Modular Closets Opiniones 

4217
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

What makes the experience great? Starts with the design services, a in person inactive video call. Our designer listen very carefully to or desired outcomes. And within an hour of drafting and red... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We ordered a closet system and explained upfront the delivery process of a flight of stairs. We were told all was taken care of and would be delivered. We had two different companies that would no... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I used Modular closets during a renovation of my master bath and closet five years ago. We just bought an older home and are renovating it too to bottom. One of the first things I did was contact Mo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Modular Closets was at fantastic experience from start to finish. It started with my designer Shea who helped me shape my perfect closet. He was very professional and great to work with. Then he fo... Ver más

La empresa ha respondido


Información sobre la empresa

  1. Planta de almacenamiento
  2. también en la categoría
  3. Tienda de muebles

Escrito por la empresa

Design Your Own Closet- Save Hundreds With Our Affordable, Easy To Assemble, High-Quality Modular Closet Systems, And Organizers.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

4 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 97% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(4217)

432 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely happy!

I actually had fun putting em together. I almost got it perfect. Hanging em wasn't bad. And they look amazing.

27 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We're thrilled that the setup went well and that you're loving the final result, James! Best of luck with your newly organized space!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Their consultants made it very easy to…

Their consultants made it very easy to design the closet we needed, and get the appropriate parts ordered.

14 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We love hearing that, Warren! Making the design and ordering process as easy as possible is always our goal. Thanks for sharing your feedback, and enjoy your new closet!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Read Directions in Full Before You Start

My order was missing my closet design pdf. I had to frequently go online to obtain assembly instructions. Overall, I am happy now that we have finished the installation.

10 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We apologize for the missing design PDF and the hassle of looking up the instructions online, Kelly, but are glad to hear that you're pleased with the final result. We appreciate your patience during installation and wish you best of luck with your newly organized space!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would purchase again in a heartbeat

The product is amazing and the customer service is even better. We bought four closets and all of them are different but great. The quality is phenomenal and pretty easy to assemble. The design team was phenomenal, and we were able to be online together to make changes. Then, I simply got a link to go ahead and purchase what we had just talked about online. Simple!

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We’re glad the design process was so simple and that our team was able to help out every step of the way, Jane! Upgrading four closets is a big undertaking, so hearing that all of them turned out great is amazing! Wishing you many calm and organized years ahead!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Terrible Service

Unfortunately, it was a terrible experience all around which is a shame because I was really excited for my new closet. Spent just over 5k on a new closet and while the closet itself was fine, the rest of the process was atrocious. After getting my 20+ boxes delivered, I opened everything up and there was no hardware or instructions. They sent me the hardware but paid no attention and just threw bags of hardware in because I have 10+ bags of extra hardware. They still forgot any kind of instructions. Once getting everything up, I realize they forgot the brackets for the rods so I had to reach out yet again to get those delivered. My house has been in shambles for over 2 weeks now with clothes everywhere since I haven’t been able to put them back in the closet since there was constantly something missing. For spending 5k, I expected a lot more from them. Very disappointed.

6 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We are truly sorry for the frustrating experience you had, Carly. You deserved a smooth and simple experience, and we clearly fell short. We are addressing this with our warehouse and fulfillment teams right away to ensure this won't happen again. Please reach out to our customer support manager at (732) 201-6481 so we can make this right.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent product and service!

From start to finish, my overall experience with Modular Closets was excellent. My initial contact and salesperson, Jack Berger, was extremely helpful and very responsive. The customer service representatives who I subsequently dealt with were also very responsive and accommodating. We've already recommended Modular Closets to some friends of ours and wouldn't hesitate to use them again for a future closet renovation.

7 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We're thrilled to hear that you had such a great experience and appreciate the recommendation, Russ! We'll be sure to pass your kind words along to Jack and the rest of the customer service team. Best of luck with your newly organized space!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love the interactive design tool

I love the interactive design tool. The excellent service and installation assistance was top notch. I certainly appreciate the assistance and professionalism during the process. Thank you Modular Closets!

7 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We’re so glad the interactive tool made designing easy, and that our team could help out with the installation process. We appreciate you choosing Modular Closets, Matt, and wish you many calm and organized years ahead!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

When I purchased the product

When I purchased the product, I thought the quality was gonna be a lot better considering the price paid. I could’ve done it for a third the price by purchasing laminated pieces at Home Depot and putting it together.

12 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We appreciate your feedback and are sorry to hear the quality didn't meet your expectations. Our goal is to provide a durable, pre-configured system that saves you the headache of measuring, cutting, and finishing raw boards yourself. We're sorry this wasn't your experience, and we'll definitely keep your feedback in mind as we continue to improve our products.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A Great Service

The design was quick and to my liking. Customer service was incredible. After the freight company lost half of our delivery, our CSR was quick to respond. I intend to use you in the future, as well as share my recommendation to others.

17 de junio de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We love hearing how much you enjoyed working with our team, Will! It’s definitely stressful when a shipping company loses parts of an order, so we're glad we were able to get that sorted out quickly. We appreciate the recommendation and look forward to working with you on your next project!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Design was exactly what I needed

Design was exactly what I needed. Great quality. Quick shipping. Very pleased with the finished product.

1 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We love hearing that everything turned out exactly as you'd hoped, Carolyn! Wishing you many calm and organized years ahead!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We Now Have Two Beautiful New Closets!

We have two small-ish size closets in our primary bedroom. Both needed a serious overhaul. We discovered Modular Closets, and we couldn’t be happier with the results. The staff was very helpful and the online design features work out super well even with one of our closet’s having an odd shape. We were very happy with the number of design options and the quality. Installation was fairly easy given the detailed instructions included. I would highly recommend.

16 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

It’s great to hear that both of your primary bedroom closets turned out beautifully, Susan! We're glad our team and design tool could tackle that odd-shaped layout, and that the clear instructions made installation a smooth process. Best of luck with your newly upgraded space!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience

Great experience. Bella helped us quickly design the best layout for our space under construction and helped us play with options visually. Shipping was quick (almost too quick for our remodel. Installation was pretty straightforward. The pricing was good, better than some other well known options.Quality is very good. We’re very happy.

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We're thrilled to hear everything came together so well for your remodel, Steve! We're glad Bella's expertise helped you visualize the best options for the space, and that the shipping speed, pricing, and quality all hit the mark. Thank you for the review, and enjoy your new closet!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Experience from Design to Delivery

ModularClosets.com did an absolutely awesome job designing our new closet. From start to finish, their communication was strong, timely, and genuinely helpful. The design process was smooth, the product arrived perfectly organized, and every piece was clearly labeled — installation was a breeze.

We did have a small issue with a drawer front that was damaged during installation, and their team handled it exactly the way a great company should. They replaced it quickly, without any hassle, and made sure we were fully taken care of.

The quality of the materials, the professionalism of the team, and the overall experience were top‑tier. We’re thrilled with our closet and even more impressed with the service behind it. Highly recommend ModularClosets.com for anyone looking for a well-designed, well-built, and well-supported closet system.

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

It’s great to hear that everything went smoothly, Dan! We're thrilled that the labeling made assembly a breeze, and that you were impressed by both the material quality and our team's quick support. We appreciate you taking the time to share such a detailed review and hope you enjoy the calm your newly-installed space brings!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always a good experience with Modular…

Always a good experience with Modular Closets!

7 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We appreciate the continued support, Mize! It's always wonderful hearing positive feedback from returning customers. Best of luck with your beautifully organized home!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A fantastic experience

The entire process, from planning to purchase to delivery to installation, was a great pleasure. This company is top notch. Thank you!

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We appreciate the review and are thrilled to hear that the entire process was seamless, Dean! We hope you enjoy your newly transformed space for many years to come!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to assemble......quality…

Easy to assemble......quality product......helpful customer service.

6 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

It’s wonderful to hear that the assembly went smoothly and that the quality lived up to your expectations, Mark! We're glad our team was able to help out and hope you enjoy your closet for many years to come!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

People were very helpful

People were very helpful. Good quality products easy to install

5 de mayo de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

It's great to hear the team was helpful and that the assembly went smoothly, Geoffrey! Wishing you many calm and organized years ahead!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Clothes don’t fit…all shirts

Clothes don’t fit…all shirts, even shorter ones bunch up at the bottom, regardless of which level we put them on. Very disappointing, could have had our carpenter custom built for much, much less and have stuff fit…

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We're sorry to hear about this, Bob. Your clothes definitely shouldn't be bunching up like that. Our units are adjustable, so you should be able to move the shelves and rods to get the exact height you need. Please call our Customer Care Manager directly at (732) 201-6481 so we can help tweak the layout and get this sorted out!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Overpriced scam

Overpriced scam. 0 care about the individual, only care about profit. Poor communication and complete lack of transparency. Intentionally misleading advertising. Repulsive, manipulative company.

30 de abril de 2026
Logotipo de Modular Closets

Respuesta de Modular Closets

We take all feedback seriously and are sorry to hear you had a frustrating experience, Jameson. Our records show that you recently returned an online order, and a standard restocking fee was applied to your refund per our company policy. We always strive to be transparent about our terms and pricing, and we apologize if anything felt misleading. We appreciate your feedback and wish you the best moving forward.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más