AJ Bell Dodl Opiniones 

594
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Staff were helpful, professional and friendly. Reply times were very convenient. However, I had an easily fixable issue that took far too long to be fixed.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The app is very easy to manage and give you the correct amount of information you need. Compared to other apps AJ bell dodl is better for beginners. The layout is simple and easy to understand... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great product for 1st timers, however if you know what you want to invest in, it is quite limited. Treat this as a stepping stone between a nutmeg/monzo style "Medium risk" pot and actual investing. M... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

As someone who’s only at the beginning of a journey, even using ISA let alone stocks and shares, I have found AJ Bell’s Dodl app accessible and helpful. It explains everything and allows you to see ex... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Servicio de inversión

Sobre AJ Bell Dodl

Escrito por la empresa

AJ Bell Dodl is the easy-to-use investment app designed to make investing feel effortless and low-cost. Choose from a clear range of accounts – including an investment ISA and investment Lifetime ISA, both offering competitive variable interest on uninvested cash.

  • ✅ Brought to you by AJ Bell – one of the UK’s leading investment platforms.
  • ✅ Low-cost Lifetime ISA – invest for your first home (up to £450,000) or retirement, with one of the lowest account fees around, plus get a 25% government bonus (up to £1,000 a year).
  • ✅ Investment ISA – low-cost, tax-efficient, and simple to manage.
  • ✅ Just 0.15% annual account charge (min £1/month), and no dealing fees.
  • ✅ Start from just £25/month.
  • ✅ Invest your way – choose funds, themed options, or UK & US shares.
  • ✅ Friendly in-app support when you need it.

Open an account in minutes, or transfer over an existing one for free.

🔗 Find out more on the
🌐 Dodl website

Download the app:

*AER (Annual Equivalent Rate) is the estimated interest you would earn on your cash over a year when that interest is compounded. Always remember, your investments could go down as well as up. Dodl doesn’t offer advice, so if you're unsure about the risks of investing you should talk to a financial adviser.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

594 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(594)

136 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing customer service!

Bethany, the customer service representative deserves special mention! She went beyond her duty to help me out with the financial products on Dodl. Thank you.

The customer service is absolutely brilliant and that is why I don't mind sticking to this app.

19 de enero de 2025
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Tirth

Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that Bethany was able to provide you with such an excellent service. We'll make sure to pass your kind words on to her.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Straight forward chat with a real…

Straight forward chat with a real person, great

16 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Anna

Thank you for leaving us a review! We're happy to hear that you had a positive experience with our team.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really comprehensive answers

16 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Cathy

Thank you for leaving us a review! We're thrilled to hear that our team were so helpful and informative.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My investment went up and I liked it

My investment went up and I liked it

15 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Charlie

Thank you for leaving us a review! It's great to hear that you're enjoying using our platform.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Went through their chat box

Went through their chat box. Bethany was really helpful and I got a solution to my issue immediately.

13 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Taiwo

Thank you for leaving us a review! It's great to hear that Bethany was able to find a solution to your problem. We'll be sure to pass your kind words on to her.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good customer service

Really good customer service, Bethany answered my question and helped me clear things in the quickest manner. Happy so far with that

12 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Adrian

Thank you for leaving us a review! We're thrilled to hear that Bethany was both efficient and informative. We'll be sure to pass your kind words on to her.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great help from their live chat team

Great help from their live chat team. I spoke with Bethany who was very helpful. It's reassuring for someone like myself who isn't too clued up on investing in shares etc. and just relied on cash ISAs or interest from savings accounts.

12 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon

Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that Bethany provided the help and support you needed. We'll be sure to pass your kind comments on to her.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick and helpful

Quick, professional helpful

10 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Wayne

Thank you for leaving us a review! We're delighted to hear that you found our team so helpful and professional.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Jim

Thank you for leaving us a review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with James. We'll be sure to pass your kind words on to him.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick response

Quick response

8 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Ashley

Thank you for leaving us a review! We're thrilled to hear that our team provided you with such a prompt service.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service

Robert was helpful, replied within good time (surprising as it was before 8am!), and was very pleasant. I had my query answered and feel satisfied.

8 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good afternoon Ken

Thank you for leaving us a review! We're delighted to hear that you had such an excellent experience with Robert. We'll make sure to pass your kind words on to him.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service and support…

Excellent customer service and support for a new investor like myself. I’ve spoken with Robert, Bethany and James today and have received first class information in a really timely manner. Great Service and thank you!!

7 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Adam

Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you received such great service from our team. We'll make sure to pass your kind comments on to them.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Simple to use

Simple to use, the app is easy to maneuver, very good customer service, every time I have a query it has been answered. Withdrawal requests don't take too long

6 de enero de 2026
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning James

Thank you for leaving us a review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our team and that your withdrawal has gone through smoothly.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in contact.

Best wishes
Joe

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Internal transfers from AJ Bell appear to be an issue, and are in danger of collapsing my house purchase

[I have changed my review from 1 to 3, as 8 hours after this review was replied to - they corrected the transfer error and the money was paid.]

I've been with AJ Bell in some form since tthe start of the year. In May I made the decision to transfer my Lifetime ISA to Dodl as I was using the same funds but I could benefit from a lower annual fee.

This appears to be a big mistake.

Upon trying to withdraw my funds to buy my first house, I was advised a turnaround of 10 days. I submitted the form on Monday 8th, looking to complete on Friday 19th. I was aware this was shorter notice that I'd like, but I'd had a very complicated buying process with a corporate seller on the other side.
The form was only confirmed as received on Thursday 11th. It later became known that only at this point did AJ Bell count the 10 days from. Theoretically, they could have taken weeks to accept the form, and then only count the ten working days from there. I still feel the information on this is misleading. The AJ Bell (proper) side is a little more clear, which I think speaks to the quality of information on the Dodl side.

I chased the withdrawals team a bit (which is shared with AJ Bell proper) and they tried to action a withdrawal on Thursday 18th to allow me to complete. It then became apparent there was a discrepancy with what I believe is called the HMRC application interface for LISAs. This was identified as occuring from my transfer from AJ Bell to AJ Bell Dodl. This was later described to me as an "error".

I am now in a poisition where I shall spend the entirety of Christmas stressing about whether £31k of funds will be released or not or whether I will lose my house. I have still not to this point had it explained to me what the exact error is.
I am supposed to be completing on the 6th now, with the sellers growing highly unhappy - as they have, I belive, lost money due to the change in their financial reporting year. I am seen to be responsible which is not a burden I like carrying.

No promises have been made as to whether I will get my money. 29 days will have passed within the period when the new completion date is intended to be. I hold no hope.

In regards to the product, I have found Dodl infantile. The support have been rather unhelpful with slightly off-center questions (such as, can I get accrued interest paid when I withdraw my full LISA?). I never got an aswer so I had to plan, assuming no. Yes, it is not made for me. But equally, I surely shouldn't be treated as a second-class customer purely because I'm not with the main product

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Joseph

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly sorry to hear about the difficulties you’ve faced during your Lifetime ISA withdrawal and the stress this has caused, especially at such an important time. We understand how critical timely access to your funds is when purchasing a home, and we regret that the process has not met your expectations.

I’ve sent you a request for further information via Trustpilot. If you could kindly respond to this we will arrange for someone from the appropriate team to investigate this for you.

Kind regards
Joe

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good

Good and easy

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning

Thank you for your feedback! It's great to hear that you had a positive experience with us.

If there's anything we could have done to make it a 5-star experience, we’d love to hear your thoughts – your feedback helps us improve.

If you have any further queries, please don't hesitate to get in touch.

Best wishes
Joe

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They gave me notification stating 50K…

They gave me notification stating 50K gbp funds has been withdrawn. However later informed that it was a technical error. How can company this big make so big mistake with such a big amount ? For me they are not reliable.

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Vinay

Thank you for your review. I’m sorry to hear that you’ve not had a positive experience with us.

I’ve sent you a request for further information via Trustpilot. If you could kindly respond to this we will arrange for someone from the appropriate team to investigate this for you.

Kind regards
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good platform

Excellent communication and easy to use interface.

17 de diciembre de 2025
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Dear Ben

We're happy to hear that you found our interface easy to use, and we appreciate your feedback regarding our excellent communication.

Kind regards
Tom

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful customer service.

Very helpful customer service.

17 de diciembre de 2025
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Dear Cristina,

We are so glad our customer service was helpful to you. Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

Kind regards
Tom

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't invest

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning Kajal

Thank you for your review. I’m sorry to hear that you’ve not had a positive experience using our platform.

I’ve sent you a request for further information via Trustpilot. If you could kindly respond to this we will arrange for someone from the appropriate team to investigate this for you.

If you have any further queries, please do not hesitate to get in touch.

Best wishes
Joe

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Dodl chat

Jakub was able to deal with my query very quickly thanks.

16 de diciembre de 2025
Logotipo de AJ Bell Dodl

Respuesta de AJ Bell Dodl

Good morning

Thank you for leaving us a review! It's great to hear that Jakub was so helpful. We'll make sure to pass your kind words on to him.

Best wishes
Joe

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más