BEDRE KAN DET IKE GØRES
Bedre kan det ikke gøres. Hvor mange stjerner? Rigtige mange. "It’s off the charts". Efter flere års erfaring med tandlæge behandling I Danmark, forsøgte jeg Sverige, efter en ven’s anbefaling. Tandvårdshuset var noget helt andet. Meget professionelt. Det var som om man er kommet ind i en fin moderne universitetsklinik. Tandlægeundersøgelsen var yderst grundig, og mundtligt råd var velovervejet og sagligt. Derefter fik man en skriftlig økonomisk opgørelse.
Behandlingen var mere imponerende. Min tandlæge er dygtig, meget dygtig, og udstyret var super moderne. Hertil oplevede jeg en omgangstone fra alle personale, specielt tandlægeassistenter som om du var noget specielt. Hele tiden, en høflighed og en venlighed som var med deres faglige stolthed og kompetence. Jeg kan ikke finde tilstrækkelige ord af taknemmelighed for denne behandling og oplevelsen jeg har fået. Nogen vil tale om pris, som var ganske rimeligt. Men jeg var kommet fordi en ven har rost deres faglige kompetencer, og det var særdeles rigtigt. Jeg tager hatten af for klinikken og samtlige mennesker som arbejder der. Sikken en fryd.
Transporten med det offentlige var nem og behagelig og føltes som en hyggelig udflugt. Jeg kan kun sige, "rigtig mange tak for behandlingen jeg har fået". Jeg er ked af at jeg ikke har haft kendskab til klinikken for mange år siden. Websiden; tandvardshuset.se (som findes også på dansk). Da Sverige er i EU, man får refusion fra Danmark hvis man søger om det.
16 de septiembre de 2025
Opinión espontánea