ToysCentral New Zealand Opiniones 

199
•
TrustScore: 4 sobre 5

3,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

After our last experience, which was not great, we were hesitant to go again. However, this time we were extremely pleased with the whole process. Communication was great and the DHL delivery was the... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered two packages. One was delivered, one was not, until we notified them and then it took another two weeks. Product was not as described (false advertising) and only partial refund (15%) offered.... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service, fast delivery of a product that isn’t available at mainstream NZ shops (inflatable toddler tent bed). Had looked to bring this in myself but I’m happy I went with toys central.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered Spideys friend Green Goblin, toy, exactly what my grandson wanted. Received earlier than expected and in good condition. Great tracking and updates on where package was during its journey... Ver más


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

199 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 81% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(199)

57 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waiting on lapping powder

Waiting on lapping powder . Has not arrive when u said it would . Can you let me know or refund my money

19 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de ToysCentral New Zealand

Respuesta de ToysCentral New Zealand

Hi Kyle,

We acknowledge that your order was delayed due to a slight delay with the courier partner. We have reached out to the courier partner and they received a higher number of orders, which impacted your delivery. We are monitoring the dispatches, to eliminate such errors in the future. I have sent an email to your registered email ID, I would request you to liaise with me over the same email thread. We do hope you will give us another chance

Regards,
Swapnil

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Found is a Scam Company, do not buy from this website

Do not buy from this Company. (UPDATED REVIEW)
So they responded to this review which is unacceptable. They are avoiding the issues, -did not answer directly to our concerns. They still have not called me, and neither have they answered any of my email requests. I demand a full refund for order no TC#P939437700. Have reported this company to department of internal affairs. They have several businesses and websites under the same company name and legal address and phone number which reeks trouble! They have not fixed the phone line. You still cannot get through, Just disconnects no matter what option you choose. You simply cannot get through to these people.
My initial review as follows:-
I am suspicious this isn;t a legitmate company for the following reasons.
their customer service is appalling. I have tried contacting them by phone and email to get a follow up on delivery to no avail. I found the link to request a call back on their website promising to ring you back within 3 hours. I logged the job and you guessed it! no call back! The disappointing part is 1) they do not respond to your email enquires, and 2) when you call them you get 3 options - i tried calling many times trying all option the phone disconnects. 3) and their request a call back system on their website isn't working either. Absolutely appalling!. I find this behaviour absolutely suspicious! and taking this matter further to get to the bottom of it. If this is a genuine website- I suspect is a dropshipping co. So If you are wanting your items quickly then do not order from them. It appears items for sale on their website are actually not in stock and are ordered in from overseas why possibly it takes so long. But for not being able to handle customer enquiries is absolutely unacceptable. So, if you are a genuine company - here is my order no in question TC#p939437700. Do the decent thing and make contact. Sorely disappointed. (Update, no response to this review to date) Do they really care?

1 de agosto de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de ToysCentral New Zealand

Respuesta de ToysCentral New Zealand

Hi Christina,

We acknowledge that your order was delayed due to receiving a higher volume of orders. We have now fixed this issue and can assure such errors will not happen in the future. We do hope you will give us another chance.

Regards,
Swapnil

Valorada con 1 estrellas sobre 5

In reply to the reply to my review…

In reply to the reply to my review saying they have no recollection of my order…
My order number is NZ-TC#P681366983

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de ToysCentral New Zealand

Respuesta de ToysCentral New Zealand

Hi Crimson,

We confirm that we have processed your refund. It typically takes 1 week to process refunds. However, your case got delayed because of unfortunate circumstances. We acknowledge the issue at our end but do confirm that corrective actions have been taken to ensure that all refunds are processed in 1 week. I have sent an email to your registered email ID with a resolution, please reply to that email if you need any further assistance. We hope you will give us another chance in the near future.

Regards,
Swapnil

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good well made product

Good well made product. Fast delivery. Read reviews and noted the advice regarding focussing of spy glass and find it easy to focus if you extend and retract not twist. Leather case also nicely made.

24 de diciembre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good product

Good product, except I wasnt madr awared of the number of elements it could make, says entry level product makes 17 something elements only.

20 de diciembre de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más