ONCALL LONDON Opiniones 

109
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have just received my navy scrubs from On-Call and I’m so pleased! I initially ordered size small and for me, they were a little tight. I emailed customer support and they could not have been more h... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love these scrubs. So much breathable room and material is fantastic, I have a set of large and thought I would try a medium (they don’t quite fit so had to return) delivery was very quick, will be... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful service. Paid 2 weeks ago via PayPal. No updates. No dispatch. Contacted customer service and was told PayPal hasnt processed my payment - which is not true so I provided a screenshot of p... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

It came and the zip was broken. I emailed and they told me they would send a replacement when I return the item but I responded back to them regarding my situation to which they completely ignored and... Ver más


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

109 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 38% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,4

Todas las opiniones

(109)

63 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Ordered scrubs

Ordered scrubs. Size was too small so requested an exchange. Had to chase it up and waited almost 2 weeks until my exchange order arrived. Not sure about quality as didn’t had a chance to wear them.

1 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Hit and miss experience that I won’t chance again.

Having ordered from oncall once before and had a positive experience, I felt safe ordering more from them.
I wish I hadn’t as the second experience was really hit and miss. This review will be long, but honest.
My second order was dispatched but never delivered. After I week of waiting I reached out to oncall, and after sending 2 or 3 emails over the following days I eventually got a response saying they would chase with Royal Mail.
After another few days of chasing again a got a further reply saying that a replacement order would be sent as the original was lost.
Again I waited and no delivery came, and despite chasing oncall daily for tracking info I received no further communication from them, so eventually I was left no choice and left a 1 star review here.
Amazingly, a day later oncall contacted me via telephone and the lady I spoke to was very apologetic and ensured me as a clinician led company they took the matter very seriously.
She advised me all my messages had been replied to, and didn’t know why I wasn’t getting them. She offered to send me a copy of the messages, and I provided a second email address to ensure I got them.
She also said they had processed a full refund, and would send me a 2nd replacement order by way of apology. Some of the items I ordered were now out of stock so I agreed an alternative, which I should receive the next day, and was promised that when the out of stock items became available again I would be sent this item also as a further apology.
Despite providing 2 email addresses I still didn’t receive the proof they had been responding, and a week on I have still have not had any refund which was promised.
I did get the complimentary order the next day with the alternate items, but can’t say this was actually complimentary as I was never refunded in the first place. I’m also sceptical that I will ever get the items I originally ordered when they are back in stock.
I have messaged via email again requesting a further call from someone regarding the refund, but have not had a further call from anyone, so as it stands I have received a set of scrubs, although not what I originally ordered, so I’m technically not out of pocket, but remain disappointed by the poor customer service despite the promises made to apologise for the initial customer care.
The products sold are great, but I will not be making any further purchases due to the inconsistencies in customer care and unreliability of deliveries.

26 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Impossible to return/exchange

Impossible to return/exchange! The return portal doesn't work and the customer service is non existent! I've sent dozens of emails and not 1 single reply! Avoid as sizing is all over the place and the quality is really poor, and you won't be able to return your order

6 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

My experience with this company has had…

My experience with this company has had its ups and downs with my refund being delayed.
However, a customer service representative called Charlie was nothing but helpful once they found out about the issue it was resolved within 3-5 days!
Along with a complimentary pair of scrubs as an apology.

The scrubs themselves were a lovely material.

2 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely awful experience with this…

Absolutely awful experience with this company and will never use them again. I have spent £100 on 2 sets of scrubs and they have not arrived. On call have not responded to my email to confirm where my delivery has gone and have not refunded me the money owed. Do not buy from this company!

29 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Runs very small – and a paid return that's gone nowhere

A heads-up on sizing first: these run extremely small. I normally wear XS (EU 34), so I sized up and ordered S to be safe – yet the S was so tight I couldn't get into it at all. The fabric quality and colours are genuinely good, but the fit is way off, so I'd strongly recommend sizing up.

The bigger problem has been the exchange. I needed a simple S → M swap (same style and colour) and paid the £24.95 managed-return fee. I was told the FedEx pickup would be arranged "as soon as possible" – yet weeks later there's still no pickup, no tracking, and no updates unless I chase it myself.

Good materials let down by inaccurate sizing and a return process that stalls completely once you've paid. I'd think twice before relying on their exchange service.

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality scrubs and a great…

Excellent quality scrubs and a great overall experience. The material is soft, comfortable and feels premium. The fit is great and they are perfect for long shifts. Ordering was easy, delivery was quick and everything arrived exactly as expected. I would definitely purchase from OnCall London again.

19 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Nice

Nice, comfortable, breathable, lightweight. I like the set and got lots of compliments wearing it.

8 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

High qualty material

High qualty material, feels comfortable.

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi,

Thank you for your review!

We're delighted to hear that you're happy with the quality and comfort of your scrubs. Creating premium, comfortable workwear for healthcare professionals is exactly what we set out to do, so it's great to know we've delivered on that for you.

Thank you for choosing ONCALL LONDON.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointing!

Very disappointing experience with OnCall London.

We never received our package and, despite several attempts to contact the company, we have never received a proper response. We have been waiting for a refund since January 2026, and it is now June 2026. After all these months, the issue remains unresolved.

The lack of communication and customer service is unacceptable. We expected either delivery of the package or a prompt refund, but neither has happened.

Based on our experience, we cannot recommend this company. Be very cautious before placing an order.

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Dear Astrid,

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept our sincerest apologies for the frustration and inconvenience caused.

After reviewing your case, we can confirm that your refund has now been processed. Unfortunately, your order was not delivered as expected, and we deeply regret that your refund request was not resolved in a timely manner. This falls well below the standard of service we aim to provide.

We understand how disappointing it must have been to experience such a prolonged delay, particularly when you were unable to get the updates and support you deserved. While this type of situation is extremely rare, that does not lessen the impact it has had on your experience, and for that we are truly sorry.

We appreciate your patience and the opportunity to put this right. Your feedback has been taken seriously and is helping us improve our processes to ensure situations like this do not happen again.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Uncomfortable and not worth the price

I've tried hard to like my new OC scrubs but they're just so uncomfortable.
Quick arrival and easy to order but the fit makes them irritating.
The waistband for a start is massive and the elastic within the waistband seems too big so it constantly curls over which means I spend all day fidgeting with them trying to line it back up but it just continues to curl over and we repeat that process throughout a long day.
The cuffs of the joggers and the lower leg feel twisted all the time. Sizing is fine and I ordered based on their size chart.

Whole the material is composed of the same as FIGS hiwever they feel a lot different, more ?brittle?
I wish I had returned them but I've tried hard to give them a chance but I feel for the price quality isn't there and they aren't worth it.
I'll be paying that bit (not much more actually) extra and stocking with FIGS next time.

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Katrina,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that the scrubs weren't the right fit for you.

Comfort is something we take very seriously, so it's disappointing to hear about the issues you've experienced with the waistband and jogger cuffs. We know how frustrating that can be during a long shift.

We appreciate your honest comments, as feedback like this helps us continue improving our products. While many customers love the fit and feel of our scrubs, we understand that everyone's preferences are different.

Thank you again for giving ONCALL LONDON a try, and we wish you all the best.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 5 estrellas sobre 5

As a 1st time purchaser I was…

As a 1st time purchaser I was pleasantly surprised by the quality of the scrubs and even more so by the comfort. The navy colour is awesome too!
I’ve finally found the scrubs that give ultimate comfort, a great fit and stay looking smart until the end of a long shift!
5 stars +

28 de mayo de 2026
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that your first experience with ONCALL LONDON exceeded expectations and that you're loving the quality, comfort and navy colour. Knowing that your scrubs stay comfortable and professional-looking throughout a long shift is exactly what we aim for.

Thank you for choosing ONCALL LONDON, and we hope to see you back again soon.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fraudulent - Beware!

Fraudulent service. Shame - as they are great products, with non-existent customer service. Ensure you purchase via credit card so you can file a charge back if needed, as the service is nothing short of fraudulent & in breach of consumer rights if you need returns/replacements.

Their lack of responses and refusal to supply tracking number for a replacement we’ve waited weeks for, has now impacted our new clinic’s launch date. No care or accountability - and other reviews have had the same experience.

Being reported for fraud, as not providing the service required to meet legislation and basic business support.

13 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Dean,

We're very sorry to read about your experience and completely understand your frustration, especially if delays with your exchange have impacted the launch of your new clinic.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we apologise for the lack of communication you've experienced.

Please could you email us directly at support@oncall-london.com with your order number and information regarding exchange request? We will personally investigate this as a priority and ensure it is resolved for you today.

We genuinely appreciate your feedback and the kind comments about our products. We'd welcome the opportunity to put this right and restore your confidence in us.

Kind regards,
The Oncall London Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love these scrubs

I love these scrubs- this is my 4th set! They fit my shape perfectly- a curvy size 12. I wear a size L top and bottom and they're a great fit.

29 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Lucy,

Thank you so much for your continued support!

We're delighted to hear that you're loving your scrubs and that this is already your 4th set. It's fantastic to know that you've found a fit that works so well for you and that you're enjoying both the comfort and style.

Thank you for being such a valued member of the ONCALL LONDON community. We truly appreciate your support!

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These scrubs are such high quality and…

These scrubs are such high quality and well priced, very comfortable fit & arrived quickly and well packaged THANKS OC

26 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Thank you for your lovely review!

We're delighted to hear that you're happy with the quality, comfort and value of your scrubs, and that your order arrived quickly and well packaged.

Thank you for choosing ONCALL LONDON and for taking the time to share your experience. We hope to see you back again soon!

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I request to return the item a ew days…

I request to return the item a ew days ago.

2 de mayo de 2026
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Bugs,

Thank you for your review.

We're sorry to hear about your experience. Returns are processed through our online returns portal, where a return label is generated automatically once a return request has been submitted successfully.

If you've experienced any issues with the portal or haven't received your label, please contact our support team with your order number and we'll be happy to help resolve this for you.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 2 estrellas sobre 5

It's been 1 week since the expected…

It's been 1 week since the expected date of delivery and I haven't received the product yet and no proper updates.

7 de mayo de 2026
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Cinta,

We're very sorry for the delay and frustration caused.

Having reviewed your order, we can see that it was successfully delivered on 18 May 2026. We apologise that the delivery took longer than expected and that you did not receive the level of communication you deserved during this time.

Thank you for your patience, and we appreciate your feedback as it helps us improve our service.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam !

They don't reply on your emails if you want exchange or return.
Don't order it is a scam.

13 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de ONCALL LONDON

Respuesta de ONCALL LONDON

Hi Vitality,

We're sorry to hear about your experience.

We can assure you that ONCALL LONDON is a legitimate business, and we never intentionally ignore customer enquiries. We understand how frustrating it can be when you're waiting for assistance, and we apologise if our response times did not meet expectations.

For returns, customers do not need to request approval from us. Returns are processed automatically through our online returns portal, which generates a return label once the return has been submitted.

If you are still experiencing any issues, please contact us with your order number and we'll be happy to help.

Kind regards,

Lisha
Customer Support
ONCALL LONDON

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más