lcuppini.com Opiniones 

199
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchase from this brand for the first time and my first impression is that the jacket I purchased is beautiful quality, and they had speedy and reliable delivery. Exactly as pictured. The suede is re... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently bought the Luna linen shorts and Ada Linen top and they are both absolutely gorgeously, beautifully made and a really flattering fit. The in-store experience is also so lovely, the girls wh... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve been eyeing the anouska coat for quite some time and then found out she was having a pop up in NYC and pulled the trigger and bought it. I get SO MANY compliments on this beautiful coat. I recent... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought the Becky leather jacket last year and I think it’s my most worn jacket. The quality, the heaviness of the leather, the color, the details. It’s just perfection, even after a year of wearing it... Ver más


Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

199 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 16% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(199)

89 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service and a really…

Fantastic customer service and a really great piece, I never fail to receive compliments and it keeps me super warm travelling around London. Cannot recommend enough!

7 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Hi Zahra,

Thank you so much for your kind words. We’re truly delighted that you had a positive experience with L. Cuppini. Every piece we create is designed with care, using sustainable, premium materials and crafted to bring enduring elegance to your wardrobe.

It’s always a pleasure to hear that our service and quality have met, or exceeded, your expectations. Your feedback reminds us why we do what we do. We look forward to welcoming you back soon.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Disappointing Experience: Long Delays & Slow Refund Process

I ordered a mink jacket, expecting delivery within 1-3 days as stated on the website, but it arrived six weeks late. Unfortunately, I was disappointed with the quality of the jacket, especially considering the £2,000 price.
Customer service initially dismissed my concerns, suggesting that steaming the jacket would help, which unsurprisingly didn’t. At first, they refused my refund and only agreed after I disputed it as my legal rights under UK consumer regulations. Even then, the refund process took over four weeks, which was really frustrating.

28 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Thank you for reaching out and sharing your experience. We’re truly sorry to hear about the issues you encountered with your order and the frustration this has caused. We completely understand how disappointing this must have been, especially given your expectations.

We’d like to sincerely apologise for the delay in delivering your jacket. While our website states that delivery typically takes 1-3 days after production, the production time for our made-to-order items is clearly stated as 10-15 days. Unfortunately, this means that the overall timeline can sometimes take longer than anticipated. We would love to be able to produce, dispatch, and deliver our bespoke items within 1-3 days, but due to the nature of our products and the craftsmanship involved, this is simply not possible. We’re sorry for any confusion caused, and we’re actively reviewing how we can make this clearer for our customers moving forward.

Regarding your concerns about the quality of the jacket, we are very sorry that the product did not meet your expectations. We take all feedback seriously and are constantly striving to improve. We’re also deeply sorry that our initial suggestion to steam the jacket did not resolve the issue. Our intention was to offer a quick and effective solution, but we completely understand that this was not satisfactory.

We also apologise for the delay in processing your refund. While we receive a high volume of emails, we do our best to get back to every customer as quickly as possible. However, the extended timeframe of over four weeks to resolve this matter is far from acceptable, and we’re truly sorry for the frustration this caused.

Your experience is not reflective of the level of service we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention. If there’s anything further we can do to assist or improve your experience, please don’t hesitate to contact us at info@lcuppini.com

Once again, we’re very sorry for the inconvenience caused, and we appreciate your patience and understanding.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Alla larga non acquistate

Ho comprato il cappotto bianco in data 12 febbraio.
Non ricevendolo gli ho scritto un e-mail chiedendo dove fosse il mio ordine.
Mi rispondo che c’è un problema che se voglio posso prendere altro….
Ma io voglio solo i miei soldi indietro….
Per ora nulla
Andrò per vie legali

4 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Silvia,

Thank you for your comment. We’d like to clarify a key issue: all L. Cuppini garments are original designs, created using sustainably sourced, and produced in limited quantities by our artisan partners.

We’ve unfortunately seen instances where our original product images, including photos of our founder, Lea, and well known influencers wearing our pieces, have been misused by unauthorized sellers on wholesale platforms. These listings are counterfeit. They do not use our materials, meet our production standards, or reflect our brand’s commitment to quality.

We understand how misleading this can be, and we’re actively working to remove these misrepresentations online. We take authenticity very seriously and encourage any concerned customer to contact us directly to verify the provenance of any item.

Sincerely,
The L. Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Parfait

Top, je recommande
J'ai adoré mon manteau, super qualité
Commande reçue en moins de 48heures, livraison rapide. Un grand merci pour votre disponibilité et gentillesse
J'ai même reçu un petit cadeau surprise:) mille merci

19 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Siham,

Thank you for you kind words, we are happy you love it as much as we do!

Kind regards L.Cuppini Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Beautiful warm coat was purchased as a…

Beautiful warm coat was purchased as a present. Came packaged well and customer service was prompt when dealing with changes

8 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Sunil,

Thank you so much for your kind words. We’re truly delighted that you had a positive experience with L. Cuppini. Every piece we create is designed with care, using sustainable, premium materials and made to bring chic elegance to your wardrobe.

It’s always a pleasure to hear that our service and quality have met, or exceeded, expectations. Your feedback reminds us why we do what we do. We look forward to welcoming you back again soon.

Warmest regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

mink coat

I bought a mink coat on a Black Friday sale, the delivery took longer than expected, hence I rate 4 stars. However, the quality of the fur is absolutely stunning . The mink is so shiny and soft, really good quality fur.

10 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Irisa,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry that this order arrived late.
While we strive to deliver all orders promptly, we experienced isolated production delays this past season due to slower-than-usual supply. Our garments are crafted in small, intentional quantities, which can sometimes result in longer lead times during periods of high demand. Some of our mink orders are even custom ordered.

We are thrilled to hear that you were happy with the outcome in the end.

Warm regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Must buy

Fast shipping. Coat is excellent material nice supple suede. Great prices compared to other sites.

14 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Hi Canmicjen,

Thank you for sharing you experience. We cannot wait to welcome you back soon!

Kind regards L.Cuppini team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT buy from this company

DO NOT buy from this company. Writing this review to help others because I was also fooled by the marketing. Believe the other one star reviews for this company. I initially bought a coat from here because of their marketing and videos they posted on TikTok. They are atrocious at responding and took almost 14 days to respond back for an exchange. This is unacceptable and extremely unprofessional especially for a company who is specializing in a "luxury" market. I was also under the impression that the owner was making and designing her own coats but seems like these coats are drop-shipped from Asia and are cheaply made. In addition, they offer a 100 dollars off for those who write a five star review on trustpilot and google reviews and screenshot it to them. This is also why I suspect there are so many inflated 5 star reviews. You are probably better off going to a local fur store to have them custom make a fur coat.

2 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Realthoughts,

Thank you for your comment. We’d like to clarify a key issue: all L. Cuppini garments are original designs, created using sustainably sourced, premium materials — including high-grade cashmere and ethically produced fur — and produced in limited quantities by our artisan partners.

We’ve unfortunately seen instances where our original product images — including photos of our founder, Lea, and well-known Instagram influencers wearing our pieces — have been misused by unauthorized sellers on wholesale platforms. These listings are counterfeit. They do not use our materials, meet our production standards, or reflect our brand’s commitment to quality.

We understand how misleading this can be, and we’re actively working to remove these misrepresentations online. We take authenticity very seriously and encourage any concerned customer to contact us directly to verify the provenance of any item. Please reach out to us via email if you have screenshots of the mentioned sites, to help us report this.

Sincerely,
The L. Cuppini Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

don't buy form this company L cuppini …

don't buy form this company L cuppini i ordered a coat on Nov 1st 2024 got the coat in early December followed by a only exchange policy on sale items honestly the quality was not what i was expecting very poor . i requested a return they told me i can only do an exchange i waited 2 weeks for a return label . The item was returned i sent an email about the item i wanted to exchange for since it was my only option i got no response from them. i decided to have my CC put in a claim i then got an email from l cuppini saying if i wanted a refund all i had to do was request it. they told me to remove the charge back to get the refund. i did do this and responded to the email it was 6 days later no response and no return i had to call my Cc back to do a charge back . i will never do business with this company they are full of lies and will not last long in business awful awful i am going to put them on blast ..

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Narisa,

We're very sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing it to our attention. This certainly doesn’t reflect the level of service we aim to provide at L. Cuppini.

While our policy does state that sale items are eligible for exchange rather than refund, we understand that communication delays, especially during high volume periods, can be incredibly frustrating, and we apologize for the inconvenience you faced.

It was never our intention to cause confusion or make the return process difficult. We appreciate your patience throughout and are sorry for the delays.

If there's anything we can still do to make this right, we’re more than willing to help, just reach out to our support team directly.

Sincerely,

Valorada con 5 estrellas sobre 5

WORTH IT!

I cannot say enough good things about this coat company! The team was incredibly attentive—I was stuck between two sizes for the Aspen Parka, and they guided me through the decision over email. Their advice was spot on, and the fit is perfect!

I purchased the coat during Black Friday, and although I saw there was a 10-15 business day wait (mentioned online and in the confirmation email), I was initially hesitant. But I’m SO glad I didn’t cancel my order. The wait was absolutely worth it.

The quality of this coat is unreal—so well-made and cozy. It honestly feels like something you’d purchase at Harrods, but without the hefty price tag! I wore it in freezing cold temperatures in Aspen, and it kept me incredibly warm. Plus, I loved wearing my Aspen coat in Aspen—it felt so fitting, and I got so many compliments! It made me feel so special.

If you’re looking for a high-quality parka that’s both stylish and functional, this is it!

3 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Hi Maria Elisa,

Thank you very much for your kind words. We cannot wait to welcome you back soon and to keep you warm and chic for many more years to come.

Kind regards L.Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing Company !!

I am not an individual that ever writes reviews- but felt compelled to do so after seeing negative reviews on l.cuppini.

I purchased the Becky Leather Jacket during the Black Friday sale (my first purchase with l.cuppini) and the wrong sized was shipped. When I let the folks at l.cuppini know about this error - I had hands down some of the best customer service I have ever received in my life! First off, they immediately shipped me out a new jacket- and didn’t even question when I would take the time to ship the other one back. They just immediately made it right. I think at one point I had received my new jacket before I had shipped the old one. It was top tier service. In addition to this, they also allowed me to modify my order, adjusting the size after the initial error had been made. They certainly did not have to do any of this, but did and I was so appreciative of that. As someone that works in a high stress job with a lot of trauma - the ease in this interaction was so pleasant and seamless during a challenging time of year. So amidst the challenging orders they have had- please know mine was not. It was beyond enjoyable for me and regardless of who I spoke with, this remained consistent.

So thank you. Thank you for a coat, thank you boosting my spirits during a heavy time, and thank you for a very positive buying experience- I will ABSOLUTELY be a returning customer 🤍

By the way - I also live in Canada and this process was still seamless as ever.

15 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Wow - thank you so much for your thoughtful and heartfelt review. It truly means the world to us that you took the time to share your experience, especially knowing you don’t usually write reviews.

We’re so glad to hear that our team was able to support you quickly and kindly, especially during what sounds like a difficult and busy time. Stories like yours are exactly why we do what we do - not just to provide beautiful pieces, but to create a shopping experience that feels personal, easy, and genuinely uplifting.

Thank you again for your kind words, your trust, and your support. We’re absolutely honored to have you as part of the L. Cuppini family and can’t wait to welcome you back anytime.

With gratitude,
The L. Cuppini Team 🤍

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an order for a fur coat over a…

I placed an order for a fur coat over a month ago (Nov 21, 2024). For weeks they have been gaslighting me about when the item will ship out. Last week I was told it would ship out within a few days. Today I was emailed that my order “may” ship in the NEW YEAR. I needed this item for a snow trip this week and placed the order well in advance. I could have shopped with any other retailer who would have actually shipped the item out immediately, instead I was tricked by influencers and a little social media marketing. This company is the biggest scam on Instagram. For the last month I’ve watched the owner post on the brand’s instagram encouraging people to buy the same coat that they clearly do not have/can’t ship. She is oblivious to how infuriating and unprofessional it is to be showcasing her luxurious trips and promoting her incapable business when UNTIL TODAY, there was zero apology, accountability or recourse for their failure.

23 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry that your experience with L. Cuppini did not meet your expectations, and we completely understand your frustration.

To clarify, you placed your order on November 21, 2024, and on November 28th, we sent an email confirming that our items are made to order with a 10-15 day production timeline before dispatch. We completely understand that you were hoping to receive your item in time for your snow trip, and we’re genuinely sorry that we weren’t able to meet that timeline.

Once you requested a cancellation and refund, we processed it immediately, but we regret that this situation caused such disappointment.

We also want to acknowledge your concerns about our social media presence. Our intention is never to mislead or disappoint our customers. While we promote our products to a wider audience, we are actively working to ensure that our production and delivery timelines are accurately reflected in our communications - which are stated in our product descriptions, as well as communicated in order confirmations, and our follow up emails.

Your feedback is incredibly valuable, and we are taking steps to further improve both our operations and communication to prevent situations like this from happening again.

Once again, we’re truly sorry for the inconvenience caused and thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’ve placed an order for monk jacket on…

I’ve placed an order for monk jacket on the 2nd of December (website said delivery time 1-3 working days). After money been taken from account I received an email that it might take up to 10-15 working days for the team to get delivered. At the moment we are on the 20th of December and my requests for an update being ignored.

2 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Karlina,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we appreciate you taking the time to share it with us. This is not the standard of service we strive to uphold at L. Cuppini.

We’re grateful for your patience and are sorry to hear we didn’t meet your expectations. We struggled with manufacturer delays and other issues this previous winter, and have worked hard to implement new systems to prevent this from happening again.

If there’s anything we can still do to resolve this for you, please don’t hesitate to contact our support team we’re here to help.

Warm regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

dishonest company

I ordered a parka during the black sale October 30th and understood and accepted they would not offer refunds. My coat arrived and there was a mark on the pocket and I wanted to exchange it for a smaller size. It was easy to return.
Early/mid December I wrote an email saying the length of time I had been waiting was unacceptable and I wished to have a refund. We are now December 18th they still have £1,000 of my money, are not answering my calls and despite getting legal advice and emailing them multiple times they are not responding to my emails or WhatsApp’s. I have now filed a small court claim.

18 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Kelly,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating this must have been and want to clarify that we did reach out via Trustpilot to request additional information so we could look into this for you. Unfortunately, we didn’t receive a response and were unable to locate your order in our system based on the name provided.

We take matters like this seriously and would still like to resolve it with you and offer our apologies and make it up to you. If you're open to it, please reach out to our customer care team at help@lcuppini.com, including your full name and order number, so we can assist you as soon as possible.

We appreciate your patience and hope to have the opportunity to make this right.

Warm regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic quality

I had to wait for the jacket over a month and it was worth it! the quality of the jacket is fantastic! the customer service was flexible to change the shipping location, etc. I am so happy with my purchase and definitely will shop there again! bisou from Paris

16 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Izabela,

Thank you so much for your kind and thoughtful review, it truly means a lot.

We’re so happy to hear our team was able to support you during a busy time and that your experience was smooth and uplifting. This is exactly what we aim for.

We’re grateful for your trust and support, and we can’t wait to welcome you back again soon.

Warmly,
The L. Cuppini Team 🤍

Valorada con 1 estrellas sobre 5

it is a SCAM

it is a SCAM, be aware.

16 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Monica,

Thank you for sharing your experience. We’re genuinely sorry to hear things didn’t go as expected.

We did reach out via Trustpilot to request more details in order to investigate further, but unfortunately, we didn’t hear back. The tracking shows that the delivery failed. Which, in most cases mean, that DHL were unable to deliver you parcel and did not get a hold of you with the contact information provided, when trying to deliver your parcel.

We take situations like this seriously and would still love the chance to sort it out. Please feel free to contact our customer care team at help@lcuppini.com with your full name and order number so we can assist you directly.

Thanks again for your patience — we hope to make this right.

Kind regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If i could give zero stars i would

If i could give zero stars i would. I have been waiting to receive my order for a month. Totally unacceptable.

10 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Anat,

We’re genuinely sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. We did reach out via Trustpilot to request more information so we could look into this further, but unfortunately, we didn’t receive a reply and couldn’t locate your order based on the name provided.

We want to acknowledge that we experienced some unexpected manufacturing delays last season, which impacted order processing times. Since then, we’ve worked hard behind the scenes to improve our systems and ensure this doesn’t happen again. We are so terribly sorry that this affected you and receiving your order.

We’d still love the chance to make things right — please don’t hesitate to reach out to us at help@lcuppini.com with your full name and order number so we can assist you directly.

Thank you again for your patience.

Kind regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM SCAM SCAM I ordered my Becky…

SCAM SCAM SCAM I ordered my Becky jacket a month ago. I haven't recieved it they have been paid and I have no jacket. That is why all their comments are limited on their social media. I'm top of the no jacket they have nerve to ask the customer to tip. A tip on a $1300 of $200. This company is not legit buyer beware.

10 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Nicole,

We’re truly sorry that your experience didn’t meet expectations. We reached out via Trustpilot to request additional information so we could investigate further, but unfortunately, we didn’t hear back and couldn’t find your order based on the name provided.

We do want to acknowledge that we faced unexpected manufacturing delays last season, which affected our order processing times. Since then, we’ve worked hard to improve our systems and prevent this from happening again. We sincerely apologize that this impacted your experience and the delivery of your order.

Additionally, we’ve had to limit some comments on our platform to ensure that discussions around our materials, such as the genuine leather used in our Becky jacket, remain respectful and constructive.

We’d love the opportunity to resolve this for you — please reach out to us directly at help@lcuppini.com with your full name and order number, and we’ll assist you as quickly as possible.

Thank you again for your patience.

Kind regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant, thoughtfully made products

Hello. Just wanted to leave a review for this London fur/cashmere business. I’ve just recently purchased a long cashmere maxi gilet, with the front being topped off with mink fur. As is usual with my figure (fuller figured upper half), I often experience sizing issues. After guidance from various emails to customer services, I chose to purchase the size large. When it arrived I excitedly tried it on over the top of my pjs, to find it was a perfect fit and length. I’m chuffed to bits. It’s so hard to buy fur accented cashmere or indeed full fur pieces in the UK, so I was delighted it fit so well and immediately looked at their other items online. I was so pleased that I made another purchase of a cashmere short coat in black with the most heavenly fox fur pockets. It’s a lovely piece and the removable fox fur pockets really set it apart from anything else on the market at the moment. So pleased am I with the aforementioned articles, I’m currently enquiring about a custom sized order for a mink fur sweater. They offer it in brown, but I would prefer black with the sizing just a bit larger to wear in a more slouchy fashion. I have to say that I’m delighted to have found this company making cashmere and fur pieces. They do an amazingly ingenious “8 different ways to wear” mink fur coat which I think I will put on my birthday shopping list in early February 2025. I think you might call me addicted!! Go purchase yourself and feel the warmth and delight of wearing something thoughtfully designed and well made.

15 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Anna,

Wow, thank you so much for your thoughtful and detailed review! We’re absolutely thrilled to hear how happy you are with your purchases and the fit of your cashmere maxi gilet and short coat. It’s wonderful to know that our sizing and guidance were helpful for you, and that you’ve been enjoying the luxurious feel of the pieces!

We’re so proud to offer unique items like the removable fox fur pockets and the “8 different ways to wear” mink fur coat. Your excitement and satisfaction mean the world to us.

Thank you again for your kind words and for trusting us with your purchases. We’re so happy to have you as a customer and look forward to helping you find even more beautiful pieces in the future!

Warm regards,
The L. Cuppini Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing quality and fit

Amazing quality and fit, dreamed for a while to get a coat from L. cuppini and must say it exceeded expectations!

9 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de lcuppini.com

Respuesta de lcuppini.com

Dear Noemi,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that your L. Cuppini coat exceeded your expectations and that the quality and fit are exactly what you dreamed of. It means the world to us to know you’re enjoying your purchase!

We truly appreciate your support and hope you’ll continue to find pieces you love with us.

Warm regards,
The L. Cuppini Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más