www.wetrooms-online.com Opiniones 

1672
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a Wetrooms walk in shower tray. Parts arrived damaged. Company tried to blame it on building team yet damage was so extensive it would require a lot of effort to manually create that damage... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

After ripping out a wet room from a previous owner I didn't know where to start. I spoke with josh who really did explain everything to me, he spent lots of time advising the best product for my... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top class service. Order placed 11am Friday, confirmation of order email received within 5 minutes. Order picked and packed, the same day and I received a telephone call, the same evening to say that... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely astounded at the amazing service from Wetrooms Online. We placed our order at about 12h00, and received a phone call the same afternoon to thank us for the business, and to confirm the deli... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Proveedor para baños
  2. también en la categoría
  3. Reformas de baño
  4. Tienda de puertas para duchas
  5. Tienda para la reforma del hogar

Escrito por la empresa

Wetrooms Online are the UK's leading supplier of wet room materials. We sell everything you need to create a modern wetroom. From wet room kits to showers screens and shower enclosures, underfloor heating to waterproofing membranes and tanking, Wetrooms Online has it all. Our pre-formed wet room shower trays make the installation a quick and easy process, suitable for trade and DIY use.


Información de contacto

3,7

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,7

Todas las opiniones

(1672)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a Wetrooms walk in shower tray

Bought a Wetrooms walk in shower tray.
Parts arrived damaged. Company tried to blame it on building team yet damage was so extensive it would require a lot of effort to manually create that damage.
Sent photos but companies wanted to charge £115 for replacement part.
Not great customer service.

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Chris

Thank you for your review. We’re very sorry to hear how disappointed you are with the condition of your product.

We take great care with our packaging, and in this instance the item was triple wrapped with reinforced, double-folded ends to protect it in transit. the drain channel is also wrapped in its own box within the outer packaging.
We also have photographs of the parcel at the point of delivery, which show it in excellent condition with no visible signs of damage prior to being opened. The parcel was signed for and no damage at point of delivery was reported to the courier or ourselves.

from your own images sent to us via email after delivery, and not shown above, the packaging was clearly ripped open with some force.

Having reviewed the images of the product damage alongside our packaging and dispatch records, the type and extent of the damage does not appear consistent with transit-related handling.

That said, we do understand how frustrating this situation is. As outlined previously, we offered a replacement at a reduced cost as a gesture of goodwill, and we remain open to assisting further where we can.

Please feel free to contact us directly if you would like to discuss this further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointed with Order

Ordered wet room tray plus sheets of tile backer board for wet room installation. My installer insisted on using a different type of tile backer board. I was initially reassured by Wet rooms online that we would be able to return the tile backer board and simply pay the carriage return cost. When I then called to return a few days later Wetrooms online told me that I was outside of a 2week return deadline and this was not possible. Very frustrating as I feel misled and we were only just outside of this timeframe & the materials were untouched in their original boxes. Makes the whole process unnecessarily stressful and complicated!

31 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Returning an item is such a hassle

Returning an item is such a hassle. If buying here, make sure you don't return it or ask for replacement. Read their return policy, they will get you on technicalities. I will never buy from this company again.

25 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Dear Mr Poma,

I'm sorry to hear that you believe returning an item to Wetrooms Online is a hassle, that is not a view shared by the vast majority of our customers.

You ordered 3 drain inserts for your existing wetroom trays, you did not ask for our advice on if these would fit your trays. Unfortunately on attempting to fit one of the inserts you discovered they did not fit, and subsequently requested a return of all 3 inserts.

We accepted and refunded the return of the two unfitted inserts but could not accept the return of the 3rd insert as you had attempted to fit it and thus had inserted it into the drain and its water trap.

As explained on the phone, on the basis of hygiene, and as per our terms and conditions regarding fitted items we cannot accept such returns.

This is not an attempt to 'get you on technicalities', but common sense when dealing with parts that have been exposed to drains etc, and is common to all suppliers.

Regards,
M.Whiteley
Wetrooms Online.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Advice & Service

I visited the store as it was local. The advice Josh gave was excellent and he ensured we had all the necessary components to achieve the wet room layout we want to achieve.

I would definitely recommend Wet Rooms Online and use them again myself.

25 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Michael,

Thanks for leaving a review of Wetrooms Online, we appreciate it.

Its great to hear that Josh gave you great advice for your wet room project.
I hope we can be of service to you again.

Kind regards
Mat Whiteley
Wetrooms Online.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

No response to email

I contacted their "info@" mailbox to ask a question regarding a return on the 9th November. It is now the 21st November and I still haven't had any response.

9 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Ben,

Unfortunately your original email ended up caught in our spam filter, so apologies for that.

I believe one of my colleagues has contacted you regarding the return request,

Kind regards,
Mat
Wetrooms Online

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt servuce

The order was processed promptly. We were kept informed accurately. Delivery pre phone call. Driver amazing carrying round house and instructiing us how to store correctly as well as being very cheerful. Top marks all round

20 de marzo de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

Clear, honest technical information. Ordered a wet tray it arrived the next day as promised. Good product, very reasonable price

15 de marzo de 2023
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Ralph,

Thank you for your review, we are glad to hear you received a fast delivery .

Josh Eichelsheim
Customer Advisor
Wetrooms Online

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class service - 5 stars from me.

This is the second order I have made from this company, once again excellent service and aftercare.
Unfortunately my tanking kit arrived damaged, sealer all over the inside of box, although no visable external damage.
All it took was a simple email to them (Josh) and the problem was resolved.
I had a replacement in my hands within 24 hours.
Thing will sometimes go wrong, what makes the difference is how the company resolves the issue.
Excellent service, thank you.

15 de marzo de 2023
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Chris,

Thanks for returning to us for your new order, we are always here to assist if you have any issues with your delivery we will always aim to resolve asap.

Josh Eichelsheim
Customer Advisor
Wetrooms Online

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is my first wet room as a DIY…

This is my first wet room as a DIY novice and the tech support and help as been amazing from the team and the whole order was on my door step 2 days later quite impressive really, great work guys
Customer service at its best with a massive product range the shower formers are brilliant for the price

14 de marzo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de www.wetrooms-online.com

Respuesta de www.wetrooms-online.com

Hi Ste,

Thanks for leaving a great review, we are always here to help with your project on 0800 280 8008 if you have any questions during installation.

Josh Eichelsheim
Customer Advisor
Wetrooms Online

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful

Very helpful, answer phones immediately to answer questions, informative call to update on delivery and arrived next working day

3 de marzo de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Been in the building trade for over…

Been in the building trade for over 40years, but since it’s been possible this is the best on line trade wet room company I have dealt with, I have dealt with a few, but wet rooms on lines sales services and customer care, it’s excellent. Thank you.

1 de marzo de 2023

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más