Den ene boken var tydelig brukt med riper og bulker på utsiden. Flere av sidene var også tegnet på, spesielt en, som var full av svart tegnestift, så teksten var nesten uleselig. Syns det er helt vill... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Ser fleire har hatt negative opplevingar med bokia.no, så det er kanskje variabelt, men mi oppleving var bra. Bestilling og sending gjekk radkt og knirkefritt. Henvendelse vart rasktrespondert på og... Ver más
Jeg opplevde først å få en bok som utseendemessig ikke holdt mål. Jeg klaget. Fikk raskt svar. De ba meg kaste boka, og de ville sende meg et nytt eksemplar som lå i postkassa etter noen dager. Den v... Ver más
Fikk først en bok med store vannskader selv om den var beskrevet som "pent brukt". Fikk etter hvert kontakt med kundeservice, og selv om det tok noen dager å få svar, fikk jeg gavekort på en litt stør... Ver más
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Fikk først skadet bok men de fikset det
Fikk først en bok med store vannskader selv om den var beskrevet som "pent brukt". Fikk etter hvert kontakt med kundeservice, og selv om det tok noen dager å få svar, fikk jeg gavekort på en litt større sum enn boken hadde kostet, som var en helt ok løsning for begge parter :)
Veldig rask service og bok i god stand…
Bestilte boken på en søndag og mottok den i postkassa tirsdag. Fikk hele tiden oppdatering på pakking og forsendelse. Boken ble markedsført som ny og lite brukt og det var den.
Anbefales
Var usikker på denne siden, men prøvde likevel. Det tok ikke lang tid før boka jeg bestilte kom fram, og det i god stand. Anbefales.
Boka så helt ny ut
Boka så helt ny ut- til og med mønsterarkene var ubrukte. Kjempefornøyd. Litt treig sending med posten, men hadde ikke så mye å si for meg. Har lett etter den aktuelle boka i et par år.
Leverte en kasse med bøker
Leverte en kasse med bøker, fikk beskjed om at jeg skulle få gavekort på bøkene jeg leverte med en gang. Har ikke fått noen svar etter det, svarer ikke på mail og har ikke hørt noe mer.
Knallbra opplevelse
Knallbra opplevelse. Bøkene i god stand, enkelt å kjøpe og lett å hente, bestilte torsdag og henta de fredagen! Bor du i Oslo og omegn er dette flott! Kjøpte alle bøkene jeg trengte til studiet for en brøkdel av nypris 👌🏼
Bok i dårlig stand
Leveringen gikk greit, men boken var i svært dårlig stand med tydelige vannskader. Det forventer jeg ikke for det som ble solgt som en "akseptabel bruktbok" til 99 kr (pocketbok).
Fikk aldri bøkene
Fikk aldri bøkene jeg har bestilt:/ Bestilte en bok med posten og en bok som jeg skulle hente på deres lager i oslo. Jeg fikk en mail om at den ene boken var sendt (ikke fått noe sporing og ikke fått pakken etter 3 uker) og at den andre var klar til å hentes. De sa at jeg måtte kontakte dem på mail for å avtale en tid for å hente boken på lageret. Jeg sendte da to mailer uten noe svar. Dårlig opplevelse og håper jeg klarer å få pengene tilbake!
Skulle vært en 0-stjerners
Skulle vært en 0-stjerners. Bestilte en bok i starten av Desember, med norgespakke-sporing. Fikk aldri tilbakemelding med sporingsnummer eller noen ting, og pakken har ikke dukket opp. De svarer heller ikke på mail npr jeg forklarer dette. Styr unna
Fornøyd kunde
Bestilte en bok på mandag og på torsdag lå den allerede i postkassa. Boken er i god stand :)
Hurtig levering.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








