Happyrunsports Opiniones 

228
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Not only were the bikes packaged well, FedEx had absolutely destroyed the boxes, i thought for sure there would be damage. Not a scratch! Bikes are awesome! After a few days someone notices the rea... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’m extremely happy with both the product and the customer service! The bike is fantastic, with great design and performance. When I needed replacement parts, the HappyRun team responded immediately,... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible bikes and company. DO NOT BUY anything from them. They don't honor warranty's, give you the run around on responses or just completely ignore you. Bike completely died with numerous electr... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

You all have been great getting my happyrun G100 pro back up and running from the new throttle, new controller ( when new controller didnt have the same 4 pin connector for the pedal assist you sent m... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de motores eléctricos

Escrito por la empresa

Provide a more enjoyable way by electric motor bike, HappyRun Sports!


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

228 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 80% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(228)

184 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I feel so young to ride my HappyRuns…

I feel so young to ride my HappyRuns G100 pro ebike that go real fast . The shipping were great and everything is smooth I strongly recommend who is beginner to ride 2 wheels get different bike this bike for who is an experienced rider ! Recommend u all guys good to shop their shop!

4 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The bikes have been great so far

The bikes have been great so far. Fun to ride. Fast shipping. The seat on the F18 is alittle on the uncomfortable side. The seat on the pro 300 is much better. No major complaints so far.

3 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

My charger box to charge the battery…

My charger box to charge the battery damaged and want charge the battery

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happyrunsports

Respuesta de Happyrunsports

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the damaged charger. We completely understand how frustrating it is when you are unable to charge your battery and use your bike.

Our US warehouse is currently out of stock of this charger, but we have already arranged shipment from our overseas factory to get the replacement to you as soon as possible.

Once the tracking number is generated, we will update it for you immediately. The estimated shipping time is approximately 15 business days.

Thank you very much for your patience and understanding. We truly appreciate your support, and we will continue to follow up to make sure this issue is resolved as quickly as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super bikes backed by super parts and service!

Happyrun support and parts are at the top of the iebike industry. During my warranty I experienced a very rare problem and I was upset until I talked to support.They had me smiling in under a minute by assuring me with professionalism that I was fully covered and I would be back on the road in no time. The part was ordered before I hung up the phone. Even after my warranty was up they have been there with the same professional care and speedy delivery. Im finishing up year 3 on my G-100 and Happyrun has been there all the way. My hats off to this company for producing and backing their great products.

29 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Five star all the way the website was…

Five star all the way the website was easy to navigate,the price you can't beat and the bike . The bike is all that i wanted and more it's freaking sick. I'm a 43yr old man and I feel like a kid again. Thank you happyrun I had a few questions they responded with the quickness no bs

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a problem with product and…

I had a problem with product and received response with forward.action plan within 24hrs.
Action plan was to the point , helpful, and at no cost to me.
Resolution was prompt, however shipping to fix problem was slow.
All human interactions were amazing, I'd never wish problems on another customer but if you needed to reach out you'd be able to find great help.
Thank you team,
-Mr.Tran

14 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The website was easy to navigate

The website was easy to navigate, gave all the information needed for an informed decision and helped to make the process of choosing the e-bike easy. The delivery was faster than I had thought it would be, the bike was of a higher quality than others that I have looked at and the assembly was much quicker than I imagined that it would be. I have been riding it to commute to work and find that it performs extremely well in city traffic. After only a week of use, I am extremely pleased that I chose the Happyrun G70 Pro for my e-bike.

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY from this company

UPDATE: The company is now trying to force me to do major electrical modifications myself. Because they sent the wrong-sized replacement battery, they are shipping a separate 'battery holder' and expecting me to rewire the bike's main power system. To fix this safely, I will have to pay out of my own pocket for a professional mechanic. Do not be fooled by the cheap upfront prices. When something breaks, they pass the repair costs, 4+ week delays, and safety liabilities onto the consumer. Their support is a nightmare.
---
Do your research on this company, I wish I had. DO NOT purchase anything with them. I feel I’m one of the lucky ones because they answer my emails but we haven’t even had it a year. I had one issue, and they resolved it. It was still like pulling nails. Next issue: battery for our G60 wouldn’t charge. First they told me to buy a multimeter to prove the battery is defective. They said they would reimburse me but to ask a customer to buy something first and conduct a diagnostic on my own is absurd. After many emails I came up with a resolution to provide video proof. Thankfully this was enough but then it took 1-2 weeks to prepare a new battery to ship, then another 4 weeks for it to arrive. Once it arrived, it didn’t fit the bike! I reached out again and they informed me that they no longer make the old battery but will send a new battery holder. I am livid, but it seems these people refuse to give a refund, which I would much rather have because the amount of time it takes to attempt to resolve an issue is excessive. This was a gift to my son and he’s only been able to ride the bike a handful of times because of all the issues and then the amount of time to get things resolved to get it running again.

23 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happyrunsports

Respuesta de Happyrunsports

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you and your son have experienced. We understand how disappointing it is to have the bike unavailable for so long, especially when it was purchased as a gift.

Regarding the battery issue, we have already expedited the battery holder from our overseas factory. Once you receive and install it, the new battery will fit properly and the bike should be able to operate normally again.

As a gesture of goodwill, we are also sending you a new helmet free of charge for the inconvenience.

We truly value your patience and feedback. We will continue to closely monitor the shipment and assist you until the bike is fully back in use. We sincerely hope we can earn back your trust and provide you with a much better experience moving forward.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

HappyRun made my experience simple and…

HappyRun made my experience simple and painless. When a manufacturer defect was discovered on my bike, they promptly honored the warranty and my bike was exchanged for a new one. They're communication during the process was quick and efficient and exceeded expectations.

21 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

This is my second time I am purchasing…

This is my second time I am purchasing a bike from HappyRun. So far it’s been two weeks from my purchase date and I still haven’t received my complete package. The bike comes in two shipments, one with the frame and wheels to the bike and the second with the other parts to the bike, like the second battery. I am still waiting for the second package. It is frustrating for the buyer not to have all parts for the bike. But I don’t know if it’s a HappyRun issue or a FedEx issue. FedEx has awful customer service, happy run has answered my emails within 24 hours. I appreciate that. Keep me informed. And if anything when delivering the bikes make sure all parts are delivered on the same day.

20 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happyrunsports

Respuesta de Happyrunsports

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience and for your kind words about our customer support. We sincerely apologize for the frustration caused by the delay with the second package.

We completely understand that receiving the bike without all of the necessary parts, especially the second battery, is inconvenient. We also appreciate your understanding that the delay appears to be related to the carrier's delivery process rather than the product itself.

The package is currently at the Chino FedEx facility. We have also followed up with FedEx to help move the shipment along as quickly as possible.

If you would like to receive the package sooner, you may also contact FedEx at 1-800-463-3339 and request that the package be held at the Chino facility for pickup. Please have your tracking number and a government-issued photo ID ready.

We truly appreciate your patience and your continued trust in HappyRun, especially as this is your second purchase from us. We will continue monitoring the shipment and do our best to ensure you receive the remaining package as soon as possible.

Thank you again for your understanding and support.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

AMAZING SUPPORT

Bike stopped working and contacted support and they helped me get through the situation the bike is amazing! I got the f18 2.0 bigger than a surron and faster everything about this brand is great

17 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible communication

Horrible communication, prolonged warranty runaround, and defective hardware
​"I started getting an error code in February, and the bike wouldn't charge. I even bought new chargers, but that didn't fix it. I tried troubleshooting with HappyRun support, but they took so long to get back to me that the process dragged out. During that time, I ended up losing my keys and had to purchase a new set of keys and an ignition switch directly from HappyRun.
​However, when the new keys arrived, they still did not unlock the bike, and the battery wouldn't power on. When I finally took it to a repair shop, the mechanism was so jammed and defective that they had to force and destroy components just to get the ruined battery out. Since then, customer support has continued to give me the runaround instead of honoring the warranty. Avoid buying from them if you expect reliable support."

13 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Happyrunsports

Respuesta de Happyrunsports

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and the frustrating experience you have had.

We would like the opportunity to review your case again and help resolve this issue. Could you please send your order number and a video showing the current problem to service@happyrunsports.com? Our team will review your case as a priority and assist you as soon as possible.

For parts that are covered under warranty, we can provide replacement parts free of charge or reimburse the related costs. Regarding the repair expenses from the repair shop, we would also like to offer partial reimbursement to help make things right.

If the battery rail needs adjustment, we can also provide you with an adjustment video to help resolve the issue.

Please rest assured that we are committed to providing reliable after-sales support and will continue working with you until the issue is properly resolved.

We truly appreciate your feedback and hope to have the chance to improve your experience with HappyRun.

HappyRun Support Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Nice bike. Would prefer 18Ah battery.

Nice bike. One reason I purchased this was because of the hydraulic brakes. Another reason was because I thought it came with an 18Ah battery. Unfortunately it doesn't. To be fair, in one spot on the G60 product page it says 13Ah battery included but in another spot on the product page it says 18Ah. I assumed (incorrectly) the battery had been upgraded and the 13Ah was an outdated spec. Other than that, no issues.

13 de agosto de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más