TheHorrorDome.com Opiniones 

80
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

EXTREMELY SATISFIED WITH MY PURCHASE!!! thank you so much horror dome. fast shipping and looks exactly as shown on the website.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an order for a pre-order item in June based on the Horror Dome saying the item would ship in September. As of October 8th I have not received the item. This purchase was made on the assumptio... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have always had good experiences dealing with Horror Dome. This year I had an issue with my Forest Dragon and Jerry and Danielle were extremely helpful in pointing me the right direction to help fix... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Rapid shipping! Awesome puppet! I'm giving 5 Stars and please don't misunderstand the video vs the ad. The video makes it appear as though it is animated but it is a non-animated puppet. The appearanc... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de disfraces

Escrito por la empresa

Over the past years we have unearthed the best Halloween Prop Directions available online and now we have grown to supply you with Halloween Masks, Props, Costumes, Animatronics and much more. The outlook for Halloween 2019 looks to be frightening and grim. So browse our online store and see what you might come across to suite your Horror needs. We are sure you will find what you need and if you don't, e-mail us and we will try to get it for you.


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

80 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(80)

18 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy 5 stars

Absolutely the best masks on the market. And the family that runs it is so nice and helpful with everything.

11 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Consistently great experience

I've ordered so many items from the Horror Dome over the years and have never had an issue! Their products are the best on the market and make Halloween perfect every year. Thank you for everything and I will be ordering again this year!

2 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered "alien grey mask" from…

I ordered "alien grey mask" from horrordome but order didn't placed but my money already transferred. First it didn't accept my purchase method and i tried again and it loading couple seconds and shows "Your payment details couldn't be verified". But funny thing is my money transferred

4 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello there,

We are unable to find your order in our system.

As stated on our website, the Alien Grey Mask is currently a pre-order expecting to ship in early September 2024.

Please give us a call at (516) 238-5108 if you have any further questions or concerns!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered Double Trouble on July 4

I ordered Double Trouble on July 4, 2024, and received it on July 13, 2024. After reading all the reviews I decided to take a chance and buy the costume.
The costume is very detailed this is by far the best costume I have.
Thank you, Horror Dome.

13 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

this place is the worst

this place is the worst. stay away , New York rip offs. I tried contacting them email 5 times no response . high price and big money shipping what you see in the pictures is not even close to what you get, stay away . no returns , don't waste your time . this Is your last warning

25 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

I run a small home haunt and have been…

I run a small home haunt and have been buying stuff from horrordome for several years. As a loyal customer steady customer who has never complained about delayed shipping and dings. The one time I actually
Received a defective animatronic showing video’s and sending photo. They said they will look into it and will get back to me, I tried to follow up with them several times since last year to get a response but they ghosted me. No response, no parts and no apologies. I am reporting them to BBB as well
Buyer beware..

10 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

NOTHING LIKE THE PHOTO!!!!!!! DONT BUY!

I spent over $500 for a big foot costume that they claim was in the news for pranking people. This costume is SO poorly done. It looks so fake and it’s super cheap. What a ripoff. It looks NOTHING like the photo they advertise. This is false advertisement. They keep calling me telling me I need to remove my review and I guess they googled me and found out I’m a business owner and they keep mentioning that on the phone.

13 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

i got scammed

Im Collector mask i bought 3 masks which they don't look nothing like the picture! Paint and details were not in place, i just wish they would show more exactly how the item looks, disappointed of thehorrordome.com and then they called me to take the review down and get a refund, and i tried to return them, they told me to send it back to the address where they came from and i did, but they now said that address doesn't belong to their stores! and they haven't received anything whatever "Sure" scammers

8 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Dan,

When you informed us you were dissatisfied with the items you have received, we gave you the information to return the products to us for a full refund. We have asked multiple times for the tracking information, to locate your return shipment, as we have never received it- but you have been unable to provide any tracking information.

Unfortunately, we would be unable to provide a refund without receiving the products back. I do apologize for this!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great products and customer service.

The costume I purchased looked amazing. I had a slight problem with it but it wasn’t the HorrorDomes fault. When I called to see about rectifying the issue, they went out of their way to reach out to me and work on a solution. I will be more than happy to use them in the future. It’s a shame Halloween is only once a year because I’m looking forward to see what next year’s costume will be. Thanks guys!

24 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hi Stephen, thanks for your praise and kind comments about our team. If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This was my second purchase from Horror…

This was my second purchase from Horror Dome and I couldn't believe the quality of their products. Definitely not a Halloween shop, Horror Dome producing professionally made horror props at affordable prices!

27 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Paul,
thank you for your great review. We are happy to hear you like our work. it makes it all worth it for us when we hear our customers appreciating the quality of work we put out. Thanks again!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Broken merchandise and no response

I have ordered a few things from horrordome and at first there was no issues. Lately it's nothing hut issues. From them canceling orders to sending broken merchandise. They charge a good bit for their stuff and you can call and email but you get no response. I will never order from this company again.

1 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Lisa,

We do apologize for your dissatisfaction. Unfortunately, from time to time we experience products being damaged during shipment.

Upon hearing from you we worked with you to remedy this issue. We hope we were of help :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Baby werewolf puppet

I bought the baby werewolf puppet For my son For christmas He loves it He is a big Werewolf fan

23 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Thank you Mike, for sharing your review. We appreciate you taking the time to do this. We're glad you’re happy with your order!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I got worried after reading reviews

I got worried after reading reviews, my order was expected to take 6-8 weeks, I started calling and Emailing around that timing and didn’t hear back. Then I was finally called about a week later and was assured I’d get my item within two weeks. It came just a few DAYS later and it’s beautiful! My 4 year old little girl loves dragons and it’s hanging on her wall! Thanks HorrorDome!!!!

5 de enero de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Brooke,

We're glad your daughter loves it! Thanks for the order!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fixed a problem

horror dome fixed a problem,

28 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Thank you Chris.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing customer service …

This is an odd way to start a review since when I received my costume the hand was broken. However, Jerry responded literally in minutes after I emailed them. He not only offered a replacement but at no charge!! His customer service has me as a client for life. It’s difficult to find this level of concern about customers, and to genuinely be such a nice guy. Thanks Jerry for being an excellent example of what small businesses are all about. Pride in your company and going above and beyond your your patrons. Kirk Lewis, DVM

30 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Kirk,

Thank you for taking time to write your review. We are always here to help!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was excited when I ordered Cooper the…

I was excited when I ordered Cooper the baby werewolf it was over $400 when I received it it definitely didn’t look like the picture on the box nor the picture on their website it looks like something you could buy for $50. I would like to return it very very disappointed looks like crap

9 de septiembre de 2022
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Bernice,

we are sorry to hear about your experience but cooper the baby werewolf is a complete silicone product which could never be sold in stores for $50. Silicone masks which are equal in the amount of silicone sell for over $600 We have seen the photos you sent us but we can not see a deference so we have already asked you to send the product back for a refund. Sending you another product will be exactly the same as your pictures so we feel it is best just to refund you back.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had order a Jack Stalker Animated Prop...

I had order a Jack Stalker Animated Prop. When I got it and put it together I noticed the head and arms did not light up or move. So I was Upset and called the company and spoke with Mike . He was great help. I sent him a short video and some pictures and he responded and sent me the parts I needed express. I am very pleased this place cares. I will definitely will be a returning customer.

27 de octubre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello Juan,

sometimes products get broken in shipping but we are always here to help. We are glad we could get you the parts you needed to fix your Jack Stalker Animatronic. If there is anything else we can do for you we always here to help.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor experience

I've only had one experience buying from TheHorrorDome.com and it's a negative experience.

I bought 1 mask and 1 set of costume hands on Monday. As soon as I made the transaction, my bank contacted me to check for fraudulent transactions, as you need to input card details, instead of paying by PayPal on the site.

Anyway, 3 days later I suddenly get an email from TheHorrorDome stating my order has been cancelled. No reason for the cancellation was provided and my bank allowed the transaction to happen.
Thus far, no email has been provided from TheHorrorDome to justify why my order was cancelled. The 2 items I bought are also still in stock.

The website currently offers expensive international shipments (over £100 for 2 items), so I do not understand the cancellation. If this issue is satisfactorily resolved, I will update this review, as to the outcome.

4 de marzo de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello,

Your order came up as a fraudulent order and the funds were not there for the order to be fulfilled and our system cancels orders like this automatically. You were not billed. We are sorry you were not happy with the outcome but there was no way to bill you without having the funds to fulfill the order.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Buyer beware

Buyer beware! I purchased 4 masks and 2 of them did not fit. They are advertised as "HD COMFORT FIT". I can tell you two of them are not comfort fit....They REFUSED TO ACCEPT MY RETURN AND REQUEST FOR REFUND! I contacted the company within 1 hr of receiving my order. One of the masks ripped when trying it on for the first time. Their response was they will make a repair to the masks. I'm not sure how this will help since the mask doesn't fit to begin with. The 2nd mask doesn't fit right. Its extremely tight and has two objects which push against my eyes! Painful! There solution/suggestion have me modify the mask by cutting holes in the eye sockets. I do not recommend this company. They have provided a horrible customer experience.

29 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de TheHorrorDome.com

Respuesta de TheHorrorDome.com

Hello JSEA, we are sorry to hear about your bad experience but we do not have you in our order system. There have been a few copy cat websites imitating us so it looks like you might have ordered from one of them. If you can give us a call we would like to speak to you and find out where you made your purchase.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más