterisk in the middle of the word. I would not have proceeded with the order had they told me this. A simple email saying "we are are not able to print your order without amending it" would have sufficed. So I have to say I'm disappointed, and no resolution was offered by customer services other than highlighting the small print in the terms & conditions.
Just be aware their t's & c's give them the right to change your order. My suggestion to them would be to contact the customer before doing so.

4 de octubre de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

This is not just a swear word and is very offensive. It is a personalised item and you cannot expect best4balls or any other company to print this word.

It’s important for us to print and fulfil orders quickly and professionally, which is why we added the asterix to side two. The print declaration is on the item and the personalised page.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service - everything promised was done when it was supposed to be. Very quick turn around.

29 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a positive review, we pleased we were able to get your order to you so quickly.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery and great quality balls

Quick delivery and great quality balls. Would definitely use again.

15 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a positive review. We're pleased to have been able to offer such a speedy service for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent balls and even better service

Third time ordering from B4B. Balls came out excellent as ever, only exceeded by the super-quick turnaround (ordered Fri, arrived on Sat AM) which enabled me to be in time with a birthday present despite my lack of organisation! Many thanks.

9 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a positive review. We're happy to have been able to help with your order.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Outstanding service and printing…

Outstanding service and printing quality on the (Taylor Made) balls

5 de agosto de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very happy you are pleased with the results.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fab!

These are really fab! Paid extra and they were literally delivered the next day and look amazing.

10 de julio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review, we're please we could get your order to you so quickly and that you are happy with the end product.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First Class

Telephone call to make sure I had all the information I needed, very helpful on phone. Product ordered online same day and delivered as promised two days later.

28 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a positive review. We are very pleased you are happy with the service you have provided.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The logos were not clear and were not…

The logos were not clear and were not consistent. Also started to come off after 5mins of play. Pretty embarrassing when we give them to clients.

27 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review, all reviews both positive and negative are valuable to us.
The personalised printing service whilst fairly durable is only a semi-permanent print. Our team have tested the durability of the print, and we were happy with the results. The printing will wear faster in very dry conditions, which is due to the harder ground which can be more abrasive, unfortunately this is something which we are unable to predict when printing individual orders.
We print personalised golf balls digitally to keep the costs down, and offer faster lead times to our customers. There are no setup costs, which there would be if we were to spot colour print (logo service).
We do offer a permanent print for our corporate logo customers (logo golf balls) but the minimum order is 12 dozen.
Our Customer Services team will be emailing you regarding your comments about the unclear and inconsistent print of your logo.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very Poor Quality Personalisation

Bought 4 dozen balls, personalised with a logo on one side and initials on the other. The order arrived very quickly and the quality appeared excellent. Having used them, however, the personalisation comes off very quickly - after only 3 holes the initials could not be read and the logo had virtually disappeared. I pointed this out to Best4Balls and their customer service responded “Our personalised service is a semi-permanent print, and will wear off during play. The durability is down to the playing conditions and also the ball cover. At the moment the golf courses are very dry, which can result in the personalisation being removed quicker than in softer conditions”. In other words, the personalisation is a complete waste of time and money. Rest assured, I will not be ordering from them again!

25 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review, all reviews both positive and negative are valuable to us.
As our customer service team have confirmed, the personalised printing service whilst fairly durable is only a semi-permanent print. Our team have tested the durability of the print, and we were happy with the results. The printing will wear faster in very dry conditions, which is due to the harder ground which can be more abrasive, unfortunately this is something which we are unable to predict when printing individual orders.
We print personalised golf balls digitally to keep the costs down, and offer faster lead times to our customers. There are no setup costs, which there would be if we were to spot colour print (logo service).
We do offer a permanent print for our corporate logo customers (logo golf balls) but the minimum order is 12 dozen. We are looking into introducing a permanent print to smaller quantity order later in the year, these will be limited to a one colour print and will also be subject to a set up fee.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant!

Arrived on time, good quality, really pleased!

20 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us a review, we very pleased you are happy with you order.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent!

I ordered twice from the best4balls website, both for special occasions and birthdays. Once I made a mistake while ordering and had immediate feedback from the customer service asking me further details. Impeccable service and very quick answers back. Furthermore, the balls had the printing done and were shipped the same day and I had them delivered to my office next day. Very fine quality and very nice printing. I will definitely recommend this company to anyone wanting to give a special golf gift to someone special. Keep up the great work!

20 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for taking the time to leave us such a positive review, we're so pleased you are happy with your order and the service you received from us.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I spent £15 on my golf card scorer…

I spent £15 on my golf card scorer holder only to get a cheap rubbery thing. What is more it was not even the same as what it was in the picture and the personalized steel marker had many scratches.VERY DISAPPOINTED. WILL NOT BE BUYING AGAIN.

15 de junio de 2018
Opinión espontánea
Logotipo de Best4balls

Respuesta de Best4balls

Thank you for leaving us a review. Unfortunately I am unable to find you on our system so cannot comment on your individual order. If you would like to contact our Customer Services team on contact@best4balls.com we will be happy to help resolve any issues you have.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más