Sephora Danmark Opiniones 821

TrustScore: 2 sobre 5

2,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

821 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Forbavsende god handel…

Forbavsende god handel,tog chancen trods de dårlige anmeldelser her.
De havde lige det jeg søgte,fik det bestilte 3 senere.
Fik endda 2 prøver med.
Så jeg er tilfreds 😍

15 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Først og sidste gang jeg handler her.

Jeg er førstegangs kunde på deres hjemmeside. Køber en julekalender som de sender. Da jeg henter pakken er den ødelagt. Kontakter kundeservice som beklager og beder mig sende billeder. De får af pakken inden den er åben, af julekalender mv. Får svar tilbage at jeg kan beholde den ødelagte julekalender og vil få 100 kr på min Sephora konto. Takker nej, vil have en ny eller mine penge retur. Samme svar igen. Kontakter kundeservice som efter lidt snak går med til at sende min klage tilbage til den afdeling som står for det. Skal sende pakken retur også får jeg mine penge retur.
Virkelig dårlig service, især når det er første gang jeg handler der. Var først og sidst gang jeg er kunde hos dem. Har handlet en masse på nettet før, først gang jeg oplever så dårlig kundeservice og håndtering af pakker.

4 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

useriøst

Jeg oplever altid at blive mødt af flabede, utålmodige og ikke behjælpelige medarbejdere i Sephora... medmindre jeg er afsted med en på 30 år +.

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mangler 1 vare ud af 4. Dårlig service

Jeg har bestilt 4 varer på Sephora.dk. Pakken bliver leveret til tiden hvilket er fint nok. Men da jeg hentede min pakke synes jeg den så lille ud. Det viser sig at de kun har sendt 3 ud af de 4 varer. Jeg kontakter kundeservice for at forklare at der mangler 1. Vare. Vedlægger endda billeder af pakken og pakkens indhold samt ordre nr. samt skriver hvilken vare jeg mangler. Jeg får svar dagen efter at de vil have flere informationer angående reklamation. Det var ikke det jeg skrev om. Jeg kontaktede kundeservice om at jeg mangler 1 vare. Får en ny mail fra dem hvor de igen spørger efter flere billeder “beviser”. Det kan ikke være rigtigt at de ikke kan slå op i min ordre og se hvilken vare jeg mangler. Jeg skriver også navnet på varen hvilket er en gaveæske og kan derfor ikke være i den lille kasse der blev sendt til mig.

Har ellers aldrig haft problemer med at bestille fra Sephora.dk men tror fremadrettet at det skal gøres in store. Så er man sikker at man får hvad man skal have. Rigtig dårlig stil.

5 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Utroligt dårlig oplevelse med Sephoras medlemsprogram og kundeservice

Jeg har i længere tid haft over 1800 point som medlem af Sephora. Ifølge deres egne medlemsbetingelser skulle jeg have modtaget et link til Gift Boutique, hvor man kan vælge en gratis gave. Det har jeg aldrig modtaget.

I stedet fik jeg tilsendt en rabatkode, som hverken virker eller er forklaret. Jeg ved stadig ikke, om den skulle give en rabat eller en gave — og når jeg prøver at indtaste den i min kurv, sker der intet.

Jeg har været i dialog med kundeservice flere gange, men de svarer uden at forholde sig til mine spørgsmål. I stedet sender de nye rabatkoder, som heller ikke fungerer. Det virker ærligt talt både forvirrende og uprofessionelt.

Når man som kunde bliver lovet adgang til en gavebutik og en gratis gave for sine point, forventer man, at det bliver overholdt. Det her føles som vildledende markedsføring, og jeg har mistet tilliden til Sephoras medlemsprogram.

Jeg håber virkelig, at Sephora begynder at tage deres medlemmer seriøst og lever op til de fordele, de selv promoverer.

22 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

3 ugers levering

Har sjældent oplevet så langsom en procedure i forbindelse med, at de har mistet min pakke. Det er i dag 3 uger siden jeg bestilte, og de trak pengene som det første, men jeg har stadig ikke modtaget min pakke. Trods gentagende kontakt fra min side, hører jeg intet fra Sephora. Har aldrig oplevet så langsom en kundeservice før.

21 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfekt

Jeg har nu bestilt der fra to gange begge gange har jeg fået min pakke hurtigt og i god stand. kommer helt klar til at bestille igen snart 

15 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

It takes forever to receive a delivery.

It takes forever to receive a delivery.
….and why on Earth it’s been handled by Post Nord Norway, if my order is placed in Denmark on Sephora.dk???!!

…it stinks, this fishy business.
I hope I’ll get my expensive order soon.

Avoid Bring and Sephora.dk like a catching disease!

22 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Leveret 30min væk

Bestilt en pakke - to stjerne fordi de sendte den dagen efter, men pakken er leveret 30min væk fra min adresse til trods for der er 10+ pakkeshops tættere på. Så jeg skal bruge 1 time i alt på at hente en pakke. Kom igen. Bruger ikke SEPHORA en anden gang..

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ubrugelig makeup

Har købt en ByMario foundation stick igennem Sephora Danmarks hjemmeside som ikke kan skubbes op og den er dermed ubrugelig. Har taget kontakt via e-mail for en uge siden uden at have fået svar.

31 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg har haft en meget skuffende…

Jeg har haft en meget skuffende oplevelse med Sephora.

Jeg bestilte en pakke, fik ordrebekræftelse og besked fra Bring om, at pakken kunne hentes i pakkeshoppen. Da jeg mødte op, fik jeg at vide, at Sephora havde tilbagekaldt min pakke – uden at jeg havde fået nogen som helst besked om det.

Jeg måtte selv ringe rundt sammen med pakkeshoppen og senere kontakte Sephora, hvor jeg først dér fik at vide, at pakken var tilbagekaldt pga. en prisfejl på deres hjemmeside. Ingen e-mail, ingen opkald, ingen forklaring på forhånd.

Kundeservicen var uvenlig og hjælpsomheden var minimal. Jeg fik blot at vide “det er en fejl, vi kan ikke gøre noget”, uden undskyldning eller kompensation. Nu må jeg ovenikøbet vente over to uger, før pakken sendes retur, så jeg kan få mine penge tilbage.

Det er simpelthen ikke i orden, og jeg forventer meget bedre service fra en virksomhed som Sephora. Jeg kommer til at tænke mig om en ekstra gang, før jeg handler her igen.

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

0 Stjerner

0 Stjerner. Har sendt en vare retur og nu nægter de modtagelse selvom GLS bekræfter at have leveret ordren retur. Kundeservice svarer ikke tilbage på mail.

Jeg har d.d stadig ikke fået noget svar. På trods af 3 sendte mails. Utroligt ringe

22 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Virkelig dårlig betjening i butik på Købmagergade

Har købt en bronzer online, der ikke er plomberet, da jeg modtager den. Farven er forkert og jeg kan ikke bytte den fysisk i butikken på Købmagergade, fordi den ikke er plomberet. Fik en virkelig uforskammet betjening i butikken af en engelsktalende dame, der helt tydeligt ikke troede på mig, og dårligt ville bruge tid på mig.

19 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ingen penge retur

Har returneret 2 serum men har ikke fået nogen bekræftelse og el penge retur - kundeservice svarer ikke - MEGET frustrerende og gør at jeg ikke handler der mere

2 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ikke mulig ombytning af vare

Da jeg skulle købe en foundation i Sephora Frederiksberg centeret, fik jeg hjælp af en medarbejder til at finde den rette farve og fik også en lille tester med hjem, så jeg kunne prøve farven i naturligt lys. Ved købet blev jeg dog kun spurgt, om det var en gave – ikke om jeg ønskede produktet pakket i det gennemsigtige emballage. Jeg sagde nej til gaveindpakning, men blev ikke informeret om, at emballagen er nødvendig for at kunne bytte produktet.

Da jeg kom hjem og prøvede testeren af foundationen, viste den sig at være alt for lys. Jeg tog tilbage til butikken for at bytte den, men fik at vide, at det kun er muligt med den gennemsigtige emballage, som jeg aldrig blev tilbudt. Jeg forsøgte at forklare situationen, men personalet sagde blot, at de er oplært i altid at spørge – hvilket fik det til at lyde som om, jeg selv havde takket nej, selvom det ikke skete.

Det føltes både frustrerende og uretfærdigt, især fordi fejlen ikke var min, og jeg sad tilbage med en følelse af at blive gjort ansvarlig for noget, jeg ikke blev informeret om.

7 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dobbelt betaling, men ingen refundering

I starten af juli blev jeg opkrævet to gange for det samme køb i en af Sephoras butikker – en klar fejl fra deres side. Jeg kontaktede dem straks og har siden sendt alt, hvad de bad om: kvittering, skærmbillede fra min netbank, kontooplysninger, adresse osv.

Alligevel er der stadig – her i starten af august, intet sket. Jeg har ikke modtaget nogen refundering og får kun sporadiske svar, som jeg selv skal rykke for hver gang.

Det mest frustrerende er, at fejlen er deres, men det føles som om det er mig, der skal gøre al arbejdet for at få den rettet.

Det her er ikke i nærheden af, hvad man bør kunne forvente af en international virksomhed – og jeg vil helt ærligt fraråde andre at handle hos Sephora, hvis de forventer kundeservice.

21 de julio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

10000 stjerner til forretningen på…

10000 stjerner til forretningen på Strøget pga Laila ( håber det var det hun hed) ♥️. Der gav sig virkelig lang tid til at hjælpe min meget lyse datter med at finde lige præcis det hjem vi søgte plus tester osv.
hun var simpelthen sååå skøn og selvom der var mange mennesker gav hun sig virkelig tid

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más