What can I say . Screwfix wolverhampton are way better than b&q everything is at a better prices at Screwfix and better prices than b&q either instore online or over the phone i give them 10 out of 10... Ver más
Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información
Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información
Consulta las opiniones de los clientes
Avoid buying anything from them sent by an “approved supplier” it won’t turn up, and screwfix will not care less. If you’re unlucky enough to get the live chat agent holly, she’ll be sure to ignore ev... Ver más
Sad that Screwfix are using DPD whose drivers leave batches of parcels at Pick-UP shops to save having to deliver them to the relative addresses. When people have been told a delivery is coming at a s... Ver más
Visited my local branch and despite the webpage indicating that the items were in stock, four out of the five were not when I got to the branch The assistant was pleasant and apologetic Went to... Ver más
Información sobre la empresa
Información proporcionada por diversas fuentes externas
Screwfix is the United Kingdom's largest multi channel retailer of trade tools, accessories and hardware products.
Información de contacto
Mead Avenue, BA22 8RT, Yeovil, Reino Unido
- srewfix.co.uk
No consta que haya invitado a opinar recientemente
Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas
No ha contestado las opiniones negativas
Así usa esta empresa Trustpilot
Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.
Not as good as they were
Used to be quite good but last order I was told was in to travel miles (Inc a ferry) to be told it wasn't and go back next day. Took 2 attempts to get a refund.
Called from outside the store to be told they couldn't cancel till it was physically in the store. Stupid system.
Toolstation has opened next door , think I'll be going there, they are fab
NO show delivery and given the run around
As per complaint made pursuant to order no A8194525716.
You may wish to check the file for historic overview / notes.
In summary, you have failed to deliver goods as ordered, I have had to chase said order on numerous occasions and simply fed the same line.
The failed delivery has caused not only cost us in tradesman fees but more importantly a delay to the project which is our soon to be home. As you may appreciate we are not not guaranteed to get the tradesman back due to their prior commitment and not left with the pain of sourcing additional tradesman.
You state that orders will be delivered within 24/48 hours which is not the case.
You on numerous occasions told me that the order is showing as ready for dispatch and will be with me the following day, which was not the case.
Your call centre staff told me they would call me back to let me know what was going on with delivery, this was not the case.
I have now just called for a get a refund, and was informed that this is not possible as the delivery seems to be ready for dispatch (but not sure when it will arrive or if it is on it's way!)
It has been a horrendous online experience - made worst by lack (zero) communication from screwfix.
I have also left a previous review of Trusted Pilot and was given an email in response, it's not surprising that I have emailed as suggested and also not had a response!
I've had several deliveries arrive from competitors without issue, so why the hold up and why radio silence.
If you kindly refund my money, and an apology wouldn't go a miss. May be worth taking deliveries in house - partners for deliveries are evidently not up to scratch.
Any suggestion as to how I can get my project and financial loss back on track would be greatly welcomed.
Kind Regards,
Tarkan
Dan "the man" at Leatherhead
I had the pleasure to use the Screwfix Branch at Leatherhead. Amazing service especially Dan the manager down there .. a lovely chap .. very helpful. The guy knows the products by heart.
Misleading/Incorrect Description of Item
I am fixing new scaffold boards (32mm x 215mm) to a hard wood frame (100mm x 100mm) to give a rustic finish to the floor of a bespoke shepherds hut and needed a 3mm pilot hole as the 100mm screws I am using weren't going into the hardwood. I ordered a Brad Point Wood Bit 3 x 79mm (9640V) thinking I'd get a 79mm pilot hole. The bit only drills down to 44mm, 79mm is the overall length, very misleading, still can't get the screws in - waste of money and my precious time.
They never have anything in stock…
They never have anything in stock evertthing is on 48 hour delivery what use is that to a trader..... you need things there and then pointles even using them if you need even simple things.
pressure washer
I bought a pressure washer from screwfix it was posted to me but it went elseware and they said it would be with me soon still no word of it comeing they said they put £20 into my account with them but at I could not use it online to buy anything I am still waiting on it comeing they promise me it would be with me shortly I dont think I will be shopping with them again.
TRURO BRANCH - Prompt and courteous
Ordered a hosepipe at 3pm. Received a text to pick up at 3.05pm. Picked up from Truro Screwfix at 3.30pm!
Brilliant service.
Friendly staff
*****
Always a top service at reasonable…
Always a top service at reasonable prices.
Steady, reliable and cheap
Been using them for 15 years because they're always good, cheap and reliable.
Brilliant customer service and very…
Brilliant customer service and very helpful staff and service plus great prices for products
This rating applies to Dundee dryburgh…
This rating applies to Dundee dryburgh branch as dealt with other branch yesterday with an excellent service! Placed my order over an hour ago and they are still processing? How long does it take to pick a grinder and some discs off a shelf? I didn't order because I might need it sometime in the future, I ordered because I need it now! Terrible service!
Garage Shelves Delivery
The 2 garage shelves they delivered were only half packed, the packing boxes were very ripped and pieces of the shelves were hanging out; as I was unaware that they were due to be delivered I was not in the house to refuse to accept them in that condition. I asked for them to be collected as a return, which took several days, you are not given a time its an all day collection. They collected them and then returned one 2 days later, I went though the same farce again, having to wait in all day. Two weeks later I still had not received a refund and had to chase them; to be told they had now actioned the refund and it would reach my account in 3-5 days. When I asked why they stated it would take that long because of the banking side and as an aside eventually apologised. I will never use them again and could not recommend them, disorganized, arrogant and have little time for customers.
Titan 150 Bar Pressure Washer
Not so much Screwdix as their Titan 150 bar pressure washer. Impressed and worth the extra few quid. The patio revolving head saved time and was more efficient than just the nozzle.
Only fault - cannot lock the handle when pressed in - makes for aching hands.
Not everything you read is True.
They state they price match when I made enquires on a item being sold cheaper at B&Q. The answer I received they are unable to price match other companies within the Kingfisher Group
Screwfix.....SCREWED UP
I placed an order online on the 2nd April morning for two products one that will be ready the same day and the other product would have been available the next day .
Later in the afternoon I sourced the products from different provider and decided to cancel my order placed for £33.88/- to be told this
Thank you for your email regarding your recent order placed for collection at our Bracknell Trade Counter.
I am very sorry to learn that you no longer require the above order. Until the order is received and booked in at the branch, we cannot arrange a cancellation and refund. Therefore, I have contacted the Bracknell Trade Counter today and have arranged for the order to be returned to stock once all items arrive in store. Your card will be refunded £33.88 once the items arrive and this should reflect on your next statement. I trust this resolves the matter for you.
Thank you for taking the time to advise us, please do not hesitate to contact us again should you have any further queries
Regards
Max
Customer Enquiries Team
OMG are you serious the order was not picked up so don't see the point of inventory and delay in refunding immediately had I even gone to tesco (iseleworth) and bought a product in store taken it back same day and returned (to Bracknell store ) they would have given me refund same day ....today being the 7th of April and I have not got my money back from Screwfix .......now how hard is that to do ?
Order number A6584525541
I think you need to get your act together
Been buying a lot of items from them…
Been buying a lot of items from them for the last year or so to do my place up and do far no problems with any of the items and they have been helpful.
Screwfix won't publish negative reviews.
I wrote a negative review of a wireless electronic doorbell that failed on me after purchasing it from my local Screwfix store. My review has never appeared on their site. The product still has the same 3 five-star reviews that I saw a month ago. They haven't added my review yet. Screwfix seems to be hiding negative reviews. This is pointless behaviour. It'll lead to more unsatisfied customers in the long run. They are shooting themselves in the foot.
6x profit increase! You need to treat customers better
You’d expect a company that’s increased its profit 6x in the past year to be better than this. The cheap bargains on the website are out of stock and usually end of life so they’re not available for sale despite still being displayed.
Stock levels in store are far worse than they used to be and there’s a higher percentage of stock on a 2 day wait collection rather than being available off the shelves. This could be blamed on Covid but it was a trend noticed before that kicked in.
The staff at my local stores have consistently been excellent, it’s the website and organisational management that lets them down.
Its a con
What is the point of sending out money off vouchers that cannot be reclaimed in store and do not work on Click & Collect?
Always used to be a good company but these days there is no stock in store and Click & Collect does not work.
La experiencia Trustpilot
Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.
Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.
Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.
La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.
Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.








