Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Whatever you do do not order anything from this company. I made the mistake of doing so, the item was not fit for purpose and I have contacted them for a return and a refund. They are refusing to g... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Charged for items and still not shipped. Ordered last Monday evening on line. 2/3/20. Payment gone from my bank account. Part of order is unavailable, which is not a problem, but I've been c... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Some box has not been sealed completely. Some papers looked like dirty on the both side of roll. The quality is not better than before. Another I didn't receive the notice from DPD although I had DPD... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

After 10 years plus as a customer my recent customer experience has been less than satisfactory. I order online, stock control is clearly an issue. All items were in stock and money taken immedia... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos médicos

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Supplying beauty professionals with a range of products, covering every day essentials to the latest trends.


Información de contacto

1,3

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

86 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We mainly order our couch rolls through…

We mainly order our couch rolls through Econogroup - orders are always handled efficiently. If there are any offers, someone rings to notify us. Nice company to deal with.

2 de diciembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good Morning,

Thank you very much for your kind review. We are really pleased you are happy with our services and that you welcome phone calls from our sales team. We do like to personally notify customers of our offers and promotions. Thank you again for your custom.

Kind Regards


Sam.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent value and speedy service!

30 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good Morning,

Thank you very much for your kind review. We are happy to hear you are pleased with our products and services.

Kind Regards

Sam.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always a quality product

Always a quality product. Always speedy delivery

30 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good Morning,

Thank you very much for your review. We are really pleased you are happy with our products and services. Thank you for your continued custom.

Kind Regards

Sam.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good but problems with delivery and accessing on-line account

Great offer for my couch roll order and easy to order on-line. Then unfortunately some technical issues... order delivered to my house rather than my business which was inconvenient. Then ability to sign in to account on website vanished so I had to make some calls to customer service for an invoice copy. Hopefully these issues will be resolved for customers future orders.

26 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good Morning,

Thank you for your review. Great to hear you are happy with our offer and that you find our website easy to use. Apologies for your delivery having gone to the wrong address and the issue you had with the website to receive your invoice. Our website is up and running and any issues resolved. Thank you for your custom.

Kind Regards
Sam.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you .

Thank you , great service

26 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good afternoon,

Thank you for your kind comments, we do try to give an excellent service at all times.

Kind regards
Janice

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick and easy ordering and great…

Quick and easy ordering and great product. Delivery came a day earlier than I expected. great service.

26 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good afternoon

Thank you so much for your kind comments.
We do try our very best to give a superb service at all times.

Kind regards
Karen

Valorada con 3 estrellas sobre 5

No communication text or mail about my…

No communication text or mail about my delivery.
Website is not user friendly lots of rendering issue.

25 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Good morning

I am sorry to hear of your comments regarding our website.

We are aware of the confirmation email error and our IT department are currently working on the issue at the moment.
If you wouldnt mind advising us with the current issues you are experiencing when trying to log into our website. I will have our IT department look into them straight away.

Sorry for any inconvience this may have caused.

Kind regards
Karen

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very good

Very good indeed

9 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you for your review. Really pleased you are happy with our service.

Many Thanks


Customer Service Team.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

super quick delivery

super quick delivery, No fuss. will by again

8 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you very much for your review. We look forward to your next order.

Many Thanks

Customer Service Team.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor customr service

Poor customer service

3 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Hi Hamza,
I believe one of our customer service team has spoken to you regarding your concerns.
You have given us a review regarding our customer service but have not spoken to any member of our team before this review.
Please will you review your rating.

Thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Asked agent to email an invoice for our…

Asked agent to email an invoice for our records and also an application form for set-up of an account. Agent said she would but did not bother actually doing so. Poor customer service.

1 de noviembre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Hi
I have spoken with our staff and it does look like you have a 30 day account already set up. This will be why you have not been sent forms. You placed your order online where all invoices can be found. We have tried to contact a colleague within your business to discuss this preivously to your trust pilot review. If you would like to give us a call on 01733 294569 we can talk you through alllt he steps we have taken so far. Many Thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This product has got worse and worse

This product has got worse and worse. False economy in that the paper is such poor quality that it tears constantly. Also the first few layers are unusable as they are stuck down so heavily that you tear a lot off as you try to undo and the last sheets are also unusable as they are so creased up as to render them unusable. Will never buy this product again.

29 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Hi Hussein,
Many thanks for your feedback, I can see that you do normally purchase our pure paper couch rolls, however on this occasion you have chosen to order our primary couch roll which is at a cheaper price and also recycled. I can assure you this is the first time you have bought this product which means you are comparing this against a higher standard of product which you have had previously. If you were to re-order your EC7709 couch rolls which you have had before this order, you will see it continues to be a high standard of pure paper, with no glue issues or need for heavy tearing.

We would be happy to discuss if you would like to give us a call.

Many Thanks

The Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great

great great great

27 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you so much for the positive review.

We're glad you think we are great.

Many Thanks

Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent

Excellent good

26 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you so much for the positive review.

We are greatful for your review of our service.

Many Thanks

Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

great service as always

25 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you so much for the positive review.

We're glad you rate our service so highly.

Many Thanks

Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

I have been a customer of Econo group for several years. Their staff are friendly & helpful over the phone. Website easy to manoeuvre. Special offers always appreciated. Non invasive service.

25 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Hi Susan,
Thank you so much for your wonderful review.
We look forward to speaking to you again soon with one of our special offers.

Many Thanks

The Sales Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

efficient service

I have used Econogroup for many years and found them to be very efficient with a speedy delivery service

23 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Hi Linda,
Thank you for your positive review of our service.
It great to see you are happy with EconoGroup.

Many Thanks

Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality couch roll and fast…

Great quality couch roll and fast efficient service ... always!

21 de octubre de 2019
Opinión espontánea
Logotipo de EconoGroup

Respuesta de EconoGroup

Thank you for the great review.

We are so glad you like our great quality paper.

Many Thanks

Customer Service Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más