Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más
Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más
Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más
Información sobre la empresa
Información de contacto
No consta que solicite reseñas
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Returnering fra webshoppen
Jeg har ellers været meget glad for at handle ved Sephora, men returnering er alt for besværlig! Jeg modtog en julegave, som var bestilt fra Sephoras egen webshop, men varerne kan ikke ombyttes til en anden farve i den fysiske butik, da den er placeret i Magasin (lige som 5/7 af deres danske butikker). Det vil sige, at alle os, som ikke er bosat i København er tvunget til at betale 60,- i fragt for returnering, da de ovenikøbet stiller særlige krav til typen af fragt.
Jeg er dybt utilfreds over, hvor både dyr og besværlig returneringen fra Sephoras webshop er, hvilket gør, at jeg ikke ønsker at handle der længere og ej anbefale andre at gøre det.
Hurtig levering, total overvurderet pakkekalender
Bestilte to pakkekalendere, og de blev leveret relativt hurtigt. Men indholdet af kalenderne er absolut ikke pengene værd! Hårbånd, en pincet og andre småting, som jeg kunne have fundet til en langt lavere, samlet pris hos en hvilken som helst af deres konkurrenter. Modtagerne var også ret skuffede. Det gør jeg absolut ikke igen.
Manglende vare og kundeservice der nægter ansvar
Jeg har bestilt tre produkter hos Sephora (ordre d. 8/12), men modtog kun to. Den manglende vare er en Charlotte Tilbury-pudder til 399 kr, som jeg er blevet opkrævet for, men aldrig har modtaget.
Da jeg kontakter kundeservice, bliver jeg mødt med et krav om at sende billeder af de to produkter, jeg modtog for flere uger siden. Det giver ingen mening. Et billede af de to produkter dokumenterer ikke, om en tredje vare mangler – for hvis jeg ønskede at snyde, kunne jeg netop bare tage et billede af de to produkter og undlade at vise pudderen. Kravet er derfor irrelevant i et tilfælde som dette, særligt når købet er så gammelt.
Købet er flere uger gammelt, de to produkter jeg modtog er taget i brug, og emballagen er naturligvis smidt ud. Alligevel nægter Sephora at behandle sagen videre uden dette “bevis”, som reelt ikke beviser noget. Jeg har ringet og forklaret situationen, men oplever en rigid og mistroisk tilgang frem for rimelighed og kundeservice.
Købet er foretaget i en kendt travl periode (Black Friday), hvor plukkefejl kan forekomme. I stedet for at tage ansvar og løse sagen, har Sephora valgt at lade mig stå tilbage uden varen – og uden mine penge.
Kundeservice fra en virksomhed i den størrelse bør kunne håndtere sager af denne karakter på en konstruktiv måde. I stedet sidder jeg nu næsten en måned senere og har betalt 399 kr for en vare, jeg aldrig har modtaget, og brugt urimeligt meget tid og energi på at forsøge at få hjælp og en fair behandling.
ONLINE KØB - bare for meget!
ONLINE KØB
Jeg bestiller et par ting hos Sephora online. Den ene af tingene viser sig at have været åbnet, og jeg henvender mig til kundeservice for at få den returneret. Det kan jeg godt - MEN JEG SKAL SELV BETALE FOR AT SENDE RETUR!!!!! Hvad forestiller I jer, Sephora - kommer ikke til at lægge flere penge hos jer.
Cremen lugter grimt pu ha
Cremen lugter grimt pu ha. Nu kan den ikke byttes vel?
Hvorfor annullerede de min ordre?
Jeg kan normalt godt lide at shoppe hos Sephora, dog er de virkelig ringe i deres kundeservice.
Til cybermonday bestilte jeg nogle produkter hjem - en julegave til min søster. Jeg sparede omkring 200 kr. på produkterne, pga. alt den rabat og jeg skulle heller ikke betale for fragt. Jeg fik min ordrerbekræftelse med det samme og jeg troede alt var fint.
Næste dag modtog jeg en mail om at min ordre var blevet annulleret. Der stod bare at varerne ikke var tilgængelige og at jeg ville få fri fragt på min næste ordre. Jeg var meget forvirret og uforstående, så jeg sendte en mail tilbage med en klage. Jeg syntes nemlig ikke det var fair jeg ikke fik en ordentlig forklaring. Og så var det heller ikke særlig tilfredstillende bare at få fri fragt, når jeg egentlig kunne have sparet ca. 200 kr.
Efter jeg sendte min klage gik jeg ind på Sephoras hjemmeside. Begge de produkter jeg havde bestilt aftenen inden, var altså tilgængelige.
Jeg fik aldrig noget svar fra Sephora, og det synes jeg er utrolig dårlig kundeservice.
Helt umulig service
Helt umulig kundeservice!
Jeg køber 3 produkter og får kun leveret 2 af disse. Jeg informerer kundeservice, igennem telefonen, om dette, samt at det skal bruges i julegave, men har efter 2 dage modtaget en mail om, at SÅFREMT min reklamation godkendes efter 1-5 dage, skal jeg vente yderligere på at blive krediteret.
Så jeg kan åbenbart ikke være sikker på at få pengene tilbage, eller modtage et produkt som jeg allerede har betalt for.
Jeg har aldrig oplevet så dårlig en service- eller kommunikation
VIRKELIG DÅRLIG service
virkelig dårlig service
De sendte mig et produkt der var blevet åbnet og berørt, og ville ikke tage den retur eller sende end ny!
Bestiller online en julegave til min…
Bestiller online en julegave til min datter Bliver tilbudt at på 1. ordre er der 10 procent på hvis man tilmelder sig kundeklubben og købet er over 450 kr
Men der står intet på siden at det ikke gælder alle varer
Hurtig levering, besværlig købsoplevelse
Jeg skulle bestille en julegave til min niece. Den blev leveret hurtigt og alt var i orden.
Jeg synes dog det er vildt irriterende at man skal oprette en bruger og blive "medlem af deres Beauty-fællesskab" for at kunne gennemføre ordren. En bruger jeg ikke har lyst/behov for. Det var ret besværligt og jeg ville have ønsket bare at kunne handle som gæst.
Mega god oplevelse.
Mega god oplevelse.
Jeg bestilte en rare beauty blush og den kom efter de forventede 3 dage og der var slet ingen skader
5/5 stjerner herfra
Annullering af ordre
Annullering af ordre
For et par dage siden fik min ordre annulleret, fordi produkterne var udsolgt. Jeg bestilte derefter produkterne igen, da der stod, at de var på lager. Så får jeg igen en besked om, at den er blevet annulleret af samme årsag.
Som en undskyldning har jeg fået gratis fragt via en kode. Koden virker så ikke, når jeg prøver at bruge den. Dårlig service, først at annullere ordren og derefter give en kode, der ikke virker.
Varerne kom efter 4 hverdage😁
Meget tilfreds med min købsoplevelse…
Meget tilfreds med min købsoplevelse hos Sephora.
Bestilte varer tirsdag og kunne afhente hos DAO pakkeshop torsdag.
Produkterne jeg havde købt var pakket ind i fint papir i kassen og derudover var der pakket to produktprøver med.
Leveringstiden bliver aldrig overholdt
Customer service experience
I ordered a Dior lipstick from Sephora and it arrived broken. First there was some back-and-forth communication with the customer service, but the purchase was eventually refunded.
Tilbud på hjemmesiden gælder ikke i butikken og servicen i butikken er ringe
Laver gode tilbud på hjemmesiden, men skriver ikke at det er "online only", så er ret skuffet, når jeg i butikken og skal betale fuld pris. De siger at jeg kan lave klik-og-hent på telefonen, men at det tager op mon 30 min, før jeg så kan få varen.
For at lave klik-og-hent skal jeg give Sephora en masse irrelevante oplysninger om mig selv og bagefter har jeg modtaget indtil videre 4 mails, hvoraf den ene er "klik her for at bekræfte din konto", selvom jeg ikke ønsker en konto - jeg vil faktisk helst glemme alt om dem!
Personalet i butikken er såmænd flinke nok, men hvorfor er det umuligt at handle i Danmark på DANSK!
Lyver for dig
De lyver for dig, og overholder ikke det de fortæller dig.
Havde været inde og købe en gave til min datter, siger til dem. “Det er en gave, den skal kunne byttes og kan jeg få den pakket ind?”
Får pænt besked om at de ikke pakker ind - fair nok.
Vedr gaven, så kommer den i en “plomberet” pose med beskeden om “skal den byttes må posen ikke åbnes”
Fint - men da vi så kommer ned i butikken med den er beskeden at den ikke kan byttes - uden kvittering. Den er selvfølgelig lige denne gang blevet væk, hvilket jeg også godt viste inden vi tog derind, det er jo tit sådan at man ikke kan få pengene tilbage uden kvittering. Men sager til datteren “det gør ikke noget du kan bare bytte den, posen er jo ikke åbent”
Men nu er beskeden så en anden - den kan ikke byttes uden kvittering - uanset om posen ikke er åbnet!
Snakket med lederen og han siger det samme!
Det skal siges det er samme butik som den var købt i. (Ca 14 dage efter)
Det er virkelig for dårligt - sidste gang jeg køber noget i den virksomhed.
I visited Sephora Copenhagen with my…
I visited Sephora Copenhagen with my sister-in-law to look at makeup and perfumes, and while the staff themselves were polite and willing to help, the overall experience was extremely uncomfortable.
The issue was the security guard. There were two guys.From the moment we walked in, it felt like we were being watched the entire time. The guards kept following us around the store, which made us feel as if we were being suspected of something we weren’t doing. Instead of browsing freely and enjoying our time, we felt anxious and unwelcome.
We had gone there simply to shop, but the constant surveillance ruined the experience completely. It was so uncomfortable that we ended up leaving the store without buying .
It’s disappointing because the employees were fine, but the security made the whole visit feel hostile. I truly hope Sephora Denmark works on creating a more respectful and comfortable environment for all customers.
Køb dine produkter et andet sted eller…
Køb dine produkter et andet sted eller find dig i hvad som helst !
Forkert vare sendt til mig. Jeg skal så returnere den forkerte vare før de vil tage stilling til, om den rigtige kan sendes og jeg kan ikke få den rigtige vare reserveret og kan risikere, at den ikke er på lager. Jeg ønsker derfor at returnere alt jeg har købt, men så skal jeg selv betale for de produkter som ikke er fejlsendt af SEPHORA.
De kalder det kundeservice 🤷♀️
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.
Más información sobre otros tipos de reseñas.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








