Sergio Davis Uk Opiniones 

76
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Purchased magnetic bracelet. Advertisement is amazing, very convincing.Even gives discount for mutiple buy so you thought you are saving a lot. When I received the item it is very poor quality. As lig... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered the oh so popular drill. Tracked it all the way up until the day it was supposed to be delivered then POOF!!! NOTHING! No product and the tracking number does not exist anymore and no response... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I purchased a mini electric drill first time used it broke . Contacted customer service told to return to an address in France returned in May 2022 having heard nothing contacted them again with my or... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Purchased bouncing ball game. Quite pricey but anything to avoid the big A coy. Gonna say, was abit concerned as I couldn't find any reviews anywhere other than Facebook. Also, this coy uses a hard se... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Juguetería

Escrito por la empresa

We are selling toys for family and children, for Christmas and parties. We love to know that our customers gets fun with our items.


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

76 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(76)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I have now received my earings and to be fair they did always answer my emails and apologised for the wait ,also the earings were worth waiting for

I am still waiting for them I have emailed and been assured they are on their way but the tracking number I have doesn't work .I have emailed again and waiting for reply ,I am not really satisfied at all and its a shame because they are really nice earings,and I have seen some others I like but I am ambitious reluctant to order them now.

11 de enero de 2022
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Hello Lauree, we are sorry for the delay your order may arrive in about 3 days now. Our support team always answer, I've just asked them to contact you today to fix the situation as soon as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

When I received my parcel the…

When I received my parcel the wrapper/bag it was in was damaged as was the box the game was in and on inspecting the game, the game was damaged/broken. Not happy at all........ Was going to be a gift for my grandson but felt I couldn’t give it to him broken plus it arrived to late for a Christmas present!!!!

9 de enero de 2022
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

You can just write to our support team and they will resent you the game, we are sorry for the inconvenience.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

No response to queries and complaints.

Have now got my goods and am delighted with them. Have also had a reply to my review. It is a shame it took a bad review to get a response. However I accept they have a new team and accept the apology offered. The products still great, looks like a blip in customer servicevdue to changes in team. When i wrote a thank you email for a previous order, it was responded to right away thanking me and asking me to write a review on Trust Pilot which I did.

On my next order No 22883 from 4th December which is still not delivered I have sent 2 emails over the past 2 days and had no response. Not even had a despatch email either. Not good enough.

17 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Our support team has just changed and you should now have received answers about your order. You know you will be delivered . Really sorry for the delay.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered the connect game

I ordered the connect game . It came in a damaged , damp smelly box . I sent photos and explained I did not want to keep the packaging in the house so put it in the outside bin . I wash the game in warm soapy water and it was okay but could obviously not give it as a Christmas gift . I felt I was entitled to a 50% discount and was offered £2.0O , then £5.00 with a nippy reply asking how I managed to purchase the goods for £20.0O when it should have been £23.00 clearly it was their discount code and a rant about them not making profit if the refunded £10 . Also told to post it back and pay for it . Never again . I would be very wary using this site .

11 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Sorry about that situation, we will try to be better next time.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Family Xmas Game

I have bought this for our Xmas family game. I'm sure it will be fun 😍... Good delivery and good value for the money.

8 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Thank you Pat

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Have bought a few items from this firm…

Have bought a few items from this firm they are very prompt with their deliveries and provide good tracking of your items even though it is the Christmas rush would highly recommend them to anybody well done guys

8 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Thank you very much Terence

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prior to delivery I emailed a query…

Prior to delivery I emailed a query which was answered straight away. I found the staff very helpful and the products great quality. Would definitely buy again

7 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Thank you Emma, I really appreciate.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Have ordered two of the connect 4 games…

Have ordered two of the connect 4 games and can’t contact you but concerned as only one has arrived?

7 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Hello Lisa, we sent 2 games, and you received them in the same package. I have the exact weight of your package and I can confirm we sent 2 games. And you can contact us from our website contact's form, we answer to everybody.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought this game bounce connect 4 for…

Bought this game bounce connect 4 for the grandchildren and for us adults to play Christmas day, we've played it quite a few times already and we love it.

5 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Thank you Lorna for your comment 😍

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor product

Really didn't want to put any stars . I purchased 3 games for grandchildren 2 were not too bad but poorly presented .
It was the popping game that was a huge disappointment. Not boxed ,it was in a very flimsy see through cellophane bag. Very poor quality. Sergio Davis would not accept as a return because ' I explained it was poor quality '. We couldn't return it just because we didn't like it. Its in the bin.
This was your reply to me.
Hello Margaret,
You can return it only if it's broken, not just because you don't like it unfortunately our policies are really strict about that.
If you really need to return it here is the address but we can't cover the shipping price.
Once received we will refund you.

4 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

I told you to resend it back to us for a refund but you did NOT accept... Why are you telling that?
I see you edited your comment, and yes, I tell you that despite the fact that we don't do that usually, I offer you to resend us the product for a refund... What more can I do?

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Sergio Davis - Surprised - Great job

Never heard of them before and to be honest not sure what i expected when ordering the bounce Connect 4 game. Don’t really post reviews, but got to say I had great experience from payment/deliver full tracking of where it was and great price in my opinion. Top job and love it, despite me keep losing to the missus!!! Thanks Marc

4 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

We really appreciate your review Marc, thanks a lot for your trust.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Roaring success

Got this for my grandson who's mad on dinosaurs but he doesn't get a look in as my husband and son play with it more. Was very pleased with it and with the speed it was delivered

3 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

I'm really pleased that you had a great experience with us, thank you for your comment Christopher.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordered for christmas

Ordered for christmas for grandchildren. Arrived in good order. very pleased - hope they enjoy the game.

2 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Sergio Davis Uk

Respuesta de Sergio Davis Uk

Thank you Lynne

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más