Builder Depot Opiniones 

4763
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I placed an order for click and collect. Unfortunately, I was unwell and unable to meet the collection deadline. I contacted customer service and they agreed to extend the deadline. Once, I finally ma... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unfortunately there is no option to leave 0 stars so I’ve had to leave 1 star. Missing parts on initial order. Then told twice that the missing part would arrive next day only to find out it was... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Have used Builder Depot before and they performed again I bought the Grohe Euro Ceramic wall-hung toilet with the soft-close seat from Builder Depot, and I am very impressed. Their price was the best... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Only listing stock unlike jewson, listing prices, having a fast website not some piece of junk from 1999, delivery was great. Rang up to confirm delivery, managed to speak to a person quite easily. Tr... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Ferretería
  2. también en la categoría
  3. Empresa de construcción
  4. Maderera
  5. Tienda de hágalo usted mismo
  6. Tienda de insumos para plomería / fontanería

Sobre Builder Depot

Escrito por la empresa

Builder Depot Logo

Builder Depot is one of the UK’s leading independent builders’ merchants, bringing over 100 years of industry expertise.

Stocking over 15,000 products at competitive trade prices, Builder Depot offers great value. Plus, regular promotions such as monthly ‘Depot Deals’ & ‘Bulk Buy’ provide even more savings!

As well as an online store, Builder Depot has 4 branches across North London. Our flagship branch in New Southgate N11 and is one of London’s largest merchant sites.

We provide bespoke in-store services, including paint and render mixing, brick matching, and timber cutting, helping to make every project smoother and more efficient. For large orders, our helpful team can provide price quotations, arrange direct loads, and source special products.

Whether you're shopping online using our next day delivery service, click and collect or making an in-store purchase, we pride ourselves on being a reliable choice for building supplies across the UK.

Click & Collect Timber & Sheets Building & Roofing Drylining & Insulation Decorating & Tiling Flooring Doors, Joinery & Windows Security & Ironmongery Tools & Fixings Electrical & Lighting Plumbing & Heating Kitchens & Bathrooms

Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 97% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(4763)

1438 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good service at competitive prices

Good service at competitive prices. Staff at Staples Corner branch knowledgeable and helpful, especially Chris.

15 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your feedback. We’re pleased you found our prices competitive and received knowledgeable and helpful service at our Staples Corner branch.

We’ll make sure your kind comments are passed on to Chris and the team. Thank you for choosing Builder Depot.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Used this company first time and they…

Used this company first time and they have been excellent. I placed an order and made a mistake, I called up and they updated and corrected the order for me and the delivery still came on time 2 days later with all the correct items. Very impressed!

15 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

It’s great to hear that your first experience with Builder Depot was such a positive one. We’re pleased our team could quickly correct the mistake with your order while still ensuring everything arrived correctly and on time.

Thank you for taking the time to share your experience. We hope this will be the first of many orders with us.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order feed back

Great order turnaround and delivery

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your feedback. We’re pleased you were happy with the quick turnaround of your order and the delivery service.

We appreciate your 5-star rating and look forward to serving you again.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Service

Delivery service was quick. Well packed. Excellent communication. Good quality product

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your excellent feedback. We’re pleased your order arrived quickly, securely packaged and with clear communication throughout.

It’s also great to know you were happy with the quality of the product. We appreciate you choosing Builder Depot.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First time using Builder Deport and…

First time using Builder Deport and despite a damaged pack of laminate and a lost pack of trim both due to couriers
Staff at customer support excellent very helpful and sorted the problem promptly. Will use again.

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re sorry there were issues with your first order, but we’re pleased our Customer Support team were able to step in and get everything resolved promptly.

Thank you for recognising the service you received and for giving us the opportunity to put things right. We really appreciate your 5-star review and look forward to serving you again.

Kind regards,
Emily

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t pay extra for specific delivery dates - they won’t meet them.

I paid extra for a specific delivery day. The delivery via Palletways didn’t arrive and despite chasing and false promises, lies about attempted deliveries and update calls it arrived 3 days late with the Palletways driver telling us that they were days behind their schedules. I asked Builder Depot to refund the additional amount I’d paid for an urgent service I simply didn’t get. Their customer service could only answer my question about why they took money off customers knowing they wouldn’t deliver by telling me it was a good point. They’ve totally ignored my delivery refund request. I only purchased the products I needed based on the delivery date. I would have been far better off going somewhere else which would have been cheaper and more reliable.

4 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re sorry to hear about the delays and frustration you experienced with your delivery.

Unfortunately, no order number has been included with your review, so we’re unable to identify the order and investigate what happened, including your request regarding the additional delivery charge. Please contact our Customer Service team with your order details so we can look into this fully and respond to the concerns you’ve raised.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

excellent service

14 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your kind feedback. We’re very pleased to hear you received excellent service from our team.

We appreciate you choosing Builder Depot and taking the time to leave us 5 stars.

Kind regards,
Emily

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor Customer Service, No Apology, No GWG - Would Not Recommend

I’m very disappointed with my experience with this company.

I contacted them after waiting several days for an order that had not been delivered within the expected timeframe. During the call, I was informed that the item had been 'damaged in transit' and as a result, had not been delivered. I requested a refund, which was agreed to and processed without issue.

A few weeks later, I received a call stating that the item had apparently been delivered. This was extremely surprising, as the reason I had originally contacted the company was because I had not received the item AND I had specifically been told that it had been damaged in transit. The refund had also been processed on that basis.

Unfortunately, what I found most disappointing was the tone of the subsequent conversation, which felt unnecessarily accusatory. I had followed the information provided to me by the company and had been completely transparent about the fact that the order had not arrived.

What initially seemed like a straightforward delivery issue that had been resolved satisfactorily ultimately became a very negative customer experience. While I was already disappointed that the item had not arrived due to the reported damage, the way the situation was subsequently handled left me feeling very uncomfortable and frustrated.

Based on this experience, I would not use this company again. I believe customer service should focus on resolving issues professionally and respectfully, particularly when the customer has acted entirely based on the information provided.

7 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re sorry to hear that you were disappointed with how this situation was handled.

To clarify, the order was initially believed to have been damaged in transit and, based on the information available at the time, a full refund was processed as requested. We were subsequently advised that the goods had in fact been delivered after the refund had been issued, which is why our team contacted you to arrange collection of the items.

We have reviewed the telephone conversation following the concerns raised in your review. While we’re sorry that you felt uncomfortable during the call, our review found that the conversation remained polite and professional, and the purpose of the contact was simply to arrange the return of goods that had been delivered following the refund.

We apologise for the confusion surrounding the delivery and appreciate the frustration this situation caused.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order

Easy to order. Friendly, fast delivery. Everything as ordered.

9 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re pleased to hear you found ordering straightforward and that your delivery was both quick and friendly.

Thank you for the 5-star feedback. It’s great to know everything arrived exactly as ordered, and we appreciate you choosing Builder Depot.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was looking online for this…

I was looking online for this particular tool came across it at builder depot price was really good so I purchased it it arrived a couple of days later good price and a very good service

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re pleased you found exactly the tool you were looking for at a competitive price and that it arrived promptly.

Thank you for choosing Builder Depot and for sharing your experience. We really appreciate the 5-star feedback and hope to serve you again.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent services

As always quick service. Forklift driver was really helpful too.

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

It’s great to hear you continue to receive quick and reliable service from us. We’re also pleased our forklift driver was so helpful during your visit, and we’ll be sure to pass on your positive feedback.

Thank you for your continued custom and 5-star review.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good service.

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your 5-star review. We’re pleased you were happy with the service you received and appreciate you choosing Builder Depot.

We look forward to serving you again.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The communications for the delivery was…

The communications for the delivery was first class, the driver very pleasant and helpful.
All in all a very good experience ordering from Builder Depot.

13 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for sharing your experience. We’re pleased the communication throughout your delivery was clear and helpful, and that the driver provided such friendly and professional service.

It’s great to know you had a positive experience ordering from Builder Depot, and we really appreciate your 5-star feedback.

Kind regards,
Emily

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Poor delivery

Provide delivery dates and times that mean something!

17 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re sorry for the delay with your delivery and understand the frustration this caused.

Unfortunately, there was an issue at your local delivery hub which meant your order was not delivered on the expected date. We can see that the delivery was completed the following day, but we appreciate that this was later than originally advised and apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Delivery on time and driver was helpful.

Delivery on time and driver was helpful.

30 de agosto de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re pleased to hear your delivery arrived on time and that our driver was helpful throughout the delivery.

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We really appreciate your feedback and your custom.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

There is almost everything we…

There is almost everything we need..good delivery in time

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your feedback. It’s great to hear that you can find almost everything you need with us and that your delivery arrived on time.

We appreciate your 5-star review and look forward to helping with your next project.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Speedy delivery

Speedy delivery. Exactly what I was looking for. Perfect

12 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re pleased your order arrived quickly and was exactly what you were looking for. It’s always good to know everything went just as expected.

Thank you for choosing Builder Depot and for the 5-star feedback.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent selection

Excellent selection, price and fast delivery

10 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

It’s great to hear that our product selection, competitive pricing and fast delivery all met your expectations.

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We really appreciate your custom and hope to see you again soon.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Straightforward ordering

Straightforward ordering, great price and prompt dispatch/delivery. Recommended *****

12 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

We’re pleased you found the whole process straightforward, from placing your order through to dispatch and delivery. It’s also great to know you were happy with the price.

Thank you for your recommendation and 5-star feedback – it’s very much appreciated.

Kind regards,
Emily

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Items were delivered as promised by…

Items were delivered as promised by FedEx the next working day and well protected. Competatively priced.

11 de septiembre de 2026
Logotipo de Builder Depot

Respuesta de Builder Depot

Thank you for your feedback. We’re pleased your order arrived the next working day as promised and was well protected during transit.

It’s also good to hear you found our pricing competitive. We appreciate your 5-star review and hope to serve you again.

Kind regards,
Emily

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más