Rustandoak Opiniones 

263
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I came across this fabulous company whilst searching for a solid oak breakfast bar, chairs and shelves. Their work is outstanding and I am delighted with my purchases. I then went on to buy a small co... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We couldn’t find a good, traditional, solid kitchen table anywhere until I saw one on Rust and Oak. I was really impressed that it was made to order for a very reasonable price. When it arrived it w... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We ordered a simple shelf for our kitchen to fix on the wall above a chunky oak console. The thick oak shelf is a perfect match for the console top - same thickness, same beautiful colour. Speedy del... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing bench, just what we wanted and a perfect colour. Customers team super helpful and got back to me really quickly when I enquired about the colours

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles

Escrito por la empresa

Rust & Oak specialises in hand-making rustic/industrial style home and office furniture.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

263 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(263)

152 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where to start

Where to start. We ordered a table 2 months ago and when I did i noticed we had ordered it off our old address (we moved 2 days before ordering our table for the new home) I emailed and said the address was wrong and gave the new address.

Delivery was supposed to be on friday, the driver rang me and said theres nobody home but obviously he was at the incorrect address, our new home is 1 mile down the road i said come here (new address) he said okay and never turned up. Apparently he called the office and rescheduled it for the day after with the updated address logged.

The day after same again wrong address didnt call just didnt Deliver.

I emailed rust and oak and they argued with me about the change of address obviously I was correct but they said they would put the delivery on for today with a updated address... today no table at 3pm so I called the delivery firm and they said it was on route. 5:30pm no delivery so I called again and another person told me its not even been collected. Rust and oak??? 3 emails no response... obviously not interested. Cant review the table but im sure wherever its been thrown about it looks lovely

12 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Rustandoak

Respuesta de Rustandoak

Hi Steven,

I just want to clear a few things up regarding your review as it is missing some key details.

You ordered a dining table with us, the first week of April and it was completed in the 5 week time frame stated and shipped to the delivery address provided on the order.

We contacted you last week to notify you that your table was ready and to organise delivery which you requested for Friday 8th May. We shipped this with our courier but when they attempted delivery on Friday 8th May, nobody was home. The driver called to let you know they were at the address, which you then realised that you had provided your old address for delivery.

I’m not sure who you spoke with on customer support at the courier or what they said to you regarding re-routing the delivery but it was not a representative of Rust & Oak. We only found out about this issue Monday afternoon after we received an email from you. As soon as I was aware of the situation I contacted our courier to request the re-schedule the delivery to the new address provided as soon as possible. The re-delivery was re-scheduled and delivered on Wednesday 13th.

There is nothing more we could have done. We acted as soon as we were notified about the issue and rescheduled the delivery for as soon as possible. The 3 emails with no reply were sent after 5pm when we are closed and were all replied to before 9am Wednesday morning. Not once have you acknowledged or taken responsibility for providing the wrong delivery address, instead you pointed the blame at ourselves and the courier?!

Thanks,
Rust & Oak

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Very well made monitor stand! Took twice as long as expected to arrive, comms could be a bit better

Ordered a monitor stand with wooden sides. It's very well made, no complaints! Practically seamless to the touch, beautifully sanded and waxed, and the stain colour is exactly what I expected. I have my 48" screen on it, and my Sonos Beam underneath, great stuff.

Took quite a long time to arrive though. Ordered on a Saturday and it's "usually" made in 5 working days, so I figured might arrive just over a week later, after two full weeks I'd not heard anything. Completely understand there was a bank holiday Monday in that time, and "usually" doesn't mean "always" - but in that case it doesn't hurt to let customers know there'll be a delay. Kristian did reply first thing Monday to advise it would be sent that day, but didn't offer an apology which would have gone a long way.

To his credit it did arrive the very next day - although DX didn't bother ringing my buzzer or knocking my door, just left it at the bottom of a communal stairwell and claimed I'd "received" it personally. Classic DX!

Anyway, it's here now, well made, looks great, so we got there in the end!

12 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Company recommended without hesitation.

Customer service from Kristin was exceptional and our bench beautiful and sturdy enough to support several grandchildren. We especially like the variety of options available in terms of wood finish & legs. We got a bespoke product at an excellent price.

29 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality console table

We are delighted with our console table. Excellent quality all round with sturdy legs and beautiful walnut finish. Very impressed and would strongly recommend Rust and Oak.

3 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very happy customer

Really pleased with my radiator console table.
Beautiful wood, beautifully prepared. Does exactly what I wanted it to do.
Pleasant company to deal with.

30 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

What can I say high quality materials

What can I say high quality materials. Looks very stylish with my coat hanger area and the black radiator and mirror in the front door way. All I did was measure up from the instructions to customise my radiator cover and it arrived with a pre delivery message. I cannot remember if I should have asked for wall attachments or if that was available but we managed to sort some as our wall is not level. So pleased with it, thank you.

12 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good communication

Good communication, with timely email updates when requested. Item was securely packaged and matched the online photographs beautifully. Good quality chunky furniture.

18 de diciembre de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más