Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Picked up a selection of items on Sale. Delivery was quick. Considering the time of year. Good service.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely garbage sells items they do not have in stock advertising wrong stock levels, then emails you over a week after you have paid saying we don't have items in stock then ignores emails fro... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Had a problem with my delivery address. I sent emails and WhatsApp messages and although later than expected ( and slight panic setting in!() they got in touch and rectified it hopefully I'll get my... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I’m just a bit disappointment because I spent £100 on vibrators and restraints, all other stuff was good quality except for one item which was broken and they were rude and wouldn’t give me a refund.... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de juguetes eróticos

Escrito por la empresa

Discover a Great range of high-quality sex Toys and satisfy yourself with Sexy Secret. We offer a great range of Dildo’s, Cock Ring, Vibrators, Bondage Sets and much more for great value. All our products are delivered DISCREETLY so it can be our little SEXY SECRET.


Información de contacto

3,2

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

43 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,2

Todas las opiniones

(43)

2 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not buy from these

Took my money.....item never arrived. Won't respond via email or WhatsApp......even rang the WhatsApp.....no answer.......do not buy from these!

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused.

We take every order seriously and would never want a customer to feel ignored. It’s concerning to hear you didn’t receive your item and were unable to reach us—we would like to investigate and resolve this matter for you as a priority.

Please contact us again at info@sexysecret.co.uk with your order number. We are happy to either resend your item or issue a full refund depending on your preference.

Your satisfaction is important to us, and we are committed to putting this right.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Posted to wrong address not discreet…

Posted to wrong address not discreet awful service

5 de julio de 2025
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear customer

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We take privacy and delivery accuracy very seriously. All of our parcels are shipped in completely discreet packaging — only your name and delivery address appear on the label, with no reference to the contents or our brand.

We understand your concern regarding the delivery, and we have already processed a full refund for your order as a gesture of goodwill. Additionally, we are investigating the matter with our delivery partner, Royal Mail, to understand why your parcel may have been delivered to the wrong location.

We sincerely apologise for any inconvenience this has caused and are committed to improving our service. Please do not hesitate to reach out if there's anything further we can assist you with.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Pretty good!

I’m just a bit disappointment because I spent £100 on vibrators and restraints, all other stuff was good quality except for one item which was broken and they were rude and wouldn’t give me a refund. Otherwise it’s a good place

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that part of your experience with Sexy Secret didn’t meet your expectations.

We’re pleased to know you were happy with most of your order, but we’re very sorry to learn that one item arrived damaged and that you felt our service was not as helpful as it should have been. This is certainly not the standard we aim to uphold, and we would never want any customer to feel dismissed or unsupported.

We’d really appreciate the opportunity to make this right. Please reach out to us at info@sexysecret.co.uk with your order number, and we’ll do our best to resolve the issue quickly, whether that’s through a replacement or a refund.

Your satisfaction is very important to us, and we’d love the chance to restore your confidence in our service.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It’s rubbish the back does not even…

It’s rubbish the back does not even stay on keeps falling off

23 de febrero de 2025
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Hello Customer,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the product did not stay in place as expected. We appreciate your comments and will work with our suppliers to improve the design and functionality in future versions.

If you’d like, our customer care team can assist you further and explore possible solutions. Please reach out to us at info@sexysecret.co.uk.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Very Disappointed

My order arrived quit quickly and was the correct item. When I opened the package and then put it on charge it didn’t work. I left it charging for hours. Still not working

26 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that your product did not work as expected despite charging. Occasionally, issues can occur during delivery or handling. We are continuously working to improve the reliability of our products and appreciate your feedback.

If you’d like, our customer care team would be happy to assist you further with a replacement or solution. Please reach out to us directly at info@sexysecret.co.uk.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely garbage sells items they do…

Absolutely garbage sells items they do not have in stock advertising wrong stock levels, then emails you over a week after you have paid saying we don't have items in stock then ignores emails from you.

Should not be trading as the customer service is below a zero in the -10, looking at all other reviews I feel this company should be struck off don't purchase from here unless you just want to lose money.

Have had to create a chargeback for refund and then wait even longer strike this company off the face of the web

24 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused by the stock and communication issues. We understand how frustrating this must have been.

Please know that we are continuously working to improve our inventory management and customer service processes to prevent situations like this in the future. Your feedback is invaluable in helping us make these improvements.

If you would like to discuss this matter further or need assistance with your order, our customer care team is available at info@sexysecret.co.uk.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The purchase I ordered didn't arrive…

The purchase I ordered didn't arrive somebody else's order did arrive !!!!! When I opened the box I was shocked it was a couples bundle for men/woman (1 item had already been opened that was in box)
So the product I paid for I didn't get ..... not too happy at all

26 de octubre de 2024
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the mix-up with your order and understand how disappointing this must have been. It appears there was an error during dispatch, and we are reviewing our processes to ensure this does not happen again.

We would like to make this right. If you haven’t already, please contact our customer care team at info@sexysecret.co.uk so we can arrange a replacement or refund for the item you originally ordered.

Your comments are very important to us and help us improve our service.

Kind regards,
Team Sexy Secret

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Discreet packaging

Discreet packaging , however wrong items where delivered !!!! Got sent things that males use and females so basicly an order for couples (I am single )

30 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Firstly it wouldn't work

Firstly it wouldn't work! Eventually I managed.However while on use as soon as it's inserted with both movements in use ,it stops !! Very disappointed!

30 de agosto de 2024
Logotipo de Sexy Secret

Respuesta de Sexy Secret

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about the issues you’ve experienced.

We would love the opportunity to assist you further and ensure this is resolved. If you haven’t already found a solution, please do not hesitate to contact our customer service team directly, and we’ll work with you to provide a suitable resolution.

We apologise for any inconvenience caused and appreciate your patience.

Kind regards,
The Sexy Secret Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

So far not having a great experience

Had a problem with my delivery address. I sent emails and WhatsApp messages and although later than expected ( and slight panic setting in!() they got in touch and rectified it hopefully I'll get my package on Monday at the correct address. May I add the address defaulted on their website to an old address even though I pit in my new address so please double check @@ ill update on Monday when my package is delivered x

17 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Got my order

Got my order on the day in perfect working order great products. Nice and packaged for delivery..definately be ordering again 😀

7 de enero de 2024

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más