Harry Hall Opiniones 

199
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I fractured my wrist when my horse knocked me over and remembered I had taken out fracture cover with Harry Hall a few years ago. Its a bit of a pain getting the records from the hospital and uploadi... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered wellington boots and they arrived the next day. Boots as described. I’m unable to comment on returns/refunds. They are not for me so I am waiting to see if they fit ok - hopefully I will n... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I am so unpressed with all the help and understanding I have received through this process. I am visually and hearing impaired and find doing any paperwork a change the team have gone the extra mile... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cover is worthless. I took out a policy for vets fees and vets fees aren’t covered. Don’t waste your money on harry hall insurance. Just had a claim decline because only external wounds are covered. W... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Compras y moda

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Our equestrian clothing and horse riding products have been selected to appeal to all riders from beginner to experienced, creating a one stop shop for all your equestrian needs. Shop the latest and greatest brands including Harry Hall, Caldene, Tottie...


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

199 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 88% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(199)

33 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A long standing company with a good…

A long standing company with a good customer base that has always moved forward to keep update with the equestrian industry to deliver outstanding customer service that makes me feel a very valued customer thank you

7 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your lovely comments Marina, Kind regards Team HH

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Great service

16 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your lovely feedback Fay, Kind regards Team HH

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Setting up insurance was so easy to do

Setting up insurance was so easy to do
Prices were as they said they were and and extras to be added on were clearly in options
The only downside is the you don't actually get given an insurance policy printable version with your name on it , which I could have done with one for the yard owner

17 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Hi Jessica, thank you for you feedback, please note your order confirmation confirms your cover within the membership including your name and membership number. As the membership includes Public Liability, as a part of the member benefits, Harry Hall are the policy holder and the certificate of insurance on page 2 of the policy document states it covers all members with up to £10 million. Your membership card along with your confirmation and policy document will show you are covered. You can also you the harry hall riding app to prove your cover. Kind regards Team HH

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Service

Easy to order and kept informed of delivery

11 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your lovely feedback, Kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Update from my original bad review

Update from my original review/complaint.

Passed boots on to a rated cobbler online, they kept them for a few weeks until they explored what the problem was, contacted manufacturer etc.
Problem seemed to be, that spine of the right boot was too narrow, solved it with a broader spine and the pain whilst wearing it was gone, thanks to “Original Cobblers Ltd” and especially to Pippa, who went above and beyond.
So, Harry Hall sold us a faulty pair of boots, they can point out that we were late in pointing this out, despite us explaining the circumstances why.
The boots were still brand new so that was proof that we were telling the truth about those circumstances. They can point out we had not returned the boots within the given time limit, but it doesn’t excuse there being no leeway given by themselves given that it was they “Harry Hall” who had sold us a faulty pair of boots. What does that say about their “Quality Control” obviously not working and showing that when you purchase boots from “Harry Hall” it’s pot luck that they’re not faulty, and it’s down to us “The Purchaser” to discover any faults !!!

13 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

We are sorry to hear that you are unhappy Michael, We can see you purchased the boots in Jan 24 but 9 months later raised an issue with the fit, and so taking this wear and tear into consideration, you were offered a partial refund on the boots within 24hrs. We do not appear to have received a response from you as yet, but should you still wish to accept this offer please contact our team on 01274 711011 opt 8 or respond to the email on contact@harryhall.com Kind regards Team HH (Order: 712304010724)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What has happened to Harry Hall?

Tried to order a pair of boots today, unhelpful chat and no way to make payment. Website clunky and outdated. After reading these reviews, ordered from another website. What has happened to Harry Hall?

20 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Hi Alison. We are sorry to hear that you were unable to place an order with us. Our website receives many orders each day but if for any reason a customer is having difficulty, we have a a webchat and email service who can provide support to you with whichever device you may be using. Many thanks Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awfully made product and customer service…

Bought a base layer from them which after wearing it for an hour cut into my neck .. looking at it compared to my others it had no flap behind the zip making it unwearable unless undone. Contacted customer services twice.. told to fill out a returns form and say the zip was faulty (queried this as not the case but options limited and advised again to do this by customer services) Submitted the form as instructed with photos and explanation and received an email from returns dept saying zip wasn’t faulty so no refund and outside the 30days .. tried to explain again but same response.. no return. Awful product and customer service. Avoid!

19 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Hi Elke- Louise, We are sorry to hear you are disappointed our base layer, all our products come with 30 day returns enabling you to try on and send back if unsuitable. The popular design has been produced in many different colours over the years but we have not received any concerns over the design of the zip, we will ensure this feedback goes into our product design team. Thank you Team HH

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 star service all round!

I have had horse lorry insurance through HH for two vehicles and the staff are always most conscientious in their friendly endeavours to find very competitive quotes but without being pushy. again with horse insurances and one club member fracture club insurance. All going above and beyond and brilliant ambassadors for HH!

13 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your lovely review Deb, kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful, don't even look!

Aw ful, processed an order that wasn't placed,(I was researching for an elderly neighbour). Not only did they refuse to accept that I had not placed the order but charged me £5 to send it back. Be warned!

14 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your review, we ship orders that have been placed using an email, shipping address and authorised payment. So we are sorry if you mistakenly placed an order, but as a business once we have shipped an order to a non-member there is a £4 charge for a prepaid label to return the item as per the the terms, https://harryhall.com/delivery-and-returns. However, all members with Harry Hall receive free returns all year round and you are welcome to join. Kind regards Team HH

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Nice boots but...

Nice boots, well packaged and arrived quickly. However the checkout system charged me twice! Fair enough, they did call me but said it would be a week or two before I got my money refunded!!! They're quick enough to take your money but not so great at refunding even when they admit a fault with their system. Not a very good first impression at all!

3 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your feedback, we are sorry to hear this very occasionally if the checkout times out and the pay button is clicked twice, this can cause a duplicate payment. On the rare occasion this happens we will immediately refund the payment the same day, but always advise our customers, it can take up to 5 working days to show in your account, this is simply down how quick each bank take to process the payment and display it on your account. Kind regards Team HH

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very efficient

Very efficient. Git my liability riders insurance ,easy to use website .

19 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for great feedback Kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

The horse insurance isn’t worth the paper it’s written on. I lost both my horses in a terrible accident they used every loophole to get out of helping adding far more destress to a all ready horrific time

10 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

We are very sorry to hear of your loss Jessica, as equestrians ourselves we know only too well how heart-breaking this is. We would welcome your contact into our customer service team on 01274 711011 to help explain our levels of membership that when purchased do provide up to £10 million public liability for the horses you ride and handle including, any additional policies that can be purchased with optional extras providing increased levels of cover for horses. Kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not waste your money buying a Harry Hall All-Weather Long Coat II…

Harry Hall All-Weather Long Coat II Dark Navy-
Bought and stored away for winter season .Leaked really bad at seams from first wear. Harry Hall refuse to exchange accuse of washing it when it’s just been worn for couple of times / offering a £15 voucher toward a new one ! Jokers and bad customer service to boot . DO NOT BUY UNLESS YOU ARE HAPPY TO BE LEFT SOAKING WET UNDERNEATH THE COAT WHERE ALL THE SEAMS RUN AND THEN FREEZING COLD IN MIDDLE OF A FIELD LIKE I WAS . Once they have your hard earned cash they don't care . Will never buy a thing from them again .

Oh and Harry Hall - please don't reply like you are concerned cause your customer service was of no help and just accused me of washing the jacket ( which i didn't as it wasn't dirty I had only been in the pelting rain ! You offered £15 off next purchase which is another joke!!!!!!

1 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Hi Marie, We are sorry you were unhappy with your jacket, all our products are quality checked on arrival and come with a full 12 month warranty, but past this point we have to take into account wear and tear expected. Should you wish to accept the offer, please contact our team on 01274 711011 kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely shocking refund decision on…

Absolutely shocking refund decision on x2 damaged rugs.
One fleece sheet ripped from the seams within 1 week which I never reported until a turnout rug came in after 1 use and both buckles on the front were so thin(metal)they completely bent. I sent photos and requested a refund and it was rejected saying there must of been *outside force*. Absolute joke of a company. £80 for a rug to be worn once. Avoid at all costs, cheap and badly made
rugs.

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

We appreciate as equestrians this is frustrating when damage occurs so early in the lifetime of a rug. Our Masta rugs have been providing protection to our equine friends for many years, they are rigorously tested prior to production to ensure they meet all safety standards and do have to have a breaking point, to prevent further harm to your horse if put under extreme force. However, our designers and product technologists assess all rugs based on the evidence provided to them and we are sorry to hear your rugs were damaged Kate. Kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Purchased a pair of faulty Denton Boots 2024

Purchased a pair of Denton Boots 7/1/2024, received a couple of days later, looked ok, but when tried on the right boot hurt around heel area. Tried them on again a few days later, still hurt and caused a blister to right heel area. 12th Jan 2024, mother-in-law passed away unexpectedly in care home, body not released as might be an autopsy.
Absolute nightmare over coming weeks, cancelling pension etc, total confusion until March, body finally released funeral takes place.
April 2024 my father who is in care in Scotland, with Alzheimer’s health begins to detoriate, struggling to walk and hold conversations. Lives thrown into turmoil again, up and down to Glasgow regularly, his estate needs winding up quickly, his health continues to detoriate day by day now. House sold, my father passes 2/8/2024, solicitors, banks etc, funeral 24/8/2024.
Paperwork etc continues for week after week, I must attend various offices in Scotland as signature must be made in person.
Finally everything completed by the beginning of Nov, whilst tidying up at home come across Denton Boots again, I’d totally forgotten about them, decided to try them on again, the right boot still hurts, walked across to Village Hall and back, in total, approx 100 yards, right heel area in agony. Take off boots, right heel area cut and bleeding, decide something is seriously wrong with right boot, send email via Harry Hall website form, no reply received, so contact Harry Hall via phone-call, told to take photos of boots and send them via internet
explaining what was wrong and why it was 11 months before complaining. Mailed photos and explained about our family deaths taking up our all of our time and that the boots had been forgotten about. We received a reply the next day, Harry Hall didn’t require the boots to be returned and they would give a payment of £6.66 along with a goodwill gesture of a £30 voucher to be spent with Harry Hall. They also suggested that we could sell the boots online in order to recoup further funds, this despite the right boot having an obvious manufacturing fault, which obviously seems to sit well with Harry Hall uk but not I’m afraid with us.
Absolutely disgraceful Customer Service, no understanding and certainly zero empathy
We’ve had the right boot inspected by someone who worked with footwear in the past, it seems the right boot is not supporting my foot at the ankle, causing the boot to collapse at the ankle, hence why it folds over whilst the left boot stands on its own.

11 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Hi Michael, We are very sorry to hear of your family loss and difficulties with Alzheimer's, we send our thoughts to you and your family at this difficult time. We do have a returns policy for any faulty items and can see an additional goodwill gesture was offered outside of this, should you wish to accept this please contact our team on 01274 711011. Kind regards Team HH

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Slow expensive delivery and poor customer service.

I was very disappointed with the customer service from Harry Hall. I ordered a product on Tuesday (admittedly 15 minutes past the 2pm deadline) and paid £7.95 (so not cheap at all!) for next day delivery. The parcel arrived at 8pm on Friday night. Technically this is within their policy as their next day delivery can take two days, and I was past the 2pm deadline on the Tuesday but I think it was very poor. I requested a refund on the £7.95 delivery cost but was not given one, and did not find the tone of the customer service email to be friendly or helpful at all - they were also very slow to respond!

29 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your feedback we are sorry to hear you were unhappy with our shipping fees for non-members, should you wish to enjoy the member benefits of free shipping and returns all year round, we have a Gold membership you are welcome to join. Kind regards Team HH

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great products

Great products, great prices and easy returns, prompt refund should you need to! Very happy!

28 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your lovely comments Nicola , Kind regards Team HH

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Charge 7.95 for delivery then also…

Charge 7.95 for delivery then also charge to return never known that with a company won’t order again

25 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Harry Hall

Respuesta de Harry Hall

Thank you for your feedback we are sorry to hear you were unhappy with our shipping fees for non-members, should you wish to enjoy the member benefits of free shipping and returns all year round, we have a Gold membership you are welcome to join. Kind regards Team HH

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más