Jurassic Bark Opiniones 

1069
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Having visited the store in person when we lived in the area, we know that it's a wonderful shop run by some great people. As such, when we moved up North, we have continued to purchase our large... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Have used this company for several years with no problem. However, due to Eden Dog food not being able to supply stockists for a number of weeks I needed to cancel my order as I had to change brand... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I’ve been ordering online for about 2 years with no issues, but part of my order from January 7th didn’t arrive. I emailed on the day, chased again and have rung every day leaving messages but haven’... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Came back to this company having had a poor experience previously. However, things hadn’t improved. Placed order 21st December- website banner stated still ordering and delivering over the festive per... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de animales

Escrito por la empresa

Jurassic Bark Online, originally rooted in Littleport, Cambridgeshire, has grown to become one of the most popular pet supplies stores in the UK. We provide food and accessories for cats, dogs, small animals, exotic pets, and aquatic creatures. Our extensive range includes pet food, tags, leads, collars, and hygiene and veterinary products. At Jurassic Bark Online, we offer unbeatable prices without compromising on quality, ensuring top-notch pet food and exceptional customer service.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 21% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(1069)

51 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

all our orders arrive late

all of our orders arrive late, we are going to stop using Jurassic bark as a result. Currently we are waiting on another late order and have no timeline of when it’s due to arrive

27 de marzo de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

This company is simply the best

This company is simply the best! I have been ordering from them for a long time and they are the speediest on their deliveries and very helpful on the phone. I wish more companies were like this. Well done!

27 de marzo de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID - fails to dispatch, deliver or reply

I ordered from Jurassic Bark as it was promising next day delivery. 8 days later and no response to the request I sent I still have no confirmation of dispatch, definitely no delivery and a very hungry dog. So angry and disappointed.

24 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Jurassic Bark

Respuesta de Jurassic Bark

Hi Eve,
We’re really sorry again for the experience you’ve had — and we know our team has already been in touch directly, but we wanted to respond here too.

You placed your order expecting next-day delivery, and we completely failed to deliver on that promise. It’s incredibly frustrating to be left without an update, especially when it involves something as important as your dog’s food. We totally understand why you’re angry and disappointed.

What happened in your case was the result of a supplier issue, which delayed the arrival of stock we were expecting. At the same time, we’ve been transitioning to a new system behind the scenes, and because of the timing, we weren’t able to update stock info properly on the website. That combination meant your order went through when we weren’t actually able to fulfil it — and to make things worse, our response time slipped because our small team was trying to handle a sudden surge in issues all at once.

None of this is an excuse, just an honest explanation. It’s been one of the most difficult weeks we’ve ever had, and we’re truly sorry that you were affected by it.

The new system is going live this weekend, and we’re hopeful it will make everything smoother going forward — faster dispatch, clearer updates, and fewer errors like this one. We know that doesn’t undo the delay, but we genuinely appreciate your patience and the chance to make things right.

Warm regards,
The Jurassic Bark Team 🐾

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Seven GF Adult Duck and Orange

Seven GF Adult Duck and Orange, was recommended to me in an email from Jurassic Bark, as the email stated my usual Carnilove was increasing in Price. The new food arrived yesterday and I don't know yet what the food is like, but I hope it is better than the flimsy bag! Carnilove arrives in a sturdy bag with a sliding zip, which keeps the food fresh until the food is finished. So it will be back to Carnilove for me, regardless of price.

17 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Jurassic Bark

Respuesta de Jurassic Bark

Hi Trish,

Thank you so much for giving Seven GF Adult Duck and Orange a try! We completely understand that packaging can make a difference, especially when you’re used to the sturdier Carnilove bags with the sliding zip.

While the Seven bag may feel different, rest assured that it’s designed to keep the food just as fresh. We sell high volumes of Seven and have never had any issues reported with freshness or the bag not doing its job. That said, we really appreciate your feedback, as we always want to make sure our recommendations meet your expectations.

We hope your dog enjoys the food, but if you have any concerns at all, please don’t hesitate to reach out – we’re always happy to help! 😊

Best wishes,
Zoe, Lionel & Josh
Jurassic Bark Pet Supplies

Valorada con 1 estrellas sobre 5

very cheeky advertising as it looks…

very cheeky advertising as it looks like you are buying x2 bags but you are buying 1 so be careful clearly someone has a good knowledge how to work online to advertise would say very unfair as competitor’s are 30% cheaper for the same things

15 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Jurassic Bark

Respuesta de Jurassic Bark

Dear Mindaugas,

Thank you for your feedback. We’d like to assure you that there is no cheeky or misleading advertising on our website. We clearly state whether a product includes one or two bags in multiple places – in the product title, the image, and the total weight description.

For certain large bag sizes (15kg, 12kg, and 11.4kg), we offer the option to purchase double bags, and on single bag product pages, we provide a link to the double bag version to make things as clear as possible.

We’re sorry if there was any misunderstanding, as that’s certainly not our intention. If you could let us know where you felt misled, we’d be happy to review it and ensure everything remains as transparent as possible. Please feel free to get in touch, and we’ll do our best to help.

Best regards,
Lionel & Jurassic Bark

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order, swift delivery!

I used to order CarniLove direct from their platform however the ordering process was more complex & delivery time was often 5 days. All my orders from JurassicBark have arrived next day & the website is easy to order from allowing use of ApplePay. It is now my go to platform for our dogs food & treats! :)

26 de febrero de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

The parcel didn't arrive....and how it was successfully sorted out!

As soon as, Jurassic Bark heard that my package hadn't arrived, they immediately contacted me and everything was sorted out. Great customer service and speedy delivery of the dog food!

27 de febrero de 2025
Logotipo de Jurassic Bark

Respuesta de Jurassic Bark

Dear Kate,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the trouble with your delivery.

After looking into your order, we can see that DPD attempted to deliver on time to the postcode provided at checkout. Unfortunately, as the postcode was incorrect, the parcel had to be returned to us. As soon as we received it, we promptly resent it to the correct address to ensure you got your order as quickly as possible.

We completely understand how frustrating delivery issues can be, and while we weren’t at fault in this case, we’re always happy to help where we can. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

Best wishes,
Lionel & Jurassic Bark

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order placed 4 days ago, still waiting

Placed my order 4 days ago and it's not yet with the distributor. Site states normally next working day for UK Mainland.

Contacted Jurassic Bark, no response.

27 de febrero de 2025
Logotipo de Jurassic Bark

Respuesta de Jurassic Bark

Thank you for your feedback, and I’m really sorry for the delay with your order.

Your parcel was dispatched promptly, but unfortunately, it appears that DPD lost it in transit. As soon as you made us aware of the issue, we sent a replacement straight away to ensure you received your order as quickly as possible.

We do our best to respond to all customer queries as soon as possible, and I’m sorry if there was any delay in getting back to you. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out – we’re always happy to help.

Best wishes,
Lionel & Jurassic Bark

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always great service

I purchase dog food from Jurassic Bark every month and always give them 5 stars. The best pet food retailer around! Just excellent customer service and very competitive prices.

25 de febrero de 2025

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más