I have purchased from this company previously and the product is very good, but shipping takes forever! Also, with my most recent purchase I experienced an issue because I didn't realize that the cou... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
I placed an order in mid-June and it has never arrived. I have sent numerous emails and requested a full refund. I was offered a 30% and 50% refund plus the order when/if it was delivered. I have dema... Ver más
I absolutely love those couch covers. With 3rd order had problem, order didn’t arrive. Chelsea from customer support was amazing in making sure I would receive my order. I received my covers , they ar... Ver más
The seat & arm covers fit beautifully, even better than I expected. The back cushions on my sofa are attached and the covers fit great and stay put. A quality product that works as advertised. Excelle... Ver más
Información sobre la empresa
Escrito por la empresa
Offering thoughtfully curated home products with one thing in mind, your comfort.
Información de contacto
400 S. 4th street, suite 500, 89101, Las Vegas, Estados Unidos
- +1 888-370-2127
- support@soothinghome.com
- soothinghome.com
No consta que haya invitado a opinar recientemente
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Worse Experience Ever.
Worse Experience Ever.
My first order of sofa covers arrived without issue, so I trusted the company enough to order different sizes in November. That was a mistake. The second order never arrived.
When I asked to cancel and get a refund, I was met with nothing but copy‑and‑paste emails saying they were “so sorry” and would “check on the status.” Weeks later, I’m still getting the same scripted replies and still no refund.
I’ve since purchased covers from another company and couldn’t be happier. I will never buy from Soothing Home again. I’m still waiting for the refund they keep promising to “look into.”
Soothing Home is a joke.
Soothing Home couch covers are great. However, whoever is running the office is extremely ill equipped. They responded to only one of my emails but then lied to me. They said my order was on the way. That was 2 weeks ago. I placed my order in early November because I had company coming for the holidays. I still haven’t received my order. They don’t answer the phone. I will absolutely NEVER do business with Soothing Home again. Soothing? It’s more like FRUSTRATING! 👎
I love the sofa covers
I love the sofa covers! It makes it look brand new!
I love love love my new covers
I love love love my new covers. Matter of fact, this is my third order and I’m waiting for it to come because I bought some for my granddaughter. Also bought an extra set when I’m cleaning one. Thank you. I’m sure I’ll be doing business with you again.
Perfect fit
The covers fit perfectly and look wonderful! They stay in place even with the dog jumping on and off constantly.
Covers look great! I’m ordering more.
Ordering was easy. Received my couch covers in about a week. They look nice and fit great.
I wish Soothing Home made recliner covers in a matching color. (Metal grey)
I ordered the product December 25
I ordered the product December 25. It’s now February 10 and I still have not received it. I contacted this terrible company and they told me I needed it to be patient.A snowstorm that delayed delivery well I’ve been patient they told me that a month ago. It still hasn’t arrived and I tried to call them. You can’t call them. They tell you to email them on the telephone. I can’t even get my money back I can’t contact anyone. I don’t know what to do so I called my credit card company and they’re gonna get my money back. Thank you, God.
Would have liked a tag inside stating…
Would have liked a tag inside stating where the front and back are on these. It would make it easier to place on the sofas. With that said they are working great. With the dog hair on them instead of on the sofas or towels (That I used previously), they are working great. The next step to see how they hold up when washed.
Shady business practices
I placed an order for sofa covers in November 2025. Today is February 4, 2026, and I'm still waiting for my delivery!
Someone called "Rowena" has responded to my inquiries, as they were out of stock in the color I ordered. That was last November.
"Rowena" still tells me she's waiting on a response from their fulfillment team. I think the team is full of shit! My credit was charged right away when I ordered these covers.
Dealing with Soothing Home has been a horrible experience, and I don't recommend purchasing anything on their website unless you just want to donate money to a shady business.
Never received covers
Ordered Dec 1. My covers still have not shipped and it is Feb 4th I have emailed 15 times. They keep making excuse after excuse. I have now opened a case with PayPal.
I ordered over a month ago and have yet…
I ordered over a month ago and have yet to receive my order. No one answers when you call their toll free number and you are redirected to email them. When I email, the only response is that they will look into the status of my order and then ghost mode. Do not purchase here!
I absolutely love my couch covers
I absolutely love my couch covers. I was so pleased with them I told my two daughters to order them as well. I can’t wait to order more in a different color.
Excuses and poor customer service
Ordered covers for my sectional in the brown/chocolate covers at a price of 215.00 total. placed the order on 31 October 2025 with a expected delivery of 15-20 days. On 11/26/2025 I had not received the covers and checked again on the status and I got this response:
Hi Clifford,
Thank you so much for reaching out — and I totally understand the excitement (and the impatience) of waiting for something you picked out for your home. I took a moment to personally look up your order for you.
It turns out the exact color/style you chose ended up in a temporary stock delay on our side. It’s actually one of our most requested options right now, so a small group of customers who ordered around the same time as you are all waiting for the same restock batch.
What matters most is this:
your order is already secured in that upcoming stock, and your piece is reserved with your name on it.
We’re expecting the new stock to arrive in about 15–20 days, and as soon as it lands at our warehouse, your order will be one of the first to go out. You’re definitely in good hands — I’m watching it from my side and will keep you updated personally.
Thank you again for being patient with us. Small brands like ours really rely on understanding customers like you, and it genuinely means a lot.
If you need anything at all, just reply here. I’m here for you. ❤️
Warmly,
Chelsea, Soothing Home
That being said I patiently waited and on 12/22/2025, I sent this response:
Dear Chelsea,
I hope you are doing well. I'm following up on my order placed on October 31, 2025. You mentioned that the new stock was expected in 15-20 days and that my order would be among the first to be shipped. However, it's now been 26 days with no further updates on my order's status and going on 2 months since the order was placed. I understand the challenges faced by small brands and appreciate your efforts to provide alternative choices for customers. However, this extended wait time is becoming quite frustrating. If the delivery of my order is still 15-20 days away, I believe it would be best to process a refund at this point.
Thank you for your understanding and assistance.
Best regards,
Clifford Mainor
I then received this response from them on 12/23/2025:
Hi Cliff,
I’ve informed our warehouse team to cancel your order as requested.
Once the cancellation is confirmed, your full refund will be processed
right away.
You’ll receive an email notification once everything is completed.
Best regards,
Chelsea
Soothing Home
I figured that was it but I then had to contact them again because I had not received my refund to my PayPal account. I then sent another email on 1/8/2026:
Hello,
I hope you are doing well. I am writing to inquire about the status of my refund for order #145258, processed on December 24, 2025. The confirmation email stated that the total amount of $218.87 USD would be refunded and that it might take up to 10 days for the refund to appear in my account. However, it has now been 13 days, including the holidays, and I have yet to receive the refund.
could you please provide an update on this matter at your earliest convenience? Your assistance in resolving this issue would be greatly appreciated.
Thank you for your attention to this matter.
Best regards,
Clifford Mainor
This was the response on 1/9/2026
Hi Cliff,
The order has already been refunded. Please contact your bank for assistance, as processing times may vary.
Best regards,
Chelsea, Soothing Home.
On 1/22/2026 I sent this email:
Hello,
I hope this message finds you well. I am writing to follow up on my refund for order #145258, processed on December 24, 2025. The confirmation email mentioned that the total amount of $218.87 USD would be refunded within 10 days. However, it has been over 10 days, including the holidays, and I have not yet seen the refund reflected in my account.
Could you please provide me with a transaction or confirmation number that I can reference with PayPal to resolve this matter? Your assistance in resolving this issue would be greatly appreciated.
Thank you for your attention and help.
Best regards,
Clifford Mainor
1/26/2026:
Hi Cliff,
Thank you for the clarification. We understand your concern regarding the transaction dates provided.
We will follow up with our billing department to confirm the refund details, including the refund transaction ID(s), actual processing date, card network reference number (ARN or equivalent), and confirmation that these entries reflect issued credits rather than original purchase transactions.
We’ll update you as soon as we receive this information. Thank you for your patience.
Best regards,
Chelsea
Soothing Home
2/2/2026
Still no refund or response.
BUYER BEWARE!!!!
Excessive long wait time!
Excessive long wait time and still waiting. I placed my order at the end of November. It's already February and I'm still waiting with no resolution. I can't get anyone to help me or call me back. The company should not charge until they ship out your order but they took my money immediately over $300. I have no refund and no covers. Need to have better communication. Don't give customers false expectations of shorter shipping times. Or you need to refund the money if you can't send out the product
This is my second set of covers
This is my second set of covers. Color is true to web site. And match size and color of underlying furniture.
They wash well biggest challenge is determining which is base and which is top as info tags fade.
MIXED REVIEW…
This is a mixed review and I’ll explain why. For the product itself, they rate a big 5! My sectional is tan and the tan covers are nearly a perfect match and it looks fabulous! BUT I placed my order on 10-23-25 with a stated delivery window of 3-5 days which should have been a no-brainer to have them to refresh my couch for our holiday celebrations, but they just arrived in January, so delivery is a #1!
Delayed shipment 0 communication
I ordered covers for my sectional sofa on Thanksgiving. I received an email stating my order was processed and I should expect the product in 3-5 business days the next day.
On December 9, I emailed Soothing Home because I still had to received tracking information and the website said my order was still processing. I received a generic email the next day stating they would look into my order and respond back to me right away. I emailed again in December 11 inquiring about my order and asked for an update or my tracking information by the next day.
I never received a response so I initiated a chargeback (dispute with my credit card company (who immediately issued a conditional refund).
As of January 3, I had not heard back from the company regarding my inquiry and neither had my credit card company. However, my order was randomly delivered on January 13. I still never received an email back from Soothing Home regarding my inquiry. I feel they only sent my order because I had begun the chargeback process and they only had until January 22 to respond to my credit card company.
The product fits well and looks nice and I’m not a jerk so I withdrew the chargeback with my credit card company.
The look and feel is the same as the set I ordered from Amazon when my order didn’t arrive. The Amazon covers were slightly cheap and I received them in 2 days.
Don’t order from Soothing Home unless you don’t want your purchase for 2 months or are willing to dispute a charge in your credit card to force Soothing Home to ship your products.
BEWARE of Soothing Home..., BAD REVIEWS
This company never sent us the items we purchased, and they were impossible to contact by phone. I had to send multiple emails just to get them to answer. Finally, I had to threaten legal action after 40-plus days of not receiving my merchandise, which I had paid for, until they gave me a refund. Be very cautious of this company. #SCAMsoothinghome #BEWAREsoothinghome #COMPLAINTSsoothinghome #consumeraffairsSOOTHINGHOME SOFA COVERS
It took a bit of time to get them…
It took a bit of time to get them because the color was on back order BUT, I got them and I love it!!!
My dog doing zoomies, they stay secure. Easy to put on. Very happy with the product :)
Ordered
Ordered, showed it was full filled but nothing for 3 months. Fake reviews saying they received theirs in a week bs. Contacted customer service 6 times to be given the run around that a basic brown was back ordered, but that I was first to be notified as soon as they get to the warehouse. I would not be buying or recommending this company
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








