Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

product took 2 weeks to deliver I thought I bought Slimfit on the bottle it says Googeer totally confusing taste is disgusting, it mentions in the ingredients peppermint can't taste it I have noti... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Products took 2 weeks to arrive The box isn't the same as advertised and I'm afraid I agree with other reviews. I ordered 2 lots 2 boxes, been using for 2 weeks and apart from slight skin irritation n... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is a total scam they sell total useless crap like miracle weight loss drops after I ordered them my wife found several reviews that supports they are fake and scamming people. I reached out not... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer service kept to the sale offer, didn't try to unsellable anything else which would've affected my budget and unnecessary sales pitches. Identified all the steps from purchase to delivery with... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

113 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,3

Todas las opiniones

(113)

17 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM COMPANY

This is a scam company operating out of China.
Ordered a product and eventually received a parcel which came from overseas and not shipped via the local carrier as stated on the website.
Inside the parcel was cheap hemorrhoid cream and not the product paid for.
Contacted customer service but have received no response.
On their website they claim to have excellent TrustPilot reviews but clearly this is a false claim.
I have taken steps to retrieve my stolen money.

6 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi FJA!

We’re sorry to hear about your experience and take these concerns very seriously. Please contact us directly at support@ella-robinson.com so we can investigate and resolve this matter promptly.
Thank you for bringing this to our attention.

Ella Robinson

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Patches as described and timely…

Patches as described and timely arrival. However they are difficult to find a starting point to separate backing paper from patch. So far, surprise surprise there hasn’t been a significant weight loss after a week

29 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi ReeRee!

We’re really sorry to hear about your experience. That’s not what we aim for, and we’d love to discuss this matter. Please email us at support@ella-robinson.com — we’re here to help!

Ella Robinson

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Incorrect product sent

Incorrect product sent, The hoops through which I was supposed to jump in order to receive either a refund or the correct product were ridiculous, my simple solution has been ignored. This necessitates taking the matter to Consumer Affairs.

1 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi Trevor!

We’re sorry for the trouble and frustration caused. We want to make this right—please contact us at support@ella-robinson.com so we can discuss the issue quickly.

Ella Robinson

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Box doesn't match product

A month late. Difficult to check order status. Can't order extras even if I wanted to because of the unreliability of delivery. And the product definitely hasn't worked as I have done as asked on the instructions, with a strict food diet. Don't buy this diet patch product. The box didn't even match what I ordered in its picture on nina penderton product.

5 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi there!

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. This isn’t the level of service we strive for, and we’d love the chance to things with you.
Please reach out to us directly at support@ella-robinson.com — we’re here to help.

Ella Robinson

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have used the patches for a few days…

I have used the patches for a few days but haven't seen any change .have been in touch with customers service there response is very quick but am not sure I would use these again

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi Kathy!

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that you haven’t seen the results you were hoping for. We appreciate your kind words about our customer service and will certainly take your feedback on board. Please don’t hesitate to reach out if you have any further questions or concerns.

Ella Robinson

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waste of money!!!

Been using this product not a shred of difference total waste of £24.99.
The advert says about wearing all day the package says 4 hours. The advert shows a mess with a ring of brownish mixture in middle there is no ring with brownish mixture just a piece of mesh .
Certainly wouldn’t recommend this product

2 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Ella Robinson

Respuesta de Ella Robinson

Hi there!

We sincerely apologize for your experience and greatly appreciate you bringing this to our attention. This does not reflect the high standards of service we aim to provide. Please reach out to us directly at support@ella-robinson.com — we’d love the chance to make things right.

Ella Robinson

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam,scam,scan

Took two weeks to come ,used one box and no difference. Complete waste of money . Have now seen them on ebay for a fraction of the price. Same box

30 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Hoping for a miracle

I have only been using the patches for a few days so have yet to complete the course. However, I had a query and customer services responded very quickly so that is professional and reassuring. Very satisfied so far. I'll be ecstatic if I lose some belly fat so then it'll be 5 stars 🌟

28 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Kept me in the loop to were my order…

Kept me in the loop to were my order was .which was a great help.but the only thing I have a problem with is that mine don't look anything like the ad mine just look like a plain patch looks like there's something missing.???had them a week and NO WEIGHT LOSS.!!! SCAM.

22 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

No weight loss after 15 days of use!!

I have been using these patches for 15 days now and have lost no weight at all, nor has it affected my appetite in the slightest. I would suggest this is a scam and these are just small rectangular pieces of very sticky plaster which do not help in any way with weight loss. Do not waste your money!!

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am very disappointed with this item

I am very disappointed with this item. Having used this for 1 week I have lost no weight at all. The patches are just squares of adhesive dressing and are not impregnated with any substance at all. I contacted the customer care team who were helpful in guiding its usage, so I know I've used the product properly. This is supposed to be better than Ozempic but I am very very . Do Not Buy These are certainly not what they make out to be

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company can improve with honesty.

This company can improve with honesty.
I contact the company to request a fund as they promote 30-Day Money-Back Guarantee.
Not satisfied? Get your money back!
We want to ensure that you are happy with the product. We believe in our products, which is why you can return the product within 30 days of receiving it if you are not satisfied. See our return policy for more information!
They gave me excuses on why they are unable to refund my payment
Do yourself a favour DO NOT think about purchasing the Patches or the Cream that they through in just before payment.
IT IS A RIPP OFF SCAM

22 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Have used the patches for 12 days and…

Have used the patches for 12 days and haven't had the results as advertised. No weight loss at all and no difference to any measurement of my body. I consider them to be a complete waste of time and money.

22 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Slim patches. Products took 2 weeks to arrive The box…

Products took 2 weeks to arrive The box isn't the same as advertised and I'm afraid I agree with other reviews. I ordered 2 lots 2 boxes, been using for 2 weeks and apart from slight skin irritation nothing has happened. Advertised as loosing weight instantly in first few weeks....was using as tried everything else to loose some weight before knee surgery. Don't waste your money

20 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Product arrived within two weeks of…

Product arrived within two weeks of ordering. I have only been using for twelve days so a bit early to tell yet. I havent lost weight on the scales yet. However, I have noticed my stomach feels a bit firmer. I have another twelve days to use yet. I think I will be ordering more.

20 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Customer service kept to the sale…

Customer service kept to the sale offer, didn't try to unsellable anything else which would've affected my budget and unnecessary sales pitches. Identified all the steps from purchase to delivery with email confirming once each step was completed, then onto the next ,pretty much walked through process until product arrived at my door.Excellent.

15 de abril de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más