Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BUYER BEWARE! Ordered in Aug. 2026, never received order from Hello's carrier GOFO. Contacted GOFO who stated they couldn't deliver because my address was a restricted area such as a military base. I... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordering from HELLO was incredibly easy and straightforward. The entire process was smooth and hassle-free, which is always appreciated. But the real standout is the product itself. Without a dou... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The product is very comfortable and stays that way throughout the day. Their different products do fit differently on the butt; I prefer the fitment of the products having mesh panels. They have becom... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Originally ordered three pair to 'test ride'. That order was lost in system for a couple days and no one seemed interested in finding my order, disappointing since HELLO already had my payment. When... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa interior
  2. también en la categoría
  3. Lencería
  4. Tienda de ropa
  5. Tienda de ropa para hombres
  6. Tienda de ropa para mujeres
  7. Tienda de trajes de baño

Escrito por la empresa

The Official Hello Underwear — Your Balls Deserve Better


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

83 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 92% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(83)

66 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Product was good

Product was good but for some reason even though they were all the same size, some fit tighter than others. Would have given more stars but they blew up my inbox after the order and after receiving the order. I get wanting a review but the constant emails for each pair of underware purchased is a bit aggressive.

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Really appreciate the honest feedback. The sizing inconsistency between pairs is something we're looking into. And you're completely right on the emails — that volume is too much and we're dialling it back. Sorry for the inbox overload.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Boxers are great!

Boxers are great!! Light, comfortable, smooth, airy and don’t ride up your leg during the day.
Only reason I dropped a star is in my opinion, shipping was really slow. Only 1 state over and it took 2 weeks for them to be delivered. 1 week before they even shipped. Sorry, so far they seem worth the price. But for the price of boxers, I think shipping could be a little faster.

31 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Tyler, those are exactly the words we want to hear — light, comfortable, airy, no riding up, that's the goal. Genuinely sorry about the shipping though, a week just sitting there before it even moved is not okay and we get why that's frustrating especially when you're one state over. We're working on it. Glad they were worth the wait.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Husbands choice

I ordered these because my husband wanted to try them. I thought they were a little pricey. Once we received them I have to say I was impressed with the quality and he loved them. After a few washes the shape and color were still good. I ordered him six more pair. He’s happy and they look like they will last longer than the cotton ones they haven’t stretched out or lost color. Shipping was quick.

3 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Carla, that's the best kind of update! Really glad your husband is happy with them and that they're holding up after washing. Six more pairs is high praise. Thank you for coming back and sharing that.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer Beware! Customer service is doesn't exist!

I have been waiting for my order for over 2 weeks. i called customer service & i get a message no one is available 4 times during business hours. It appears I have been ripped off!

31 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Joseph, we're sorry. Two weeks without your order and four unanswered calls during business hours is not acceptable and we completely understand why you feel the way you do. Please email us directly at support@officialhello.com with your order number and we will look into this and get back to you as a priority.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The underwear is superior in every way

The underwear is superior in every way. I hope to promote and praise these undies to all that will listen. ... here's my pitch... Hello! Do you want to see my underwear? Hello! I'm serious, Do you want to see the best underwear ? Hello is the Name! Hello for all!

30 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Oscar, this made our day. We're officially putting you in charge of marketing. Thank you for the love and the laughs, we really appreciate it.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Shipping was ok

Shipping was ok. The quality of the product was ok. The price is what nocked off one star.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Thanks for the honest breakdown Michael. Pricing is always a balance and we appreciate you flagging that. Good to know shipping and quality hit the mark at least. We'll take the feedback on board.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The texture and fitting is what I have…

The texture and fitting is what I have always struggled with. Hello is perfect!!

29 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

That's exactly what we're going for Cosme. Really glad we got the fit and feel right for you. Thanks for taking the time to share that.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really comfortable undies

Really comfortable undies. Ordering process was simple with fast delivery

17 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Really happy to hear it on all fronts Dazz. Comfortable product and a smooth experience is what we're aiming for every time. Thanks for the kind words.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great Product

Great Product, the only negative is the long shipping times

28 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Thank you Howard, really glad you're happy with the product. The shipping timeline is something we're actively working to improve and your feedback helps. Appreciate you taking the time.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

fraud company

fraud company. phone number doesn’t work for customer support. product sucks

27 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

We're sorry to hear this. Our phone support has had issues and we understand that's frustrating. If you're still looking for a resolution, please reach out to us directly at support@officialhello.com and we'll do our best to sort it out.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Quality, but a little tight

The quality of the fabric is good and the extra support pouch in the front. However, the LARGE size based on your chart should have been more than sufficient, but it's a little tight.

27 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Thanks for the honest feedback Jonathan. You're right that our sizing can run differently to other brands and we appreciate you flagging that. We're working on making the size guide clearer. If you'd like to exchange for a larger size please get in touch and we'll help.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

The product is great

The product is great. It just took for-EV-er to be shipped. Like 3 weeks.

5 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Happy to hear you liked the product Paul. Three weeks is too long and we know that. Shipping times are something we're genuinely working to improve. Thanks for sticking it out and for the feedback.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam company selling crappy underwear

Scam company selling crappy underwear. Pretty much glorified whitey tighties advertised at over 40 dollars a pair when they aren't on sale. Pretty sure theyre always on sale so you think youre getting a deal but they suck.

4 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

We're sorry you feel that way Aaron. We do run regular promotions to make the product more accessible, not to mislead. If there was a specific issue with your order we'd genuinely like to help. Feel free to reach us at support@officialhello.com.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What I received was not as expected, no response for a return

What I received was not as expected based on the descriptions on the website. I'm not happy with the quality and comfort, I have emailed 3 times to do a return and have had no response. The Customer Service phone number on the website is a non-working number in Wyoming.

3 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Dan, we're really sorry about this. Three unanswered emails is not okay and we understand why you're frustrated. Please email us directly at support@officialhello.com with your order number and we will personally make sure someone follows up with you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cannot contact company

Ordered 3 products, different styles to see them in person and choose whether to keep them or not. Have been reaching out for over a month to return or exchange 2 of the items and cannot reach anyone through their contact number or support email that they provide on their website. I've used the contact form on their website multiple times. I've seen that others are experiencing the same contact issue, with some able to reach someone but the company not following through on a resolution. I'm worried this is a scam company now and I'll have to revert to try to get the charges reversed on my credit card as a last measure. I would advise not ordering from this company.

13 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Bryan, we sincerely apologise that you've been unable to reach us. That experience is not acceptable and we completely understand why it raised concerns. Please email support@officialhello.com with your order details and we will prioritise your case and make sure it gets resolved.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is the worst website I've ever…

This is the worst website I've ever purchased. Clothes from my $60 order turned into $200 I contact customer service to ask why My order, took customer service to get a reply back. I simply just asked for a refund. My bank card's been charged with no refund. The customer service does not reply or answer any calls or emails. I'll be contacting my bank to get my money back. Stay away from this website at all cost

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

Darian, we're very sorry. Unexplained charges and no response from support is a serious issue and we want to get to the bottom of this for you. Please contact us at support@officialhello.com with your order number and bank statement showing the charges and we will investigate and respond promptly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very corrupt company

Very corrupt company. Do not trust this company. Under no circumstances can you return an item. The material is not good and cheaply made. Sizes run too big. Know that if you buy something from them you cannot return it no matter what

7 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

We're sorry to hear this Tim. You're right that our sizing runs differently to some brands and we should be clearer about that upfront. On returns, we'd like to understand your situation better. Please reach out to support@officialhello.com and we'll see what we can do.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hello briefs, Poor Quality, Bad design, dont waste your money

Order 3 brief underwear and when received, the quality of it was horrendous. Never have I ever, received a piece of underwear made in such poorly design and fit. Basically when tried on since the underwar does not follow male anatomy, instead of feeling you have a brief on, you feel you have a skirt on. The back of it has no contour to follow the behind anatomy and hangs out like a rag loose, like a skirt. I asked for a refund and according to the pictures I sent back of the underwears, the response left me speechless. This was their response: "Thank you for sending the photos. Upon reviewing them, we can confirm that the underwear is normal and has no defects. We apologize for any confusion—our underwear is handmade, which is why the stitching and shape may look slightly different from machine-made items. This is part of the unique quality of our products."

That is an insult to a person's intelligence, you know when you open a new underwear, even without trying it that it looks like one. Back of thes briefs was not even, so unless you have one smaller buttock than the other, this underwar will surely fail for you. Basically when you try them on, it feels like 2 pieces of rags, stitch together, there is no confusion here for anyone, if it is sold as a brief for men, it should feel like a brief made for a man, not like a hanging loose back, like a skirt. Besides the fact that there is no front support either. Since the underwear is made poorly, then no part of it will fit your anatomy. This is not a complain on apperance or fit preference. This is a bad design, executed even more poorly, therefore do not waste your money as if I had known the refund policy, I would have never purchased them in the first place. Out of money and nothing to show for. If I was able to give a Zero for a review, I would have.

4 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de HELLO

Respuesta de HELLO

We're sorry J.R. Reading back the response you received, we understand why it felt dismissive and we agree that's not the right way to handle a genuine product concern. Your feedback about the fit and design has been noted. If you'd like to discuss a resolution please contact us at support@officialhello.com.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más