Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Lovely product - I ordered the 250ml tub in plum with free sticker personalisation. It's a quality product, silicone seal is sturdy and easy to clean. The tub is lightweight and the lid is easy to pul... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a few items and was really excited to receive them but the experience was extremely disappointing from start to finish. The items weren’t delivered when expected. When I contacted... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought both my children (3&5) a lunchbox and thermos. They can open both easily. I bought the rectangle lunch box, which is a perfect size for young children and seems sturdy and well made... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an order on 29th August and paid for next day delivery. It is now nearly a week later and I still haven’t received my order nor have I received any update regarding its whereabouts. I have em... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda infantil
  2. también en la categoría
  3. Juguetería
  4. Tienda de juguetes para niños
  5. Tienda de ropa
  6. Tienda para bebés

Escrito por la empresa

Citron creates stylish, practical, and eco-friendly essentials for the whole family, including leakproof water bottles, insulated lunchboxes, backpacks, and food-on-the-go accessories. Loved by parents and designed for kids, our products make back-to-school preparation simple while offering versatile solutions for work, travel, and everyday adventures. With durable materials, thoughtful designs, and personalisation options that add a touch of fun, Citron helps families stay organised, reduce waste, and enjoy fresh food and drinks wherever life takes them.


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

39 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 62% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,0

Todas las opiniones

(39)

34 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely unacceptable service

Absolutely unacceptable service. I placed an order worth almost £100 on 29 July after your website advertised next working day delivery. It’s now 5 August, my parcel still hasn’t arrived, and instead I received a Royal Mail “Fee to Pay” card because Citron failed to pay the correct postage.

I’ve already paid nearly £100 for my order, yet I’m now expected to pay an additional £3.30 just to receive it. This is not my responsibility and should never happen to a customer.

Delayed delivery is bad enough, but making customers pay because of the sender’s mistake is completely unacceptable. I expect Citron to reimburse this fee immediately and seriously improve their shipping process. I will not be ordering again

6 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We're very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Royal Mail advised that there was an issue with the postage on your parcel, which unfortunately caused the delay and the Fee to Pay card. You absolutely should not have been expected to pay this fee yourself. If you had contacted us, we would have been happy to pay the additional charge directly with Royal Mail to have your parcel released.

Unfortunately, this was an issue caused by Royal Mail rather than Citron, but we're still very sorry for the inconvenience and frustration this has caused.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great quality and amazing service

I ordered coffee mugs in December for Christmas and emailed the customer service to amend my shipping details and they were so fast to get back to me and resolve it. I have recommended them to all my friends as the quality is great too!

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased our customer service team could help resolve your shipping details quickly and that you're happy with the quality of your mugs too. We really appreciate you recommending us to your friends!

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The product is stunning

The product is stunning! I did not regret my purchases. I just wish the lunch bag is available

6 de julio de 2026
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear you're so happy with your purchase. We'll be sure to pass your feedback about the lunch bag on to our team, and we hope to have it available again soon.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My second water bottle

My second water bottle, keeps liquid so cold even in this weather. Designs are fun and the extra straw was a bonus. Definitely recommend

13 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for your continued support! We're delighted to hear you're enjoying your second bottle and love the fun design. We really appreciate your recommendation!

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hi I contacted the company on 7 July…

Hi I contacted the company on 7 July chasing for the order status.
Got a reply asking for order number on 9 July, I replied again and no information after that. WHEN are you going to ship the product to me!? It’s 13 July now, took almost one month (I ordered on 15 June!) but have nothing. No updates, no reply, no product.

7 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We're very sorry for the frustration caused by the delay to your order. We completely understand how disappointing it is to be waiting longer than expected.

Your order included a pre-order item, which was clearly marked on the product page and at checkout. While it was originally due for dispatch in early July, the shipment was unfortunately delayed. We contacted all affected customers to let them know about the revised timeframe. Occasionally these updates can end up in junk or spam folders, so it's possible this is why you didn't receive our communication.

We're pleased to confirm that your order has now been dispatched, and we hope you receive it very soon. Thank you for your patience and understanding.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really please with my bottle

Really please with my bottle . Keeps water really cold would recommend this company.

12 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for taking the time to leave us a review! It's fantastic to hear your bottle is doing exactly what it should by keeping your water refreshingly cold. Your recommendation means a lot to us, and we hope you enjoy your bottle for many adventures to come.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just the right size little snack pot…

Just the right size little snack pot for keeping my son’s fruit cool at nursery. Love the engraving and quick delivery. Would buy again from here

6 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear the snack pot is the perfect size for your son's nursery snacks and that you loved the engraving and speedy delivery. We really appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Met my expectations

Happy with the service and quality

17 de junio de 2026
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for your review! We're pleased to hear that you were happy with both the service and the quality of your purchase. We truly appreciate your support and hope to welcome you back to Citron again soon.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service is horrible

Customer service is horrible, refused to return items in an order claiming it’s engraved. However only the water bottle is engraved the other just comes with name stickers for free. Will not recommend if you are hoping for good services.

17 de junio de 2026
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

As your order included a gift set with a personalised item, we were unfortunately unable to accept a return, in line with our returns policy stated on our website. We understand that this may have been frustrating, and we apologise for any disappointment caused.

We value all customer feedback and appreciate you bringing your concerns to our attention as we continue to improve our service.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick delivery, well packaged, quality goods.

Ordered a set of plates & had no problems at all. They arrived on time & well packaged. They appear to be very strong & certainly capable of surviving being dropped. Used them for the first time today when having a bbq & appreciated the angle of the rim of the plates, which kept food from sliding off them.

21 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We're delighted to hear that your plates arrived quickly and well packaged, and that you've been impressed with their quality and durability. It's great to know that the raised rim design worked so well during your BBQ too – thoughtful details like these are exactly what we aim for. We hope you enjoy using your Citron plates for many more family meals and gatherings to come.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Love citron bottles

Love citron bottles - we all have one each for each of us- high quality durable and looks great ! Can’t say enough

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for your amazing review! We're so happy to hear that your whole family loves their Citron bottles. Creating products that are durable, high quality, and beautiful to use every day is exactly what we strive for, so your kind words mean a lot to us. Thank you for being part of the Citron family!

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Citron small food flask

We bought Citron small food flask. Its perfect size for school meal for my son with is yoghurt and fruit. He is enjoying taking it everyday. The quality is very good and food stays warm.

9 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that the Small Food Flask has been the perfect size for your son's school meals and that he's enjoying taking it every day. It's wonderful to know that you're happy with the quality and heat retention too. We hope it continues to make mealtimes a little easier and more enjoyable!

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor quality

Poor quality. Waste of money.
I think I bought 4-5 of the lunch box in a period of a year. All of them got broken on the handle - insulation part. I thought this was happening at school and my kid was not handling properly until it broke on my hands by simply using the mechanism of pressure release and pulling the lid. I was shocked. Sent them an email with the pictures and receipts… so far they haven’t done anything. My honest opinion - go for the Thermos…

13 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We’re sorry to hear that you’ve experienced repeated issues with the lunchboxes and that the quality has not met your expectations.

Durability is very important to us, especially for products designed for everyday school use, so we’re disappointed to learn about the problems you’ve described with the handle and closure mechanism. We also apologise if you did not receive a timely resolution after contacting our team with photos and receipts.

As this review was left some time ago, we have continued to review and improve both our product design and customer support processes to better support families when issues arise. We appreciate you taking the time to share your experience.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Citroen UK useless

Citroen UK, have no awareness of customer service. They do however have excellent ability in providing cars built to poor quality. Before you buy a Citroen think carefully it will have recalls during which time you will have no access to the car. Oh Citroen UK do offer support, if you wish to attempt to use it via their compensation scheme. Advice buy from another or regret.

14 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

Thank you for taking the time to share your feedback. We believe this review may have been left for Citroën UK (the automotive brand) rather than Citron, as we are a family lifestyle brand specialising in eco-friendly lunchboxes, bottles, and food-on-the-go accessories.

We’re sorry to hear about your experience, but unfortunately we are not affiliated with vehicle manufacturing or related services, so we’re unable to assist with the issues raised.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Got faulty product emailed three times…

Got faulty product emailed three times but never got replied. Never trust this company never again

2 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We’re sorry to hear that you experienced an issue with your product and did not receive a timely response from our customer service team.

We understand how frustrating it must have been to contact us multiple times without hearing back, and this is not the experience we aim to provide. As this review was left some time ago, we have since continued to improve our customer support processes to ensure enquiries are handled more efficiently.

We always aim to support our customers in resolving any product issues as quickly as possible, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t buy anything

My order stated it qualified for next-day delivery, but it’s now been 6days and I still haven’t received my order. The order status also doesn’t provide when the delivery will arrive. not happy

30 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We're sorry to hear that your order did not arrive within the expected timeframe.

We understand how frustrating delivery delays can be, particularly when you've qualified for next-day delivery. While courier delays can occasionally occur outside of our control, we appreciate that this does not make the experience any less disappointing.

As this review was posted some time ago, we have continued to work closely with our delivery partners and improve the information available to customers regarding their orders and tracking updates.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rubbish product and rubbish customer service

I ordered the roll top lunch box for the start of the new school year in September, by November it was broken and unusable. The popper on the front had completely come off so it couldn’t stay shut. I flagged the issue and customer services requested photos. I sent them back the images a few days later… then chased a week later… NOTHING.
Rubbish product and rubbish customer service.
If you want a nice quality roll top lunch bag, try ‘KING BAG’ cannot fault the brand

8 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We're sorry to hear that the lunch bag did not meet your expectations and that your experience with our customer service team was disappointing.

We design our products to withstand the demands of everyday family life, so we're sorry to learn that your lunch bag developed a fault after only a few months of use. We're also sorry that you did not receive a timely response after providing the requested photos, as this is not the level of service we aim to provide.

As this review was posted some time ago, we have continued to review and improve both our products and customer support processes. We appreciate you taking the time to share your experience, as feedback like this helps us do better.

Warm wishes,
The Citron Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Bad customer service

Such a shame, as most of the products I ordered were so lovely.
However, I noticed a chip in the paint on the drinks bottle I bought.
I emailed the company and got offered either £5 or 20% discount.
I took the 20% discount after ALOT of back and forth.
Then, after I had excepted, I also received a generic email that was sent to all on the mailing list for 20% off which I felt made my 20% off pointless and insulting.
So I emailed back and got the £5.

I will order again as everything else in the order was lovely but the actual customer service was 0/10.
I had to write publicly on their instagram to prompt them to email me back. (Several times).

Really disappointing because I thought they would have a female led, thoughtful, responsive team. Which is not the case.

To conclude, nice product, bad customer service.

21 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Citron

Respuesta de Citron

We're pleased to hear that you loved most of the products in your order, but we're sorry that your experience with our customer service team left you feeling disappointed.

A chipped item is never the experience we want for our customers, and we understand your frustration regarding both the resolution process and the delays in communication. We can see that a goodwill refund was ultimately provided, but we're sorry that reaching a resolution took more effort than it should have.

As this review was posted some time ago, we've continued to work on improving our customer support experience to ensure families receive the responsive service they deserve. We appreciate you taking the time to share your feedback and are grateful that, despite this experience, you would consider ordering from us again.

Warm wishes,
The Citron Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más