Halo’s London Opiniones 

220
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 3 estrellas sobre 5

not sure how many stars to give i have mixed feelings about EVRI who delivered my earrings. evri is genrally ok in general but sometimes i experience inconsistenties. but the ebay seller HALO'S LONDON... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I purchased a 3mm chain earlier this year and it was lovely, really happy with it so decided to order a thinner version to replace an existing chain I had that had broken, expecting the same quality.... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hi there, I ordered twice gold rosary (because Ive lost first one or maybe somebody steal it from me because was looks very expensive) Definitelly 5 stars product and 5 stars seller next one onl... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful earrings presented in a lovely box ,will definitely recommend them to others . Thank you so much

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Joyería

Escrito por la empresa

Halos london is an online jewellery retailer that specialises in Earrings, Necklaces and Bracelets for both men and woman. We have warehouses located in London, France and China and deliver to the whole of Europe. Discover our range of jewellery and enjoy everyday low prices!


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

220 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(220)

60 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My order for 12mm ball stud earrings…

My order for 12mm ball stud earrings was confirmed on 8th May, I received on 13th May and I emailed info@ to let them know the wrong size studs were delivered. Was promptly asked to send an image showing proof the size was incorrect and I emailed a photo back to the email address I was contacted on an @outlook.com 14 minutes later. Since that time, I have repeatedly emailed various Halo email addresses and used the return link to complete an online form, but heard nothing back from them again. I have completely lost trust in this business and I don't believe they want to rectify their mistakes so customers end up paying for them. I would like to receive resolution from the company in a public space so they can prove they are serious about customer service.
Obviously returning the item for a refund means I don’t get what I thought I was purchasing, and I’ve spent a lot of time and effort having to jump through your hoops. Not a good experience. I don’t know why I would use you again if this is potentially the outcome.

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

Hi Anna,

Thank you for your review. We’re sorry to hear you’ve been disappointed with your experience.

After receiving your initial email regarding the 12mm ball stud earrings ordered and the 10mm version received, we requested a photograph of the item to verify the sizing discrepancy, which you kindly provided. Unfortunately, due to an unusually busy period, your follow-up email was regrettably missed and we apologise for the lack of response since then.

We certainly do not wish to leave this unresolved and would be happy to arrange a full refund upon return of the item. We will contact you directly with the return instructions so this can be resolved as quickly as possible.

We appreciate you bringing this to our attention and apologise again for the delay in communication.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have ordered from Halo's London…

I have ordered from Halo's London before because the quality is 10/10 I literally wear the earrings everyday and they still look brand new. Definitely my go-to when I need gold jewelry that actually lasts. I recommend this company the delivery is also quick. Can't complain at all.

26 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

order not shipped then cancelled

no tracking provided, no order number or confrimation provided. Hadn't been shipped in a working week and no reply from emails. Finally got through on live chat and was told "order cancelled". Wasted a week waiting for a gift.

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

Hi Mr Smyth,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the experience you’ve had.

Due to an unexpected system issue, a small number of orders — including yours — were not processed within our usual timeframe. We monitored the situation closely on a day-by-day basis in the hope it would resolve quickly without disruption; however, it unfortunately persisted longer than anticipated.

As a result, rather than dispatching your order late and risking an extended delivery time, the order was cancelled and a full refund issued. We appreciate that this was frustrating, particularly as it was intended as a gift, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

We can confirm that the issue has now been fully resolved, and operations have returned to normal. This was an isolated logistical disruption rather than a reflection of our usual service standards.

Thank you again for your feedback — we take this seriously and are using it to ensure improved communication in the unlikely event of similar issues in the future.

We understand that customers are more likely to share feedback when something goes wrong, and we take that feedback seriously as it helps us improve and refine our processes.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought a huge necklace of Halo

I bought a huge necklace of Halo, postage was super fast, delivery was first class. The necklace is amazing. I will definitely be buying from again and will be telling all my friends and family to check them out. There customer service was first class

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Order #16886
H01M8A0095009293

I paid for this product 13/03 and it hasnt arrived (today is 25/03) because Evri have lost or stolen it. It has been out for delivery since 18/03. Evri have stated that they cannot find it, and that it is probably lost. Halos London did not want to refund straight away (as this would invalidate their own claim) as Evri have not marked it officially as lost (which i can't get them to do because they are a bunch of bots who can't pick up a phone) so basically whether it is a week, month, year... customer has to wait, out of pocket and with no product. Under the Consumer Rights Act 2015, the retailer are responsible for the item until it is in my possession.

Update- i finally started getting a surplus of replies once i left a bad review. To my surprise, evri found the parcel for once, i have collected and opened the earrings and they are awful. They are difficult to open, you have to really pull and bend them and getting them in has been impossible. My ears were swollen for 2 days after trying to get them in. They are rigid and do not operate like any earrings i have owned in 30 years. I have not worn them as it is impossible to put them in and i do not qualify for a refund according to Halos. It has been a horrendous experience start to finish with Halos and i have forwarded all evidence to my bank.

Avoid this company. They do not havr a function to allow me to review on their own website, which is not right either, essentially I've been silenced.

31 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

UPDATE*
We would like to provide an update on this matter for accuracy.

Following the courier’s investigation, the parcel has now been successfully delivered and is available for collection from the selected locker.

This confirms that the parcel was delayed within the courier network rather than lost.

For clarity, you made a request via the courier after dispatch to redirect the parcel from the original delivery address to a locker location. This type of mid-transit change requires rerouting within the courier network and can extend delivery times.

As outlined in our previous response, we followed the standard process while the courier completed their investigation. This ensures that, in cases such as this where the parcel is located, delivery can still be completed successfully.

We fully appreciate how frustrating delays can be; however, the suggestion that we refused to resolve the matter or acted improperly does not reflect what has occurred.

We are pleased that the parcel has now reached its destination and remains available for collection.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Reliable and trustworthy

Bought some silver hooped earrings from them and they were really nice and good value too. The whole buying experience was very easy, no issues and they were well packaged for a quick delivery.
Great customer service. Great little company.
No hesitation in recommending them.

16 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality and price

Bought the 18ct gold basket earrings as they looked so similar to a pair I was given as a gift from a family member abroad but I sadly lost one of them. So I was really pleased to have discovered Halo’s! Excellent price and great quality, the clasp is sturdy. Very fast delivery and good packaging as well.

26 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Well chuffed with my new earrings

Absolutely chuffed with my new earrings. They arrived fairly quick even though they came from China. Real silver and exactly the same, perfect quality earrings sold by a big brand for about 10 times the price.
The site also gave me the option of a pair of free earrings, which arrived first cos I think they were sent from the UK.
Definitely recommend.

16 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

WORSE COMPANY I HAVE EVER ORDERED FROM FROM INTERNET BUYER BEWARE

I ordered two bracelets. I paid £60. I received one bracelet. I then contacted the company , they asked for photographs I sent your photographs. I also sent them numerous emails , messages. I asked them to phone me ,they’re still not giving me a refund. I’m going through the bank to get a refund. Be aware of this company. Do not buy they rip you off. I ordered two bracelets only received one and they won’t give me a refund cause they don’t believe it. It was packed wrongly in China.

Got reply from company even after sending photos and emails, they say this is not proof, seems their stock answer when they don’t want to admit mistakes, going through fraud department at bank to recoup my money

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience.

We investigated this matter thoroughly by reviewing our order records, dispatch confirmation, courier tracking, and delivery proof. Our records confirm that the order was dispatched in full and delivered to the address provided.

We requested supporting information in line with our standard review process and responded to all correspondence. As no evidence was provided demonstrating an error at dispatch, we were unable to issue a refund.

We always aim to resolve issues fairly and transparently and will continue to cooperate fully with any formal review by the payment provider.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect jewellery gift.

Perfect jewellery gift.
Presentation delivery and service very good.

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

Thank you so much. We are glad you were pleased with your purchase and we’re kind enough to take time out to share your experience with others on trust pilot. Hope you return to our store soon :) Halos London customer care team Www.haloslondon.com

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered some rose gold hoop earrings…

Ordered some rose gold hoop earrings for my daughter’s birthday. Excellent item and delivered very quickly, my daughter loves them thank you

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

Thank you so much. We are glad you were pleased with your purchase and we’re kind enough to take time out to share your experience with others on trust pilot. Hope you return to our store soon :) Halos London customer care team Www.haloslondon.com

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid these scammers!

Avoid these scammers!
I ordered 2 items in October, received one item only in November, have been emailing them since with no response. I’ve used all possible channels from customer service email to the chat on their website to IG. No response!
They’ll take your money and ghost you, be warned.
Update: after posting this review they have responded and issued a refund

9 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Halo’s London

Respuesta de Halo’s London

Hi Reem,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re sorry for the frustration caused by the delay in responding to your earlier messages. After reviewing your order, we identified that one item could not be dispatched due to a delivery issue. As soon as this was brought to our attention, we responded via Instagram and processed a full refund for the missing item, which you later confirmed had been received.

We acknowledge that our response time on this occasion did not meet the standard we aim to provide, and we apologise for that. However, we would like to clarify that the matter was resolved promptly once contact was established, and no funds were retained for the undelivered item.

We appreciate your update noting that a refund was issued and remain committed to improving our communication going forward.

Kind regards,
Halo’s London Customer Support

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más