Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb 3 BK pannen besteld hier. Ten eerste waren ze niet meer leverbaar vanwege...(whatever reason)? Ten tweede kreeg ik ze uiteindelijk los gestort in een kapotte dunne kartonnen doos geleverd. Dat... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We hebben een koffiezetapparaat gekocht en zeer tevreden. Goed verpakt en netjes binnen drie dagen bezorgd en staat super leuk bij onze waterkoker. Kon nooit een matchende vinden maar nu eindelijk wel... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Maandag avond de sola juvia pannenset besteld, 5 delig. Vandaag woensdag al bezorgd. Mijn man en ik waren in Zeist bij de sola fabriek waar we deze pannenset hadden gezien en graag wilde hebben, maar... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Goed verzorgde website maakt het kiezen eenvoudig. En dan de service......! Niet alleen komt men de belofte om de volgende dag te leveren (mits vóór 20 uur besteld) keurig na, ook de klantenservice is... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de mobiliario para cocina

Información proporcionada por diversas fuentes externas

www.kitchenandmore.nl is dé Online kookwinkel voor al uw keukenbenodigdheden.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

85 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 80% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Erg goede klantenservice

Ik had 10 koffiekopjes besteld die 170 ml moesten zijn. Toen de bestelling binnen kwam was er 1 kopje kapot, dat kan gebeuren. Helaas bleken de kopjes 250 ml te zijn ipv 170 ml. Ik wilde ze daarom retouren want dat was niet wat ik zocht. Eerst zou ik zelf de retourkosten moeten betalen, maar nadat ik nogmaals uitlegde dat de inhoudsmaat verkeerd stond aangegeven op de website, kreeg ik een retourlabel opgestuurd.
1 dag nadat ik de bestelling had verstuurd, kreeg ik al een mail dat het goed was ontvangen, het geld van zowel de bestelling als de verzendkosten terug was gestort, en daarbij ook dat het inderdaad klopt dat de inhoudsmaat 250 ml bleek te zijn. Hiervoor werden netjes excuses aangeboden. De informatie is al aangepast op de website.

Ja, al met al, ben ik erg tevreden over de klantenservice, ga zo door! In het vervolg zou ik hier met een gerust hart nog eens bestellen.

13 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Broken plate never replaced

I bought a set of dishes and 1 arrivée broken. I gave tried all possible esta to contact the client service but never got an answer. I also sent the pictures as they ask in their website but no answer.

8 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad customer service

They said the parcel was delivered but we never got it, driver apparently dropped it off with us but never gave it to an employee hence the parcel was never to be found (public place), customer service is unwilling to resend a parcel because the driver delivered it. There was never an official signature or whatsoever. At the end, we thus didn't got our products and didn't got our money back. Never going to order there anymore

8 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Goedendag, ik heb de conversatie teruggelezen. U heeft geen naam ingevuld bij uw bestelling, alleen de bedrijfsnaam. We hebben uw melding doorgezet naar PostNL maar zij melden dat na onderzoek het pakket toch echt bij het Kasteel is afgegeven, niet op een openbare plek zoals u meldt. Ook hebben wij uitgelegd dat als u geen geadresseerde (naam persoon) opgeeft en het pakket niet verzekerd laat versturen is er geen handtekening nodig. Derhalve is het bewijs de tracking code , het onderzoek van PostNL + bevestiging van de chauffeur dat het is afgeleverd. Wellicht uw personeel even vragen die op dat tijdstip aan het werk waren. Wij hebben u op alle manieren proberen te helpen.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zeer goed geweldige TOPPERS!!

Zeer goeie ervaring mijn vriend wordt hier ook erg blij van mooie borden en pannen en noem zo maar op!! IK RAAD HUN IEDEREEN AAN DEZE GEWELDIGE TOPPERS!!!!!! 5 sterren zijn helaas te weinig!!!!!!!! Zij verdienen wel ontelbaar veel lof en sterren met hun geweldige service goedkope aanbiedingen en goeie zeer stevige kwaliteit van alles! Heel erg vriendelijk ook en de producten komen bij mij optijd aan! Echt fantastisch! Ook mijn vrienden raad ik hun aan!

9 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Wat een superleuke review! Heel erg bedankt Diana!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fijn bedrijf

Gister de bestelde borden gekregen, zo snel,zelfs binnen 1 dag.
Ik vroeg per chat of het risicovol was om dit te bestellen, maar werd mij "verteld" dat dit geen probleem is.
Kreeg de bestelling erg goed verpakt thuisbezorgd.
Compliment voor goede service
Groet
Ron Verheijden

4 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Bedankt voor deze leuke review Ron! Super!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ikea bouwpakket zonder lijm!

In een korte beschrijving gewoon beter niet doen.

Van het 48 deling set waren 8 bekers al niet leverbaar (2x set bestelt omdat het een 4x was)
Als compensatie konden ze 8 kopjes erbij doen. Wat moet ik met 16 kopjes. Uiteindelijk een klein bedrag terug gehad.

Ja hoor daar kwam het service eindelijk binnen nadat de leverancier was geweest (2 dagen extra wachten). is de helft kapot van het 40 delige serivce. Kapot (lees: een deel in puzzelstukjes, een deel gechipt, een deel krassen door beschadigingen.)

Na contact gehad met het bedrijf zijn is het kapotte opnieuw opgestuurd. Nu extreem verpakt (waarbij 3 dingen krasjes hadden).

Bedrijf heeft het lef gehad om om een review te vragen, vul je deze in, accepteren ze de review niet.
NOOIT MEER HIER IETS BESTELLEN!!!

20 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Goedendag, wat jammer dat u zo negatief bent over onze service. Er was inderdaad een onderdeel uit de set niet meer leverbaar (het zijn door ons zelf samengestelde serviessets), we hebben geprobeerd een goede oplossing voor u te vinden en waren in de veronderstelling dat dit gelukt was door het bedrag van de bekers te crediteren. Helaas gebeurd het wel eens dat er met schade geleverd wordt, dit lossen we altijd binnen enkel uren op en sturen netjes nieuwe items op onze kosten na. We hebben het speciaal voor u extreem goed verpakt, omdat er vrij veel schade was. Uiteraard doen wij dit ook niet express en zal PostNL het pakket hebben laten vallen. Ook dit kan wel eens gebeuren, en gezien servies breekbaar is.... Kortom: wij dachten alles netjes opgelost te hebben, gezien u verder ook geen klacht hebt gemeld via de mail (alleen de schade, en die is opgelost), is er nog iets wat we voor u kunnen doen zodat u wel tevreden bent? Deze review is vrij schadelijk en u roept mensen op om nooit bij ons te bestellen... Problemen lossen wij altijd netjes op en wij werken hard om al onze klanten tevreden te houden of maken.
PS- Reviews kunnen wij niet verwijderen of 'niet accepteren' ... Alles wat u online zet wordt gepost

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Het is het wel, maar staat er alleen niet op?

Bestel twee kaasschaven van het merk Sveico.
Merk Sveico word zowel bij bestellen en op de factuur vermeld!
Krijg twee merkloze exemplaren opgestuurd.
Retour ja dat mag ....maar u eigen fout had u maar op de foto moeten kijken daar staat ook geen merk .
Dus retourkosten voor eigen rekening.
Als je nu gewoon levert wat je zegt te verkopen dan had ik nu een product in huis gehad wat ik al jaren met plezier, en na volle tevredenheid gebruik van maak.
Nee dit was voor mij eens maar nooit meer.
De eerlijkheid gebied te zeggen dat ook een horecagroothandel met de zelfde "Sveico" kaasschaaf moest melden dat dit merk niet op de kaasschaaf staat.
Maar vertellen ook dat de kaasschaaf daar toch echt vandaan komt.
De kaasschaaf mag dan van Sveico zijn.
Mij is wel duidelijk waarom ze het merk er niet meer op zetten....

1 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Goedendag, zoals mijn collega heeft uitgelegd is de productie van de schaven veranderd. Dit heeft onze importeur bevestigd, gezien de productfoto niet overeen kwam met de vorige productie hebben wij zelf een nieuwe geschoten en online gezet zodat u kunt zien dat er tegenwoordig geen merk meer op staat. Twee keer verzendkosten betalen heeft niemand gezegd, als de bestelling in zijn geheel terug komt krijgt u netjes de verzendkosten van de heen-weg terug. Wij hebben duidelijke informatie gegeven, deze schaaf is van Sveico, u mag de importeur contacteren als u ons niet geloofd. De foto geeft duidelijk aan dat er geen merk meer voor op de schaaf staat. Jammer dat onze klantenservice nu een dikke onvoldoende krijgt omdat we de retourkosten niet gaan betalen (dit doen wij uiteraard wel indien wij een fout gemaakt hebben).

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Champagneglazen besteld

Champagneglazen besteld. Bij de beschrijving staat per 6, dus ik bestel er 2, ervanuit gaande dat ik dan 12 glazen krijg. €6,95 verzendkosten betaald. Krijg ik 2 glazen ipv 12. Kan retour, maar daar betaal je nog eens €7,95 voor. Veel meer dan wat het kost. En wat ze zeggen is dat prijs per stuk is, dus niet per 6. Staat toch echt bij per 6 verkocht. Dus omschrijving klopt van geen kant, want dan had ik niet eens 2 losse glazen kunnen kopen. Service echt ver te zoeken! Denk na voordat je iets koopt bij hun!

Jammer dat jullie nú aangeven dat ik niet goed heb gelezen! Er staat heel duidelijk bij per 6. Zie dat jullie inmiddels de tekst op jullie site hebben aangepast, daarmee geef je bij mij al aan dat ik gelijk heb!

Zeer zeker is de tekst wel aangepast op de site. In mijn mail heb ik precies over geschreven wat vanmiddag nog op de site stond, dit was: ZES VERSCHILLENDE GEKLEURDE CHAMPAGNEGLAZEN MET EEN INHOUD VAN 14cl. WORDEN PER 6 VERKOCHT. Met deze tekst heb ik de glazen gekocht. En nee, ik heb niet gedacht dat de prijs niet klopte, want het was een kassa koopje. Juist gedacht leuk prijsje voor 6 glazen, dan niet erg als er 1 kapot valt! En nogmaals met deze tekst had ik er nooit maar 2 kunnen kopen als de prijs per glas was, want dan had er een melding in de winkelwagen moeten komen dat ik te weinig producten in de wagen had!

Nu staat er ineens: Verschillende kleuren champagneglazen uit de Crazy Colors lijn van Luminarc. Inhoud 14 cl. Er zijn 6 kleuren, als je 6 besteld krijg je 6 soorten. Met deze tekst die er nu staat had ik begrepen dat het per glas was en had ik nooit besteld!

Maar jullie proberen je alleen in te dekken. Ik hoop dat mensen slim zijn en de reactie lezen en niet meer bestellen bij jullie!

Ik schrijf nooit reviews, zowel positief als negatief. Maar zoals jullie omgaan met je klanten vind ik niet normaal. Je gelijk proberen te bewijzen. Door steeds een reactie te blijven geven, tekst aan de passen en zeggen dat het niet aangepast is, dat ik met de prijs toch had kunnen snappen dat het voor 1 glas is enz. Een goed bedrijf heeft geen tijd om steeds op reviews te reageren, maar geeft een goede oplossing! Netjes was geweest als je bv had gezegd je mag ze terug sturen en wij betalen de verzendkosten. Dan had je deze review niet gehad! Op verdere reacties van jullie kant op deze review ga ik niet meer reageren!

7 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Goedendag, ik snap dat u er van baalt dat u niet goed gelezen heeft. Want er staat duidelijk in de omschrijving:

Merk: Luminarc
Serie: Crazy Colors
Materiaal: Glas
Kleur: divers
Inhoud: 14cl
Afmetingen: 6cm doorsnede x 19,1cm lengte x 13cm breedte x 16,7cm hoogte
Bijzonderheden: Iets te vieren? Proost met deze mooie gekleurde champagneglazen. LET OP: Prijs per stuk. Kleuren worden gemixt.

Duidelijker kan helaas niet. Ook is de prijs 2,25 euro, hiervoor kunt u geen set van 6 champagneglazen verwachten uiteraard. U mag de 2 uiteraard retourneren maar wij hebben geen fout gemaakt en u verstuurd wat u besteld heeft, derhalve zijn retourkosten voor u zelf. Dat deze zo hoog zijn kunnen wij helaas ook niets aan doen, daarvoor moet u bij PostNL zijn. Wij betalen deze tarieven ook. Jammer dat wij nu een 1 ster review krijgen.

PS- Er is niets aangepast, deze tekst stond er al bij, dit is ook al gemeld in de mailconversatie vandaag.
Nogmaals: de tekst die ik u hierboven stuurde is NIET aangepast, dit stond er op het moment van bestellen en heeft u blijkbaar niet goed gelezen of begrepen. Wij dekken ons niet in, de informatie op de website is en was duidelijk. Daarnaast gaat u ook niet in op het feit dat u 6 glazen dacht te bestellen voor 2,25 euro totaal? Wellicht handig om product omschrijvingen en bedragen goed te bekijken voordat u iets besteld en vervolgens slechte reviews gaat schrijven over webshops.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Snel bezorgd

Snel bezorgd. Klein stukje van een bord was helaas afgebroken maar ik werd snel geholpen en kreeg een nieuw bord. Top service!

17 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Veel gedoe over 1 mok met randje eraf, 1 mok met glazuurfouten

Review van 2 april, herzien op 9 april, van 2 sterretjes, naar 3 sterretjes. Ik bestelde 3 mokken. 1 kwam netjes aan (de Laguna Azzuro). Van 1 was een stukje van de rand af (de Astera Pearl) en 1 mok had plekken waar geen glazuur op zat (de Muggies Eve). Om de centjes van deze 2 mokken terug te krijgen, was veel correspondentie nodig. Kitchen&More heeft schijnbaar een eigen kijk op "gebrek" en "productefout". Dat maak ik ook op, uit de andere reviews hier te lezen. Echter, op de website van Kitchen&More kan men de regelgeving omtrent eea makkelijk teruglezen onder de kopjes "retouren" en "schade melden?". Het sprak voor zich! Jammer, dat ikzelf hier met klem op heb moeten wijzen en ook jammer, dat Kitchen&More zo vaak met een weerwoord reageert, hier op trustpilot. Het is een zwaktebod! In mijn geval heeft Kitchen&More zich een waardig bedrijf getoond en zowel schade áls gebrek netjes terugbetaald... Daarvoor iig dank

2 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Wij hebben van u 1 mail ontvangen m.b.t. de klacht over het glazuur, wij hebben geen mail gehad over de schade. Wellicht waren de foto's te groot, maar die mail is niet ontvangen. Schadeprocedures starten wij altijd direct, zodat we het kunnen oplossen met onze verzekering bij PostNL. Wij hebben er geen baat bij om dit niet op te pakken direct. U heeft enkel reactie van ons gehad op de klacht van het reactieve glazuur, indien niet naar wens is retour op eigen kosten. Schades lossen wij altijd netjes op. Zie ook onze reviews van Kiyoh, waarbij wij officieel geregistreerd zijn. Daar kunt u zien dat wij altijd alles netjes oplossen.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

absurde verzendkosten

pan besteld ,bleek achteraf niet voorradig ( op de website wel )
dus andere gekregen ,die was echter veel te groot ,dus retour en nieuwe bestellen ,maar omdat niet alle artikelen retour gaan ,geen verzendkosten terug ,plus terug sturen betalen ,en weer vezending voor nieuwe pan ,dus in totaal 3 x verzendkosten !!!!
na wat verder kijken op internet kom ik dezelfde pan tegen bij bol.com ,,10 euro goedkoper en gratis verzenden ...
men leert ervan ,kijk goed rond voor je hier iets besteld ,want je betaald je blauw aan verzendkosten als er iets niet goed is ,of je moet alles retour sturen ,dat vind ik een slechte service

27 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Wij hebben u een duurdere pan opgestuurd dan die u besteld had zonder bijbetaling. U heeft deze ontvangen en vond hem te groot, de retourkosten zijn voor eigen rekening. We hebben al gemeld dat indien de bestelling retour komt u ook netjes de verzendkosten van de heen-weg terug krijgt. Het zijn dus enkel de retourkosten die voor eigen rekening zijn en uiteraard van de nieuwe bestelling. Voor ons zijn verzendkosten helaas ook niet gratis, en wij zijn geen mega concern zoals Bol.com helaas. Als we iedereen die iets verkeerds besteld een retourticket op onze kosten moeten sturen zal Kitchen&More niet lang meer bestaan. Verzendkosten horen nu eenmaal bij online bestellingen. Indien u naar de winkel gaat met de auto heeft u ook brandstofkosten ;) Jammer dat we ondanks onze snelle service en u een duurdere pan hebben opgestuurd op onze kosten zo'n schadelijke negatieve beoordeling krijgen.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Diner gered

Servies besteld. Helaas was 1 bord kapot. Ik wilde het servies snel hebben i.v.m. een gepland diner. De reactie (op zaterdagavond! ) was supersnel en al een dag later had ik het ontbrekende bord. Alles keurig verpakt en verder schadevrij. Ik was blij met het getoonde begrip en de supersnelle actie. Ik ga er zeker vaker winkelen

23 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Snelle levering!

Twee jerrycans gekocht van 10 liter. Zeer snel geleverd en goed verpakt. Nu kan ik 20 liter verse melk in 1 keer halen bij de boer.
Top!!!

16 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Slecht!

Zeer slecht verpakt waardoor er een glas stuk was, de hele doos zat onder de glasscherven en die waren ook op de grond gekomen. Niet zo prettig als je op blote voeten loopt. Het glas krijg ik wel vergoed maar deze ellende wil ik nooit meer meemaken.

23 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Beste Anja, helaas kan het met breekbare spullen zoals glaswerk wel eens gebeuren dat er een glas kapot gaat. Wij verpakken alles zeer goed en hebben een schadepercentage van 1%. Helaas kan PostNL soms erg onvoorzichtig omgaan met de pakketten en kan het wel eens fout gaan. We proberen alles te doen om dit te voorkomen, maar soms gaat het mis. Ik zie in de mails dat we het netjes opgelost hebben. Jammer dat we alsnog een dikke onvoldoende krijgen op onze klantenservice.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pan na 1 keer al onbruikbaar

Keramische hapjes pan na één keer gebruik al bol en dus onbruikbaar voor inductie.

Foto's met bewijs van de bolling van de pan worden weggewoven omdat ze er ''niks mee kunnen''. Op de foto's laat ik met een waterpas zien dat de bodem niet plat is.
Vervolgens wordt je niet verder geholpen.

20 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Goedendag, u meldde dat de binnenkant bol getrokken was. Wij hebben u uitleg gegeven dat dit kan komen door oververhitting. Daarna meldde u dat de onderkant ook bol was gaan staan, wij vroegen om een foto van de pan op de inductieplaat. Dit heeft u tot nu toe niet kunnen aanleveren. Ik zie dat de eerste klacht 2 uur geleden gestuurd is en we al meer dan 3 mails teruggestuurd hebben met uitleg, vragen, etc. Wij zijn momenteel dus juist bezig om u te helpen en u zet direct een onvoldoende op internet openbaar. Dat is erg jammer. Ik zie dat er 5 minuten geleden zelfs nog een mail naar u gestuurd is. We reageren erg snel tijdens kantooruren en proberen altijd naar een oplossing te zoeken. We hebben echter wel uw medewerking nodig, dus graag de foto sturen waar we om vragen, dan kunnen we verder.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

NIKS BESTELLEN, SLECHTE SERVICE!!!

NIKS BESTELLEN, SLECHTE SERVICE!!! We hebben 2 maanden geleden een nieuw servies aangeschaf. (Diwali marmer) na 1 dag scheurde er al een diner bord na het opscheppen van het eten. Nieuwe gehad. Nu na 2 maanden weer 1. Weer een diner bord, nu zeggen ze dat het word afgeraden in de magnetron te doen ook al geeft de fabrikant aan dat het kan. Wij hebben de borden nog nooit in de magnetron gehad! HET is nog eens heel gevaarlijk ook dat je bord zo scheurt terwijl er eten op ligt. Slecht bedrijf!!! Nooit hier bestellen. En maar blijven volhouden dat er niks mis mee is en dat ze er verder geen klachten over zijn. Waarom geloof ik dit niet!

5 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fluitketel gekocht voor alle…

Fluitketel gekocht voor alle warmtebronnen maar op onze inductie werkte het niet. Kreeg te horen dat fluitketel niet alle inductie herkend. Was combi van 2. Hierdoor retour gestuurd maar moest wel zelf retourkosten betalen. Niet mee eens, was ook niet onze fout en nu krijgen we alleen maar aankoop met verzendkosten terug. Heb maar akkoord gezegd, vond het te flauw om verder op in te gaan. Gewoon alles terugbetalen vind ik en aan leverancier terug vorderen met onjuiste info.

23 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

De fluitketel is magnetisch en werkt op inductie, maar blijkbaar niet op uw plaat. We hebben besproken dat wij 1x verzendkosten betalen en u 1x. Dit lijkt ons redelijk gezien wij hebben opgestuurd wat besteld is en de fluitketel hier zelfs nog getest is op een inductieplaat en gewoon werkt. Jammer dat we ondanks alle moeite nog een dikke onvoldoende krijgen van u. Zodra hij retour is krijgt u netjes uw geld terug.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Kapotte borden ontvangen

Kapotte borden ontvangen. Foto gestuurd, tot op heden geen reactie weer.

Graag ontvang ik nieuwe borden!

2 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Kitchen&More

Respuesta de Kitchen&More

Wij hebben u al meerdere malen gemaild, de laatste was:

Goedemiddag Lamyae,

Bedankt voor het doorsturen van de foto's, de schade procedure hebben wij voor u opgestart. Mogen wij het geldbedrag van 2 x de Dessertbord bruin 22 cm Turbolino en 1 x de Bord plat 27 cm bruin Turbolino crediteren naar uw rekening? Of had u de items liever opnieuw willen ontvangen?

Wij horen graag van u!

Via email, 5 dagen geleden . Verzonden

Kijk aub even in uw SPAM.

Zojuist weer een mail gestuurd en we hebben u nieuwe borden opgestuurd, die zult u normaal morgen ontvangen.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hele fijne webshop

Hele fijne webshop! Ondanks dat de fabriek niet snel was in levering en goed was met de garantie, hebben de medewerkers mij alsnog vriendelijk en snel geholpen.

Duidelijke communicatie en een mooie coulance gehad, terwijl de fout niet bij hun lag! Top webshop

13 de abril de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más