Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I've made two withdrawals and they're apparently being processed since the 27th of January but not in my account and it's 3rd of Feb. That's 5 business days and 7 total days since requests approved... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is fake app they just want deposit and don’t want to give back your withdrawal money. Today i am waiting from last 5-6 days for my withdrawal funds but i didn’t get any money yet

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Im new here just yesterday and now trying to closes my account because its hard to withdraw and needs more document. I told them about my debit mastercard no photo and still rejecting it. I already se... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve now been playing on Titan for a few weeks. First deposited with credit card, when I wanted to make my first withdrawal there was a security check on my account (all standard), after sending... Ver más

La empresa ha respondido


Información de contacto

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

58 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 92% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 Star Casino from there games

5 Star Casino from there games, to friendly customer service (Vanessa) and there account verification simple and quick!!

21 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Tania,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for your kind feedback.

We’re glad to have you on our platform and hope you continue to have lots of fun.

We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions and strive to keep improving our services. If there’s anything more you’d like to share, we’d love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I won $15,000.00 and they’ve only paid…

I won $15,000.00 and they’ve only paid me half. They are refusing to pay the other half and stating.
“After double-checking the matter, we see that the funds that were in your account were successfully sent to you.”
Which is completely false.. it also takes days for them to return emails. I’ve played on 15-20 different online casinos and have won over 10k bonuses on I’d say 5 of them, every single other one has been smooth. This is the only online casino that I truly can say that I hate, and won’t recommend to anybody.

22 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Branden,

Thank you for taking the time to leave a review.

We have carefully reviewed the situation and would like to reassure you that the full account balance has been reimbursed. As our colleagues have already explained in detail, half of the total amount was sent to you as a direct transfer, which will appear as a new transaction on your statement. The remaining half was processed by refunding deposits you previously made on our platform. These refunds may not appear as new transactions on your statement and may take longer to be reflected back in your account balance, than a direct transfer.

This approach was chosen for your benefit, in order to avoid or minimize any potential transaction fees. Please accept our sincere apologies for any misunderstanding this may have caused.

We wish you all the best and remain at your service should you have any further questions or concerns.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No problem taking $400 of deposits

No problem taking $400 of deposits. But make you jump through hoops to pay. "Screen" shots arent good enough. They want to see your entire account statement.

14 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Frank,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Please be aware that verification is a required step to safeguard your account. Documents must meet certain standards for authenticity and readability. Rest assured that all submitted documents are securely handled and protected in accordance with confidentiality guidelines.

Would you kindly provide us with your username, so that we can look into the specific details of your situation?

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Have very bad experience with this…

Have very bad experience with this casino. Don't take any bonus or free spin. I couldn't withdrawal $1000 because had old left over from bonus 0.06c. Scam !

28 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Vich,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Please kindly provide us with your username, so that we can look into the details of your specific case.

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,
TitanPlay Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was just wondering how long it takes…

I was just wondering how long it takes to receive money won. I did it through fast banking transfer.

7 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Tina,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well.

Congratulations on the nice winnings! Please check your Email and follow the instructions sent to you by our verifications team. The sooner you complete the account security procedure by providing them with the required documents, the faster you will receive your withdrawal.

Thank you for taking the time to leave us a review as well. We value your feedback highly, as our goal is to ensure that you and all our customers have a positive experience on our platform.

If you have any additional feedback or questions, please don’t hesitate to reach out to our live chat.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience so far!

Great experience so far, thanks titanplay

24 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Nick,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for your kind feedback.

We’re glad to have you on our platform and hope you continue to have lots of fun.

We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions and strive to keep improving our services. If there’s anything more you’d like to share, we’d love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You never win in this shit dont waste…

You never win in this shit dont waste your money here

4 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Ken,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you feel this way.

It’s important to acknowledge that each gaming experience is unique, with outcomes that are inherently unpredictable due to the nature of the games. While this unpredictability is part of the experience, we want to emphasize that every game on our platform is officially certified and that you have full access to the RTP (Return to Player) information directly from the games' menu.

To help you make informed choices, we recommend reviewing the game descriptions and RTP details provided in the info section of each slot game. This information can be especially useful in understanding the variance and potential returns of different games, allowing you to select those that best align with your preferences.

We wish you all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Positive Experience with Support and Withdrawal

Contacted support because I forgot my username. I hadn’t used the casino in many months due to self excluding from every online casino that I use.
Support was quick and helpful. The agent had my username emailed to me.

I signed in and the system had me update my drivers license picture, before I was allowed to play. This is good, because then there are no surprise verification checks when you go to withdraw.

I found my favorite games and marked them as favorites. Then I played a spin or 2 on each of my favorite games, until o figured out which ones seemed to be willing to pay out a few $. Then I alternated between the few games that were hopeful. Finally I had a good bonus on one, that paid over $500 on a $1.20 bet. I immediately put in a withdrawal request for $500 (via interact - which was the same way I made my deposits). That was last night, and the money was in my account this morning. Very happy everything went so smoothly! I only gave 4 stars because I would like the slots to pay out more often.

19 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Anonymous,

Greetings from the TitanPlay Team — we hope you're doing well!

Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear that you had a great experience on our platform.

At TitanPlay, we strive to provide the level of service our customers expect and deserve. Your feedback, whether positive or constructive, is always welcome, as it helps us continue to grow and improve.

If there's anything else you'd like to share, we'd love to hear from you.

Wishing you a fantastic day ahead.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Need my funds!!!

Hello, I spoke earlier with one of your agents regarding the self-exclusion program. He asked me how long I wanted, and I replied “5 years.” Immediately after my reply, my account was excluded without any explanation of what would happen to my remaining funds. I’m expecting that he will provide some explanations first regarding the self exclusion but right away my account got logged out and there is no chance to withdraw my unused fund. I would like assurance that I will still receive my remaining balance of $470 and I need the fund as soon as possible!! Thank you.

5 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Michael,

Thank you for taking the time to leave a review.

We can confirm that the refund of your remaining balance has been processed from our side. Depending on your bank, it may take a few working days for you to receive the funds in your account.

The wellbeing of our customers is of highest priority to us. We strongly recommend that you search for professional help, by following the links we have already provided you with.

We wish you all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

to long for verifcation08

29 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Ritchie,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you for taking the time to leave a review. We're always open to feedback, whether positive or negative, as we truly value our customers’ opinions.

We're happy that you have decided to try out our platform and that your verification was already successfully completed.

If there's any additional feedback you'd like to share, we'd love to hear it.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Far below average

The UI and functioning of the casino itself isn’t bad, although it does crash or refresh a fair amount. However, the customer support is awful, withdrawals take forever and are limited to 2 per 7 day period, and you need to be very careful as their TOC’s are intentionally tricky. With so many good options out there in Ontario, I would never recommend Titan.

31 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Eddy,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you for being our customer and for taking the time to leave a review.

We're glad you gave our platform a chance, and we remain committed to improving our services to meet your expectations. We're sorry to hear about the issues you encountered, as we haven't received similar reports before. If you could kindly send a video of the issue to our Customer Support team, we would greatly appreciate it — this will help our IT team investigate the problem thoroughly.

We're always open to feedback, whether positive or negative, as we truly value our customers’ opinions. If there's anything else you'd like to share, we'd love to hear it.

We wish you lots of fun on our platform and hope to see you again soon!

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

games simply dont pay out over 2000…

games simply dont pay out over 2000 spins and only 2 bonus games that paid 60 cents on a 2$ bet stay away worst site iv played

30 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you for taking the time to write a review.

We completely understand where you're coming from. It’s important to acknowledge that each gaming experience is unique, with outcomes that are inherently unpredictable due to the nature of the games. While this unpredictability is part of the experience, we want to emphasize that every game on our platform is officially certified and that you have full access to the RTP (Return to Player) information directly from the games' menu.

To help you make informed choices, we recommend reviewing the game descriptions and RTP details provided in the info section of each slot game. This information can be especially useful in understanding the variance and potential returns of different games, allowing you to select those that best align with your preferences.

At TitanPlay, we are committed to transparency and ensuring that our players have all the information they need to enjoy their time with us responsibly. If you have any further questions or concerns, we’re here to help.

Wishing you a wonderful day ahead.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No Withdrawal processed yet from last 4 days.

Username :- MONEY1998 - MANPREET SINGH

I am deeply dissatisfied with the experience I’ve had with this online betting platform. I deposited $1,450 on July 12, 2025, and after winning, I submitted a withdrawal request of $5,000 on July 12. To my shock and disappointment, the withdrawal automatically failed the on July 15 — without any explanation or notification.

I had been eagerly waiting for the funds to be credited to my account, only to discover the request was reversed for no stated reason. I immediately contacted live support, but all I received were vague responses like “Our concern team is working on it, please be patient.”

What patience are you referring to?

This platform imposes strict limitations:
• Only two withdrawals per week are allowed
• A maximum of $5,000 per transaction

So if my first withdrawal hasn’t even been processed properly, how am I supposed to place another?

This is by far the worst online casino experience I’ve ever had in terms of payout processing. I strongly discourage anyone from using this platform based on my current experience. That said, I will update this review if even one of my legitimate withdrawals is successfully processed.

I am now preparing to escalate this matter to iGaming Ontario and the Alcohol and Gaming Commission of Ontario (AGCO). I have retained clear evidence of my deposits, winnings, and failed withdrawal attempt.

Until resolved, I do not recommend this website to anyone.

13 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Manpreet,

Thank you for being our customer and for taking the time to write a review.

We're delighted to let you know that both of your latest withdrawal requests have been approved from our side. You should receive the funds in your account shortly, depending on your bank's policy.

Regarding the previous unsuccessful attempt, we just wanted to gently remind you to double-check that all payment details are entered correctly, as even a small discrepancy can sometimes cause a transaction to fail. We're always here to help if you need assistance.

If you wish to share any additional feedback with us, we would love to hear more about it.

Wishing you a great day and all the best.

Kind regards,
The TitanPlay Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recd 50 Bonus Missing

Last Friday, I accetped promo for 100% Bonus + 50 bonus spins. I am still waitng for my 50 bonus spins. It's been over days. Ihave been in contact with the customers service, but no one has been able to activare my spins. I was not givin any explanatin.
Not happy with customer sevice.
____________________________

Finally I was able to use my free spin. Thank you to Support Team

18 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Issac,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Your 50 bonus spins are now available in your account. We're truly sorry if this delay has caused you any inconvenience.

We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions. If there's anything more you'd like to share, we'd love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Changes to the withdrawal limits

I’ve noticed they’ve recently made some changes to the withdrawal limits, and it looks like they’re trying to improve things. I’ve been playing here since last year — it’s had its ups and downs, but I do enjoy the variety of slot games they offer.

1 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Richard,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for your kind feedback.

We're glad to know our ongoing efforts to improve the platform and service have been noticed. We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions.

If there's anything more you'd like to share, we'd love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They surprised me

I've had some ups and downs with these guys since last year when I registered. We had some arguments about the promos and the withdrawal rules that I wasn't too happy about. I recently logged in after a few months break and had a notification on my screen that they have updated their Terms and Conditions so I eas interested to see they have upgraded the withdrawals rules... I actually received my withdrawal pretty fast and no hassle. I will keep an eye out but that was certainly unexpected

12 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Eric,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for your feedback.

We're glad to know our ongoing efforts to improve the platform and service have been noticed. We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions.

If there's anything more you'd like to share, we'd love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

So far so good

I registered last week after hearing about them on the radio and so far I find the games variety pretty good and my interactions with customer support have been helpful and to the point.

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Hannah,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for your kind feedback.

We’re glad to have you on our platform and hope you continue to have lots of fun.

We always welcome all kinds of feedback—positive or negative—as we truly value our customers' opinions and strive to keep improving our services. If there’s anything more you’d like to share, we’d love to hear from you.

Wishing you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where do I start?

At first glance, Titanplay seems like a solid sportsbook clean layout, wide range of markets. But once you start placing live bets, the platform falls apart and reveals some deeply concerning issues.

Live odds are silently slashed the moment you try to place a bet even when there is no activity happening in the game. For example, I placed MLB handicap bets while the opposing team wasn’t even batting, and the odds were cut in half at the final confirmation screen.

Bet rejections without reason became common including during breaks in play when odds should be stable. No explanations, just constant rejections.

Then came the most blatant move: after just a few modest wagers (about $100 each over the weekend), I woke up to find my account hard-limited to $1 maximum stakes. No warning, no email, no contact from support. No winnings, either I wasn’t even up.

There was no communication, no transparency, and zero willingness to explain why I was limited.

If this is how Titanplay treats accounts that barely see any action or profit, it raises serious questions about whether they belong in a regulated market like Ontario. Quietly limiting users without cause or due process isn’t just unprofessional it borders on unethical.

There are plenty of other sportsbooks that don’t restrict users arbitrarily or cripple live betting functionality. I strongly suggest avoiding Titanplay entirely.

Edit 1:

This is the 10th time you’ve repeated the same canned paragraph citing Section 8.5 of your Terms like a broken record. We get it. You reserve the right to do whatever you want, whenever you want, without explanation.

However, repeating that clause doesn’t address the core issue I raised:
Why is erratic behavior and similar profitability tolerated and unrestricted on casino, but suddenly leads to limits on sports betting even when losses are involved?

Your refusal to engage with this contradiction proves the decision is not about behavior or risk it's about limiting players who show even a hint of discipline or edge on Sportsbook.

I also reserve my right to share this experience publicly and transparently, so that others can be informed before depositing on your platform. If fairness only applies when it suits your business model, then people deserve to know that.

Please don’t send another scripted reply. I’ve made my point and I’ll continue raising it wherever necessary.

25 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Zan,

We are sorry to hear that your experience wasn't as expected and we appreciate you taking the time to let us know about it.

Please kindly note that this decision has been made in accordance with Section 8.5 of our Terms & Conditions, which states:

"8.5. Titanplay reserves the right, at its sole discretion, to suspend, modify, end, revoke the use of, and/or add elements to its Services, either temporarily or permanently, at any time without notice or compensation."

Please note that this limitation applies solely to your sports betting activity and does not impact your access to other products and services available on our platform.

We understand this change may have come unexpectedly, and we want to assure you that such decisions are made following careful assessments in line with our internal policies and regulatory requirements. While we are unable to disclose specific criteria, we can confirm that this action aligns with our commitment to maintaining a secure and compliant betting environment.

If you have any questions or require further clarification, our Support Team is available 24/7 and happy to assist you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
The TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not play on titanplay

Titanplay is a company that just takes deposits they don't pay withdrawals they owe me 600 dollars still its been 6 months now worst sportsbook and casino ever I am writing this so other customers di not get scamed there crooks read there reviews there thiefs from Malta please do no join titanplay

8 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Dear Mr. Fred Flinstone,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re having a nice day.

Thank you for taking the time to leave a review on our page, but unfortunately, we are unable to find a registered user with your names. We respect your right to privacy and anonymity, but we kindly ask you to at least give us more information so that we can look into the details of your specific case.

We’re always here to listen and we’re glad to address any questions or concerns that you might have.

We wish you a great day and all the best.

Best regards,
TitanPlay Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They are very tricky on the bonuses…

They are very tricky on the bonuses offered. They seem good but then when you read the fine print you get ripped off.

I would totally avoid them. I can't believe Canada gave them a license.

24 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de TitanPlay

Respuesta de TitanPlay

Hello James,

Greetings from the TitanPlay Team, we hope that you’re doing well!

Thank you very much for taking the time to share your thoughts about our promotions. We value the opinion of every single one of our clients. The betting industry is always evolving, and the demands of customers change over time. That is why we are always ready to adapt quickly, and we would be happy to learn more about the cause of your dissatisfaction with our bonus offers.

We would also like to emphasize that in compliance with our regulations, all promotions display their significant Terms & Conditions directly below the “Claim” button, and you also have direct access to the page with the complete bonus rules linked in the pop-up window of the bonus offer. Please do not hesitate to reach out to our Live Chat before claiming a promotion, in case you have any questions or concerns about it.

We wish you a wonderful day!

Best regards,
TitanPlay Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más