Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A terrible website for buying motorbike accessories. I ordered a ‘Roeg Jettson 2.0 Helmet – Matte Black, size M’, but they sent me an XL. I asked to return it. They sent me a return label that wasn’t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Schokbreker van yss besteld in de leuke actie van ze Duurde wat langer dan de website vermeld Hierover gemaild en dezelfde dag een netjes antwoordt over het succes van de actie,geheel begrijpelijk... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Le site est à fuir !!!!! Commande effectuée début mars pour un sabot moteur pour une triumph Street triple R de 2010. Indication sur le site en stock et surtout une livraison entre 20/24 jours ! Conva... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

made an order containing a helmet and gloves. Unfortunately gloves were not included, however been charged. I contancted the company with an email, explained the situation and the company returned the... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de repuestos de motocicletas

Escrito por la empresa

We do not just like to provide you with nice cafe racer parts & prices?! We also like to share our knowledge and the stories of our customers and fans through our blog!


Información de contacto

2,9

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

116 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 68% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Le site est à fuir !!!!

Le site est à fuir !!!!! Commande effectuée début mars pour un sabot moteur pour une triumph Street triple R de 2010. Indication sur le site en stock et surtout une livraison entre 20/24 jours ! Convaincu je passe commande malgré les avis négatifs ! Et là l’enfer commande après 20 jours toujours rien, 24 jours rien ! Je décide de faire un mail on me dit que c’est une pièce sur mesure et qu’il faut attendre (alors que le site indique que c’est en stock), 1 mois après toujours rien ! Je relance je relance 40 jours après toujours rien ! Il a fallu que je menace, que je demande un remboursement et malgré tout ça rien !!! Communication mensongère !!! Résultat des courses livraison du sabot 5 mai !!! La qualité du sabot ? Même mon enfant aurait mieux fait avec son lego ! Franchement je vous déconseille ce site de fuir même !!!!

5 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

A terrible website for buying motorbike…

A terrible website for buying motorbike accessories. I ordered a ‘Roeg Jettson 2.0 Helmet – Matte Black, size M’, but they sent me an XL. I asked to return it. They sent me a return label that wasn’t valid for sending goods back from Italy. I therefore agreed with them that I would cover the shipping costs myself. I sent the return and received confirmation from BRT of delivery, including the POD. They haven’t issued a refund, claim they haven’t received anything, and are no longer replying to emails. I strongly advise against making any purchases from them. I have filed a complaint with the Italian authorities. I will be taking legal action to try and get my money back.

13 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bonjour je suis très inquiet je n'ai…

Bonjour je suis très inquiet je n'ai aucune nouvelle concernant ma commande impossible de se connecter et aucune réponse ni au téléphone ni au mail envoyé j'aimerais avoir un contact pour pouvoir être rassuré mais pour le moment c'est très inquiétant

21 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolut unverschämte erfahrung mit dem Cafe…

Sehr schlechte Erfahrung mit dem Cafe Racer Webshop.
Ich habe ein Produkt für 170€ bestellt, nur die Verpackung geöffnet und es nie montiert oder benutzt. Danach habe ich es wieder zurückgeschickt. Jetzt behauptet der Shop, sie können mir nur 70 % erstatten, weil die Papierverpackung angeblich beschädigt sei.

Das bedeutet, ich verliere fast 60€ nur wegen einer Verpackung! Ich habe sogar vorgeschlagen, mir 90€ zu erstatten – schließlich kann man für 20€ problemlos eine neue Verpackung besorgen. Aber darauf wurde nicht eingegangen. Die einzige Antwort war: 70 % oder sie schicken das Produkt wieder zurück.

Für mich absolut unverständlich und extrem kundenunfreundlich. Sehr enttäuschend – ich werde dort definitiv nie nie wieder bestellen.

11 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

commande faites depuis trois semaine

Suite à mon avis , j'ai reçu une réponse, je remonte ma note et attend ma livraison. Par contre sur ma boîte mail , je n' ai pas de contact . Donc vce site à l' air correct .

18 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

The product you ordered has a delivery time of "Shipped in 10-20 business days," as shown on the webpage.
You are currently waiting 15 business days, which is still within the timeframe. If at any point you want an update on your order, feel free to contact us at info@caferacerwebshop.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Returned Money no questions asked

made an order containing a helmet and gloves. Unfortunately gloves were not included, however been charged. I contancted the company with an email, explained the situation and the company returned the balance of the gloves with bank transfer straight away. No questions asked. Great service !

17 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I absolutely do not recommend this…

I absolutely do not recommend this store. My experience with their customer service – especially with the contact person I communicated with by email, Edwin – has been extremely disappointing.

I ordered a pair of gloves from them in August. When they arrived, they were too small, so I sent them back to the Netherlands for an exchange. My postal service later informed me that the store had refused to accept the return package, even though they never contacted me or explained why.

On top of that, they had specifically instructed me how to label the parcel – including printing and attaching a note stating that the shipment was only an exchange. I followed their instructions exactly. Despite this, they still refused to accept the package. It was sent back to me, and when I resent it, they refused it again. In total, this cost me an additional 100 euros in shipping alone.

Throughout this whole process, Edwin repeatedly insisted that the problem was “the fault of the postal service.” However, when the parcel was returned to me, it was clearly marked by the postal service as “refused by recipient.” I have photo evidence of this, so their explanation simply isn’t true.

This level of incompetence and unwillingness to help a customer is completely unacceptable. Based on my experience, I strongly advise everyone to avoid this shop.

13 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Hi,
My apologies for the inconvenience this situation has caused. When a return is not properly marked as a return, the shipping company asked us to pay the import duties, which are not required for returns. Therefore, we do not pay these import duties, and it is true that the return to you then is marked as “refused by recipient.” However, We would still like to insist you in returning the item to us. Could you please email us on
info@caferacerwebshop.com so we can assist you?
Kind regards,
Team CaferacerWebshop

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ordine non spedito al momento

Ho ordinato 2 pezzi che il sito dava disponibili e quindi spedibili immediatamente. Dopo 10 giorni senza notizie ho chiesto a che punto fosse il mio ordine e mi hanno risposto che 1 dei 2 pezzi non era disponibile e tutt'ora non sanno quando spediranno e tanti saluti.

Ancora non ho idea di quando e se arriveranno i miei pezzi. Non comprerò piu da questo sito.

MODIFICA:

Ordina spedito dopo 8 giorni. Nonostante tutto l'assistenza clienti è stata celere nel rispondere e disponibile. Modifico il mio giudizio.

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

We are truly sorry for the inconvenience you experienced with your order. Unfortunately, our supplier for this brand is facing delivery issues, which affected the availability of one of the items you ordered. We understand how frustrating this must be and sincerely apologize for the lack of clear communication.

Please contact us directly so we can review your case together and find a suitable compensation.
info@caferacerwebshop.com
+31 85 06 06 06 5

Valorada con 5 estrellas sobre 5

guter preis, schnelle Lieferung

Alles super gelaufen.
Freitag bestellt, Mittwoch war das Paket da, was für eine Lieferung aus Holland noch schnell is Denke ich.

Stoßdämpfer von yss für meine vs 1400
günstigster Preis .

17 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Ordered a pair of clip on risers

Ordered a pair of clip on risers. Had to write a reminder which was replied. After waiting for the parts to arrive with no result I asked to have the order cancelled and my payment refunded.
Money back in two days.

2 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bestelling niet compleet, geen reactie op mail

Ik stuurde een mail om te melden dat de verpakking geopend was (duidelijk een retourproduct) en mijn bestelling niet compleet was. Er ontbraken één van de vier beschermers in de broek. Ik krijg geen reactie op mijn mail..

20 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Bedankt voor uw feedback en dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. We begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest. Inmiddels hebben we u al geholpen door een gratis retourlabel toe te sturen, zodat u het product eenvoudig kunt retourneren. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wann kommt endlich die Ware???

Ich habe am 6.8.25 einen YSS Dämpfer bestellt und bezahlt. Bis heute werde ich mit der Lieferung vertröstet. Angeblich wäre der Dämpfer noch nicht produziert.....
Bin sehr skeptisch ob hier nicht evt ein Betrugsfall vorliegt :-(

6 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Thank you for your feedback and for sharing your experience with us. We completely understand your concern and we are sorry for the inconvenience this has caused. Due to the success of our recent sale, there has unfortunately been some delay in the production and delivery of certain items, including the YSS shock absorber you ordered.

Please rest assured this is certainly not a case of fraud, your order is valid and will be delivered as soon as the product becomes available. We appreciate your patience and understanding, and thank you again for bringing this to our attention.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Schokbreker van yss besteld in de leuke…

Schokbreker van yss besteld in de leuke actie van ze
Duurde wat langer dan de website vermeld
Hierover gemaild en dezelfde dag een netjes antwoordt over het succes van de actie,geheel begrijpelijk
Paar dagen later alsnog ontvangen,top ziet er goed uit,netjes verpakt
Ga zeker hier vaker bestellen

14 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My first port of call for custom parts…

My first port of call for custom parts and upgrades, they have a great selection and importantly good descriptions that help you choose the right part. The prices are really competitive and when I choose priority delivery it was really fast! I ordered the part on the Sunday and it arrived to the UK on Tuesday morning. I've made several purchases now and have always been very satisifed.

5 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Thank you very much for your kind review! We’re thrilled to hear that you’re satisfied with our selection, detailed descriptions, competitive prices, and fast delivery. It’s great to know we’re your first choice for custom parts and upgrades. We look forward to helping you with your future orders! ;)

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Warten auf Rückzahlung

Leider sind die Herrschaften vom Cafe Racer Webshop nicht in der Lage mir mein gezahltes Geld rück zu überweisen.

Bestellt via Vorkasse, leider ist die Bestellung abgebrochen. Hin und her geschrieben was mit dem gezahlten Betrag ist. Man versicherte mir die Rückerstattung, Wartezeit bisher knapp 14 Tage und keinerlei Infos wann ich mit einer Rückzahlung rechnen kann.

15 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the delay in processing your refund and understand how frustrating this must be. To help resolve this issue as quickly as possible, please contact us at info@caferacerwebshop.com. We appreciate your patience and look forward to assisting you further.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I did order a clutch repair kit for a…

I did order a clutch repair kit for a Suzuki GSX 750 f from this company. According to the store the item is immediately available and shipment is within a few working days. That was on June 20 2025. As I’m writing this it is 21 of July and they haven’t still got the item. A week ago I did send them an email that they didn’t answer at all.
I’m waiting for the refund at this moment. However I was able to order the item from a French company. From order to delivery it took only 5 working days. Ordered the items on Thursday and I got the package on Monday (France to Finland). Excellent service from that company. Will use them in the future also.

21 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Caferacerwebshop

Respuesta de Caferacerwebshop

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the delay and especially for the late response to your email. We understand how frustrating this is and want to resolve the matter as quickly as possible. Please contact us at info@caferacerwebshop.com so we can assist you further with your refund.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más