Banner for Yard Force UK

Yard Force UK Opiniones 328

TrustScore: 3.5 sobre 5

3,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lawnmower arrived very well packaged. Assembly instructions very clear and easy to follow. Lawnmower is powerful and performs very well. The dual batteries are a brilliant idea - give longer running... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Mähroboter sowie die dazugehörige App unbrauchbar, hab noch nie so ein wertlosen und unfähiges Geräte in der Hand gehabt. Hatte schon den Vorgänger der Funktionierte einwandfrei bis auf den Akku,der... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

The mower itself is quite good, but there are some annoying niggles. The operating instructions are poor and misleading, and the general internet support is non-existant. On line identifies a securi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The battery lawn mower was recommended to me and I am delighted with it. It is so much easier to manoeuvre than my previous mower. It is a pleasure to use not having to deal with electric cable. I... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de podadoras de césped

Sobre Yard Force UK

Escrito por la empresa

Yard Force Outdoor Equipment Logo

At Yard Force, we are passionate about helping people create and maintain beautiful outdoor spaces with ease. As a trusted provider of innovative garden power tools, we specialise in cordless lawn mowers, battery-powered garden tools, hedge trimmers, chainsaws, and high-performance pressure washers designed for reliability and ease of use.

Shop Yard Force

Serving customers across the UK and Europe, Yard Force combines performance, durability, and modern design to meet the needs of both homeowners and professionals. Our products are developed with advanced battery technology, ergonomic handling, and low-maintenance features to make gardening more efficient and enjoyable.

Whether you’re looking for a compact cordless mower for a small garden or a powerful pressure washer for demanding cleaning tasks, Yard Force provides practical, easy-to-use solutions that deliver consistent results.

Customer satisfaction is at the heart of everything we do. From product development to aftersales support, our dedicated team is committed to delivering a seamless experience. We rigorously test our products to ensure high standards of quality, performance, and safety.

At Yard Force, we continuously invest in innovation and listen closely to customer feedback to improve our range. We value every review and use your feedback to shape our products and services for the future.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

328 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 92% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Commande débité mais toujours pas reçu…

Commande débité mais toujours pas reçu 5 jours.je contacte le service client sans réponse.. ça commence sérieusement à me faire douter de leur sérieux. Une chose est sûre je ne commanderai plus chez eux et je le déconseillerais fortement à tous

13 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Nathalie, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force France. Thanks!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Yardforce lawnmower bought to replace…old one.

Yardforce lawnmower bought to replace my old mower which died due to age.
I like this mower as its much lighter and easier to manoeuvre and adjust cutting height even the wife can use it. Starts first time and has a good capacity grass box although you have to take the grass box off to see how full it is , could do with some sort of full indicator or a cut-away section underneath the flap on the mower itself. Apart from that, I like it and I would recommend it to anyone with a medium to large garden.

8 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Katastrophaler Service

Katastrophaler Service, bzw. gar kein Service.
Kaufen sie kein Artikel dieser Firma!

8 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi customer, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nicht kaufen!!!!!!!!!!!!!!!

Nicht kaufen!!!!!!!!!!!!!!!

Das habe ich heute an Yard Force geschrieben:

If you’re not very proficient in German, you might consider asking a colleague for help with understanding.

Sehr „geehrter“ Herr Reparateur,

Sie erhalten heute unseren Mähroboter MB 400 zum 4. (vierten) Mal zurück, da er wieder ohne Funktion bei uns ankam. Diesmal lädt er wieder nicht. Sie hatten wieder geschrieben, dass Sie das Gerät überprüft und erfolgreich repariert haben! Wie bei den letzten Reparaturversuchen frage ich Sie, was Sie eigentlich repariert haben?
Ich vermute, dass bei Ihnen die Geräte gar nicht ausgepackt werden und Sie immer nur Ihren Standardtext beilegen und nach 4 Wochen Wartezeit den Mäher wieder versenden. Ich kann es mir nicht anders erklären! Ich hatte Sie ausdrücklich gebeten, der Mäher vor Versandt auf Funktion zu überprüfen … (siehe Schreiben von dem letzten Versuch)
Sie und Ihre Firma sind wirklich ein Leuchtturm, was das Thema Kundenorientierung angeht! 😊

4 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Klaus, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Letzter China Muell

Das ist mein 2 Mähroboter der 1 hat 3 Jahre mehr schlecht durchgehalten
Okay, kauf einen groessere.
Das 1 Jahr einigermaßen gemacht, mit einigen Programm Aussetzer. Das 2 Jahr komplett Programmaussetzer d,h. Er maeht 5 m, bleibt stehen,piept,Maehwerk Schaltet ab, läuft ein paar Meter. Richtiger China Muell.
Finger weg

1 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi customer, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Pressure Washer

Bought the cordless pressure washer for watering plants at top of our garden which is 60yards from electric supply. Can now water from buckets. Also ideal for washing cars. We have a courtyard with flagstones that get heavily marked in winter so this pressure washer is a great aid in cleaning them

1 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Kenneth. Thank you for a great review of our Aquajet, this is a great product for all kinds of task. Enjoy!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I’m being generous with the 1 star

I’m being generous with the 1 star. I have a battery powered Yardforce mower and strimmer. Not very old and the battery charger has failed. Yardforce are not interested at all with after sales service and they completely ignore my emails. This is not the way forward if they want to get a decent review. The battery chargers seem to be at fault very often. As it’s a common fault the charger cannot be “suitable for purpose” and therefore Yardforce should sort the fault and compensate all customers. Definitely do not buy Yardforce.

20 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Grass and shrub shear

Had a problem with the item purchased and contacted yardforce by email. They replied the same day and over the next couple of days it was sorted out. They are replacing the faulty item . Service by Hollie was excellent. Would recommend highly.

25 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Susan, thank you for a great review! I'm pleased our after sales team could support you quickly and I will pass on your kind words to Hollie.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Service nicht erreichbar- lasst den China-Schrott in china

Der Mäher fährt, mäht aber nicht. Und über Service-Hotline nichts erreichbar.
Der Mäher hätte noch Garantie aber wahrscheinlich ist die abgelaufen ehe sich mal jemand bequemt, ans Telefon zu gehen.
Holt euch lieber einen richtigen Mäher, es hat sich mal wieder gezeigt, wer billig kauft kauft 2x und dann hab ich lieber den Service vor Ort im Ort

28 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi customer, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

THANKS-a good all round experience-hope…

THANKS-a good all round experience-hope to soon use the new mower shortly (today)

27 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Mr Hunt, thank you for a great review! Our after sales team are on hand to assist you should you need.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Listen to the reviews ...

Listen to the reviews ...
Bought in September last year
My battery wont last more than 5 minutes, emailed them a month and a half ago (still in warranty) and still trying to get a new battery from them.
All the customer service say is that they have not received a shipment, yet their Amazon store has them in stock for next day delivery.
Spend your money elsewhere.

26 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Mark, sorry to hear you have had an issue with your battery. This issue has been addressed with our QA team and we have a fresh batch of batteries ready for customers. Please contact us on support@yardforce.co.uk to speak to our team regarding battery warranty. Thanks!

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Grass mower

Two problems with the new mower 1st. to get to the spark plug for cleaning next year, which i always done yearly on my old mower you have to take the top cover off, 2nd even on the lowest cut, the grass is still too long a bit lower would have better. plus the instruction manual is very very basic.

26 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Allen, thank you for your feedback. I will ensure this is passed on to our QA team to assist with future product development. If you need any warranty support please don't hesitate to contact us. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BATTRIES DONT WORK AND THE CUSTOMER…

BATTRIES DONT WORK AND THE CUSTOMER SERVICE IS AWFUL TO SAY THE LEAST.
AVOID THIS COMPANY.
I BOUGHT THE GR RANGE LAWN MOWER IN 2022, THE BATTERY SEEMED TO WORK FINE THEN BUT IN 2023 THE BATTERY WOULD NOT CHARGE AND DIE WITHIN 10 MINUTES. THE COMPANY ACKNOWLEDGED THEY HAVE ISSUES WITH BATTERY AND OFFERED ME A FREE OF CHARGE REPLACEMENT AND PROVIDED ASSURANCE. LIKE AN IDOT I WENT AHEAD AND BOUGHT THE HEDGE TRIMMER AND GRASS TRIMMER AS WELL. UNFORTUNATELY THE THREE BATTRIES DO NOT WORK AT ALL AND THE CUSTOMER SERVICE IS UNRESPONSIVE AND RUDE. I HAVE BURNT MY FINGURES AND WOULD SUGGEST YOU DONT DEAL WITH THIS COMPANY AND STAY AWAY FOR THEM. THEY ARE THE WORST COMPANY I HAVE COME ACCROSS. IT IS BEYOND ME HOW ARE THEY STILL IN BUSINESS. I AM NO THINKING OF LODGING A CASE AGAINST THEM IN SMALL CONSUMERS COURT.

23 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sie verkaufen ihre Sachen mehr aber…

Sie verkaufen ihre Sachen mehr aber auch nicht Ersatzteile bekommt man nicht zu kaufen im Handel wenn man sie anschreibt kommt keine Antwort wenn man anruft unfreundlich am Telefon wenn Mann ein O Ring also Dichtung bestellen will die 0,89 Cent kostet soll man unverschämte 4,10 € Versand bezahlen obwohl Gerät erst 2 Monate alt ist und ja noch Garantie drauf ist also nicht zu empfehlen Produkte von ihnen zu kaufen

18 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Werner, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schlechtester Kundenservice

Kleinste Unebenheiten bleibt er stehen und machten den Boden kaputt in dem er sich fest fährt und Löcher macht.Kundendienst gleich null.....keiner meldet sich .
Bloß nicht kaufen.

20 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Springer, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

NOT RELIABLE - Can't recommend it

I have had a Yardforce LMG46E for about 17 months now. Cutting coverage stated and shown on the box is 750sqm when it real life it is about 100sqm. The machine went back to Yardforce about 3 times, last time it went back was because the powered wheels kept locking up so difficult to turn, they said gearbox was faulty they then returned it but sent it to previous address and then it went missing so they had to send me a new one. The new one still only cuts 100sqm but that has also developed the same fault as the first ie powered wheels locking up when trying to turn the mower round - so possibly gearbox faulty again.

19 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Non existent after sales once out of warranty

I have 4 yardforce compact 250R lawnmowers, great when they are working and in the 2 year warranty but once you ask for assistance outside of the warranty period there's nothing, literally nothing... Can't even be bothered to reply to email requests for assistance. I been forced into swapping parts around my existing machines to try and get a couple working. There's no aftermarket backup, spares etc. available... Shoddy service IMHO. If you're happy to just buy New machines every 24 months then fine

3 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Simon, I'm sorry to hear you feel you haven't had a great after sales service from us outside your warranty. Looking at your previous tickets it's fair to say our after sales service has been very useful to you and your latest ticket with us was for a repair over 2 years ago. If you do require support, even out of warranty, please contact us on support@yardforce.co.uk and we can offer some technical support & spare parts if needed. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Yet another FAILED battery AL-G25

Yet another FAILED battery AL-G25, purchased August 23 from Amazon, now will not charge beyond 3/4 full. This is the second battery that has failed within 12 months. Last time I ended up paying £79.99 for this current new one, it is beyond a joke that these useless batteries are being sold. They are not fit for purpose. DO NOT BUY.

Paying nigh on £80 a season to cut my postage stamp size lawn is a ridiculous price.

Yardforce should STOP charging customers for these useless batteries.

I have raised a ticket with them to obtain either a new battery or a complete refund. The battery is supposed to have a 12 month warranty. We'll se if that is honoured, I shan't hold my breath>

DON'T BUY FROM YARDFORCE

EDIT/Update:

Having spent ages going back and forth to supply Yardforce with the details they require they have agreed to send a replacement battery. BUT, BUT! Guess what? none in stock at the moment!!! That's despite them being currently available for next day delivery from Amazon. This company beggars belief, they are completely inept. DO NOT USE THEM.

UPDATE 28/7/24
Yardforce finally sent new battery so at least the mower is usable again.

Battery came in bare packaging with no warranty/ battery info. I contacted Yardforce again to let them know I had received the new battery and queried as there was no warranty info I wanted to know whether this replacement battery had a warranty because unless the battery technology had been changed I expected another failure within 12 months.

They replied that the battery has a 12 month warranty and that the technology had been updated. What do you reckon??

I will not hold my breath and will attempt to claim another replacement battery should it fail again.

13 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Frank, I am really sorry to hear you have had multiple issues with our battery. This issue has been addressed with our QA team and we have a fresh batch of batteries ready for customers. Please contact us on support@yardforce.co.uk to speak to our team regarding battery warranty. Thanks!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Garantie und Retour eine einzige Tortour

Wir haben unseren Robo Yardforce MB800 letztes Jahr im April bei ALDI gekauft. Bis Mai diesen Jahres war er ein gutes, solides Arbeitsgerät. Aus unerklärlichen Gründen brach die im Inneren des Robos montierte Radaufhängung, das Rad kippte und wurde von dem Messer regelrecht zerschnitten. Wie sowas auf Ebenen Rasenflächen passieren kann bleibt ein Materialgeheimnis. Auch das Dusplay zog Wasser, wahrscheinlich über den danebenliegenden Regensensor. Wir entschlossen uns am 02 Mai diesen Jahres eine Retour anzumelden um das Gerät zu tauschen (Garantie/Gewährleistung) oder zumindest reparieren zu lassen. Es dauerte 2 Wochen und mehrere EMails plus Telefonate um den Retourschein zu bekommen.....das Gras wuchs weiter und wir nahmen Nachbars Mäher. Heute den 12 Juni ist unser Robo immernoch in den Serviceurwald von Yardforce verschollen, keine Auskunft, keine Rückmeldung, keine Entschuldigung, nichts....ausser ständige EMails mit der Aufforderung, den Original Kaufbeleg, das Typenschild, die persönlichen Daten und eine Videodatei zu versenden um das Problem schnellstmöglich zu beheben. Echt jetzt, nach 6 Wochen wissen die selbst nicht mehr das der Robo schon versendet wurde und alle geforderten Informationen eingereicht wurden.Selbst persönliche Telefonate und rechtliche Hinweise werden ignoriert. Mitlerweile miete ich mir beim Baumarkt schon einen Rasenmäher. Wer trägt die Kosten eigendlich und wieso haben wir bei einen Garantiefall von so einen teuren Gerät ,als Sondermodell ,mit 3 Jahren Garantie, solche Probleme. Unprofessionell, dilletantisch und frech dieser Hersteller und seine Serviceleistung. Bin gespannt auf deren Wiedergutmachung.
Ich habe fertig.....

12 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Herr, it seems this is for the wrong Yard Force page. Please redirect to Yard Force Germany. Thanks!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

lawnmower and Strimmer

Bought lawnmower and Strimmer both have been great so far. Get at least half an hour of mowing done on one battery. Hope it continues. Both gr40v

10 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Yard Force UK

Respuesta de Yard Force UK

Hi Tony, thank you for your great review. Pleas don't forget to register your warranty online and contact us should you need further support. Thanks!

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más