Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Women's Heated Gilet Pros Excellent value Heats quickly and effectively 2 zone option Robust zip unlike my Ororo heated gilet Well made and looks good Able to use generic battery unl... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful customer service. Answered questions about confusing sizes ( there is now an excellent size chart and advice on the site) and other matters patiently and clearly. The pants are perfect... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Challenging company. Website not giving discount. Questions unanswered. Refusal to cancel order even though it’s not been shipped. Tracking number from Chinese invalid. USPS tracking number shows labe... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

¹to Tess Simene, this resolution is not satisfactory to me. First of all what am I going to do with a jacket that doesn't fit? I'm requesting a complete credit to my account and an address where I can... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

Escrito por la empresa

We specialise in premium heated clothing designed to keep you warm, comfortable and active in cold weather.


Información de contacto

3,4

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

311 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 86% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Absolutely lovely comfy for nice cold…

Absolutely lovely comfy for nice cold weather...

17 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your review! We’re so glad to hear that your item is keeping you comfy and warm in cold weather.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great vest but too small

Great vest but too small. Need to return.
Elaine Willenborg707r484-1410
1818?Wagner Ln
Petaluma, Ca. 94954

16 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your message. Could you please provide your order number and the size you would like instead so we can assist you promptly? We’ll make sure the process is as smooth as possible.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great jacket

Great jacket, easy to keep charged. Mail order like the "old days" of catalogue shopping.

10 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your lovely feedback. We’re so glad to hear you’re enjoying the jacket and finding it easy to keep charged! And we love the “old days of catalogue shopping” comparison — that gave us a smile 😊

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Upside/doenside

Easy ordering process. Quick enough turn around time. However, for some reason, my payment method was declined after I had already received my order. I do not understand how I was able to order, get confirmation, and receive my order, then have payment declined???

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your feedback. We’re glad to hear you found the ordering process easy and the delivery time reasonable. We completely understand your concern about the payment issue, and we’re sorry for the confusion this caused. Occasionally, banks may initially authorize a payment and then later flag or reverse it for security reasons, which is outside of our control.

If you’d like, please contact our support team with your order number and we’ll be happy to review this for you and clarify what happened.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Shipping was the only problem

Shipping was the only problem. Battery arrived week before jacket. Battery is heavy in its pocket.
Coat keeps me warm for sure. Love it. Wish it had an off button instead of having to unplug it.

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your thoughtful review. We’re glad to hear you love the coat and that it’s keeping you warm! We appreciate your patience with the split delivery of the battery and jacket, and your feedback about the battery weight and on/off control is very helpful—we’ll be sure to pass this along to our product team for future improvements.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick response

Quick response , extremly helpful ,gracious

12 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your kind words. We’re delighted to hear that you found our team quick to respond, extremely helpful, and gracious—it truly means a lot to us!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Non Delivery - Terrible Customer Service

Product did not arrive within delivery time frame. Order 2nd Dec as Xmas gift amd still hasn't arrived on 15th Jan. Customer service provides NO information but uses generic "we understand" jargon but offers now actual information on when something will be delivered. Only that "its coming". Have said if it didn't arrive soon id seek a refund and Tesse (cust service rep) said they could start that. When it remained undelivered I asked for the refund only to be told they can't. Handled absolutely terribly for a small sum of money for them.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration. Waiting this long—especially for a Christmas gift—without clear delivery updates is unacceptable, and we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment this has caused.

This is not the level of service we aim to provide. Please provide your order number so we can immediately escalate this case, investigate the shipment, and ensure your refund is processed without further delay. We truly want to resolve this properly for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No goods/no information

No goods, no information. Ordered 9.1.26 and advised on the way by Evri, by 15.01.26 still no update so on contacting company because checking my order number and it not appearing on their web page suddenly it has supposedly been despatched. Legitimate company? 0nly time will tell.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,

We’re very sorry for the confusion and frustration you’ve experienced. This is not the smooth experience we aim to provide, and we completely understand your concern about the lack of updates.

Please provide your order number and any tracking information you have. Once we have that, we’ll investigate immediately, clarify the status of your order, and ensure it’s delivered or provide a suitable solution. Your satisfaction is very important to us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing Customer Service

The size I ordered did not fit me. I contacted the company and got an immediate reply stating they will send me another coat. In addition to that they stated to keep the first coat and donate it. They were great with answering any questions promptly! Amazing!

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you so much for sharing your experience. We’re thrilled to hear that our team could quickly help you get the right size and that you felt supported throughout the process. It’s wonderful to know you were happy with our prompt responses and service!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order 8938

Order 8938
I ordered the Heated Base Layer Top in Xl. What arrived was a small. I normally wear a Large and the sleeves on this thing didn't even come to the end of my arms. I'm guessing its a small as there isn't actually a label in the item, which I'm not entirely sure is legal? The same day it arrived I registered for a return.

Its taken ToastyBody a month to reply and then they have tried to fob me off with keeping the garment and a 50% refund. I refused so they offered 80%. I still refuse so now they are saying they are un able to take the garment back as its been to long and they can't process a fall refund.

This is utter BullS**T. It is the law that customers can return items within 14 days for a full refund. I would have sent it back the day it arrived if Toasty Body had processed my request and provided a return address.

Stay clear of this company, there are many other options out there.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. You are right—customers have a legal right to return items within the specified period, and it’s unacceptable that your request wasn’t handled promptly.

Please provide your order number and any correspondence you’ve had, and we’ll escalate this immediately to ensure a full resolution, including a proper refund. Your satisfaction and trust are extremely important to us, and we want to make this right.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They actually responded back and made…

They actually responded back and made everything square. I was happy with my refund and may use them in the future. My wife just had an allergic reaction to it but it did get nice and warm!!

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear that we were able to resolve your refund promptly and that the item kept you warm! We’re very sorry to hear about your wife’s allergic reaction and hope she’s feeling better.

Your feedback is really appreciated, and we’d be happy to assist you with any future purchases to ensure a safe and enjoyable experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer service very poor, product questionable

Very happy with the product.
Unfortunately it developed a problem after about 3 weeks. After an exchange of emails a replacement has been offered. Awaiting delivery, but so far impressed with the item and customer service.

UPDATE
Product ordered 8th December, delivered 24th December.
Used for just over 2 weeks.
12th January notified customer service of fault, namely it switches itself of immediately on powering up.
Exchange of e mails including video of fault.
15th January fault accepted by 'Tess' and replacement offered.
Then followed by emails from 'Keilah', first 17th January offering 50% discount then 18th January offering 80% discount but no replacement. The product is faulty, not fit for purpose. Instead of a heated gilet it is a simple body warmer. I have said numerous times now that full refund or replacement are the only options.
All I get from Keilah are emails starting 'We are sorry you no longer want the product'. PLease get the message it is FAULTY.

If I had received the working replacement as offered by Tess on 15th January I would have maintained my original 5* review. However, the customer service is at best poor.

I would suggest some of the reviews on customer service are, in my experience, questionable! As i have only received one faulty gilet and no replacement I have to rate the product as poor too as I have nothing else to measure.

Further update 9th February 2026
Eventually on 26th January a full refund was returned to my account, for which I was grateful.
16th February a response via Trustpilot from Toastybody as seen below. It took them a while and can they not see from the account that the refund has been made?
Conclusion, they did eventually refund me but it took an exchange of numerous email to achieve that.
At least they acknowledged customer service was poor, but why did it take so long?

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,

We’re very sorry for the ongoing frustration and confusion surrounding your faulty gilet. This situation clearly hasn’t been handled properly, and we completely understand your disappointment. A faulty product should absolutely be replaced or refunded without all the back-and-forth you’ve experienced.

Please provide your order number and any correspondence you have. We’ll escalate this immediately to ensure you receive either a full replacement or a refund, as promised, without further delay. Your satisfaction is our priority, and we want to resolve this correctly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Challenging company

Challenging company. Website not giving discount. Questions unanswered. Refusal to cancel order even though it’s not been shipped. Tracking number from Chinese invalid. USPS tracking number shows label printed 6 days ago but not shipped. Been 12 days now and they say it’s in route but the tracking data they provide shows different. The fullfillment is poooor. The rep is polite however if you can’t fulfill timely you can’t provide a good customer experience.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,

We’re very sorry for the frustrating experience you’ve had. We completely understand your concerns regarding the website issues, tracking confusion, and delay in shipping. You’re right—politeness alone doesn’t make up for poor fulfillment, and this is not the service standard we aim to provide.

Please provide your order number so we can investigate immediately, clarify the tracking information, and ensure your order is either delivered promptly or canceled with a full refund if needed. We want to make this right for you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very responsive

3 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi!

Thank you for your feedback. We’re glad to hear you found our team responsive—it means a lot to us!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great jacket and great body warmer

14 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you’re enjoying both the jacket and the body warmer. Your support means a lot to us, and we hope they keep you warm and cozy for a long time!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just what was needed

Arrived in good time. Jacket is good quality and fits to size expected. The warmth it generates is lovely, and it's great to be able to adjust the temperature. The kids call it my "Star Trek jacket". Very happy.

1 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Thank you for sharing such a fantastic review! We’re so happy to hear that the jacket fits perfectly and keeps you comfortably warm. “Star Trek jacket” — we love that! 😄 It sounds like it’s a hit with the whole family.

Enjoy your new jacket, and thanks again for your support!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT USE this company

DO NOT USE this company. They have failed to deliver my order, and it is now over 30 days since I placed the order. They constantly tell me that the order is in transit and thank me for my patience.
They will not refund me and say they can't do anything. I paid for delivery protection, but seems irrelevant.
I can not stress enough that this is clearly a dummy company, I'm not sure I'll see my £76 again, although I'm making a claim for fraud through my bank.

In response to Toastybody's reply, they have told me that they can't actually do anything for me as the order is 'in transit'. I don't believe they have any intention of chasing the order, or refunding me.

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration this has caused. We want to clarify that your order was shipped and is traceable — we can provide the tracking information and confirm its current status. We also take delivery protection seriously and are happy to work with you to resolve any issues with your order.

Please reach out directly to our support team with your order details so we can review your case and assist you immediately. Your satisfaction is important to us, and we want to make this right.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heats lower body really good.

14 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that the heated lower body gear is keeping you nice and warm. Your support means a lot to us, and we hope it continues to keep you comfortable.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

One order I made came in the product…

One order I made came in the product box and looked legitimate. However, a second order I made came in a plastic bag with chinese writing on it. I would like to return it but still have not heard from anyone.

1 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the delay in responding. We want to make sure your return is handled smoothly. Please contact our support team with your order details, and we’ll provide instructions for returning the item and arranging any refund or exchange you’re entitled to.

We truly appreciate your patience and the chance to make this right.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Would order again

The website is very helpful, and everything is laid out in an easy-to-use format. Found everything I needed to get through the winter.

2 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Toastybody

Respuesta de Toastybody

Hi,
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that our website made it easy for you to find what you needed to stay warm this winter. Your feedback means a lot to us!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más