Furrytail Opiniones 

83
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Colossal Curvy Clawer is completely impractical. It is unstable, and the material meant for scratching is useless-none of my three cats will use it. The top platform is made of a sleek, wood-like mat... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought the automatic litter box and the scratching post - both are my cat's favorite now. The litter box is definitely worth the money. Wait time of the scratching post is a bit long though but their... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered the elevated glass cat bowl on two separate occasions. Both times my order arrived quickly and the product was exactly as expected. I would say the quality of the product is great and the p... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

This cat tree is beautiful - the best one I've ever seen. It fits perfectly in the corner of my living room. It took over a month to arrive, which was frustrating, but their customer service was great... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de animales

Escrito por la empresa

An award-winning brand with modern cattitude!


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

83 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,1

Todas las opiniones

(83)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve owned several smart liter boxes

I’ve owned several smart liter boxes. This one is compact, quiet, easy to clean, and conceals smells. The cats seem to like it and it gives them better privacy than others. We had the Litter Robot for about a year. It’s challenging to clean and it always stinks. There’s just no combination of things that mask the smell. It’s also huge. It broke and the customer service told us we needed to buy a new part for $250. The whole thing cost $500 — no thanks. We decided to try a new brand. I read others reviews and they are right. It’s quiet, smaller, and easier to use than others. The round litter box simply unclips so you can remove it to empty and wash the entire unit. This is a superior design. We also have a Cat Genie connected in the laundry room but it stops working from time to time so this is a fantastic back up.

26 de junio de 2024
Valorada con 1 estrellas sobre 5

That absolute worst company I have ever…

That absolute worst company I have ever ordered from. I ordered a scratch post in April. The company let me know it was back ordered due to demand and I would receive in June. I waited. When I emailed 4 times at the end of June…. I NEVER received responses. When I finally contacted via instagram, I got a BS response offering me $10 discount and that product was coming. That said , every response was auto generated (like all of the ones you see below. It is July 4th. I received a message yesterday that they can’t place my order any longer because I stopped payment… to which I NEVER did.
This company SUCKS so bad. I’m sure I will see a garbage auto generated response to this review. The worst company I have ever used for a nothing product.

4 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear April,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us to identify areas for improvement and provide better service to our customers.

Let me start by addressing the concerns you raised in your review. We have carefully reviewed the email exchanges between our teams and can confirm that we did respond to your messages within the promised second business day. We have included screenshots of these exchanges for your reference.(https://drive.google.com/file/d/1MwhkWsuv1SHcfPFVVhwnsQBsQ0SjuUhH/view?usp=drive_link)

Additionally, our records show that we did receive a payment dispute request from you, which unfortunately led to the cancelation of your order. We understand that there may have been a miscommunication or misunderstanding regarding this, and we apologize for the resulting frustration.(https://drive.google.com/file/d/1xMb4-_KnhZ5UMewjxu3eR2XP76LEbgzO/view?usp=drive_link)

Despite the challenges we faced with the inventory shortage, we should have handled this situation better and provided you with a much more positive experience. We take full responsibility for the inconvenience and disappointment this has caused you.

Please know that we have since restocked the product you ordered, and we are committed to ensuring that such inventory issues do not occur again in the future. Our goal is to provide a seamless and enjoyable shopping experience for all our customers.

If there is anything we can do to make this right, please do not hesitate to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will work diligently to resolve this matter to your satisfaction.

Once again, we sincerely apologize for the unsatisfactory experience you've had with our company. We value your business and your trust, and we are dedicated to continuously improving our operations to provide the high level of service you deserve.

Sincerely,
Alyssa
Furrytail Customer Support

Valorada con 5 estrellas sobre 5

it looks nice in the photo

I haven't received my item yet am sure it'll be fine

28 de marzo de 2024
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear valued customer,

We sincerely apologize for the very delayed reply. We deeply regret any inconvenience this may have caused you.

To address your concerns, we kindly request you to contact our customer support team at help@furrytail.net. Once we have received your email and reviewed your order information, we will promptly provide you with a suitable resolution.

Thank you for your understanding and patience. We value your feedback and strive to ensure a positive experience for all our customers.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 3 estrellas sobre 5

So far ordering was easy

So far ordering was easy! Also you had no issue taking money from my account.

1 de marzo de 2024
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear valued customer,

We sincerely apologize for the very delayed reply. We deeply regret any inconvenience this may have caused you.

To address your concerns, we kindly request you to contact our customer support team at help@furrytail.net. Once we have received your email and reviewed your order information, we will promptly provide you with a suitable resolution.

Thank you for your understanding and patience. We value your feedback and strive to ensure a positive experience for all our customers.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I really love this company and its…

I really love this company and its products. The only thing I don't care for is how long it takes to get what was ordered. The products are well made and last.

28 de febrero de 2024
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear valued customer,

Thank you so much for your kind words and for being a loyal customer. We truly appreciate your support.

We would like to sincerely apologize for the delay in shipping your recent order. The unexpectedly high demand for one of our products has exceeded our initial expectations, resulting in unforeseen inventory shortages. This is the primary reason for the extended delivery time. We want to assure you that we are actively working to replenish our stock and minimize the occurrence of such delays in the future.

Thank you for your continued support. We are committed to providing you with exceptional products and service.💕😸

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Product Shipping Delayed

I ordered a product and instead of shipping in 2-3 days that was listed on the website it is now expected to arrive a month after I ordered it. There has been no tracking information given.

2 de febrero de 2024
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback on Trustpilot. We are truly sorry to hear that you have experienced a delay with your order of our Colossal Curvy Clawer.

The overwhelming demand for this product has exceeded our initial expectations, which has unfortunately led to a backlog in fulfillment. Please be assured that we are actively working to replenish our stock, and your order will be shipped out to you as soon as possible.

We apologize for any inconvenience or disappointment this may have caused you. Rest assured that we are committed to continually improving our customer service to ensure timely communication about order status.

If you have any other questions or concerns regarding your order, please feel free to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will respond to your email within the next business day.

Thank you for your patience and understanding. We value your business and look forward to making this right.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback on Trustpilot. We are truly sorry to hear that you have experienced a delay with your order of our Colossal Curvy Clawer.

The overwhelming demand for this product has exceeded our initial expectations, which has unfortunately led to a backlog in fulfillment. Please be assured that we are actively working to replenish our stock, and your order will be shipped out to you as soon as possible.

We apologize for any inconvenience or disappointment this may have caused you. Rest assured that we are committed to continually improving our customer service to ensure timely communication about order status.

If you have any other questions or concerns regarding your order, please feel free to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will respond to your email within the next business day.

Thank you for your patience and understanding. We value your business and look forward to making this right.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Litter box

I ordered a litter box. My cat can’t scratch the litter out to floor it’s so tall, easy to clean . I absolutely love it.

31 de enero de 2024
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I haven't received my product yet They…

I haven't received my product yet They put the wrong tracking number on so I'm still waiting to get my product

15 de enero de 2024
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback on Trustpilot. We are truly sorry to hear that you have experienced a delay with your order of our Colossal Curvy Clawer.

The overwhelming demand for this product has exceeded our initial expectations, which has unfortunately led to a backlog in fulfillment. Please be assured that we are actively working to replenish our stock, and your order will be shipped out to you as soon as possible.

We apologize for any inconvenience or disappointment this may have caused you. Rest assured that we are committed to continually improving our customer service to ensure timely communication about order status.

If you have any other questions or concerns regarding your order, please feel free to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will respond to your email within the next business day.

Thank you for your patience and understanding. We value your business and look forward to making this right.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s been over a month and my order…

It’s been over a month and my order still hasn’t shipped!

17 de diciembre de 2023
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback on Trustpilot. We are truly sorry to hear that you have experienced a delay with your order of our Colossal Curvy Clawer.

The overwhelming demand for this product has exceeded our initial expectations, which has unfortunately led to a backlog in fulfillment. Please be assured that we are actively working to replenish our stock, and your order will be shipped out to you as soon as possible.

We apologize for any inconvenience or disappointment this may have caused you. Rest assured that we are committed to continually improving our customer service to ensure timely communication about order status.

If you have any other questions or concerns regarding your order, please feel free to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will respond to your email within the next business day.

Thank you for your patience and understanding. We value your business and look forward to making this right.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have no idea when or if I will be…

I have no idea when or if I will be getting my automatic kitty box, I paid wirg credit card, no response
I have a number #49JVNGUYK
I received this number day of order on Facebook
No idea what it’s for
Can you help me out ???
Thank You

30 de diciembre de 2023
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback on Trustpilot. I have thoroughly investigated the details of your order, and can confirm that your Automatic Kitty Box was delivered on January 10th.

I apologize for the lack of communication and any confusion this may have caused you. Please let me assure you that we value your business and are committed to providing a seamless and satisfactory shopping experience.

If you have not yet received your order or have any other issues, I kindly request that you reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will be more than happy to look into the matter further and provide you with a resolution.

Thank you for your patience and understanding. We appreciate your business and look forward to hearing from you soon.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have bought three of the three clear…

I have bought two of the three clear furry feeding bowls and they have both easily broken. The blue bowl is heavier and isn't as cheaply made. I want a blue replacement bowl for the two
cheaply made clear bowls.
I have two pictures.

14 de diciembre de 2023
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback about our Furry Feeding Bowls. We regret that our product did not meet your expectations. These bowls you ordered are handcrafted, which can lead to some minor variations in manufacturing compared to machine-produced items. However, we can assure you that they are made with safe, lead- and cadmium-free materials that have passed all necessary food-grade testing.

If you have any other concerns or issues with our products in the future, please don't hesitate to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will be more than happy to assist you and work towards a solution that satisfies your needs.

We appreciate your understanding and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Product has not shipped

8 de diciembre de 2023
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for reaching out and sharing your feedback on Trustpilot. We appreciate you taking the time to provide this information, as it helps us to improve our products and services.

In order to best assist you with your inquiry, could you please send your order number or any other relevant order details to our customer service team at help@furrytail.net? Once we have those details, we will be happy to look into the matter further and work towards a resolution that satisfies your needs.

We value your business and are committed to providing you with a positive shopping experience. We look forward to hearing from you and addressing your concerns.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor customer service

I’ve been trying to read a customer service rep for three days with no response

24 de noviembre de 2023
Logotipo de Furrytail

Respuesta de Furrytail

Dear Valued Customer,

Thank you for reaching out to us again on Trustpilot. We sincerely apologize for the delayed response and any inconvenience this may have caused you. As a new and growing brand, we are continuously working to improve our products and services, and your feedback is invaluable in helping us do so.

We regret that you have not received a timely response from our customer service team. This is not in line with the level of service we strive to provide. Please know that we have taken steps to enhance our customer service processes, and our team is now committed to responding to all inquiries within 1 business day.

If you have any outstanding issues or concerns, please feel free to reach out to our customer service team at help@furrytail.net. We will be happy to assist you and work towards a resolution that meets your satisfaction.

Again, we apologize for the delayed response and appreciate you taking the time to provide this feedback. We are dedicated to continuously improving, and your input helps us better serve our customers. Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team
Furrytail

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más