Sephora Danmark Opiniones 821

TrustScore: 2 sobre 5

2,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sephora har succes med som ingen anden at drive en onlinebutik, hvor man ikke kan regne med nogle som helst information vedr. tilgængeligheden af et produkt. Det kan sagtens fremgå som værende tilgæng... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

821 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DÅRLIG kundeservice og reklamation

DÅRLIG kundeservice! Min datter har købt en milk bronzer, som desværre ikke kan komme op af ituiet (altså skrues op). Hun har desværre ikke gemt kvitteringen, da hun var med en veninde i Kbh og shoppe alene. Jeg kontakter kundeservice- som er enormt længe om at svare. Da de endelig vender tilbage- så henviser de med mail til selve butikken hvor den er købt. Dem kontakter jeg så, men over 1 måned efter, har jeg stadig intet hørt- trods flere mails! Jeg skriver til kundeservice- som blot beklager med at butikkerne har travlt og at de ikke kan hjælpe i kundeservice! Vi bor 90 km fra butikken, så vi kommer ikke sådan lige forbi. Kundeservice skrive også at butikken ikke kan bytte den uden bon. Synes det ufattelig dårlig kundeservice, og specielt til de unge mennesker, som er jeres målgruppe, og som ikke altid får gemt en bon. Deres produkt er defekt- det er under al kritik at de ikke vil bytte til nyt!

21 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

De har snydt min 12-årige datter til at…

De har snydt min 12-årige datter til at købe for over 1000 kr, som er halvdelen af alle hendes penge. Og de vil ikke tage noget af det tilbage. Vi har været nødt til at inddrage min datters betalingskort pga. dette. Deres aggressive markedsføring til børn er ikke i orden.

19 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Lokker med tilbud der ikke findes

Venter med at bestille varene da de reklamerer med man får 10 minis i appen på en bestemt datoen. Henter appen er klar på dagen men der er ingen steder at få eller vælge minis fra. Dårligt måde at lokke folk til på.

13 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Extremely bad service!

Extremely bad service!! The lack of testers because all the 10yo are using them, the mess in the store, it is so dirty and so rude employees in the store in Copenhaga. Funny how only the stores in DK don’t offer freebies, in all the other countries you get freebies. Extremely bad website, they’ve been cancelling my order saying that the products were not on stock, but guess what? In the store they were and when I have asked if they were out of these products, they said that recently no.

7 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

De svarer ikke på mails

De svarer ikke på mails. Hver gang jeg handler fra dem inde ved deres fysiske butik eller online, så bliver mine point aldrig registreret. Jeg havde bestilt en ordre for 5 dage siden Til 2000 kr. og har stadig ikke fået ordrebekræftelse tilsendt på det! Generelt meget langsom Levering og meget dårlig oplevelse!

6 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

EKSTREM DÅRLIG KUNDESERVICE!!!!!!

Jeg købte et sæt fra milk med bronzer og primer. Den var helt ødelagt da jeg åbnede den. Jeg ringede med det samme til butikken da jeg ikke havde mulighed for at komme ned og lave en reklamation, da jeg kun var på besøg i KBH. De lovede at kontakte mig, men hørte aldrig fra dem igen! Jeg har flere gange forsøgt at kontakte butikken igen, direkte til butikken på telefon og deres mail, samt sephoras kundeservice.
Men senhora har blokeret mit telefonnummer og kan tydeligvis ikke tage ansvar for deres fejl.
Kommer aldrig der igen, mega arrogante medarbejdere!

1 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Latterligt langsomt

Forsøger at opretholde en mailkorrespondance med Sephora, omkring en forkert rabatkode de bliver ved at sende. På 11 dage har det været muligt at få svar 2 gange 🥱 Alt for langsommeligt

28 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlige medlemsfordele

Sephora er gået hen det seneste år og blevet rigtig dårlig, ingen medlemsfordele eller noget. Har du fødselsdag får du hellere ikke en god fordel, som før, måske en gratis levering hvis man så er heldig og kontakter kundeservice, kontaktet to gange men fik intet. Skal du til butikkerne for at se farverne på produkter, så er der ingen tester eller så varerne udsolgt. Spild af tid at tage til butikkerne, dårlige medlemsfordele (også selvom man har Black card) og generelt nærighed.

1 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

bare lad være.

Betalte for fragt for at sende min pakke retur, de tog ikke imod den, og retur fristen blev derfor overskredet, så mistede både penge på selve pakken, men også på retur omkostningerne. De har elendig service, lad være med at købe fra dem. De kan tydeligvis ikke finde ud af at drive en virksomhed, med hensyn til forbrugerne.

31 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nedværdigende behandling

Jeg går i Sephora i Frederiksberg Center den 3/1 da jeg dagen forinden havde købt for en masse kr. og fået to gratis gaver med. Den ene var en mascara, hvor låget desværre ikke ville tage selve børsten med op, så jeg kunne ikke bruge den.
Jeg går ind i Sephora med kvittering og æske og spørger, om det er muligt at få en byttet til samme gratis gave, da den er defekt. Damen skærer en meget mistænksom grimasse af mig og påstår, at de ikke giver den mascara ud mere, hvortil jeg svarer at de da gav mig én igår. Hun siger hun hører sin kollega ad og forsvinder.
Hun kommer så bagfra og siger til mig, at det er mig selv der har ødelagt gaven, fordi jeg åbnede forkert. Jeg forklarer, at jeg skruede den op som man gør med alle andre mascaraer, da låget er præcis som andre.

Damen griner af mig, og siger igen at det er min egen skyld. Jeg går ud af butikken med defekt gave og jeres ansattes ubehagelige attitude på nethinden.

Så enten “giver I ikke den gave mere”, og når I så alligevel afsløres i at I gør, så “har jeg selv ødelagt varen” selvom den åbenlyst er defekt.

Med den svindlende behandling handler jeg aldrig i Sephora igen.

2 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig service og forbrugerfjentlig politik

Lørdag d. 13. januar 2024 Sephora i Frederiksberg Centret. Ville bytte en creme jeg har fået i julegave til noget andet. Cremen er indpakket i cellofan, plomberet med Sephoras Logo og ubrudt, så jeg er overbevist om at alt er ok i forhold til returnering. MEN ekspedienten oplyser surt at de skal ha' en kvittering for at bytte eller tage retur (firmaets politik). Plombering er ikke nok. Det er på intet tidspunkt blevet oplyst til køber og vedkommende har ikke overvejet at gemme kvitteringen, fordi den var plomberet og det virker for i alle andre butikker.
Så nu har jeg en creme til 400 kr som jeg ikke kan bruge. Superærgerligt!!
Hvorfor informerer man ikke forbrugerne bedre om den underlige politik eller endnu bedre lægger en byttekvittering ind i pakken når ekspedienten bliver informeret om at det er en gave?

13 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

deres kundeservice stinker..

deres kundeservice stinker... De prøver ikke engang at hjælpe og smutter bare fra samtalen når de "tror at det er færdig". Skal aldrig handel her igen

12 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Utroværdig butik

Jeg bestiller nogle vare og får beskeden at jeg kan få 10% ved mit første køb hvis jeg melder mig ind i kundeklubben.. det sker ikke og efter henvendelsen til kundeservice siger de, at jeg burde have fået en mail med rabatkode, men det har jeg ikke og i øvrigt står der intet om at man skal afvente rabatkode på mail. De kan sjovt heller ikke se den mail i system og sende bevis på at man skal bruge rabatkode eller at jeg har modtaget en rabatkode. Så man må konkludere at det er direkte falsk markedsføring det der står på deres hjemmeside. De vil heller ikke honorere det bagefter.. total useriøs virksomhed

11 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos…

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Sephora i Frederiksberg centeret takket være Sana fra NARS-standen. Hun var utroligt venlig og professionel, og det gjorde virkelig en forskel for mig. Hun hjalp mig uden at være påtrængende og havde en god viden om makeup og var lydhør over for mine ønsker, selvom det drejede sig om produkter uden for hendes ansvarsområde.Jeg var imponeret over, hvor grundigt Sana forklarede og svarede på mine spørgsmål om produkterne. Hun tog sig tid til at sikre, at jeg følte mig tryg og informeret.
Hvis du søger en medarbejder, der er dedikeret og ærlig og virkelig brænder for at hjælpe kunder, så bør du helt sikkert opsøge Sana.

10 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Det er dog den mest sløje hjemmeside…

Det er dog den mest sløje hjemmeside jeg længe har besøgt. Bestiller på hjemmesiden produkter, som man kan lægge i kurven. De annullerer ordren med at ingen af de tre produkter er tilgængelige. Forsøger med nogle andre produkter, men så kan jeg ikke bruge rabatkoden da den allerede er brugt. Næ det er den ikke, de annullerede jo ordren. Bestiller så ikke noget.
Efter et par dage får jeg mail om, at en af varerne fra min første ordre igen er på lager. Jeg bestiller den så igen. Sørme om ikke også den ordre bliver annulleret. Samme historie forfra, at varen ikke er på lager.
Det virker meget amatøragtigt.

9 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Sephora Danmark

Respuesta de Sephora Danmark

Hej Louise,

Du skal have tak for at dele din oplevelse. Vi skal virkelig beklage, at den har været så træls.

Kundeservice vil rigtig gerne tage et kig på, hvad annulleringen kan skyldes, hvis det ikke er grundet udsolgte varer.

Du må derfor gerne kontakte dem på 89872340 eller på mail kundeservice@sephora.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner fra
Sephora.dk

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más