Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pan die in voorraad was besteld op 21/02. Op 27/02 nog steeds niets gehoord dus zelf gevraagd wnn de levering zou plaatsvinden. Blijkbaar was het item toch niet in stock dus het zou later geleverd wor... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Bon site. Objets reçus conforme à la commande. Bonne protection pour éviter la casse durant le transport. Société sérieuse. Seul bémol, mauvaise communication. aucun mail de confirmation de notre comm... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Difficile de mettre moins, d'après les commentaires que l'ont peut lire, cette "Entreprise" est coutumière du fait !!! La non livraison est une habitude maison. Article soit disant en stock (mess... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

J'ai commandé 12 assiettes Saisons. Quelques jours d'attente car plus en stock mais livraison comme convenu (gratuite et au Danemark). Prix imbattable par rapport aux autres distributeurs. Très bonne... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Finanzas y seguros

Escrito por la empresa

Maro is een webwinkel met een belevingsshop van 400 m² op ons adres te Ruddervoorde. Wij verrassen U met het complete gamma van aperitiefschoteltjes en -lepeltjes tot spaghettiborden, steakborden, allerlei afzonderlijke tassen met ondertas, allerlei afzonderlijke borden, van plateaus tot grote kreeftenborden, bestekken, wijnglazen en alle horeca-materiaal. Ons gamma bevat meer dan 15.000 artikelen.


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

51 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Commande payée, livraison virtuelle

Commande dans la gamme Salt And Pepper, Marrakech, commande de :
- 8 assiettes petites
- 8 creuses
- 8 grandes

Résultats :
- les assiettes "petites" soient disant en stock, jamais livrées, ni remboursées
- les assiettes creuses comportaient des défauts... retournées et non remboursées

Plus de 10 appels, "entre oui, je le fais", "oui après les fêtes", "oui, oui"... sans succès.

Puis vint le temps des prétextes :
- je dois en parle à ma direction (c'est Roland la direction)
- les assiettes ne sont pas leur paquet d'origine... (effectivement, mais comme Roland emballe aussi, il aurait pu voir que le paquet était là pour mieux protéger les assiettes en retour)
- c'est au service juridique (C'est encore ROLAND)

Il s'agit probablement d'un homme orchestre, un peu dépassé par le ecommerce et à bout de souffle financièrement.

A FUIR

15 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

A éviter absolument

A éviter absolument. Le colis a été envoyé à une adresse qui n'existe pas. Pas de remboursement, pas de renvoi de l'article, le site est très mal fait, pas de sécurisation des paiements CB.

Attention a toujours vérifier les avis sur le site avant de commander et que les paiements CB soient sécurisés.

14 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

10 borden besteld 2 geleverd geen geld terug.

10 borden besteld 2 geleverd. geen geld terug.

Op de factuur stond dat er 2 borden geleverd zijn omdat dat op de website stond. Foto gestuurd van de website waar je gewoon nog 10 borden kon bestellen.

website is al wel aangepast !!!
Maar ik heb tot vandaag nog geen reactie van de verkoper ontvangen.

Ook geen melding vooraf of de bestelling wel door gestuurd moet worden als ze er maar 2 kunnen leveren. Ze hebben het gewoon opgestuurd en extra bezorg kosten gerekend.

Ik kan natuurlijk niets met twee borden dus toch maar terug gestuurd aangezien ze niet reageren.

En natuurlijk nog steeds geen geld terug. ook niet het verschil van 8 borden.

Bespaar tijd en koop hier NIET. Dit zijn oplichters!
Kan weer aangifte gaan doen bij de politie en geld ben ik kwijt.

2 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Betaald maar niks gekregen

Bestelling geplaatst een aantal week geleden. Nog steeds niks binnen. Gemaild, gebeld, krijg geen contact. Of ik mijn bestelling nog ga krijgen, heb er geen vertrouwen in. Mijn advies: ga af op alle voorgaande reviews en bestel hier niet.

Aangezien ik niet kan antwoorden. Bij deze mijn antwoord op hen reactie. Nooit een mail gekregen op 27-11. Zou deze wel willen zien. En ik heb jullie pas te pakken gekregen na deze review. Het resultaat: bestelling was al die tijd niet op voorraad, dus ik krijg mijn bestelling niet. Succes bij de rechtbank. Deze reactie van hen toont het niveau van het bedrijf.

8 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro


Mr. Nijst, Eerlijk blijven aub
We hebben u verschillende keren aan de lijn gehad tot deze namiddag nog. We hebben u ook een mail gestuurd op 27/11/22.
Wij nemen dit niet en maken dit over aan de rechtbank

Date : 27/11/22 - 11:52:23
To : branconijst@gmail.com
File : C:\abo\pdf\B025345.pdf
----------------------------------------------------------------------
Mr. Nijst, Volgens de computer hadden we nog 6 x artikel 105091 op voorraad, helaas zijn die in ons magazijn niet terug te vinden. We hebben dit opnieuw besteld maar die zijn nog niet opnieuw binnengekomen Wij informeren morgen wanneer die serviesjes terug binnenkomen Met vriendelijke groeten, bien à vous, Kind regards, freundlichen Grüßen Roland Demuyt Maro Leegtestraat 6 8020 Ruddervoorde België 0032 (0) 50 27 84 31 Met trots delen wij U mede dat wij de beste kwaliteit leveren aan de beste prijs. Ga op ontdekking op www.maro.be

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tevreden klant

- Duidelijke communicatie over leveringsdatum
- Prima verpakte materialen (breekbare goederen, maar met de nodige zorg ingepakt)
- Vooraf werd aangegeven welke stappen ondernomen moesten worden in geval er toch iets gebroken zou zijn tijdens verzending
- Degelijke kwaliteit van de producten

30 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vandaag eindelijk mijn bestelling…

Vandaag eindelijk mijn bestelling ontvangen. Bijna 2 maand na die geplaatst te hebben.
Volgens de website waren de goederen nog beschikbaar. Maar in hun magazijn waren ze blijkbaar niet te vinden.
Communiceren met de klanten doen ze alleen maar als je er zelf achter gaat...
Nooit ga ik daar nog iets bestellen.

Antwoord op de reactie op de review: Ten eerste heb ik geschreven: enkel reactie als je er als klant achter gaat. Dus misschien eens goed leren lezen voor je reageert. ;-)

ik heb enkel antwoord gekregen van u na een slechte review hier.
Bellen: ik geraakte nooit binnen nochthans altijd tussen de uren vermeld op de website geprobeerd.
mailen: nooit antwoord tot de review hier,
ticket via de website: nooit antwoord tot na de review hier.
Dus... enkel als er hier een slechte review geplaatst wordt wordt er gecommuniceerd naar de klanten.
als jullie dat een goeie service noemen....
Als het niet in stock is dan laat je dat normaal meteen weten aan je klanten zodat ze eventueel ergens ander nog kunnen bestellen.
Nu zit ik met een bestelling waar ik niks meer mee kan doen want had ze half augustus nodig en ik ging uit van jullie verzending tussen 5 en 10 dagen dus meer dan een maand op voorhand besteld.
Als jullie meteen zouden geantwoord hebben dat jullie ze niet vonden had ik ergens anders kunnen bestellen zodat ik ze wel op tijd had.
En neen terugsturen doe ik niet want te lezen in de reviews duurt het nog maanden eer jullie terug betalen.

31 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro

Beste Mevrouw, Als er niet gecommuniseerd is vraag ik me af hoe u er kennis van heeft dat de goederen in ons magazijn niet terug te vinden waren? Een beetje redelijk blijven aub. In deze tijden is het niet abnormaal dat er goederen op zich laten wachten. Roland Maro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oplichtingspraktijken

Wat een zooitje is het daar. Direct nadat ik mijn bestelling heb geplaatst, zag ik dat het het verkeerde was. Ik heb contact opgenomen om de bestelling te annuleren omdat hetgeen wat ik wel nodig heb, zij niet verkopen. Er werd mij aangegeven dat de bestelling wel wat tegengehouden maar niet zomaar geannuleerd kon worden zonder dat daar kosten aan zitten. Hoezo? Ik heb niets ontvangen en jullie hebben nog niets verstuurd dus er zijn nog geen kosten gemaakt. Uiteindelijk krijg ik een bericht dat het is geannuleerd. Helaas staat de betaling nog wel in Klarna. Nadat ik heb verzocht of zij die ook willen stopzetten krijg ik het bericht dat is dat zelf moet doen. Sorry, maar dat gaat dus niet. Inmiddels wederom verzocht of zij het willen stopzetten en tevens een geschil gestart bij Klarna. Wat een oplichtingspraktijken.

29 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro

Geachte, u heeft er een zooitje van gemaakt, niet wij! U doet een bestelling tijdens de normale werkuren, we maken uw bon over naar het magazijn die de goederen inpakt. Na de werkuren doet u een annulatie nadat alles reeds verpakt en vertrekkingsklaar is. Wij hebben het pakket nog kunnen tegenhouden zodat het niet verzonden is en de gevraagde annulatie uitgevoerd. Uiteraard brengt dat kosten mee voor ons bedrijf, we hebben dit niet aangerekend. We hebben voor de vervaldag reeds terugbetaald niettegenstaande er nog ruimschoots tijd was. Dus wie heeft er een zooitje van gemaakt U of Maro. Hoogachtend Roland Demuyt Maro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Grosse arnaque

Grosse arnaque, commande passée le 02/12/2021, encaissée puis aucun renseignement malgré plusieurs mails sans réponse. J'aimerais bien un remboursement ou alors des bonnes nouvelles, mais....très en colère.

19 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Je confirme que site n’est pas fiable

Je confirme que site n’est pas fiable - le produit non disponible, si je n’avais pas demandé où cela en était je n’aurais sans doute pas été recontacté. Un soit disant remboursement, car oui on m’a dit qu’ils allaient procédé au remboursement de ma commande et malgré une relance pas de réponse et encore moins de remboursement

27 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't buy there

Don't buy there
I bought some cocktail joggers last month. They mailed me to change a detail about it, which was fine.
Since then no news, no replies to my mails (I asked them either the details of shipping or a refund) and my money is lost.
Bad experience

12 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Klantonvriendelijk

Onderzetters besteld, inclusief verzendkosten van €5,95 betaald. Krijg vervolgens een mail dat het pakket te klein is om te verzenden en we nog iets erbij moeten bestellen. Zelf heb ik nog nooit gehoord dat een pakket te klein is voor verzending, en al helemaal niet wanneer je er €5,95 aan verzendkosten voor betaald! Dit ook netjes terug gemaild en om vervolgens een mail te ontvangen: “uw order wordt terugbetaald”. Ontzettend klantonvriendelijk!

1 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro

Beste Lisa,
Eerst en vooral onze excuses dat u een slechte ervaring had bij Maro.
Maar wat betreft uw bestelling: wij zijn een klein familiebedrijfje die kwaliteit hoog in het vaandel draagt. dus elk pakje word met de hand ingepakt door onze inpakker, maw voor bestellingen onder de €10 euro loont dit helemaal niet. alsook €5.95 euro verzendkosten incl btw is helemaal niet zo veel als je weet dat DPD al €6.71 rekent aan ons...
Dus nogmaals onze excuses dat wij geen goedkope spullen verkopen met een winstmarge van 400% of miljoeneninvesteerders hebben zoals bol.com die een deel van de kosten kunnen dragen van uw verzending.
Ik hoop dat u deze situatie toch enigszins kan begrijpen...
Met vriendelijke groeten
Het Maro Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Van het weekend twee pizza borstels…

Van het weekend twee pizza borstels besteld en bijbehorende stelen. Dit omdat zij de goedkoopste waren. Vandaag mail gekregen dat ze toch duurder waren dan afgesproken. Of ik even €16,50 wil bijbetalen, want de prijs was opeens verdubbeld.
Daarmee zijn ze duurder dan anderen. Vind dit geen manier van doen.

7 de julio de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro

Door een update naar de webshop is er een fout geslopen in de prijszetting van 1 artikel. Dit artikel werd besteld door klant, Dergelijke mogelijke fouten zijn opgenomen in onze verkoopsvoorwaarden die de klant heeft ondertekend.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Attention site franduleux

Attention site franduleux. Ils encaissent et plus de contact après... Je n'ai jamais reçu ma pelle à pizza. À fuir !!!!

1 de junio de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Maro

Respuesta de Maro

Cher client,
Je vois dans le système de notre transporteur que vous avez bien reçu votre commande. Pouvez-vous le confirmer ?
Bien à vous

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik heb een bestelling geplaatst op…20/04/2021

Ik heb een bestelling geplaatst op 20/04/2021. Bij bestelling vermelde de website dat alles voorradig was. De status van bestelling blijft tot op vandaag staan op "Verwerking magazijn" Ik heb op 26/04/2021 via een ticket een eerste maal gevraagd naar de status van mijn bestelling. Ik kreeg geen reactie. Na 4 maal gevraagd te hebben om alstublieft toch maar enige reactie van hen te krijgen ontving ik op 04/05/2021 antwoord dat een item niet voorradig was. Dit zou 06/05/2021 bij Maro geleverd worden en dan zou alles 07/05/2021 of zeker ten laatste 10/05/2021 thuis worden geleverd. Vandaag 12/05/2021 heb ik nog steeds niets ontvangen en geen enkele informatie van Maro gekregen. Ik heb weer verschillende keren om info gevraagd via een ticket maar ik krijg geen enkel teken van leven bij Maro. Wat een service. Zeer, zeer, zeer, ....slecht. Zeker geen aanrader. Zoek zeker een andere leverancier dan Maro!!!

12 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Commande chez Maro impeccable

J'ai commandé dimanche des couverts Guy Degrenne et mardi DPD me les dépose sans problème à l'heure prévue. Site de MARO tout à fait correct pour y commander. Je conseille ce site.

11 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

pas livrée, mais immédiatement remboursée sans problème !

j'ai commandé des articles très difficiles à trouver ailleurs (rupture de stock); après 4 mois d'attente, j'ai demandé le remboursement de ma commande non honorée, ce qui a été fait immédiatement par l'entreprise, finalement en incapacité à ce moment de se procurer ces articles. Ceci s'est fait très courtoisement et en 48 heures, merci à Roland du service commercial; donc aucune arnaque, mais des solutions rapides et efficaces aux problématiques rencontrées !

2 de marzo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Commande passée le 23 Novembre 2020

Commande passée le 23 Novembre 2020, appel une semaine avant Noêl ou confirmation que tout irait bien, nous sommes le 23 Janvier donc deux mois plus tard. Débit de 175,82 € fait le 23 Novembre, en attente de réponse ou de remboursement. C'est une honte. Ne commandez pas sur ce site. J'ai peur de ne pas récupérer mon argent.

23 de enero de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más