Sephora Danmark Opiniones 821

TrustScore: 2 sobre 5

2,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

821 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig kundeservice

Dårlig kundeservice. Deres rabatkoder dur ikke og når man henvender sig er det eneste kundeservice kan sige "ja det kan jeg godt forstå" uden at være hjælpsomme overfor deres ubrugelige rabatkoder.
Kommer ikke til at handler der igen

16 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sephora Odense

Min hustru og jeg har lige besøgt sephora i magasin i Odense med vores datter på 8 år, som vi ville forkæle med et par produkter. Vi blev betjent af den mest service mindede ekspedient vi længe har mødt. Hendes navn var Alaska og hun tog sig god tid til at rådgive ,og var så god til at forklare vores datter hvad der var bedst for hende, og gik helt ned på hendes niveau. top top oplevelse så tak til Alaska for at gøre vores dag god .

14 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vildledende markedsføring

Jeg fik en mail d. 29 august om at på denne dag ville alle der brugte koden 24MAKEUPBOX få 12 minis med i deres ordre over 750 kr. Det gjorde jeg så, og jeg fik selfølgelig ikke noget med da pakken kom...
Jeg skrev til dem, og de oplyste at de var udsolgt for minis. Der stod ikke i mailen at de havde begrænset antal, og jeg fik heller ikke en mail om at de var løbet tør. Koden virkede selfølgelig også stadig.
Det ryger direkte til forbrugerombudmanden, for det er vildlende markedsføring.

29 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad information about exchange

I bought a liquid blush and then was asked to get a byttemærke but I wasn't informed that I needed that to exchange. I thought receipt was enough. And then when I came because I bought a wrong color for my friend I was rejected for exchange. This is ridiculous.
The staff didn't inform me and i didn't get used to this.

15 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ignorer reklamationer

Ignorer reklamationer! I forbindelse med mine to seneste køb har jeg sendt tre reklamationer, efter deres egne anvisninger, men de svarer ikke på dem! Nu er der gået to og to en halv uge siden jeg oprettede reklamationerne.

Det er et tilbagevendende problemer med Sephora.

24 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Gamle produkter og dårlig kundeservice

Man skal lede længe for at finde dårligere kundeservice end hos Sephora.
Jeg købte 3 varer på tilbud hos Sephora men da jeg modtog dem kunne jeg se at de var udløbet for 6 måneder siden. Jeg kontaktede dem og fik besked på at sende varerne retur og så ville de sende nogle nye. Der går så et stykke tid uden at jeg hører noget og pludselig har de bare refunderet mine penge uden at fortælle mig at de ikke sender nye varer. Da jeg kontakter dem og spørger hvorfor de har refunderet i stedet for at sende mig nye varer, som jo var fundet på tilbud, er deres svar at ”Vi har desværre ikke kunne sende nye produkter, da vi ville kunne garantere at samme sag ikke skulle gentage sig”, altså de kan åbenbart ikke finde ud af at kontrollere deres varers holdbarhed inden de sender dem?
Så jeg har brugt tid på at bestille varer, hente pakken, opdage at varerne var 6 måneder (!) over udløbsdato, skrevet til Sephora, printet returlabel, sendt varer retur - og så refunderer de beløbet i stedet for at sende mig nye varer! Virkelig spild af tid og en dårlig kundeoplevelse.

7 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg var inde i sephora på Strøget

Jeg var inde i sephora på Strøget, da jeg havde en nederen oplevelse i deres butik. Jeg bedte en medarbejder om at rådgive mig til at finde en børste som skal bruges til en specifik ting for at lægge sin makeup. Hun gav mig herefter en børste som slet ikke er egnet til det jeg bedte om, men jeg stolede selfølgelig på hende, da jeg går ud fra at hun ved hvad hun snakker om. Nu er det for sent at returnere den igen og jeg er skuffet over at medarbejderne ikke er til at regne med.

13 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

😤 uprofessionelt

Blev anbefalet en foundation af en "makeup-specialist" og har købt to af dem. Jeg er startet med at bruge en af dem, men synes slet ikke, den passer til min hudfarve. Jeg skulle til Sephora for at returnere eller bytte den uåbnede, og så siger de, at de ikke bytter nedsatte varer 🥴. Ja, men det fik jeg ikke at vide, før jeg købte for mere end 600 kr 😠.

10 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Har været op til flere gang i sephora…

Har været op til flere gang i sephora Frederiksberg center og på strøget. For at spørger efter det samme produkt. Den en sted siger hver gang næste uge får men ommer så er svar desværre næste uge igen. På strøget sender de runder andre butikker. Det har forgår i over en måned. Er så u tilfreds med at mangler ord til at beskrive det😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

25 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Falsk kampagne og dårlig kundeservice

Jeg købte produkter for over 600 da de kørte en kampagne på at man ville få 13 minis med ved køb over 500. Da jeg modtog pakken var der ingen minis i som lovet og som stod på min faktura! Jeg ringede derfor til kundeservice, som ikke kunne hjælpe med problemet da de ikke havde flere minis og at de derfor ikke kunne sende nogle. Super dårlig kundeservice og falsk reklame af kampagne. Hende fra kundeservice sagde at jeg kunne sende de modtagede varer retur, men det skal man så selv betale for når det er dem som har lavet fejlen ved ikke at sende de produkter der står på ens faktura. TOTALT til grin. De snyder en for penge!

24 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mega ringe kundeservice

Bestiller en foundation der er til konfirmationsgave, og da den kommer er kassen i stykker. Sådan noget kan man jo ikke give i gave! Laver en reklamation og får af vide, at jeg kan sende den retur, men jeg skal SELV betale returfragten.. Det er fanme dårlig stil, når deres produkt er i stykker! Hvis det var i orden, havde det jo ikke været nødvendigt at sende retur!

15 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Har købt gavekort på nettet

Har købt gavekort på nettet. Får en mail, hvor der står: Dit gavekortkøb er næsten klar - Vi beskytter dine køb.

Modtager ikke gavekortet. Har kontaktet kundeservice flere gange og skrevet en del mail. Intet respons retur 👎🏻

Endvidere Har skrevet med dem på deres chat, der lover at følge op og der sker intet!

Kan på ingen måde anbefale firmaet 🤬

30 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sender forkert produkt og vil ikke ombytte

Bestilte en 7,4 ml rejseparfume med kuglehoved (rollerball), som jeg tidligere har købt gennem firmaet. Jeg fik en 10 ml med sprayfunktion. Ikke hvad jeg har brug for, da jeg ikke bruger sprayfunktion og ikke hvad billedet på hjemmesiden viser, at jeg køber. Den viser 7,4ml.

Sophora afviser at ombytte produktet.
De skriver:

Desværre kan vi ikke acceptere reklamationen, og beklager dette mange gange.

Som en (lille) kompensation er her en rabatkode på 100 DKK

Det svarer til at bestille en lille vase, fordi man gerne vil have en bestemt lille vase, men fordi man så får en større vase, i en lidt anden model, så indgår det ikke under reklamationen.

Det giver ingen mening.
Elendig service!

10 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Aldrig køb via Sephora.dk!!!!

Jeg har returneret nogle varer i januar, og jeg har stadig ikke fået mine penge retur. Jeg har kontaktet kundeservice flere gange, og det eneste jeg får at vide, er at min henvendelse er sendt videre.
Virkelig dårlig service.

18 de abril de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg havde bestilt en vare der var på…

Jeg havde bestilt en vare der var på tilbud og der stod præcis på deres hjemmeside at der var tilbud til den 21 april, og der stod ikke noget med at den var udsolgt. Alligevel er min ordre annulleret og så finder jeg ud af at varen ikke er på lager. Det gir da jo ikke mening at man ikke skriver at varen er udsolgt, man står jo der og glæder sig over man får en lille gave til sig selv også alligevel ikke. Jeg synes Sephora burde skrive på deres HJEMMESIDE at varen er udsolgt. Jeg har ikke længere lyst til at købe fra dem desværre.

18 de abril de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más