skönt Opiniones 

64
•
TrustScore: 2 sobre 5

2,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Møkkaselskap!! Ren svindel, styr unna. Bestilte ett par støvler, som skulle ha blitt sendt fra Finland innen 5 dager.. 6 uker etterpå skal det vistnok ha blitt levert en pakke fra Kina (!!) - men in... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hi. I'm writing this in frustration because I don't have any choice. Unfortunately I was not careful enough to do my research before I ordered Christmas gifts from Skont.no website. It took 5 weeks... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Nice looking products, albeit overpriced. We ordered two bar stools, one of which was delivered with a snapped metal foot bar. 6 months on after several emails and a non-existent replacement, I can... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently purchased the Arvid chair for my living room, and I couldn't be happier with my decision! The chair arrived promptly and was easy to assemble. The design is simply stunning, with a modern,... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles

Escrito por la empresa

Opulent Scandinavian Decor and Furnishings. Nordic by Craft, Nordic by Nature. Worldwide Shipping.


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

64 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,0

Todas las opiniones

(64)

0 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant

Outstanding quality and service

18 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Will,

Thank you so much for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you are satisfied with both the quality of our furniture and our customer service.

Your kind words mean a lot to us as we strive to provide the highest quality products and an excellent service experience for our customers.

If there's anything else you need, or if you have any questions about our products, please don't hesitate to reach out. We're always here to assist you.

Thank you once again for choosing us, We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Hanne

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super happy with my order

Super happy with my order. Phenomenal quality. Thank you so much.

1 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello James,

Thank you so much for sharing your delightful experience with us! We're absolutely thrilled to hear that you're super happy with your order and that the quality has met your expectations.

At Skönt Living, we strive to deliver phenomenal quality in all our products, and your kind words reaffirm the hard work we put into each piece.

Should you need any assistance in the future, or if you have any questions about our other products, please don't hesitate to contact us. We're always here to help.

Warm regards,

Hanne

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5* furniture store

great quality, fast arrival and amazing customer experience! would highly recommend 5* service all round!

17 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Joshua,

Thank you so much for your glowing review and the fantastic five-star rating! We're absolutely thrilled to hear about your positive experience with our product quality, delivery speed, and customer service.

Your high recommendation truly speaks to the commitment we have towards ensuring our customers have an exceptional experience at every touchpoint. It's feedback like yours that motivates us to continually strive for excellence.

Should you need any further assistance or have any questions about our products in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Thank you again for choosing us and for your kind recommendation. We're looking forward to serving you again soon!

Warm regards,

Hanne

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Please avoid ordering from this…

Please avoid ordering from this company. This is a Chinese shop with a sleek website that poses as some kind of a Skandi firm. If you ever try to call their customer services on the U.K. number it’s never available and I’ve tried many, many times. They have a U.K. address but I think it’s just a front for a Chinese operation and no U.K. employees.

The problems started when I placed the order that should have been shipped in a couple of weeks. The site doesn’t specify from where it’s shipped and surprise-surprise it’s China. A couple of weeks passed and I heard nothing. After a few emails back and forth they claimed they’d had a fire in their warehouse and the items I’d ordered needed to be now made from scratch. I decided to wait rather than cancel but then there was literally no further communication about delivery times and I had to chase so many times. Disappointment didn’t finish there. When the items (worth £9k!) were finally delivered 4 months after the original order, they came in wooden crates that the courier dropped off by the front door and refused to take the crates back. The items (marble dining table and 6 chairs) needed heavy assembly and I’m now having to pay for bulky waste collection to get rid of all the wooden crates. My lesson is - if I’m willing to spend so much money on furniture I’d rather go with a U.K. based merchant like Soho Home with a U.K. based customer service, good reputation and white glove delivery.

The items I received don’t really have the super premium feel of the price tag I paid and a simple Google picture search will reveal that they are made in China and you can buy the same items on Ali Express for a fraction of the price.

Avoid!

11 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Stan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We strive to provide a seamless and enjoyable shopping experience for all our customers, and we apologise for any inconvenience you may have encountered.

First, we would like to clarify that our products are manufactured by skilled craftsmen from various locations, which allows us to offer a diverse range of high-quality products. While we appreciate your concern regarding our UK presence, please know that our UK address is not a mere front, but a vital part of our operations that allows us to better serve our customers in the region.

We regret the unforeseen warehouse fire incident that affected your order. As a company, we prioritize the safety and well-being of our staff and the quality of our products. Thus, the decision to remake your items from scratch was made to ensure you receive the premium quality you expect from us.

We apologise for any lack of communication during the waiting period, and we will work on improving our communication efforts in the future. Regarding the delivery and assembly issues, we have taken note of your concerns and will address them with our courier partners to provide a better experience moving forward.

We understand that the items may not have met your expectations in terms of the premium feel, and we will take this feedback into account as we continue to improve our product offerings. Please note that we strive to provide competitive pricing and high-quality products, which may not be directly comparable to the items found on other online platforms.

Again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
Skönt Living

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super happy with my order

Super happy with my order! Was so excited to add the finishing touches I needed to my home. I found Exactly the pieces I was looking for to give my home that final touch and add some real character. Will be ordering from here again

13 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello James,

Thank you so much for sharing your delightful experience with us. We're overjoyed to hear that our products have added the perfect finishing touches to your home and helped to bring your vision to life. Your happiness and satisfaction are truly our greatest rewards.

We're thrilled that you were able to find exactly what you were looking for in our collection to add some character to your home. If you need any assistance with future orders or have any questions about our other products, please don't hesitate to reach out to us. We're always here to help.

Thank you once again for choosing us and for planning to order from us again. We're eagerly looking forward to serving you in the future!

Warm regards,

Hanne

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought some cream bowls from Skont…

I bought some cream bowls from Skont and the quality is very very good and have had many compliments. Will definitely use this company in the future. Have recommended to many friends who love their products too!

13 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Tanya,

Thank you so much for sharing your wonderful experience with our cream bowls. We're thrilled to hear that you're pleased with the quality and that they've been a hit with your friends!

Your recommendation to your friends is the highest compliment we could receive, and we are immensely grateful for your support. We strive to provide products that are not only high in quality but also add a touch of charm to every home.

We're excited that you're planning to use Skönt Living in the future. If you have any queries or need any assistance with our products, please feel free to reach out. We're always here to help.

Thank you once again for choosing us and for your lovely review. We look forward to serving you and your friends again soon!

Warm regards,

hanne

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very impressed with the quality and…

Very impressed with the quality and standard of service, will definitely be buying from Skont again

13 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Andrew,

Thank you so much for your lovely feedback. We're delighted to hear that you were impressed with the quality of our products and our standard of service. At Skönt Living, we continually strive to provide exceptional products and customer experiences, and your words are a testament to these efforts.

We're excited to know that you plan to shop with us again. If you have any questions or need assistance with your future purchases, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Thank you once again for choosing us and for your wonderful review. We can't wait to serve you again soon!

Warm regards,

Hanne

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid Getting Scammed

This is a website claiming to sell premium products when in in-fact it’s cheap and awful imitations drop shipped from China.

Their returns policy has loopholes that state sale items cannot be returned. Every item on the website is on sale…

Read the many bad trust pilot reviews of this scam website and reverse image search items on Google to see their items on sale elsewhere for a fraction of the cost.

Avoid.

22 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Dear Paul,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We take all feedback seriously and would like to address your concerns to provide clarification on our policies and products.

We assure you that our primary goal is to provide high-quality, premium products to our customers. Our products are designed by skilled craftsmen from various locations, We maintain strict quality control measures to ensure that our products meet the high standards our customers expect from us.

Regarding our returns policy, we apologise for any confusion or frustration this may have caused. We do have certain restrictions on sale items; however, we are continuously working to improve our policies to better serve our customers. We appreciate your feedback on this matter and will take it into consideration as we review and update our policies.

We understand your concern about product pricing and similar items available elsewhere. At Skönt Living, we aim to provide competitive pricing while maintaining the quality and uniqueness of our products. While some items may appear similar, we cannot guarantee that they meet the same quality standards as our products.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
Skönt Living

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rip off absolutely rubbish

Rip off absolutely rubbish. Item not at all as described paid £122 for 1 cup and saucer. Claimed ot was a set that was discounted from £250 lies. What I received was one cup a saucer and a spoon that was not the same as in the picture (they called this a set. It was also chipped. Came from China but company branding looks European. The issue I have with this is now returning it to China if they allow me to do so and the expense I have to pay. Really disappointed and feel robed of my hard earned cash. Please beware.

4 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Asha,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear about your disappointment with the purchase of your cup and saucer set. We understand that the situation was not ideal, and we would like to address your concerns and provide clarification where needed.

First, we apologise for any confusion regarding the contents of the set and the item's description. We strive to provide accurate information on our website, and we understand that there may have been a misunderstanding in this case. We will review our product listings to ensure their accuracy moving forward.

We are also sorry to hear that the item arrived chipped and did not match the image on our website. Our goal is to provide high-quality products to our customers, and we sincerely apologise that we did not meet your expectations in this instance.

Regarding the origin of our products, we work with skilled craftsmen from various locations, to offer a diverse range of high-quality products. Our branding is designed to reflect our commitment to providing unique and stylish items for our customers, regardless of their origin.

We understand your concern about the return process and any associated costs. In light of your concerns, we kindly request that you contact our customer service team, who will be more than happy to discuss the situation with you and find a suitable solution that meets your needs. We value your business and want to ensure that your experience with us is a positive one.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
Skönt Living

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Service and Beautiful Items

Both Skönt and myself were badly let down by the Courier. Item disappeared in the Tracking system.
Skönt were excellent in trying to resolve the matter by sending a replacement.
Both items eventually arrived and I’ve just been told to keep the replacement.
A lovely gesture.

2 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Susanne,

Thank you for your feedback, and we deeply apologize for the inconvenience caused by the courier's mishap. We understand how frustrating it can be when items go missing in transit.

However, we're glad to hear that despite the courier's error, our team at Skönt Living was able to assist you in resolving the matter promptly. It's our commitment to ensure that our customers receive the best possible service, even in challenging situations.

We're pleased that both the original item and the replacement eventually arrived, and we're delighted to hear that you've been told to keep the replacement as a gesture of goodwill. It's our way of expressing our gratitude for your patience and understanding throughout the process.

If there's anything else we can do to further assist you or if you have any additional questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help.

Thank you for choosing Skönt Living, and we appreciate your kind understanding in this situation.

Warm regards,

Mikael

Valorada con 1 estrellas sobre 5

we bought bar stools for £900.00

we bought bar stools for £900.00, they shipped from china and even not worth £50 . Stay away from this company as the website is flashy and do not be tricked by scammer.

7 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Mehrnaz,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience with our bar stools did not meet your expectations. We understand your concerns, and we would like to address them to provide clarification and ensure a positive outcome.

We assure you that at Skönt Living, our main objective is to offer high-quality, stylish products to our customers. Our products are designed by skilled craftsmen from various locations, and we maintain strict quality control measures to ensure our products meet the high standards our customers expect from us.

We apologise if the bar stools you received did not meet your expectations in terms of quality and value. We take all customer feedback seriously and will investigate this matter internally to ensure we continue to provide premium products.

Regarding our website, we aim to create an appealing and user-friendly experience for our customers. We understand your concern about being misled, and we want to reassure you that our intention is to be transparent and honest in our representation of our products.

In light of your concerns, we kindly request that you contact our customer service team, who will be more than happy to discuss the situation with you and find a suitable solution that meets your needs. We value your business and want to ensure that your experience with us is a positive one.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If you are reading these reviews take…

If you are reading these reviews take it from me, do not buy from this company, they have a very flashy website that gives the impression that the goods are coming from a luxury website, in reality they are dropshipping goods from Hong Kong. I ordered a lovely (or so I thought) textured painted canvas, I received a printed canvas that wasn't worth more than 20 quid, it's cheap looking and I wish I'd found these reviews before I bought it, definitely not worth the 90 pounds I paid for it and of course to send it back will cost a fortune, so thanks for ripping me off. DO NOT USE THIS COMPANY

8 de diciembre de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Elizabeth,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear about your disappointment with your canvas purchase. We understand your concerns and would like to address them to provide clarification and work towards a positive outcome.

At Skönt Living, our primary goal is to offer unique and high-quality products to our customers. We work with skilled craftsmen from various locations, to provide a diverse range of premium items. We maintain strict quality control measures to ensure our products meet the high standards our customers expect from us.

We apologise if the canvas you received did not meet your expectations in terms of quality and value. We take all customer feedback seriously, and we will investigate this matter internally to ensure we continue to provide exceptional products.

Regarding our website, our aim is to create an appealing and user-friendly experience for our customers. We understand your concern about being misled and want to reassure you that our intention is to be transparent and honest in our representation of our products.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Our light is wonderful!!

Our light is wonderful, it took a little longer to srrive than first thought, but arrived sound and in perfect working order. It looks amazing above our staircase! Would definitely use again

23 de noviembre de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hello Mauricio,

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you're enjoying the wonderful light you purchased from us, We apologize for any delay in the delivery, but we're glad to know that it arrived safely and in perfect working order.

It's fantastic to hear that the light looks amazing above your staircase, adding a touch of elegance to your home. We greatly appreciate your intention to use our services again, and we look forward to assisting you in the future.

If you have any further questions or need any assistance, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Thank you again for choosing us, We're grateful for your support!

Warm regards,

Mikael

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful customer service and product

Awful customer service and product, same thing available elsewhere at less than half the cost. Wouldn’t recommend to anyone

31 de agosto de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Simon,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We take all feedback seriously and would like to address your concerns to provide clarification and work towards a positive outcome.

We apologise if you found our customer service to be less than satisfactory. We strive to provide excellent support to our customers, and we will take your feedback into account as we work to improve our services.

Regarding the product you purchased, we understand your concerns about pricing and similar items available elsewhere. At Skönt Living, we aim to provide competitive pricing while maintaining the quality and uniqueness of our products. While some items may appear similar, we cannot guarantee that they meet the same quality standards as our products.

In light of your concerns, we kindly request that you contact our customer service team, who will be more than happy to discuss the situation with you and find a suitable solution that meets your needs. We value your business and want to ensure that your experience with us is a positive one.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Took ages and multiple emails from my…

Took ages and multiple emails from my side to get the furniture. One excuse was ‘we have been away at a retreat’. How lovely but it took months. Lovely item when arrived though. Well wrapped and secured during transit.

30 de agosto de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Joanna,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you are happy with the item you received, but we sincerely apologise for the delays and communication issues you experienced during the process.

At Skönt Living, we strive to provide timely deliveries and transparent communication with our customers. We understand that our response to your situation was not ideal, and we apologise for any inconvenience this may have caused.

Regarding the mention of a retreat, we want to clarify that this is not a standard excuse, and we apologise if this information was communicated inappropriately. We will address this issue internally to ensure that our customer service team provides accurate and timely updates to our customers in the future.

We are pleased to know that your furniture arrived in excellent condition and was well-packaged. We take great care in preparing our products for shipment to ensure they reach our customers in the best possible condition.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you all the best with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID LIKE THE PLAGUE!!

AVOID LIKE THE PLAGUE!!! Fraud!!
WORSE COMPANY IVE EVER DEALT WITH!

9 de agosto de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Armi,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We understand that you may have faced some issues, and we want to address them in order to improve our services and work towards a positive outcome.

As a reputable online furniture store, we strive to provide our customers with high-quality products and exceptional customer service. We apologise if you feel we have not lived up to these standards.

In order to better understand your concerns and find a suitable solution, we kindly request that you contact our customer service team, who will be more than happy to discuss your situation in detail. We value your business and want to ensure that your experience with us is a positive one.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
Skönt Living

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Arrived broken due to very poor…

Arrived broken due to very poor packaging- product not as described

25 de noviembre de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Malcolm,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear about the issues you faced with your recent purchase. We understand your disappointment with the condition of the product upon arrival and any discrepancies in the description.

At Skönt Living, we take pride in providing high-quality products and ensuring they are well-packaged for safe delivery. We apologise for the oversight in the packaging of your item, and we will be reviewing our packing procedures to prevent such issues from happening in the future.

Regarding the product description, we strive to be as accurate and transparent as possible when showcasing our products. We apologise if you feel there were discrepancies between the description and the actual item you received.

We kindly request that you contact our customer service team with more information about the specific issues you encountered. We value your business and want to ensure that your experience with us is a positive one. Our team will be more than happy to discuss the situation with you and find a suitable solution that meets your needs.

Once again, we apologise for any inconvenience you faced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us nother chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The table arrived with chunks missing

The table arrived with chunks out of it. The packaging was so flimsy, not as described on the website. The quality of the table was so poor. The chairs I bought with the table could not be returned because they were sold separately and I lost my right to return them because they were sale items. I was offered 20% off further purchases although at the time 30% was offered on the website prices. Very disappointing. I would not recommend Skont.

9 de octubre de 2022
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Bev,

We appreciate you taking the time to share your feedback with us, and we deeply apologise for the issues you experienced with your recent purchase. We understand your disappointment with the table's condition, the packaging, and the return policy for the chairs.

At Skönt Living, we strive to provide high-quality products and ensure they are well-packaged for safe delivery. We apologise for the oversight in the packaging of your item and the quality of the table you received. We will be reviewing our packing procedures and working closely with our suppliers to prevent such issues in the future.

Regarding the return policy for the chairs, we understand that this has been an inconvenience for you. We will take this feedback into consideration and review our return policy to improve the customer experience.

In light of the issues you faced, we would like to make things right. Please contact our customer service team so we can discuss a more suitable solution for your situation. We value your business, and your satisfaction is our top priority.

Once again, we apologise for any inconvenience you experienced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not good value for money

Great designs on website although not enough product description detail. Arrived and light fitting is actually made of plastic not glass, the price is extortionate for the quality of the product. Also shipped from China so not great in terms of time to delivery and carbon footprint.

28 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de skönt

Respuesta de skönt

Hi Sandra,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologise for any disappointment you experienced with the product description, quality, and shipping process.

We strive to provide accurate and transparent information about our products to help customers make informed decisions. We apologise if the description for the light fitting did not provide enough detail, and we will work on improving our product listings to provide more comprehensive information.

We understand your concerns regarding the quality and value of the product. We assure you that we only source from reputable manufacturers to ensure the quality of our products. However, we will take your feedback into account and review our product offerings to ensure they meet the expectations of our customers.

Regarding shipping and the carbon footprint, we understand the importance of being environmentally conscious. We are continually working to improve our shipping process to minimize the environmental impact and deliver our products in a timely manner. We apologise for any inconvenience this may have caused you.

We value your business and your satisfaction is our top priority. Please feel free to contact our customer service team to discuss your concerns further or to explore possible solutions to your situation.

Once again, we apologise for any inconvenience you experienced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We wish you the best of luck with your new purchase and hope that you may consider giving us another chance in the future.

Sincerely,

Hanne
SköntLiving

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más