Neutrumbear Opiniones 

51
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Customer service is 2nd to none. My order appeared to go a stray it was waiting 7 days to be scanned in by Royal Mail. I contacted CS and received a call and an email apologising for this delay. Karen... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was a gift for my nephew and his parents said he is enjoying it all thoroughly. Very happy and super cute. I said in my review on Etsy I would be buying another for my new nephew but in fact it’s... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Expérience catastrophique. Pyjama commandé et payé. La banque me confirme qu'ils ont bien reçu l'argent. Le site(chat en ligne)me dit d'une manière plutôt arrogante, que non, qu'ils ne peuvent rien... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful items, quick delivery and very responsive to messages. I spent over £60 which includes a free pair of mittens but they were unfortunately sold out of the colour I would have picked so they i... Ver más

La empresa ha respondido

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

51 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 75% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,4

Todas las opiniones

(51)

43 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality and style spot on

This is the 4th time using this brand/company for their lovely baby sets. Its the perfect gift as a welcome to the world present. The parents have always come back and said they've loved the items. Very soft and quality items

2 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for taking the time to leave a review. It truly means a great deal to us.

We understand that many people visit Trustpilot to share negative experiences, so choosing to share something positive makes a real difference to our small team. Your support, kind words, and trust in our products are genuinely appreciated.

Thank you again for supporting Neutrum Bear.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great range of products with plenty of…

Great range of products with plenty of options and colours to choose from. The quality is what impressed me the most — even after a few washes, they still look brand new! I bought these at a trade show and received excellent customer service. I’ll definitely be back once I have another baby, haha!

6 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for taking the time to leave a review. It truly means a great deal to us.

We understand that many people visit Trustpilot to share negative experiences, so choosing to share something positive makes a real difference to our small team. Your support, kind words, and trust in our products are genuinely appreciated.

Thank you again for supporting Neutrum Bear.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality and lovely gift

Bought a gift for my friend’s baby and she absolutely loved it. She loved that it was bought from a small independent company too. Quality was better than expected for the price and the item was sent quickly. Will definitely be buying gifts from here again!

30 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for taking the time to leave a review. It truly means a great deal to us.

We understand that many people visit Trustpilot to share negative experiences, so choosing to share something positive makes a real difference to our small team. Your support, kind words, and trust in our products are genuinely appreciated.

Thank you again for supporting Neutrum Bear.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Very poor quality

Order #33698

Order arrived in good time but the quality advertised and price charged, I am very disappointed. I washed my pram suit as per the washing instructions and the ears on the hood have all started coming unstitched, also the tassel muslin is now all frayed. Very disappointing for the price paid when I've not even had a chance to use them yet. I would avoid

11 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about your experience, as this is not the standard we expect from our products.

All of our items are made from organic cotton and are designed to be high quality, durable, and gentle for babies. Each piece is carefully produced and inspected, so it is unusual for the ears on the hood to come unstitched or for the tassel muslin to fray after washing in line with the care instructions.

Had you contacted us directly, we would have been able to review this and help resolve it for you. We would still be happy to assist, so please contact us with your order number and photos of the items so we can assess this and advise on the next steps.

We take product quality very seriously and remain here to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Another chinese company

Another chinese company! Beware .. absolute rubbish .. nobody replies to emails or contact form

23 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

We are very sorry to hear that you did not receive a response and apologise for any frustration this caused.
Neutrum Bear is a UK based business, with our team operating from Manchester. We also have a US office in Oregon to support our customers there. We can assure you that we are not a Chinese company.
Having reviewed the dates referenced, this coincided with a period where we were migrating our website to a new server. During this time, the contact form messaging facility was temporarily unavailable. Emails remained operational, and customers were also able to contact us via Instagram, however we appreciate that this disruption may have affected your experience.
We take customer service seriously and are always happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Expérience catastrophique.

Expérience catastrophique.
Pyjama commandé et payé.
La banque me confirme qu'ils ont bien reçu l'argent. Le site(chat en ligne)me dit d'une manière plutôt arrogante, que non, qu'ils ne peuvent rien faire pour moi et m'accuse limite de souhaiter obtenir un pyjama gratuit pour un bébé pour lequel je me bats pour sa survie car alitée en menace d'accouchement prématuré....Le tout malgré la preuve écrite du paiement par la banque
J'espère au moins que ma carte n'a pas été piratée à défaut de revoir cet argent ou ce pyjama....

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

We are very sorry to hear about your experience and understand how stressful this situation must have been for you.

We reviewed this matter at the time and provided evidence showing that we did not receive any order or payment associated with your details. Unfortunately, you were unable to provide an order number or order confirmation, which meant we had no record of a transaction within our system.

As we had not received any funds, we advised you to contact your bank directly and ask them to investigate the payment. Only your bank is able to trace the transaction and confirm where the funds were sent, and if necessary, arrange a recovery or refund.

We understand how concerning this situation is and remain happy to assist further if you are able to provide any additional information, such as an order confirmation or transaction reference.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not impressed

Not impressed, placed order on 28th June, apparently order dispatched 3rd July 48 Tracked. No sign of package, no one responds to emails or online chat

9 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

We are sorry to hear that you feel this way and understand how frustrating delivery issues can be.

Our contact details are clearly listed on our website, and customers can also reach us via Instagram, where our team is available to assist with any queries. We always aim to respond as promptly as possible.

Unfortunately, with the limited information provided in this feedback, we are unable to locate or comment on your specific order. We would encourage you to contact us directly with your order number so we can investigate the tracking and assist you further.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Saved Christmas

I ordered a gift for my granddaughter a week before Christmas and it arrived for Christmas which was good. Next time I’ll get something personalised but this might take longer to arrive. Overall I’m pleased with the service and quality.

27 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for taking the time to leave a review. It truly means a great deal to us.

We understand that many people visit Trustpilot to share negative experiences, so choosing to share something positive makes a real difference to our small team. Your support, kind words, and trust in our products are genuinely appreciated.

Thank you again for supporting Neutrum Bear.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Wouldn’t shop here again.

The item description on their website is in accurate. The clothes size is definitely bigger than they should be.
Their water bottle doesn’t even come with a cleaning brush.
The quality of items is rather basic and they market it as luxury.

8 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

We are sorry to hear that you were disappointed with your order.

Our sizing information is clearly provided on each product page to help customers choose the most suitable size.

With regard to the flask, a cleaning brush is not included, as this is not listed within the product description. We supply exactly what is shown in the product images and detailed in the description, so customers can see precisely what is included before purchasing.

If you would like assistance with your order, you are welcome to contact us directly and we will be happy to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered on 8th September received part…

Ordered on 8th September received part of my order and still waiting on the rest. Contacted them twice but no reply poor customer service. avoid

8 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

We are sorry to hear that you feel this way and apologise if you did not receive a response to your messages.

Orders are sometimes dispatched in separate parcels depending on stock location or item availability, and tracking details are provided for each shipment. We always aim to respond to customer enquiries as quickly as possible.

Unfortunately, with the limited information provided in this feedback, we are unable to identify your order or review the correspondence. Please contact us directly with your order number so we can check the status of the remaining items and assist you further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lovely product but not the right colour

Lovely product. But colour states beige…the product is cream/white. Customer service is atrocious….i have emailed and commented on Facebook but no reply has been received. I did not receive an email with the invoice no.i am going to return with my name and address and I hope get a refund.

17 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Neutrumbear

Respuesta de Neutrumbear

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found the product lovely, but we are sorry to hear that the colour was not as you expected.

Our colour descriptions and product images are provided to reflect the item as accurately as possible, however screens and lighting can sometimes cause slight variations in appearance.

We also apologise if you did not receive a response to your messages. Our contact details are listed on our website, and customers can also reach us via Instagram. Having your order number allows us to assist much more quickly, and order confirmations are automatically sent by email at the time of purchase, so we would recommend checking your junk or spam folder if it was not received.

You are welcome to return the item with your name and address included, and once received, we will review this in line with our returns policy and process accordingly.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más