Milk & Honey Wigs Opiniones 267

TrustScore: 3.5 sobre 5

3,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

From the moment I met the team at Milk & Honey Wigs, everything just felt so easy! Everyone is incredibly kind, welcoming and genuinely fun, which makes the whole experience really comfortable. And t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Misleading advertising and extremely poor customer service. I specifically ordered a wig from this company on 21 April because the company was based in Sydney. I received notification that it had... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I did thorough research both Australia & international wide… Milk and Honey looked like the most legit website and having higher quality items than other stores. I had an inspiration of the type of wi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing 5 star silky smooth quality! I bought the 28 inch human hair hair blonde halo, which is extremely hard to source anywhere! I save so much time using just 4 clips instead of the 20 clips that... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

Escrito por la empresa

Milk & Honey Wigs is a premium Australian wig brand specialising in luxury human hair wigs and high-quality synthetic styles designed to restore confidence and elevate everyday beauty, proudly supporting women experiencing hair loss. Every piece thoughtfully curated or custom-made by our team to ensure exceptional quality, comfort, and realism, while delivering a personalised, supportive experience from consultation through to delivery.


Información de contacto

3,7

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

267 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 76% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Wigs were amazing

Wigs were amazing ! Super easy to deal with and we’re so good to use for my shows when I perform. Would definitely buy from them again and customer service was 10/10

29 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that our wigs have been a hit for your performances. Providing excellent customer service and high-quality products that meet your needs is what we strive for. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future. If you ever need assistance or have any questions, feel free to reach out. We're here to help xx

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not impressed, price doesn’t match quality.

Ordered two synthetic wigs and for the price they are going for is not worth the money in my opinion. The “Jazmine” unit looked nothing like the photos and was poor quality. The “Viviene” unit was slightly better but both wigs shed a ridiculous amount just gently running hands through hair and tangle super easy. The wig top and hairline look very “wiggy” too. I had no issues with communication or shipping so that’s good. I don’t believe this company post negative reviews as to mine in the site is still not visible weeks later. I appreciate transparency in businesses and for this reason I will not give them a second try.

Update: the company did reach out to give me a voucher for another unit but I’m not interested, the thought was nice though. I’m now getting emails saying they flagged this review to be taken down so there’s that.

21 de enero de 2024
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Hey Kaitlynn, thank you for sharing this review.
I'm so sorry to hear you are not happy with your Jazmin & Vivienne units - the fringe wigs do have a less natural hairline as they have a different cap construction to a lace front. I'd love to send you a voucher to try one of our Lace Front Wigs at a discounted rate as these sit more naturally on your hairline.

I've had a look at our site and can confirm your review is live. We appreciate you sharing this and the accommodating photo, while you wernt overly happy with these items the Vivienne does look stunning on you!

If there is anything we can do to assist you further please dont hesitate to reach out,

xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gorgeous wigs and Top Tier customer service

Milk and Honey make gorgeous and really high quality synthetic wigs they look beautiful straight out of the bag, great density and easily manageable. Their customer service is also top tier: friendly, efficient and knowledgeable.

14 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Thank you Marley! We really appreciate you sharing your experience with us :) xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality was great

Delivery spot on with no delays. The wig was well packaged and discreet. The quality of the wig was excellent

10 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Thank you Craig!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Wig quality was ok

Wig quality was ok. Length and thickness is average too. I got the Sarah black u part wig. The ends are pretty thin when I part my hair.

In the picture the wig looks like the straps are wider.. but when I received it, it was only 3.5cm wide. It's about 2 finger gap. It made it really hard for me to section and pull out the top of my hair to cover the wig itself. I ended up having to cut those straps from the wig just to pull my hair through. The wig itself was big and the clips around the u part are pretty tight so it strains the top of my head, making it painful to wear. I'd have to play around with sectioning the hair and clipping it in (in a way where it is less painful).

The comb and straps below do not support my wig on my head so I ended up having to sew extra extension clips (I had from a different extension) in order to give me more security on the bottom half of my head.

It doesn't sit flush, if you touch the back of my head, you'll feel bits of the wig is pops up.

I had to wait about 1 month for my wig which on the site it states that they take up to 14-20 days. I knew it'd take a while because of the sales they had. They were quick to respond and I was notified every step of the way from being dispatched to being delivered. I was not home and it was safely delivered to my LPO. It is a trustworthy website to order from.

Though it looks natural, my overall experience with the wig itself was disappointing. I had high hopes for the u part wig but I will not be purchasing another.

I will only purchase again if the straps were wider and maybe if they had different sizing for the head.

30 de diciembre de 2023
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Never shipped or received, and they cancelled order

I ordered express post for 2 wigs total around $240 on the 26th of December. This company hasn’t bothered responding to several of my emails or instagram messages. Can’t understand how this is acceptable and it’s the 1st Jan no idea where my order is hasn’t even been shipped yet which is just appalling and zero communication. I was a regular but will never buy wigs from here again. No clue if I’ll ever even get my order.

Update:

Finally got a response after approximately a week. They claimed orders are ‘back ordered’ like a pre-order though I wasn’t given the exact date of arrival for my specific order right away until I had to ask when my order is coming. I think they said roughly 1-3 weeks… even though I ordered express post and did not see anything about pre-orders. So back when I ordered on the 26th of December express post, my order wasn’t expected for weeks on end apparently… I had no idea.

In my order email it actually was their standard postage one and vague - under the wig I bought. That particular email said nothing about when to expect my order.

On top of this they have now called me over 6 times and threatened to sue me over defamation for my honest review about the situation. I am not surprised why there’s so much green on here. In my opinion, it seems like a tactic to bully and try and silence anybody who leaves bad reviews.

Which is just my honest experience. I had spent hundreds with this company as a regular and this is how they treat me as a reoccurring customer… I feel there’s been no accountability whatsoever or reassurance just happy to blame me for their lack of communication. Completely foul, in my opinion.

They actually did cancel my order without my consent and I believe that was out of spite. Apparently they issued a refund now (which received after I posted this review) but still feel there has been zero accountability on their end for their lack of communication and constant blaming, rather than reassuring me of exactly where my order is… because ‘it’s the holidays and your fault you didn’t see when we close etc’

In my opinion, you can’t as a company tell customers you’re closed but be open and happy to take orders and customers money over the holidays without giving them specific dates when to expect orders (not just vague 1-3 weeks due to backlog) - then in my opinion, continue to give vague help to people with enquiries on where their order is… on top of in my opinion, continuing to blame the customer for enquiring about their order.

I genuinely had a terrible experience and wouldn’t ever recommend them nor buying from again. I’ve had better quality wigs elsewhere, in my opinion. In my opinion, the worst company I’ve come across and very very arrogant customer service.

Response to response:
Absolute LIESSSSSS. I simply enquired where my order was and was met with your maltreatment. You treat your customers horrible from what I’ve seen and call multiple times as well as threaten to sue anyone who leaves a bad reviews. I had to go to the police to stop your harassment. Ugly tactics, ugly business, ugly service.

1 de enero de 2024
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Hey Luna,
We cancelled your order because of your mistreatment of our staff during the holiday period, which made them feel unsafe and mistreated. We have zero tolerance for such behavior, hence why your order was canceled and you were blocked from our website.

MH HR

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good wigs, very expensive. Read fine print if shopping sales.

My first order went fine with mhwigs, good quality synthetic wigs made in China but very expensive. They do tangle and shed also. You are offered 15% discounts for every review you do but are not told these cannot be used during sale periods, when the $280 synthetic wigs are at least affordable. The fine print is important to read especially if you are shopping during sales. When I received a wig that didn’t fit at all, it’s way too big and won’t sit flush, I was offered another 15% discount (off full priced items only, not used during sales) and given the option to resell it on a third party website. Not any resolve for me there unfortunately. I ended up cancelling my last order and getting a refund, not wanting to go through the issues I had previously. It was also back ordered which I wasn’t aware of when purchasing and hadn’t shipped in nearly a month. The wigs look good and quite natural in general which for the price they should. I have updated my first review as I’ve bought 4 wigs now and I have one I can’t wear without adhesive which is terrible. I may purchase again but it will be only to use my accumulated points and will be hoping I get a wig that fits.

22 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Hey Stacy, thank you for this review! I'm so sorry to hear about the issues you are having with your wig not sitting properly.
I'd love to send you some adhesive as a gift from us to help you get more wear out of this item.
Could you please send through an email to confirm your current mailing address? hello@mhwigs.com.au

I apologise that additional discounts can not be used during sale, the reason for this is we like to offer the biggest discounts possible during sale and allowing any additional % codes would have us selling product below cost.
However, we do allow our customers to use their rewards points during sale as a thank you for previous purchases - this is a great way to save some extra $$ during sale period :)

x

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gorgeous & glam

Gorgeous, realistic quality hair crowns. This is my 4th wig from MH. Soft, natural and colours are so beautiful. Shipping was so quick, even during the Xmas period. I will continue to buy from MH. Thank you so much for supplying amazing wigs right on my doorstep.

9 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Thank you Nessa! We appreciate your support and taking the time to share your review xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hands down best in the business

I had issues with Aus post losing my package. I called in Gracie in a panic and she was nothing but amazing. Within 15 minutes of my phone call she sent me a new package and it arrived the next day. I would never buy hair from anywhere else. I have personally used the hair for festivals multiple times, they are such good quality and I still have them to this day and will use it again and again. I couldn’t recommend them enough!

21 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Thanks Michaela <3 xx

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Truly a wonderful company & products

Truly a wonderful company & products! I own over 20 wigs from Milk & Honey, and everything is just lovely. Had a parcel gone missing once, but got refunded and repurchased items. Love them 💕

23 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have happily purchased a number of wigs

I have purchased a number of wigs. I had one go missing and the amazing Gracie promptly sent another one. Recently she exchanged a wig no questions asked when the wig I ordered was delayed in its availability. I highly recommend mhw 🌞🌻🌞

14 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would strongly advise anyone not to purchase

I would strongly advise anyone considering products or services to think twice and be prepared for a potential customer service nightmare. This experience has left me deeply disillusioned and questioning the integrity of the company as a whole. I purchased a $600 wig which was not made correctly and was accused by customer service that l was not fitting it correctly. After numerous emails no outcome till l mentioned l will leave a bad review and than l get a phone call, which they did not have any resolution and l was advised to google a wig repair to have it fixed. I am sure the company will reply to this review as l was encouraged to leave a bad review and to take this matter further to fair trading.
Your service is pathetic!

Date of experience: 02 November 2023

Edit
Reply from mhwigs.com.au

Updated 20 minutes ago
Hi Sharon,
We appreciate your review and wanted to address the concerns discussed during our recent phone call. Our email correspondence with you includes two sets of images: the first set from September, showing no issues with the unit upon receipt, and the second set from October, revealing missing hair at the wig's front section.

Upon inspection, it appears that the problem was absent in the initial images you provided when the wig arrived on your end. This suggests that this issue is related to wear and tear rather than a manufacturing fault. Please note that we have a 14-day return window for customers to report any manufacturing issues. Considering that your order was placed and shipped in August, and it is now November, we sympathize with your situation but do not offer an in-house repair services.

Our customer service team remains available to address any additional questions or concerns you may have. By you making threats, demanding for us to meet your requests or you will tarnish our brand online, does not alter the situation or compel us to repair an item that has been damaged while in your care.

REPLY:
Since l can't reply to your reply, that is absolute lie, you tried to say l was not fitting it correctly, you can clearly see in the image attached that this is a fault. It is a brand new wig never used, once l cut the lace per your instructions this did not resolve my issue. Please don't state this is were and tear to the world as you are lying and this was advised from the first email. I like to know what wear and tear means obviously your product doesn't last if the hair falls out.
Very unprofessional service!

2 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Milk & Honey Wigs

Respuesta de Milk & Honey Wigs

Hi Sharon,
We appreciate your review and wanted to address the concerns discussed during our recent phone call. Our email correspondence with you includes two sets of images: the first set from September, showing no issues with the unit upon receipt, and the second set from October, revealing missing hair at the wig's front section.

Upon inspection, it appears that the problem was absent in the initial images you provided when the wig arrived on your end. This suggests that this issue is related to wear and tear rather than a manufacturing fault. Please note that we have a 14-day return window for customers to report any manufacturing issues. Considering that your order was placed and shipped in August, and it is now November, we sympathize with your situation but do not offer an in-house repair services.

Our customer service team remains available to address any additional questions or concerns you may have. By you making threats, demanding for us to meet your requests or you will tarnish our brand online, does not alter the situation or compel us to repair an item that has been damaged while in your care.

Application plays a crucial role in how a wig sits on your head and the overall finished product once the unit is styled. Based on the position of the hair loss on your unit, this indicates that you have applied too much consistent pressure at this location why applying the wig which has ultimately led to the damage of the delicate knots at the front of the unit.
Cutting the lace, styling baby hairs, and applying the unit to your hairline is a delicate process that needs to be taken with care. We can not be held responsible for any damage the unit incurs during this process as it ultimately comes down to how it is handled on the customers end.
As mentioned, if the unit was received in this condition and you had contacted us within the 14 day period - you would have been welcome to return the item for a full refund. However it is now several weeks later and we have no way to determine what condition the unit has been kept in or what treatment it has incurred during that time.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Would Not Recommend

I made 3 orders over EOFY sale. First one was my test order, it came in record time. Amazing quality and I gave a rave review. 2nd order - lost in the mail. Not MHWIGS fault I understand. Back and forth emails went on and on and whilst the staff were very nice they had terrible communication and I had to constantly email for a progress updates. But 3 months later I have only just received the replacement order and am extremely disappointed with the HAYLEY ‘blonde’ wig. It’s literally yellow, looks like a costume wig. Yuck.
My 3rd order was for a heat comb, melting spray, wide tooth comb and another styling tool. The heat comb was originally on back order with expected dispatch advertised on the website for JUL. AUG comes around and still not sent. No update email from the company at all. I finally asked for an update in which they said the heat comb was still on back order but they would sent all other items. Great! Next week the partial delivery arrives. Wide tooth comb no where to be seen. Still waiting on a response from the company to this day on this topic.
The melting spray was faulty and came out like silly string. I lodged a review but this was removed from the website and again, no response from MHWIGS on this topic.
Overall, I was excited to support a local business but after this poor experience I would never recommend or purchase from them again, it was way too much hassle for what was received.

12 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely delighted with my first…

Absolutely delighted with my first synthetic wig from this company Cannot wait to see the quality of HH product if synthetic is so good. Style, fit and colour was perfect also the price!

5 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love M&H

I love M&H! Timely responses and fast shipping with previous purchases and they even fixed up my order when I mucked it up! They sent it right away for me so I get it in time for my event. Very happy with the customer service and great quality products. Highly recommend!

30 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

So happy :-)

I was happy with the whole ordering process.
The communication regarding my order placed was fast and efficient, and so was the delivery.
Just unpacked my order and I’m happy with the quality of the product, it’s beautiful!
It’s a birthday present for my daughter who’s turning 8 and I know shes going to love it! Thank you for a great experience, will definitely order again soon! Xx

23 de agosto de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más