Candor Opiniones 

233
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I had a script however the supplier was not supplying the product and was no longer doing so. I got 1 script and candor blamed the situation on me stating it's my responsibility to know what's in stoc... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Garbage, same as everyone else here , paid , waiting, no response, it looks like they can't even be bothered cut and pasting the "apologies" to these reviews now, that or their AI response bot is... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely horrendous customer service. Absolutely non responsive. Quick to take your money and will leave you hanging for over a week. Presently trying to move to another provider but the... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible. Very minimal communication, poor process of transparency. Too complicated to even bother following the process through to completion. Paid the consultation fee, heard nothing,waited 3 wee... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Clínica

Escrito por la empresa

Candor provides online medical consultations with GPs for specific medical conditions Australia wide. Patients complete an online form which is assessed by doctors who offer treatment plans with medications posted direct to the patient. Covering sexual health, skin and medicinal cannabis, Candor provides quality care with convenience.


Información de contacto

1,7

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

233 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 15% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,7

Todas las opiniones

(233)

29 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely disgusting

Absolutely disgusting. Takes your money then no contact. Seems like alot of people have fallen victim to this company. I won't even bother chasing a refund.

8 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hey Daniel, we are sorry for this experience.
The consultation that you have paid for is with the nursing team as part of the initial check up review.
A member of our team will try to reach out to discuss tomorrow.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Used to be great

Used to be great. Been a patient since 2023.

I've been without medication for a week now and they just ghost my messages. Eventually got a consult and the doctor asked me a question through chat only to turn off the chat and now they just ghost all my emails and messages. Super frustrating considering I've spent thousands whith them. I guess they only care about numbers. Trying to switch over to horizon but them ghosting my emails and messages makes it impossible to get a discharge letter. Been a literal nightmare.its a shame because they used to be great.

1 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Jon, thank you for the details you have provided here.
We understand a member of our team has reached out to talk with you already and that your recent queries have been addressed. If this is not that case, please let message us in your support chat and we will try to call you again to cover this off.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I was an existing customer/patient and…

I was an existing customer/patient and since my scripts ran out they have been non contactable and they even took 59 dollars from me for my checkup and I have received no contact. I can't get a discharge letter either. It has been 1 month now. I am in so much pain right now and cannot sleep either. I cannot eat properly. This is malpractice and theft. I am going to the ombudsman now.

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Thank you for taking the time to provide this review and the detailed feedback. We are sorry to hear this recent experience with us. Your feedback, and the feedback from all of the people who have been unhappy with the direction that Candor has taken, is being listened to. We are aware that due to recent changes our response times have not been happening as quickly as we would like and as you deserve, and have expanded our teams to address this situation as quickly as possible. We are seeing this timing improve and will continue to work this. If you have paid for a consultation that has not taken place we would like to understand this further to address. Please contact us via your support chat on your dashboard and we will contact you directly, if we have not already done so, Jad.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not use this company

I am yet another person who has paid money for a consultation that I have yet to receive and not had any contact at all from a real human. Have asked for a refund and no response. Will never use this company again and am now wary of all others!

updated. have no received a refund from Candor

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Thank you for taking the time to provide this review and the detailed feedback. We are sorry to hear this recent experience with us. If you have paid for a consultation that has not taken place we would like to understand this further to address. Please contact us via your support or nurse chat on your dashboard and we can call you directly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Over the past 3 years the service has…

Over the past 3 years the service has become worse and worse , to the point you don't even get a response after paying for the checkup. Waiting to hear from them but I'm starting to think my $59 is goooooone. Won't be using Candor again even if they finally get back to me

21 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Wayne, thank you for taking the time to do this review and provide this feedback. We see that your consultation has progressed. However, if this is not the case please contact us via your support chat on your Candor dashboard.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid at all costs!

Absolutely horrendous customer service. Absolutely non responsive. Quick to take your money and will leave you hanging for over a week.

Presently trying to move to another provider but these guys won't bother to reply to any requests for transfer documentation.

Choose medreleaf or anyone else.

"Please contact us via your support chat on your dashboard and we can contact you directly." --

Are you serious? Have you checked? I messaged about 30 times. Over a week to get a response. I am not a new customer. Have spent thousands and get treated like nothing.

Absolutely deplorable. Do not bother!

30 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Jim, really appreciate you providing this feedback. We are open to hearing from all patients on their experience with us.
The consultation payment includes the nurse review which is the first check up process and assists in assigning your doctor. This timing depends on the questions and information they are seeking for you. Our apologies if this was not clear when you were making your checkup submission. If you have paid for a consultation that has not taken place we would like to understand this further to address. Please contact us via your support chat on your dashboard and we can contact you directly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hopeless company

Hopeless company. I had a consultation and they forwarded the incorrect form to my pharmacy so still can’t access my medication. Have written on their messaging board a million times (they don’t have a phone number) and got one answer. Which still didn’t fix the problem. Stay away from this company at all costs. I think they should be shut down by Fair Trading.

23 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Anne, thank you for this review and for the feedback. If we have not already sorted out this concern in recent exchanges. Please contact us via your chat function on your dashboard and we will contact you directly to address this further.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

CDA clinics transferring to Candor.

Dr Slade sorted it out Thank you.

16 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Sean, thank you for taking the call from one of our Support team, yesterday. So thrilled to hear to Dr Slade has covered your requirement. Appreciate this update. Thank you!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

1 month later no progress....

It has been 1 month since I paid to have a consultation.
1 message that feels like a bot message asking me mundane questions.
Has all the hallmarks of a scam, I'm out $60 if they are having high demand they cannot handle in a timely fashion they should not be taking on new client and inform people of this.
I would recommend staying away. Truely awful

28 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Thank you for taking the time to raise your concerns and providing your feedback about your experience with Candor. We apologise for the delays you have mentioned above.
If you have paid for a check up and have not had your consultation, may you send us a message through your Support chat and the team will address this situation.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A complete waste

Have been asked to wait multiple times. Zero progression. After over a month and a half I decided it’s time to go elsewhere, asked for a refund and was completely ghosted. They shown absolutely no integrity and a complete lack of professionalism. Strongly recommend staying away from this organisation

14 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Bill, thank you for this feedback about your experience with Candor and apologies for any delays.
If you have paid for a check up submission and have not had your consultation, we would love to discuss this with you to address as soon as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I cant get any communication

I cant get any communication. Their policy of ordering 10 days from dispensing (not ordering) is crazy. The first order delayed by 6 days...the second order delayed by 5 days both being over a weekend...now i am 11 days without my script. No-one is listening...they just say "it is our policy".

25 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Lynda, thank you for taking the time to provide this feedback in your review.
We understand a member of our Support team has since reached out to discuss this further and work to resolve this requirement.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Embarrassing

Just embarrassing, lately even worse. All good until something goes wrong, awful customer service..So fast to get the money from your account but if you have any sort of problem they take forever to text you back (sometime over 10 days). I'll move to another company ASAP.

19 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disgusting

Was told a two week wait for approval I am a tranfering CDA patient now left without medicatin for almost a month. I have heard nothing over 3 weeks later, no reply to messages. Don't even have a phone number whole business seems like bots. DO NOT USE!

8 de mayo de 2025
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi DA, we are sorry to hear of the delays in your recent experience with us. We are aware that as a transferring patient from CDA onto the Candor platform this may involve changes and adjustments. If you are okay to drop a message in your Support chat on your Candor dashboard, a member of our team will try to call you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Terrible. Very minimal communication, poor process of transparency. Too complicated to even bother following the process through to completion. Paid the consultation fee, heard nothing,waited 3 weeks for any sort of response. Met with more online questions that would take me ages to complete but could be sorted in a simple 5 minute conversation with an actual person.
There is no way I will be using this service again. Surely it's not a service full of Bots? Sure feels like one.

19 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam website avoid at all costs

I highly recommended to everyone that has fallen victim to this scam website to lodge an official complaint with the OHO with enough complaints hopefully we can get them shutdown for good they don't deserve the opportunity to provide "care" for anyone

21 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scum taking advantage

The same experience as many others have noted.

Paid the fee and heard nothing for two weeks.

Cop out after cop out reflecting the blame onto me when I followed up.

It’s run the most part by incompetent nurses.

24 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scammers

Complete scammers. Take your money for a consult and never get back to you or reply to anything.
Leaving paying patients without medication is disgusting.

12 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Candor

Respuesta de Candor

Hi Scottie, appreciate the detail here and apologise for the delays in communication mentioned. If you have paid for a consult which did not take place please let us know via your Support chat, and a member of our team will call you directly to address as soon as possible.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

GARBAGE

Garbage, same as everyone else here , paid , waiting, no response, it looks like they can't even be bothered cut and pasting the "apologies" to these reviews now, that or their AI response bot is even getting slack 😑

How many people can get ripped off $70 each before we can start a class action against them to get our money back ?

10 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Used to be great - avoid now

Used to be great for years, but they've clearly taken on more than they can handle lately. Wait times have gotten absurd and I have placed my last order with them (if it ever ships?) I'd recommend using another company.

7 de mayo de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más